Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jinak motorka je nádherná..... A jede ještě líp....to jsme viděli....
Naposledy editováno 22.10.2008 16:13:47
SLUGI>
[URL= jen takovej blbej dotaz :\
... k čemu je to potítko na té nádržce?
A odpověď Perňa:
SLUGI> To je dárek od kámoše, měl ho loni na R1, jezdil rychle a nespadnul ani jednou ... Letos šel do endura, tak mi ho daroval ...no a tak z pověrčivosti ho vozím Ale jinak je podle mě u dobře fungující "japonské" nádobky k ničemu, nikdy se mi nestalo, že by mi netěsnila..
Pak odpověď DavR1:
SLUGI> je to kvůli tomu, že brzdovka je hrozně agresivní a při pádu to potítko tu kádinku i po rozbití drží pohromadě a lehce je schopno i tekutinu nasát ... čímž zabrání potřísnění čehokoliv .. třeba z budíků se brzdovka dostává dost těžko.
Naposledy editováno 22.10.2008 20:13:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Kolda.> Další věc, proč se oddělává kryt předního kolečka sekundárního převodu??
Tak to je kvůli lepšímu přístupu, mohu to občas vyčistit a vizuelně kontrolovat stav kolečka a hlavně utažení matky (už jsem ji 2x ztratil, na R1 to občas dělá, je potřeba zalepit závit a matku zajistit a po dvou použití koupit novou..
A další důvod je spínač quickshifteru - jaksi s tím krytem občas koliduje (záleží na typu přepákování..). Takže kryt je zbytečnost..
quote]
Hele, gripy jsem taky přemýšlel, že dám třeba Domino, ale nějak jsem se k tomu nerozhoupal a jedu originály. Celkem mi vyhovují a jestli mě zrak nešálí, tak jsem tvarově stejné viděl i na Rossiho M1 nebo Hagově R1..
K tomu brždění zadkem...jestli myslíš zadní brzdu
Už se to tu taky hodně probíralo a já jednoznačně ANO! Nějak to bez zadní brzdy neumím a pomáhá mi to v nájezdech do zatáčky a v počátku brždění se motorka může rychleji stlačit a pak i nasměrovat. Někdy to může pomoct i při překlápění motorky, jde to pak rychleji, když ťukneš do z.brzdy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | Včera v 23:12 Ariete |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35270 | Včera v 23:06 CBRlitrRR |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 | Valdy25 | 22 | 1.3.2024 v 14:44 assassin |