Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
kawafil>majkl31>nofear4>stepos79>nofear4> zapátrej do minulosti jestli neznáš někoho kdo lítal na K1 750 po okruzích please
Myslis ze na K1 nekdo nekdy vyjel na okruh? Zkus se zeptat az budou zavody veteranu v Horicich..tam par 60niku jezdi,tak by si mohli vzpomenout Me prestala pamet slouzit v roce 98 a to jsem si o K1 jeste nedovolil ani snit...pockej nejezdil na ni Chambon a Chili?
ale je to pech že tu tvojí voňavou a hustokrutě rychlou Kawu prohnal MiP právě na tom veteránovi co? no o tom prohaneni od mipa nevim no,předjel fira když zahřival gumy a pak zjistil že ma zadek v loji a na nějaky honěni mipa se vysral pač se bal o kejhak a ted čeka na nějaky boty od čihaka aby se nam zas mohl ukazat
asi jsme byli každej v jinym Mostě a koukali na jiný video, ale to je jedno. Každopádně je pravda, že Fír řikal že má ty gumy v loji, ale že by ho MiP předjel když zahříval gumy? No nevim nevim
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jirka 22>Perňa #81> Neeeee!!!...aneb otovřel jsi mi tu novou dimenzi smýšlení Jsem si letos byl poprve pořádně zajezdit na okruhua od tý doby me běžný ježdení vůbec nebaví Má to tu nekdo stejně nebo jsem ....
jsem na tom uplně stejně
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
stepos79>Chtěl bych se zeptat jezdíte dlouho hodně to sledujete mě by zajímalo jaký časy je schopna zajet Suzuki GSXR 750 K1 řekněme seriovej motor i podvozek. Jen dobře nastaven dobré gumy.
Boumis jezdil svou první závodničku GSXR 750 K1 a vydržel u ni do r.2006. Měla Commander, Arrow výfukový komplet, brzdovou pumpu z Hondy SP-1 a pancéřky. Podvozek série..
Most 1:47, Brno 2:17, ale nutno říct, že od té doby jsme vyzráli trochu i jezdecky. Já v té době jel na R1 podobně (Brno 2:15.5).. Tak nevím, ale určitý obrázek si můžeš udělat..
[URL=
Jirka 22>No,ja jsem z toho byl mimo asi jeste tak 2 mesíce potom Usínání a vstávání s okruhovkou před očima Myslíte tedy že by mi stacilo cca 100tis. na jakoustakous okruhovku??
Urcite 100 staci, ale prihod dalsich 30 a mas luxus (viz treba Pernova R1)
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
foto:
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
v.lukes>Perňa #81> čéče, jak funguje ten quickshifter? Néé že bych ho chtěl na svůj první okruhovej bajk hned montovat, ale spíš mě zajímá jak to funguje, co všechno je potřeba a na kolik to příjde zlaťáků, abycho věděl tak nějak co do budoucna dík
Quickshifter znamená něco jako "rychlořadič". Princip spočívá v tom, že na krátký okamžik, který je nastavitelný a normálně se používá v rozsahu 30-100ms, přerušíš zapalování (vstřikování) a tím nasimuluješ ubrání plynu rukou pro potřebu přeřazení na vyšší převodový stupeň (samozřejmě bez spojky).
Aktivace tohoto přerušení se řeší dvěma způsoby - buď máš někde na řidítku (vlevo na palec) tlačítko a ovládáš ho rukou (předpis pro třídu supersport) anebo máš aktivační spínač přímo na táhlu řazení (případně tam může být i bezkontaktní magnetický snímač), viz. obrázky. Uvnitř těch válečků je mikrospinač a pomocí nastavovacích červíků je možné nastavit sílu potřebnou k sepnutí mikrospínače.
Když se tohle vše vychytá a nastaví spolu s optimálním časem (na R1 mi k tomu stačil pouze powercommander, některé jiné motorky potřebují ještě další elektronický modul - třeba K5 a vejš kvůli duálním vstřikovačům...ale to už zacházím daleko), tak prostě jen "kopeš" do řadičky, neubíráš plyn a ono to řadí jak nejrychleji může bez prodlevy v tahu motoru...maximálně plynule..
[URL=
nofear4>Hele Perno nechci rejpat,ale na tech dvou poslednich fotkach R1 07 jak je vyfocena pred a po nastrojeni si nas zkousel jestli jsme vsimavy,nebo to jsou dve ruzne motorky? Protoze nechapu proc na jedne je modra hadicka a na druhe po nastrojeni uz je hadicka cervena na zadni brzdic!!! Asi si na tebe budu muset davat pozor s temahle figlema,a pak nemas jezdit rychle
Hele ty pochybovačný strýčku ...tu modrou (vošklivou) hadici mám ještě doma a milerád ji za 100,-Kč prodám Byla krátká, páč po montáži mého přepákování bylo zapotřebí dát delší a hlavně červenější
majkl31>Jo ještě jeden teoretickej dotaz. Asi budu za jelito, ale to jsem zvyklej . Dejme tomu, že mám nahříváky, nahřeju gumy a vyrazím na trať. Gumy teda horký, ale spíš by mě zajímalo, jak se projeví na přilnavosti teplota asfaltu. Je to už v řiti třeba v těchhle teplotách?
Když je teplo, pak můžeš s nahřátými pneu jet palici okamžitě.. Když je chladnější trať, gumy ti trochu vychladnou, než se dostaneš do tempa. Dej jim tedy i po nahřívácích jedno kolo na "aklimatizaci".. I na chladnějším asfaltě (12°C) se dá jet to samé jako normálně, jen myslet na delší dobu zahřívání pneu.. Spíš taky i podvozek v chladnu je hodně ztuhlý a i ten je potřeba "rozhýbat" a dostat na pracovní teplotu!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
kawafil>Perňa #81>Bubrak ZX10R> Kawě by nepomohly ani moje hustoúpravy prosimtě jak to mysliš? ja jen že o upravach zvažuju a na uplny seriovce jedu Most za 1.51 a při troše snahy by to šlo určitě lip o dobry 2s,mysliš že nema smysl upravovat tenhle model05 a skočit radši na 08? dikes
Tak tohel ti neodpovím Ale věřím, že novej model je určitě dál, než první ZX-10, která i ve svý době zaostávala právě za GSXR nebo R1 právě pro svoji "vyhraněnost" a schopnost bejt rychlá ...jen na jedno kolo..
Ta jedna holčina (2LEKO má foto) jezdí na ZX-10 CEC a na modelu 06 dávala Most za 1:56, s novou 08kou šla o 5s dolů.. Takže ovládání určitě lepší, tahle rychlá ženská je toho důkazem
Jirka 22>Perňa #81> Neeeee!!!...aneb otovřel jsi mi tu novou dimenzi smýšlení Jsem si letos byl poprve pořádně zajezdit na okruhua od tý doby me běžný ježdení vůbec nebaví Má to tu nekdo stejně nebo jsem ....
No mě baví právě závodění ...to dává okruhovýmu ježdění další rozměr a co si budem povídat, když tě to občas dostane na bednu, tak ten pocit je skvělej
Jirka 22>No,ja jsem z toho byl mimo asi jeste tak 2 mesíce potom Usínání a vstávání s okruhovkou před očima Myslíte tedy že by mi stacilo cca 100tis. na jakoustakous okruhovku??
Možná bude za tyhle peníze k mání jedna K5, co umí Brno za 2:11.5 a Most za 1:43. Kdyžtak v PM
foto:
[URL= se někdy stává a může to být pneumatikou. Někdy se stává, že jetá guma z jednoho okruhu se na jiném najednou sjíždí jinak a trhá se! Někdo říká, že ta guma má jakousi "paměť" a nefunguje pak na jiným povrchu (Brno a Hungaroring jsou dost rozdílný povrchy..).
Bys musel dát novou, abys věděl, čím to je. Samosebou můžeš mít i blbě nastavenej podvozek, nebo vůle v zavěšení anebo dokonce špatný tlumič! Je toho hodně...
majkl31>kawafil>majkl31>nofear4>stepos79>nofear4> zapátrej do minulosti jestli neznáš někoho kdo lítal na K1 750 po okruzích please
Myslis ze na K1 nekdo nekdy vyjel na okruh? Zkus se zeptat az budou zavody veteranu v Horicich..tam par 60niku jezdi,tak by si mohli vzpomenout Me prestala pamet slouzit v roce 98 a to jsem si o K1 jeste nedovolil ani snit...pockej nejezdil na ni Chambon a Chili?
ale je to pech že tu tvojí voňavou a hustokrutě rychlou Kawu prohnal MiP právě na tom veteránovi co? no o tom prohaneni od mipa nevim no,předjel fira když zahřival gumy a pak zjistil že ma zadek v loji a na nějaky honěni mipa se vysral pač se bal o kejhak a ted čeka na nějaky boty od čihaka aby se nam zas mohl ukazat
asi jsme byli každej v jinym Mostě a koukali na jiný video, ale to je jedno. Každopádně je pravda, že Fír řikal že má ty gumy v loji, ale že by ho MiP předjel když zahříval gumy? No nevim nevim
kucii nehadejte se tady o me na Pernove vlaknu a jen to upresnim...gumy nezahrejvam,pac nejdezdim tak rychle a MiP me nepredjel,ale pod boxama jsem ho asi po dvou kolech pustil abych videl jak jede...a pravda pak se trhnul a uz na tech slupkach nesel dojet..Konec debaty
Perňa #81>matrixbiker>a když už jsem u těch lamskejch otazek kde si mam udelat licenci
Jsi z Hradce? Tak si ji udělej na jaře v Hořicích
A kde se to dá obědnat přesně :) otázka je jestly mě jako hořickýho trapiče budou chtít :D :D na druhou stranu sem jim pomahal dělat pytle když jim vyhořel sklad
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V zime potrebujem vymenit olej vo vidlici a rozmyslam, ze tam dam progresivne pruziny napr. ohlins alebo hyperpro ma to zmysel?
Taktiez vymena len pruziny na zadnom tlmici? Nechcem do toho nasrat vela penazi a nechat ich hlavne na trenovanie ale vidlu bude treba reparovat tak by som spojil prijemne s uzitocnym. Alebo to poslem postou Haslacherovi a za 250eur mam repas. Co ty na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dneska už obecně neplatí - horko = HARD, chladno = SOFT. Někdy to dělají střelci úplně obráceně!! 50°C asfalt a daj na zadek SC0 a na předek SC2! A teď babo raď! Je to těžký a potřeba buď si nechat poradit od toho, kdo má na to to vyzkoušet anebo to zkusit sám (pokus - omyl)..
Já mám problémy s pneu na chladném povrchu, taky se mi měkké trhaj (někdy).. Tak je pak lepší dát Medium.
S podvozkem záleží, kolik vážíš. Špičkový podvozek nemá progresivní pružiny, ale lineární vybrané přesně na styl a hmotnost jezdce! Možná bych volil toho Haslachera..protože jenom výměna pružin ti úplně nepomůže, pokud tlumiče potřebují repasi "vnitřků" - olej, těsnění, mističky a já nevím jaký ještě bazmeky..
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
matrixbiker>to Perňa jo a dalsi lamskej dotaz na kolik vyjde závodní víkend například hořice
Pořád nevím, jestli sem mám hodit "ofocenou" tabulku v excelu s mým rozpočtem na letošní sezónu!! A to podotýkám, že to dělám v rámci špičky Volné nad 600 za nejnižší možné peníze! (jo, kupuju i jetý pneu, no..)
Tak snad to bude trochu vidět... (jo a položky jsou většinou bez DPH, takže to si ještě něco přičti zhruba u polovičky položek)
[URL= sumárum:
2x agentura
6x závodní víkend (8x závod)
3x CEC
cca 230.000,- náklady. Neměl jsem ani jeden pád...
To je jen hodně zhruba, potřebuješ zainvestovat i do náhradních dílů a zázemí okolo a potom ta motorka tam vlastně tvoří ani ne polovinu toho všeho za jednu sezónu...
Kua, já už mohl mít fakt krásnej dům se zahradou a bazénem, psa, dlouhonohou přítelkyni a šťastný rodinný život
Naposledy editováno 12.12.2008 17:18:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1173, 1174] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35218 | Dnes v 06:51 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 587 | Včera v 19:08 IvanDvoutakťák |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 | Valdy25 | 22 | 1.3.2024 v 14:44 assassin |