globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.1.2009 v 14:41 | Nahoru | #91

Dandyfzs>Nenáročná údržba-jo,ale na můj vkus příliš častá,6 tis.km je moc krátký interval.



GSo mám 2roky.
Zatím jsem měnila jen 2krát olej s filtrem. Jednou zadní pneu.
Celkem mám najeto bez pár km 20tis.
Servis z jara 08 dávala se nová řetězovka + seřizení ventilů(ani skoro nebylo potřeba) a rozvodů. Jo a nová AKU.
Jinak tam krom beznínu nic jiného neleji + mazání řětezu. Ani olej moc nebere.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.1.2009 v 19:27 | Nahoru | #92
Mě by zájímalo kolik by tak mohlo stát seřízení ventylů a krabeců?víte to někdo?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.1.2009 v 19:40 | Nahoru | #93
U Antla v pardubich na synchronizaci karburatoru a serizeni ventilu potrebovali 2 hodiny. Za hodinu chteji 390,- + DPH. Za jednu pouzitou podlozku vymenou za tvoji 150,-.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.1.2009 v 09:17 | Nahoru | #94
zawist> Tak v tom máš pravdu mám odjetou první sezonu na Geesu a kromě výměny oleje a filtru jsem nedělal nic jen namazal řetěz jo a měnil jsem přední brz. desky ele to je záležitost která je dlouhodobá

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.1.2009 v 11:16 | Nahoru | #95

mipouš>zawist> Tak v tom máš pravdu mám odjetou první sezonu na Geesu a kromě výměny oleje a filtru jsem nedělal nic jen namazal řetěz jo a měnil jsem přední brz. desky ele to je záležitost která je dlouhodobá



Ty jsem také zapomněla.
Takže normální spotřebák.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.1.2009 v 13:13 | Nahoru | #96
Já to bral podle kilometrových intervalů kontrol které jsou předepsané v manuálu,asi to moc žeru,sorry.

Naposledy editováno 09.01.2009 13:15:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.1.2009 v 16:53 | Nahoru | #97
Me se servisni interval zda taky kratkej, ale to je dost individualni, podle toho, kolik kdo najede za sezonu. Nastesti sme museli ventily stelovat jen jednou a to hned zpocatku, dalsich asi 20 000km byly vule v norme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.1.2009 v 17:57 | Nahoru | #98

Suzuveverka>Me se servisni interval zda taky kratkej, ale to je dost individualni, podle toho, kolik kdo najede za sezonu. Nastesti sme museli ventily stelovat jen jednou a to hned zpocatku, dalsich asi 20 000km byly vule v norme.



Motorka sice stroj je, ale také potřebuje svoji údržbu a o tom to také je. Někteří prostě mají radši, když ta jejich žádá ochranu svého majitele a zuslechťování v servisních intervalech!
Jinak mám za to, že víc jak 20tis ročně na GSu někteří moc nejezdí.
Takže 10tis za rok je normální a tím pádem pokud se nezaneštěstí tak alespoň jednou za rok dělat pravidelný servis je normální ne?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.1.2009 v 18:07 | Nahoru | #99
JO,na tu kontrolu ventilů je to fakt dos krátký Jinak mi vycházely tak dvě výměny oleje za sezonu a to jsem byl přesvědčen že skoro nejezdím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.1.2009 v 18:10 | Nahoru | #100
zawist> No ja dala tedka za prvni rok na GS tu dvacitku, takze se servisovalo 3x.
Nerikam ze pece o motorku je spatna, koneckoncu GS sem si sama vybrala, mam slabost pro dvouvalcovy vzduchace, a ty potrebujou ten servis asi vic.
CB500 od Hondy ma servisni interval tusim 12 000km na olej, na ventily mozna i vic, v porovnani s tim je 6 000km u GS malo. Tak sem to myslela.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.1.2009 v 18:13 | Nahoru | #101
Dandyfzs> My motorky servisujem s muzskym doma, takze kdyz je u ventilu vse OK, tak mi to neva. Ale kdyz je potreba menit podlozky, musim sednout na simsona nebo si pucit jeho motorku a jet pres celou Prahu do servisu pro podlozky. Nastesti se ty vule skoro nemenej

Naposledy editováno 09.01.2009 18:14:03

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.1.2009 v 18:17 | Nahoru | #102

Suzuveverka>zawist> No ja dala tedka za prvni rok na GS tu dvacitku, takze se servisovalo 3x.
Nerikam ze pece o motorku je spatna, koneckoncu GS sem si sama vybrala, mam slabost pro dvouvalcovy vzduchace, a ty potrebujou ten servis asi vic.
CB500 od Hondy ma servisni interval tusim 12 000km na olej, na ventily mozna i vic, v porovnani s tim je 6 000km u GS malo. Tak sem to myslela.



To samozřejmě ano!
Já to myslela vtipně.
Šikula-20tis!
Co máš za práci, že máš toho času?
Já toho moc nenajezdím, jen těch 10tis bez pár km jsem teď dala a to jsem v práci od 9-18hod minimálně.. a o sobotách nemluvím.
takže jezdím spíše do práce.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.1.2009 v 18:21 | Nahoru | #103
Moje mašina servis ještě neviděla a doufám že ani neuvidí.Interval na ventily mám 42 tisíc,to mám ještě čas.Jinak karburátory,olej,řetězovku atd.taky samodomo.

Naposledy editováno 09.01.2009 18:23:14

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.1.2009 v 19:14 | Nahoru | #104
Co by se stalo kdybych po 6000 km nejel do servisu? vyměnil bych olej olejový filtr, vzduchový filtr. (Je to jen otázka, ale máte někdo nějakou zkušenost)

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.1.2009 v 20:50 | Nahoru | #105
MirasGS> Po 6 000km se ma menit olej (jestli se ma pokazdy menit i filtr si nejsem jista, ja to delam) a zmerit vule ventilu, pripadne podlozkama nastelovat spravny vule. Vzduchovej filtr bude mit interval delsi, ale ten nehlidam, menim kdyz se mi zda spinavej.
V manualu, o kterym tu myslim byla rec, jsou ty intervaly rozepsany vsechny.

Myslim ze kdyz o kousek presvihnes ty kilometry, nic se nestane, ale ja si to radsi hlidam.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.1.2009 v 20:55 | Nahoru | #106
Zbylo by ti víc na benzín Vzduchový filtr se nemění po 6 tisících,tak pečlivý být nemusíš.Jinak záleží na co si troufáš,ale lepší je ty ventily a synchronizaci karburátorů nechat servisu,nebo někomu kdo to umí a věříš mu.Ostatní věci jako mazání a napínání řetězu,kontrolu brzdových destiček atd.to zvládneš sám.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.1.2009 v 22:13 | Nahoru | #107
Ja myslim ze vyrobce toho o ty motorce vi vic jak cely forum motorkari a ty servisni intervaly si nevycucal z prstu.

Olej nepretahuj rozhodne. Kdyz nenechas seridit ventily v krajnim pripade muze dojit k jeho podpaleni. Jestli vis kdy ty ventily byly delany je asi jedno jestli to nechas udelat po 6000 nebo po 8000, otazkou je jestli vis kdy to bylo serizovany naposled. Serizeni karburatoru snizi vetsinou spotrebu, motor ma lepsi chod, prodlouzis zivotnost svicek atd.

Ja kdyz jsem koupil Suzu, mela vedenou servisni historii (faktury), a kdyz jsem nechal delat ty ventily atd. vse nasvedcovalo tomu ze to fakt bylo delany (jen jeden ventil tesne za hranici tolerance).
Koukal jsem ale ze na tech faktarach za 6 let zpet vycet ze nebyla ani jednou delana predni vidlice tak jsme s kamaradem vymenili olej a gufera (jedno uz slzelo) - olej v ty vidli byl podle me jeste puvodni, cerna kase.
Jsem toho nazoru ze udrzba se Ti vyplati, kdyz GSu doprejes zakladni veci ktery jsou v tom manualu a ktery vetsinou nejsou ani nejak extremne nakladny, mas jistotu ze GSo ti bude dobre a dlouho slouzit.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.1.2009 v 13:35 | Nahoru | #108
Tak to je určitě nepopiratelný fakt,výrobce by o tom něco vědět určitě měl Na druhé straně,když přetočíš olej o nějakých dejme tomu 300 kiláků,neznamená to katastrofu.Kontrola a výměny oleje ve vidlích je dost zanedbávaná věc,je to asi tím že je relativně pracnějši.Jinak to že se pečlivá údržba vyplatí s tím nelze než souhlasit.Jinak náklady na údržbu se odvíjejí podle zručnosti majitele,když budu se vším lítat do servisu,prodraží se i Géeska

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.1.2009 v 13:50 | Nahoru | #109
Trosku mimo tema, delate si nekdo ventily na GS sam? Zajimalo by me, jestli se vam vule zmensujou nebo zvetsujou, v servisu mi to nejak nebyli schopni rict.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.1.2009 v 15:25 | Nahoru | #110
Nechal jsem si je udelat v servisu. Jinak vule se s provozem zmensuje, ventil se zaklepava do sedla (je stale bliz a bliz vacce). Proto se jim v tom servisu hromadi "silne" podlozky, ale slaby se nedostavaj. A tak kdyz na ty ventily nekdo kasle, tak se mu pak "opre" o vacku a zustane "priotevren" - dojde k jeho podpaleni.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.1.2009 v 15:27 | Nahoru | #111
Vůle se většinou zmenšujou,je to tím že se ventil provozem"zaklepávaj"do sedel.Je to jen stručné vysvětlení,jinak na ně působí víc vlivů,např.opotřebení vaček,podložek atd.

Naposledy editováno 10.01.2009 15:29:39

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.1.2009 v 16:16 | Nahoru | #112
tedy s ventilama nemám skušenosti ,ale budu je muset taky nechat zkontrolovat.Já mám názor že profík to bude mít raz dva a navíc se zárukou.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.1.2009 v 17:38 | Nahoru | #113
Profí má hlavně tu výhodu že hrábne do šuplíku a má potřebnou podložku v ruce.Když si to budeš seřizovat sám,budeš muset lítat a shánět podložky.Brousit se nemají.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.1.2009 v 17:41 | Nahoru | #114
Otas1 že ty mě vždycky předběhneš,pak to vypadá že opisuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.1.2009 v 19:59 | Nahoru | #115

Dandyfzs>Profí má hlavně tu výhodu že hrábne do šuplíku a má potřebnou podložku v ruce.Když si to budeš seřizovat sám,budeš muset lítat a shánět podložky.Brousit se nemají.



Presne, kdybych nemela "servis" doma, tak ventily taky asi necham delat, to shaneni podlozek je trochu nepohodlny, zvlast kdyz je v tu chvili vlastne motorka nepojizdna.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.1.2009 v 20:31 | Nahoru | #116
Slyšel jsem názor že ty podložky otáčí a že to prý jde i takto.Nevím radši koupit nové než je točit.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.1.2009 v 20:33 | Nahoru | #117
Slyšel jsem názor že ty podložky otáčí a že to prý jde i takto.Nevím radši koupit nové než je točit.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.1.2009 v 20:34 | Nahoru | #118
Suzuveverka> V tomto máš pravdu proč shánět a lítat když je jednoduší svěřit mašinu do rukou odborníka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.1.2009 v 20:43 | Nahoru | #119
mipouš> O otaceni sem neslysela, nemelo to byt spis ze se prohazuji podlozly mezi ventilama? To samozrejme jde, kdyz je nekde vule velka a jinde mala, muzes to prehozenim podlozek dorovnat.
Jinak o odbornicich v servisu si bohuzel myslim svy, proto sem rada, ze mam moznost servisovat doma. Nez das nekam motorku, doporucuju se preptat znamych na zkusenosti.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.1.2009 v 21:57 | Nahoru | #120
Koloušek_Míša> hustej borec
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Brzdové destičky na Suzuki GS 500E Suzuki GS 500E ViraxRider 6 24.3.2024 v 18:22 ViraxRider
DOT 4 vs DOT 4 LV Suzuki GS 500E Dejwidos 16 12.3.2024 v 11:45 Radek2107
Dekarbonizace motoru - Kit od BG - ... Suzuki GS 500E Phabbyg 21 4.3.2024 v 22:50 KAWAHAB
Teče vidle Suzuki GS 500E Milekk 24 27.2.2024 v 19:39 _Michal

TOPlist