bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Skrcena GPZ 1100 - prerabka na ZZR 1100
11.5.2009 v 21:44
Zdar chalani som zo slovenska a potreboval by som pomoct Mam kawasaki gpz 11ku a v nej skrteny motor na 98 koni (sposobene karbecmi). chcel by som dat motor do stavu ako ma ZZR 1100.. Dozvedel som sa ze gpz ma inu klukovku s mensim zdvihom a trvanim , a potom aj o 4mm mensie karburatory(36mm). Tak potrebujem veidet ze ked vymenim tie karburatory za tie co ma ZZR cize 40mm, ci nasledne treba vymenit i tu klukovku? alebo ta moze ostat taka aka je cize z GPZ. Nepokazim tym nic? Moc dakujem za odpovede

Skrcena GPZ 1100 - prerabka na ZZR 1100

11.5.2009 v 22:30 | Nahoru | #1
Proboha proč takové harakiri? ZZR z toho nikdy nebude.GPZ je určená k pohodovému cestování a motor,tak jak ho znám tahá jako hovado.Škoda prznit pěknou motorku.Když ti nesedí její charakter a chybí výkon,tak ji prodej a kup dotyčnou ZZR.Jednodušší a rychlé řešení.

Skrcena GPZ 1100 - prerabka na ZZR 1100

11.5.2009 v 22:39 | Nahoru | #2
Ja som sa pytal na tu klukovku no ale dobre.. Chcem to preto lebo ZZR sa mi vzhladom nepaci mne sa paci moja GPZ len teda chcem aby mala parametre vykonnostne ako ZZR.Keby sa mi ZZR paci tak ju vymenim..

Skrcena GPZ 1100 - prerabka na ZZR 1100

11.5.2009 v 22:47 | Nahoru | #3
No já teda nevím,ale bez mála 100k výkonu je podle mě až nad hlavu.Mám v GTR 1000 motor ze stejného vrhu a i když je to kráva těžká jak lokomotiva,tak těch 98koníků s ní dovede zacvičit tak,že je mi až ouzko.Proto se nad tím podivuju.Nejsem sice motorář,ale selským rozumem vzato bych řekl že karburátory by byl jen začátek investic a výsledek je někde v mlze.Je to tvůj boj,ale tak nějak tuším že předem prohraný. Hodně štěstí.

Naposledy editováno 11.05.2009 22:48:53

Skrcena GPZ 1100 - prerabka na ZZR 1100

11.5.2009 v 22:54 | Nahoru | #4
No sak uvidime potrebujem aby sa vyjadril nejaky odbornik ktory mi powie ci to za to stoji alebo ci je lepsie rovno kupit cely motor zo ZZR.. No newiem ako tebe mne to prve dva tyzdne tiez pripadalo nemozne ten vykon ale teraz som si zvykol a nie je to az take strasne powiem ti aj viac by som uniesol...A GPZ ma mat origos 130 koni takze ked nic ine aspon to poriesim aby ich naozaj mala a potom budem spekulovat ci teda upravy alebo rovno novy motor .. tymto kladiem novu otazku ci sa pustat do uprav alebo racej novy motor?? dik

Skrcena GPZ 1100 - prerabka na ZZR 1100

12.5.2009 v 07:58 | Nahoru | #5
Čau, o modifikaci motoru nepřemýšlej. Jestli má ZZR při stejným kubatuře jinej zdvih, tak bude mít taky jiný vrtání, takže s klikovkou bys měnil i písty, válce, hlavu, ...

Pokud řikáš, že originál má mít 130 koní, tak by neměl být takovej problém jí otevřít - nevim, co to máš za rok, ale předpokládám, že loňskej model to nejspíš nebude, takže tipuju hledat restriktor v sání nebo ve výfuku a přetryskovat karburátor, lepší filtry nebo laďáky taky dokážou přidat pár koní a hlavně zlepší průběh výkonu.

Držim palce s úpravama, ale taková překopávka motoru je vážně nesmysl.

Skrcena GPZ 1100 - prerabka na ZZR 1100

12.5.2009 v 08:23 | Nahoru | #6
No a není nejjednodušší sehnat celej otevřenej motor případně vrak zzr? Sice to něco bude stát, ale než shánět karbeci, klikovku, ložiska, těsnění, následně i válce a palice atd., to vyjde přinejmenším nastejno.

Skrcena GPZ 1100 - prerabka na ZZR 1100

12.5.2009 v 10:46 | Nahoru | #7
Tak som sa rozhodol..Ta prerabka motoru by bola asi fakt kravina :\ takze pojde to na tych 130 koni. Lenze newiem kde su tie restriktory, mali by byt nikde v karburatoroch na zdvihatkach "zevraj" ..Takze ak je tu nejaky majtel GPZ 1100 a ma s tym skusenost prosim ozvi sa dik

Skrcena GPZ 1100 - prerabka na ZZR 1100

12.5.2009 v 12:39 | Nahoru | #8
Jo holt debilni Němci, všechno škrtí na 72 kW . S tím "otevřením" motoru - viz. Hovi, k tomu bych dodal, že to může být škrcené ještě taky na vačkách - potřeboval by si sehnat ostré vačky. Myslím, že většinu o otevření motoru z GPZ 1100 ale můžeš vyčíst z manuálu - budou tam uvedené přesné parametry té 130 koňové verze - průměr difuzorů karburátorů, velikost trysek apod.(moje GSX má v podstatě motor z GSXR 1100 - ta má 150 HP já mám 136 HP - liší se to tam jenom velikostí difuzorů a myslím, že je to právě škrcené i na vačkách). Doporučuju ti stáhnout si někde manuál a nejlépe co nejvíce podrobný.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stav válců a pístů - co s tím [1, 2] Kawasaki GPZ 1100 Klasik 32 17.12.2021 v 12:38 Klasik
Zapojení spínačů na výstražné blink... Kawasaki GPZ 1100 Korycan.V 14 17.12.2018 v 20:43 oldbajker
gpz1100 kzt10b rv,1986, jak na reno... Kawasaki GPZ 1100 smolcdavid 4 27.10.2018 v 09:34 Davecherokee
Kawasaki GPZ 1100 Kawasaki GPZ 1000, Kawasaki GPZ 1100 kaw.38 11 5.1.2016 v 18:15 horst1
Přidřený motor na klice [1, 2] Kawasaki GPZ 1100 Hanz2164 33 10.7.2014 v 19:38 Hanz2164


TOPlist