globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZZR 1100 vs Yamaha Fazer 1000
Zdravím všechny vyznavače jedne stopy.Potřeboval bych poradit.
Mám takové dilema.Měl jsem Kawasaki ZX-9R a přemýšlím o koupě nečeho jineho,nečeho cestovního.Volba padla buď FAZER 1000 nebo ZZR 1100.Potřeboval bych poradit ve srovnání obou motorek,abych vědel co koupit.Díky za pomoc.Sezoně zdar!!!

Naposledy editováno 15.03.2009 19:57:59

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZZR 1100 vs Yamaha Fazer 1000

16.3.2009 v 23:43 | Nahoru | #1

Leon.fzs>Ricard>jen bych nesouhlasil s tim servisováním u fazera, řekl bych že je spolehlivá.. nic výjimečnýho, pokud to chceš brát subjektivně tak kámošovi odešla zzr 1100 musel dělat celý motor.. a co jako, myslím že pro většinu tady to nemá význam, záleží na případech údržby, asi tak.



To si špatně rozumíme, já netvrdím že Fazer-em musíš do servisu, protože je nespolehlivá, ale jsem toho názoru, že budeš víc odkázanej na servis i na běžnější údržbu (seřizování a pod.) protože je to stříkačka a je asi i víc nabušená elektroniku, protože je modernější. Tedy že už si toho na tom sám a s normální garážnickou výbavou moc neuděláš. ZZR-ko si sešteluješ doma, i rozebreš doma, a to klidně do šroubku a s běžnou výbavou vercajku - mluveno z vlastní zkušenosti - protože je víc "mechanická". Toť můj názor, protože já osobně bych se do stříkačky nepustil, tedy asi nepustil. Ale je to můj názor vycházející z toho, že se stříkačkou jsem jaksi v baráku neměl ještě tu čest.

To že se může na ZZR-ku vyblejt motor komplet, to samozřejmě beru, jsou to většinou ročníky starší než Fazer-y, takže je to naprosto logické. Na druhou stranu já dneska provozuju v podstatě babičku, ročník 1993, a vím že se dá. Ovšem a samozřejmě za cenu na první pohled nesmyslnou - většina lidí mi řekne, ža když si k těm prachům něco přidám, tak si můžu koupit jinou a možná mladší a mají svým způsobem pravdu. Ale: byla by sice míň ojetější než ta moje, ale ne míň opotřebovanější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZZR 1100 vs Yamaha Fazer 1000

16.3.2009 v 23:48 | Nahoru | #2
Ricard> Starej Fazer (FZS 1000 - do r.2005) má karburátory.

(reakce na) Kawasaki ZZR 1100 vs Yamaha Fazer 1000

17.3.2009 v 08:47 | Nahoru | #3

Ricard>Leon.fzs>Ricard>jen bych nesouhlasil s tim servisováním u fazera, řekl bych že je spolehlivá.. nic výjimečnýho, pokud to chceš brát subjektivně tak kámošovi odešla zzr 1100 musel dělat celý motor.. a co jako, myslím že pro většinu tady to nemá význam, záleží na případech údržby, asi tak.

To si špatně rozumíme, já netvrdím že Fazer-em musíš do servisu, protože je nespolehlivá, ale jsem toho názoru, že budeš víc odkázanej na servis i na běžnější údržbu (seřizování a pod.) protože je to stříkačka a je asi i víc nabušená elektroniku, protože je modernější. Tedy že už si toho na tom sám a s normální garážnickou výbavou moc neuděláš. ZZR-ko si sešteluješ doma, i rozebreš doma, a to klidně do šroubku a s běžnou výbavou vercajku - mluveno z vlastní zkušenosti - protože je víc "mechanická". Toť můj názor, protože já osobně bych se do stříkačky nepustil, tedy asi nepustil. Ale je to můj názor vycházející z toho, že se stříkačkou jsem jaksi v baráku neměl ještě tu čest.

To že se může na ZZR-ku vyblejt motor komplet, to samozřejmě beru, jsou to většinou ročníky starší než Fazer-y, takže je to naprosto logické. Na druhou stranu já dneska provozuju v podstatě babičku, ročník 1993, a vím že se dá. Ovšem a samozřejmě za cenu na první pohled nesmyslnou - většina lidí mi řekne, ža když si k těm prachům něco přidám, tak si můžu koupit jinou a možná mladší a mají svým způsobem pravdu. Ale: byla by sice míň ojetější než ta moje, ale ne míň opotřebovanější.



...je jednoduchá na servis. A s těma kapotama to zase tak horký není. A když už je potřebuješ sundat, tak jsou dole do pěti minut. A přístup ke svíčkám...sundání nádrže a airboxu cca 12 minut, vyměnit svíčky a zase zpátky...holt to není naháč. Když už člověk ví kam sáhnout, tak to jde rychle. Ze začátku jsem se s tím časově strašně zadrbával, ale pak už to bylo rychlý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZZR 1100 vs Yamaha Fazer 1000

8.5.2009 v 07:14 | Nahoru | #4

Ricard>Leon.fzs>Ricard>jen bych nesouhlasil s tim servisováním u fazera, řekl bych že je spolehlivá.. nic výjimečnýho, pokud to chceš brát subjektivně tak kámošovi odešla zzr 1100 musel dělat celý motor.. a co jako, myslím že pro většinu tady to nemá význam, záleží na případech údržby, asi tak.

To si špatně rozumíme, já netvrdím že Fazer-em musíš do servisu, protože je nespolehlivá, ale jsem toho názoru, že budeš víc odkázanej na servis i na běžnější údržbu (seřizování a pod.) protože je to stříkačka a je asi i víc nabušená elektroniku, protože je modernější. Tedy že už si toho na tom sám a s normální garážnickou výbavou moc neuděláš. ZZR-ko si sešteluješ doma, i rozebreš doma, a to klidně do šroubku a s běžnou výbavou vercajku - mluveno z vlastní zkušenosti - protože je víc "mechanická". Toť můj názor, protože já osobně bych se do stříkačky nepustil, tedy asi nepustil. Ale je to můj názor vycházející z toho, že se stříkačkou jsem jaksi v baráku neměl ještě tu čest.

To že se může na ZZR-ku vyblejt motor komplet, to samozřejmě beru, jsou to většinou ročníky starší než Fazer-y, takže je to naprosto logické. Na druhou stranu já dneska provozuju v podstatě babičku, ročník 1993, a vím že se dá. Ovšem a samozřejmě za cenu na první pohled nesmyslnou - většina lidí mi řekne, ža když si k těm prachům něco přidám, tak si můžu koupit jinou a možná mladší a mají svým způsobem pravdu. Ale: byla by sice míň ojetější než ta moje, ale ne míň opotřebovanější.



Tvůj názor na problémovost stříkaček mi přijde zcestný. Za jedno jak už někdo psal, tak do roku 2005 včetně jsou to karburátory, a za druhý proč by měl být se stříkačkou problém?. Já mám na stříkačkách najeto kolem 35000 km, a to jak na FZ6 na na FZ1 a nikdy jsem stím neměl ani nejmenší problém. Naopak spousta lidí s karbecema nemohla op zimě nastartovat motorku a já jen vždy přišel, nechal natlačit benzínovou pumpu a motor vždy naskakuje na cvrnknutí!!! Naopak spolehlivost Fazeru hodnotím jako výbornou, protože tuhle motorku má kolem mě fakt hodně lidí, z toho někteří maj na ní najeto přes 55000 km bez jakékoliv poruchy. Prostě dělaj jen běžnou údržbu jako olej, svíčky, vzducháč a řetozovku a vesele a spokojeně jezdí. A co se týká cestování, tak kamarád má na ní cestovní plexi a má projetý několikrát Chorvatsko, byl i v Norsku a krom toho když ho to drapne, tak si jede zajezdit i do Mostu na okruh. Takže universálnosti a spolehlivosti bych se u Fazeru určitě nebál. Za Kawu mluvit nemůžu, tam zkušenosti nemam. A ještě že se vracim k těm stříkačkám, auta si taky kupuješ raději v dnešní době ještě karburátorový protože maj méně elektroniky? Asi ne ,co
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 21 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer Johny_F 45 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist