globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.4.2015 v 19:30 | Nahoru | #7231
dj_ hroch> Po ty prvni ticce kilacku jsem dolil 0,6 ltr coz neni az tak sileny Nicmene to je skoro jako michat mix do 2T Kolem komina to ohlidas, ale mam ted naplanovano par delsich vyjizdek, tak mi nezbyde, nez koupit lahve mazani s sebou ..... a to jsem si myslel, jak mam velky kufr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.4.2015 v 10:21 | Nahoru | #7232
Katanymmk> Hm, 0.6 mi přijde docela dost... počítej s tím, že pokud pojedeš někam dál než kolem komína tak spotřeba bude ještě větší. Mi to něco kolem půl litru pocuky žralo taky, na dovolenky to bylo ale rázem přes litr. Po městě OK, jen si vyjel na dálnici tak mizelo doslova před očima. Z Brna sem vyjel, na Slovensku prázdno. Počítej s tím, že jestli jedeš vyjížďky typu na dovolenku k moři, tak to chce 2 flašky oleje, provozní a náhradní, které budeš neustále rotovat za nové.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.4.2015 v 17:14 | Nahoru | #7233
dj_hroch> To si me moc nepotesil, ze to asi jeste stoupne Dalnici jsme sice zavrhi rovnou, na nahotinach mi 130 neprijde moc dlouhodobe pohodova ryclost, ale i tak je jedna cesta lehce pres 500 kilaku, tak to budu muset osefovat.
Kdyz jsem si GSo kupoval, tak me jaksi vubec nenapadlo, ze me ceka takova olejova anabaze. Driv jsem sedlal jen same 2T a tam to mixik resil sam....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.4.2015 v 20:05 | Nahoru | #7234
Katanymmk> Tak uvidíš, třeba jen straším Jen abys nebyl uplně lážo plážo pohoda a pak nebyl nemile překvapen, může se to lišit tak raději kontroluj, když to bude častější a pak zjistíš, že to není tak strašné, tak tím líp. Znáš to, štěstí přeje připraveným Kam se vlastně chystáte?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.4.2015 v 20:36 | Nahoru | #7235
dj_hroch> Jo,jo radsi byt pripraven na ztroskotani na pustem ostrove a mit s sebou sud vody a pytel susenyho masa.....
Jinak my jsme zesluknovskyho vybezku (nejsevernejsi cast republiky....jen tak, moc lidi to tu nezna.....ono tu taky krom krasne prirody nic neni ) a frcime na Slovacd Rozumberoku. Chceme to tam strihnout nekudy vrchem....Olomouc a tak... a zpatky pres jizni Moravu a Cechy

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.4.2015 v 20:40 | Nahoru | #7236
buď v klidu, moje GS byl taky 3T motor Průběj 4T, ale oleje žral jako 2T 1:40

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.4.2015 v 20:56 | Nahoru | #7237
kubacech> 3T ..... super konstruktersky orisek...... zkus ho navrhnout v AutoCadu........

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.5.2015 v 15:54 | Nahoru | #7238
Chlapi, jelikoz tu vite skoro vsechno, tak zase otravuju.....
Tak za prve. Nesviti mi kontrolka neutralu, takze bud spinac kleknul, nebo zarovka. Je nejakej figl, jak vyndat zarovku z kontrolky a nerozebrat pulku motorky?
A za druhe. Cim natrit svody? Byly cerne a rad bych to zachoval. Barva uz jde pomalu dopr....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.5.2015 v 22:18 | Nahoru | #7239
Katanymmk> Jednoduché, kontrolka je žárovička vsazená do gumového cicíku, který je v kalíšku pod budíky, kolem je trubka a nahoře pak těsnění a jen sklíčko, čili to drží celé zespod.

a) umýt bordel z plastového kalíšku co je pod budíkama
b) stříknout silikonovým olejem na gumku bo kdo nemaže nejede líp půjde sundat než kdyby to byla tvrdá guma, jen to odloupni nehtem za občasného kurvování, žádné ostré nástroje!
c) vytáhni, žárovičku proměř nebo vyměň např. s vedlejší od olejového čerpadla ani nemusíš strkat zpět, jen cvakni klíčkama jestli svítí - nesvítí. Když už to budeš mít venku můžeš vyčistit a máznout všechny ty gumky i u ostatních žárovek, ať se nakonzervují.

Dost pravděpodobně to bude žárovka, na čidle se nemá moc co posrat je to jen kontakt v převodovce, leda by byl osratý bordelem nebo nějak ošoupaný. Na žárovičky se ani nedívej, většinou jsou černé všechny i když fungují, důležité je jestli svítí nebo ne, proto zdůrazňuju proměřit nebo vyzkoušet. Jsou tam 3x žárovky 12V 3.4W - čili naše žárovička 3W3 čirá, případně T10 nebo jak je jinak označené. Dálková se jediná liší, ta je 1.7W.

Svody mi lakýrka perfektně ošetřil že opískovat staré zbytky, našopovat hliník jako ochrana kvůli korozi, barva komínová černá. Jsou to svody, takže se vypálí za efektních dýmů samo Nevím kolikátou sezonu, ale ještě drží.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.5.2015 v 23:18 | Nahoru | #7240
Musím se podělit o radost z první vyjížďky, kdy mi GSko přišlo absolutně pohodovější než ta 125ka, co sem měl. Devadesát se nehledá těžko a 150 byl prozatimní strop, ještě by to zrychlovalo, ale končila rovinka. Do zatáček sem se zatím docela bál, zatím je na silnicích dost štěrku, ale zatáčí to samo. No prostě paráda lidi.

Ale narazil sem na první problém a to, že na pozici kohoutku ON, to ujede cca 3-4 km a pak to začne zpomalovat a chcípat postupně. Na RES to jede pěkně bez problémů. Napadl mě ucpaný kohoutek, protože předtím s tím jezdil otec a nebyl sebemenší problém. Při koupi sme z nádrže vyléli docela hnusný benál, vyčistili sme karbce a naléli tam čistý, je možné že nějaké svinstvo zůstalo v kohoutu a teď se to projevilo?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

4.5.2015 v 10:43 | Nahoru | #7241
Behysek> Jasný, v nádrži je ještě jeden kohout přímo se sítkem, má to dvě trubky - spodek s rezervou, trubčka výše je provozní. Může tam být bordel, tak to také vyhoď ven a vyčisti. Kohout se dá také rozdělat a vyčistit, nic na tom není. Bude beztak jen nějaký bordel, vyčistíš a bude jezdit dále. Jen si zkontroluj jestli kohout chodí opravdu ON - RES - PRI tou delší stranou nebo jestli je přetočený naopak, dá se totiž omylem otočit a sesadit opačně, pak se to chová totálně divně v každé poloze.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

4.5.2015 v 10:46 | Nahoru | #7242
jasně, vyhodím to, vyčistím a budu doufat, že to bude v pohodě dík

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.5.2015 v 11:58 | Nahoru | #7243
dj_hroch> Diky za radu. Byla to samozrejme zarovicka. Vubec by me nenapadlo, ze tam jen gumovy bazmek s objimkou jen tak vsunuty.
Ja mam bohuzel na svetle drzak s plexi stitkem, cimz se podstatne zhorsil pristup pod palubku. Je to tak na nejake dlouhe stihle hbite prstiky.........tedy ne moje. Ale dal jsem to.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.5.2015 v 19:18 | Nahoru | #7244
Nazdárek.
Tak jsem o víkendu oabsolvoval za dva dny trasu na Slovač a zpět (520 a 600 km) a příiemně mě překvapilo, jak se docela pohodlně na GSu celý den cestuje. Měl jsem trochu strach z oleje a ze spotřeby, bo jsem frčel společně s Monstříkem a H 750NC a trošku jsme to střihali, ale šlo to. Spotřeba okolo 4,5 na sto a oleje to zbaštilo necelý půllitřík celkem.
Jenom jsem se chtěl zeptat, jestli nemáte někdo ukušenosti s poklesem výkonu v dešti. Chytnul nás docela ceďák a i když jsme v něm jeli jen půlhodinku, přišlo mi, že ve vyšších otáčkách (tak k šesti tisícům a výš) mi ubyl výkon.
Podle mě bych řekl, že to je buďto změnou bohatosti směsi vinou nasávaného vlhkého vzduchu, nebo tím že papírová vložka vzduchovýho filtru zvlhne a propuští mín vzduchu? Jo ? ...... A nepomohla by KN vložka místo klasiky? ......Ne, že bych vyhledával jízdy v mokru, ale asi se to občas stane a třeba při předjíždění mě to docela zaskočilo.
A když už jsme u KN vložek, poznali jste něco na výkonu? a štelovala se karburace ? Díky za odpovědi, s GSem se pořád učím něco novýho

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.5.2015 v 20:32 | Nahoru | #7245
Obracím se možná s laickou otázkou, v technických věcech jsem, co se týče motorek ještě nováček. Mam Gs z roku 94. Občas když zastavím, tak při rozjezdu nejde zařadit jednicka. Pak stačí zhoupnout motorku jakýmkoliv směrem a normálně tam padne. Už Jsem si na to zvyklá, stává se to fakt málo, ale i tak mi to vrtá hlavou 😉

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.5.2015 v 08:08 | Nahoru | #7246
Katanymmk> Tak to jsem měl asi jiné GS Já byl po 200km rád že jsem slezl a nechtěl ho pár dní vidět, jak mě vše bolelo

Co píšeš s deštěm jsem si nevšiml, ale K&N jsem tam měl. Jediné co poznáš na výkonu, že zmenší tu díru kolem 6000. Když jsem ho tam dal, tak to bylo dole horší a méně žralo. Potom jsem nechal seřídit karburátory a chovalo se to občas zvláštně.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.5.2015 v 08:10 | Nahoru | #7247
Lucyndys> To bude asi normální V převodovce nejsou synchrony a tak se může stát, že o zůstane zuby proti sobě a musí tím pootočit, aby o do sebe zapadlo

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.5.2015 v 09:52 | Nahoru | #7248
Lucyndys> Ano, stává se to. Pokud to dělá málo a spojka normálně odpíná, neřešit. Potlačíš, zařadíš a jedeš. Problém by byl, kdyby třeba nešlo vyřadit při dojíždění, kdyby rychlost bezdůvodně vypadávala, neodpínání spojky a cukání či naopak prokluzování... Někdy to může po zahřátí zmizet, víc to také může dělat při zvýšeným volnoběhu, takže pokud máš vysoký nad 1200 tak můžeš ubrat a bude se ti lépe řadit. Jinak s tím asi moc neuděláš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.5.2015 v 10:26 | Nahoru | #7249
Katanymmk> Tož výlet zní dobře Cestovat se dá,jde o to jak si zvykneš. 900km mi s tím nedělalo problém, ale to jsem měl už s gelovým sedlem. Jinak obecně mi na delších trasách spíš sraly vibrace a neustálé protahování ruk, sezení naopak v klidu, si poposedneš vždycky nějakjak potřebuješ a protáhneš.

Úbytku výkonu v dešti sem si nevšiml ani s papírem ani s KN, ale tak v dešti obecně ubírám zápěstím bo to klouže a bolí Spíš naopak před bouřkou když byl hodně vlhký vzduch se jezdilo snadněji jak obvykle. Jestli to spíš někde nepřisává vodu.

KN, laďák, dynojet a naladění, výrazně líp jede spodní/střední otáčky a zmizela díra v průběhu. Jinak žádný rozdíl, letadlo z toho pochopitelně není

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.5.2015 v 11:53 | Nahoru | #7250
dj_hroch> Tož výlet byl suprovka......tedy až na tu asi hodinku v dešti
Posezení mám asi trochu pohodlnější díky té předchozí majitelce, která nechala přešít přdední díl sedla. Želé to sice není, ale moje prďka na to padne dobře (asi jsme měli s paní stejnou postavu .. ).
Vzduch by mi to přisávat nemělo. Při koupi mi to kompletně poservisovali. Nová těsnění, poladěný přeštěsněný karbec, nové filtry, olej a tak podobně.
Možná to byl jen můj subjektivní pocit. Mašinka jinak šlape jako víno a krom chybějících pár koníků oproti kolegům jsem si to fakt užil. Většinou to člověk řeší až v nějaké předjížděcí krizovce.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.5.2015 v 20:34 | Nahoru | #7251
Tak. A já mám s moto prvních 300 Km - tj. dvakrát 150 na zátah. Pohodlí je luxus, sice dostávám občas křeč do levé nohy, ale to nebude jen motorkou, ale mýma zádama. Jinak moto šlape spolehlivě, starty studené i teplé na brnknutí. Táhne to pořád, dokonce i na šestku. Maximálka 150, neztratí se téměř nikde. Tlumiče si pochvaluji, čekal sem, že bude mnohem tvrdší a na některých cestách přijdu o zuby, ale naopak je velmi pohodlná i na větších hrbech. V zatáčkách mě drží hezky, ale to si ještě nelajznu s tím letět tolik, abych to poznal, docela z ní mám ještě respekt, ale pomalu se sžíváme a je to můj miláček Nechá se točit do cca 7 - 8 tisíc, pak už je mi jí líto. Takže předpokládám, že bude nějak škrcená. Cestovní rychlost sem si vytipoval cca 110 - 120, tam se cítím ještě dobře a nemusím na ní ležet, aby mi nehučelo v palici. Spotřeba krásná, za 200 kč ujet 150 km je jako s mojí dvácou. Mám v plánu zkontrolovat olej, a pohlídat si, kolik to žere, nebo nežere. Tak snad mě brouček nikde nenechá
Jo a brzdy! Málem bych zapomněl, ty jsou naprosto famózní. První krizovka, kdy mi jeden Čobolák nacouval z vjezdu do cesty, se nezdála ani tak brutální, jak mě překvapilo, jak jsou krásně funkční. I když Kentoya byla dost dobrá motorka, tady se ukazují určité nedokonalosti.

Naposledy editováno 12.05.2015 20:37:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2015 v 08:52 | Nahoru | #7252
Behysek> To asi budeš mít škrcené, nebo rozladěné karbece. Mi se to, když jsem začínal, občas podařilo vytočit do 13, nebo kolik je max na otáčkoměru a za běžné agresivnější jízdy se klidně nechala točit do 9
Když píšeš o brzdách, tak si dobře hlídej desky na předku. Jestli tam máš ten dvoupístek s každým jinak velkým, tak tomu se nelíbí ojeté desky a proto ji během jízdy na nerovnostech někde zahodí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2015 v 11:20 | Nahoru | #7253
kubacech> Kdyz uz je rec o brzdach. Zacal mi piskat zadek a tak predpokladam, ze se desky blizi smrti.......
Mate nejake zkusenosti jaky desky jsou slusny......... nebo spis ktery nekupovat urcite? At nekoupin nejaky maslicko....

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2015 v 11:22 | Nahoru | #7254
Ok, takže až budu kupovat karbec, tak bez omezení

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2015 v 11:46 | Nahoru | #7255

Behysek píše: Ok, takže až budu kupovat karbec, tak bez omezení



Omezení se řeší pomocí děr v šoupátkách. Ty se sice dají zalepit, ale občas to povolí a potom udělá bordel. První bych zkontroloval směs a seřídil podtlaky. Je možné, že máš rozhozené ty a jeden válec prostě nejede na 100%

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2015 v 11:47 | Nahoru | #7256

Katanymmk píše: kubacech> Kdyz uz je rec o brzdach. Zacal mi piskat zadek a tak predpokladam, ze se desky blizi smrti.......
Mate nejake zkusenosti jaky desky jsou slusny......... nebo spis ktery nekupovat urcite? At nekoupin nejaky maslicko....



S tím ti neporadím. První koukni, kolik tam ještě máš obložení. Ono to píská, když je tam bordel. Já měl nové a taky občas pískaly, než se to vyhřálo

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2015 v 11:48 | Nahoru | #7257
Jenže někdo se rozhodl ty karbece otevřít flexou, takže je stejně chci měnit

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2015 v 11:50 | Nahoru | #7258
Behysek> Otevřít karbece flexou? Nemáš foto?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2015 v 11:53 | Nahoru | #7259
No foto nekde je, ale kamos to ma v mobilu a rozebrane sem to od te doby nemel. Kazdopadne kazda komora je jina, takze se mu to mozna podarilo otevrit

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2015 v 11:55 | Nahoru | #7260

Behysek píše: No foto nekde je, ale kamos to ma v mobilu a rozebrane sem to od te doby nemel. Kazdopadne kazda komora je jina, takze se mu to mozna podarilo otevrit



takže prakticky má každý karbec jiné parametry a ty se divíš, že to nejede?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 21 Včera v 23:36 chesterfield
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 18 10.4.2024 v 15:59 DrDNA01
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist