Téma: Dlouhodobý test CB 1300
16.6.2009 v 13:55
Zdravím všechny!

Nevíte někdo, jestli dělali v Motorradu test cébéčka na 50, případně 100 tisíc km?

Naposledy editováno 17.06.2009 13:36:48
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Dlouhodobý test CB 1300

16.6.2009 v 14:12 | Nahoru | #1
zcela jistě nedělali.

(reakce na) Dlouhodobý test CB 1300

16.6.2009 v 14:27 | Nahoru | #2
racek> tos mě moc nepotěšil, každopádně díky za odpověď!

1 reakcí na tento příspěvek Dlouhodobý test CB 1300

16.6.2009 v 15:22 | Nahoru | #3
Tak dlouhodobej test nemají v archívu. Doporučení pro jetou CB1300 najdeš v 14/2007. V kostce je tam řečeno že tento typ má velmi dobré zpracování, nemění často majitele a drží si cenu.
Kdybys zabrousil na web www.cb1300.cz našel bys ve fóru i něco o spolehlivosti.
P.S.
Testy se nedelají na 50 a 100 nýbrž na 50000 a 100000 km.

(reakce na) Dlouhodobý test CB 1300

17.6.2009 v 13:54 | Nahoru | #4
Big.One> díky za info a žes mě opravil- jasně, že jsem měl na mysli tisíce km. Už jsem to opravil.

1 reakcí na tento příspěvek Dlouhodobý test CB 1300

20.6.2009 v 20:24 | Nahoru | #5
mam za 3 roky 30tisic .. menim olej po 6tis km - ten nejlepsi castrol co se dela, pac otacky jsou stale mezi 6-8tis .. (doporucena vymena je 12.000km)

nikde nic neklepe nevrze nepiska .. jen jezdim ..

Naposledy editováno 03.08.2009 20:48:35

(reakce na) Dlouhodobý test CB 1300

22.6.2009 v 13:54 | Nahoru | #6
LuigiCB1300> tak vida- Luigi udělal soukromej test na 50 000 km a s výsledkem, kterej se mi zamlouvá Rád bych si CB pořídil jako funglovku a nechal si jí na furt s tím, že jednou z ní bude krásnej, udržovanej veterán... Tak se snažím zjistit co nejvíc informací. Četl jsem na stránkách CB1300.cz, že někdo mívá problém s kmitáním řídítek. Nepíše se tam, jestli se s tím nějak vypořádali a na můj dotaz tam zatím nikdo nereagoval. Nevíš o tom prosím tě něco?

2 reakcí na tento příspěvek Dlouhodobý test CB 1300

22.6.2009 v 15:32 | Nahoru | #7
hooj Lupo covece - ja to mel to kmitani riditek jen na originalnich michelin macadam x100 takze sem je poo 4tis vyhodil a dal tam jiny a od ty doby (5 typu gum)to nedela .. to kmitani nebylo az tak tragicky cejtils to jen kolem 60-70kmh a videl jen kdyz si pustil riditka

rekl bych ze je to zpusobeny nekvalitnim vyvazenim .. mne to lehce hazi okolo 60kmh kdyz pustim riditka ale jen malinko - a to jen tehdy kdyz sou gumy sjety na 90% a vic tzn po 7tis km .. nechavam si gumy prehazovat u vicemistra v superstocku a ten to umi .. na vytecnou ..

jinak taky sem si poridil velkej objem (novou) proto ze nepotrebuju kvilet nad 10tis otacek a tudiz motor vydrzi vic nez cokoliv tocivyho .. sranda je ze si na cb13 uzijes zatah a sviznou jizdu i kdyz tocis kvalty jen do 4tis .. a ve vlasenkach nepotrebujes mit podrazeno na vytocenou dvojku - jen proste pridas plyn na 3-4ku a korigujes event. naklon

nevahej s vyberem ..
a neboj se zeptat na cokoliv .. tady nebo unas na strance

Naposledy editováno 22.06.2009 16:03:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dlouhodobý test CB 1300

24.6.2009 v 13:57 | Nahoru | #8
LuigiCB1300> tepic! Podle toho, co kluci píšou na CB1300.cz tím kmitáním trpí hlavně nahatý cébéčka (jestli jsem to správně pochopil). Ale ty máš kapotu ne? Nejde mi to nějak do kebule- CB není geometrií podvozku žádněj nervní motard se strmým úhlem řízení a že by váhou patřila mezi hubeňoury se říct zrovna taky nedá... Předváděčku nikde nemají, abych se svez, tak jsem z toho lehce vykulenej. Je mi jasný, že každá motka má nějakou mouchu, ale není to malá investice, tak špekuluju... Ještě mi vrtá v hlavě jedna věc. A to, že Hondy obecně trpí na to, že jim odcházejí regulátory dobíjení. Někdo na cb stránkách píše, že šel do kytek těsně po záruce a ujetých cca 6000 km ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dlouhodobý test CB 1300

24.6.2009 v 14:22 | Nahoru | #9
LuigiCB1300> Ahoj, kolik tě na tý krasavici vydržej gumy? 8 tis ? dedukce... a co obouváš? Taky se mi moc líbí, ale provozní náklady asi budou někde jinde, než u mé 650.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dlouhodobý test CB 1300

24.6.2009 v 14:49 | Nahoru | #10

starej Lupo>LuigiCB1300> tepic! Podle toho, co kluci píšou na CB1300.cz tím kmitáním trpí hlavně nahatý cébéčka (jestli jsem to správně pochopil). Ale ty máš kapotu ne? Nejde mi to nějak do kebule- CB není geometrií podvozku žádněj nervní motard se strmým úhlem řízení a že by váhou patřila mezi hubeňoury se říct zrovna taky nedá... Předváděčku nikde nemají, abych se svez, tak jsem z toho lehce vykulenej. Je mi jasný, že každá motka má nějakou mouchu, ale není to malá investice, tak špekuluju... Ještě mi vrtá v hlavě jedna věc. A to, že Hondy obecně trpí na to, že jim odcházejí regulátory dobíjení. Někdo na cb stránkách píše, že šel do kytek těsně po záruce a ujetých cca 6000 km ...


Regulátory odcházely jen na VFR...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dlouhodobý test CB 1300

24.6.2009 v 15:00 | Nahoru | #11

HarryPotter>starej Lupo>LuigiCB1300> tepic! Podle toho, co kluci píšou na CB1300.cz tím kmitáním trpí hlavně nahatý cébéčka (jestli jsem to správně pochopil). Ale ty máš kapotu ne? Nejde mi to nějak do kebule- CB není geometrií podvozku žádněj nervní motard se strmým úhlem řízení a že by váhou patřila mezi hubeňoury se říct zrovna taky nedá... Předváděčku nikde nemají, abych se svez, tak jsem z toho lehce vykulenej. Je mi jasný, že každá motka má nějakou mouchu, ale není to malá investice, tak špekuluju... Ještě mi vrtá v hlavě jedna věc. A to, že Hondy obecně trpí na to, že jim odcházejí regulátory dobíjení. Někdo na cb stránkách píše, že šel do kytek těsně po záruce a ujetých cca 6000 km ...
Regulátory odcházely jen na VFR...



I prd odcházely i u CBR a VTR i Afrik prostě u všech hond ale dá se to pořešit u Vape nebo ignitechu za pár korun

(reakce na) Dlouhodobý test CB 1300

24.6.2009 v 15:20 | Nahoru | #12
HarryPotter> =Prda1 má recht- Hondí regulátory obecně, nejen na VFR.

(reakce na) Dlouhodobý test CB 1300

24.6.2009 v 15:27 | Nahoru | #13
Prda1> vím, že se to dá pořešit výměnou za druhovýrobu. Jen mi přijde jaksi na prd, koupit novou motku a k ní rovnou objednat novej regulátor, abys náhodou nemusel jet třeba z Norska domů na vozejku... Jasně- záruka a podobně, ale řešit na dovče někde 4000 km od domova nepojízdnou motku je skrátka vopruz... Říkám si ale pořád, proč jenom Hondy???

Dlouhodobý test CB 1300

24.6.2009 v 18:32 | Nahoru | #14
kuci kuci - nevim co je regulator .. jen jezdim ..
jak se rika ridici vsech motorek se zdravi pac se znaj ze servisu a ja je zdravim pac je mi blby neodpovedet na pozdraf

cb je vlajkova lod kategorie naked a je naslapana nejlepsima technologiema .. nedokazu si predstavit ze projekt BIG ONE kterym dnesni CB13 vyvrcholil bude jakkoliv kaziva ..

co se tyce toho rizeni je to 100% spatnym vyvazenim .. od 2005 ma CB13 zmenenej sklon rizeni oproti modelum 2003, 2004

(reakce na) Dlouhodobý test CB 1300

24.6.2009 v 18:40 | Nahoru | #15

BikeZ>LuigiCB1300> Ahoj, kolik tě na tý krasavici vydržej gumy? 8 tis ? dedukce... a co obouváš? Taky se mi moc líbí, ale provozní náklady asi budou někde jinde, než u mé 650.



hoj bezny gumy (BT021, MIchelin Pilot Road, Pilot Road2 apod) vydrzej skutecne tech 8 tisic .. jenze ja jezdim jako prase a mam je sjety dokulata ze vsech stran .. a je jasny ze kdyz pojedes do 140 a ne furt kolem 2kil tak se pneu daleko mene opotrebujou ..
tzn kdyz si das beznou gumu (nejlepe dvoujsmesovou) tak na turisticky dovoleny najedes v poho 10-11 tisis pac jedes vyrazne pomaleji nez strelbu .. kdyz si das uplne turistickou - tvrdou gumu tak nekdo na nich najel i 16tis ..

co se tyce sportovnich gum tak tam je vydrz jasne mensi ale to na vsech motorkach ja jezdil BT002 Racing Street a ty logicky vydrzely jen 5 tisic a byl sem na kordu (ve 160 na rovince sem pridaval plyn a kolo klouzalo - u garaze pak koukam ze sem jel poslednich 10 km na dratech )

na druhou stranu kdyz temer racingovou gumu (podobne jako slicky) zahrejes tak si uzijes kazdou zatacku a mensi pocet najetych km ti nevadi, pac mas jistou ze ti to nikdy neujede v zadnym naklonu .. jen kamaradi za tebou pak na pumpe vali voci a rikaj ty woe ty si pekne gumoval v kazdy zatacce ..

jinak naklady sou uplne stejny jestli mas 600 litra nebo 1300 vsechno odvisi jen od stylu jizdy ..

Naposledy editováno 24.06.2009 18:43:12

(reakce na) Dlouhodobý test CB 1300

25.6.2009 v 13:17 | Nahoru | #16
BikeZ> ztotožňuju se s LuigimCB1300- spotřeba materiálu závisí hlavně na stylu používání a ne na kubatuře. Někdo zlikviduje gumy za dva víkendy, někdo za tři sezony. Já na FZS 1000 najezdím na sadě cca 10 000 km. Taky jsem se trochu bál provozních nákladů, ale jsou prakticky stejný, jako na šestikilu.

Dlouhodobý test CB 1300

25.6.2009 v 16:59 | Nahoru | #17
Tak to jsem rád, do budoucna bych chtěl přejít na vetší kubaturu. Jezdím docela dost, takže provozní náklady řeším.

Dlouhodobý test CB 1300

16.7.2009 v 10:25 | Nahoru | #18
Kmitání řidítek-včasná výměna pneu a vyvážení!Taky mi začali pomalu kmitat(na pneu byl ještě vzorek)nicméně byla ojetá a sama si říkala o výměnu.Po výměně sou řidítka v těžkým klidu a může se zase jezdit.Pneu mám dunlop Roadsmart dvousměsová a po 4tis na zadní pneu není znát opotřebení.Jezdím jak dálky(7OOkm v trhu)tak dost sportovní jízdu(skoro na koleno do zatáčky)Olej dávám Denicol po 8tis.(motor v klídku)Jinak sem s moto nadmíru spokojen!!!Všestraná moto s velkýma rezervama!!!!

Dlouhodobý test CB 1300

16.7.2009 v 11:30 | Nahoru | #19
Já myslím, že CB od Hondy jsou mooc kvalitní mašiny, tam bych se nějakých problémů nebál. Kámoš jí má, a krom větší spotřeby jí jen chválí. Já jezdil CB 900 Bol d'Or už tenkrát veterán a kdybych správně měnil a hlídal olej, tak by ty lágry neodešli. Pak jsem po letech a x dalších mašinach pořídil CB 750 F2, najezdil jsem na ní přes 90 tis km a krom pružin v předních vidlích a jedné membrány podtlaků jsem na ní nesáhl. Kdyby CB 1300 vypadala jako klasika, tak jí mám doma také, jenže jednovýfuk a vodník mne holt neberou.

Dlouhodobý test CB 1300

16.7.2009 v 12:15 | Nahoru | #20
Kdybych šel do klasickýho naháče, tk asi GSX 1400

2 reakcí na tento příspěvek Dlouhodobý test CB 1300

3.8.2009 v 20:50 | Nahoru | #21
tak sem se vratil z nemocnice .. zrejme nafta nebo olej na silnici ve velky rychlosti do svodidel .. motorka totalka .. ja zlomena pater, noha a vazy v koleni pretrhany .. prechazim na chopper a vytvarim komunitu na strankach http://www.hondafury.cz/

konec adrenalinu .. na nasich silnicich je to boj o zivot

(reakce na) Dlouhodobý test CB 1300

4.8.2009 v 14:03 | Nahoru | #22
LuigiCB1300> do prdelní ďoury, tak to mě fakt mrzí Ale hlavně že si mohl ještě napsat tyto řádky... Přeju ti brzský uzdravení bez následků na těle a na duši.

PS: jako každej doufám, že takový sdělení nikdy nebudu muset psát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dlouhodobý test CB 1300

4.8.2009 v 16:07 | Nahoru | #23
LuigiCB1300> Přechod na choppera, to si dělaš prdel ne? To musela byt poředna rana, neboj to za par tydnu odezni
Na chopperu se to nemuže stat?

Naposledy editováno 04.08.2009 16:18:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dlouhodobý test CB 1300

4.8.2009 v 18:08 | Nahoru | #24
CBR-rr> nejak sem se uz nasytil adrenalinu takze nebudu pri kochacich jizdach posilhavat po "silencich v naklonech" ..

naopak tesim se konecne taky na to, ze budu moct chvilkama koukat i po krajine a nejen uprene cucet na silnici a furt se nekam ritit ..

jinak rana to byla poradna urazil sem 2 sloupky svodidel a 3 sloupek ohnul, masina skoncila 20 m od silnice .. a ja nastesti v bezvedomi zarazenej o 3 ohnutej sloupek s nohama u silnice takze mne 1 auto co jelo okolo videlo .. bejt mimo silnici tak nevim jestli pisu tyhle radky ..

nechci rikat kolik sem tuhle zatacku jezdil ale byla to dost velka rychlost a nastesti sem se zrejme schoval za masinu - ktera mne zachranila a delala cestu .. inu rozjetejch 260kg ma nejakou tu kinetickou energii ...

a co teda bylo dalsi obrovsky stesti - pac to byla pravotociva - ze nejelo nic v protismeru ..

Naposledy editováno 04.08.2009 18:12:02

(reakce na) Dlouhodobý test CB 1300

4.8.2009 v 19:47 | Nahoru | #25
LuigiCB1300> No hlavně že jsi cely
Jsou lidi co si kupuji CB1300 na kochačku. Ja bych choppera nachtěl ani zadarmo

Dlouhodobý test CB 1300

9.9.2009 v 22:01 | Nahoru | #26
TO JE PRAVDA,hlavne ze jsi cely Ja te trosku znam jezdis dost na hrane a to na nasich cestach nejde to kazdemu dojde az spadne.....

Dlouhodobý test CB 1300

9.9.2009 v 22:27 | Nahoru | #27
každej ví že tolik honda neujede

Naposledy editováno 09.09.2009 22:28:28

Dlouhodobý test CB 1300

29.11.2009 v 11:12 | Nahoru | #28
Má CB 1300 S, rok 2005, koupenou z německa s 21500 km na tachu. Teď mám naježděno 36500 km a veliká spokojenost. Dolívám benzím, měním olej, gumy atd....spotřební zboží. Myslím, že tenhle motor bude po 100 000 km tak akorát zajetý :) Ale osobně si myslím, že v téhle době už veškeré motorky od renomovaných výrobců budou téměř bezkazové...a neni to Hondou, Suzuki nebo BMW....

1 reakcí na tento příspěvek Dlouhodobý test CB 1300

29.11.2009 v 11:13 | Nahoru | #29
jo a taky mi kmitají řídítka....ale jak píše Luigi...bude to asi nedokonalostí vyvážení pneu. Dělaly mi to všechny motorky, které jsem měl.

(reakce na) Dlouhodobý test CB 1300

29.11.2009 v 19:57 | Nahoru | #30
Kuba CB> Nebude to vyvážením Některé gumy jsou k tomu náchylnější, některé to nedělají vůbec. S ubývyjícím vzorkem většinou kmitání zesiluje. Ale projevuje se to jenom okolo 70-80 km/h.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nováček Honda CB 1300 Honda1300 7 3.7.2017 v 23:34 Patrik411
Konektor Honda CB 1300 mc55 5 12.6.2017 v 08:27 mc55
cb1300,gsx1400 nebo xjr1300 [1, 2, 3] Honda CB 1300 lifana 87 10.4.2017 v 09:04 FishX3
Jakou další Moto Aprilia Tuono 1000R, Honda CB 1300, Kawasaki ZX-12R ... Delta 10 7.2.2017 v 16:34 Delta
Větrný štít Honda CB 1300 Ludasek 1 2.12.2016 v 01:50 Humusus

TOPlist