Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
matrixbiker>Prasouš> muzu mit dotaz ty jsi to kupoval uz jako okruhovku ? pač řešim co je lepší jestly koupit laminata nebo zbořku
Postav si ji sam, budes k ni mit lepsi vztah, budes ji znat a budes si moct byt jistejsi
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
stepos79>Chtěl bych se zeptat jezdíte dlouho hodně to sledujete mě by zajímalo jaký časy je schopna zajet Suzuki GSXR 750 K1 řekněme seriovej motor i podvozek. Jen dobře nastaven dobré gumy.
no ty vole, to ses neměl ptát, teď budeme mít celou zimu po náladě
majkl31>stepos79>Chtěl bych se zeptat jezdíte dlouho hodně to sledujete mě by zajímalo jaký časy je schopna zajet Suzuki GSXR 750 K1 řekněme seriovej motor i podvozek. Jen dobře nastaven dobré gumy.
no ty vole, to ses neměl ptát, teď budeme mít celou zimu po náladě
no já mám značné rezervy ale tak přece se jezdí GSXR cupy tak někdo sáhne do historie je mi jasné že je to o jezdci ale určitě na tom někdo lítal kdo ty ruce měl dobrý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
stepos79>Chtěl bych se zeptat jezdíte dlouho hodně to sledujete mě by zajímalo jaký časy je schopna zajet Suzuki GSXR 750 K1 řekněme seriovej motor i podvozek. Jen dobře nastaven dobré gumy.
Tezko rict, zalezi na tom jak dobry clovek to kociruje.
Vzhledem k tomu ze muj o generaci starsi SRADik upaluje pod 2:20 a vzhledem k casum Mipa posledne.... tak muj odhad je, ze ta motorka na 2:15 v Brne musi rozhodne mit, ale chce to pilota.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dawe02>stepos79>Chtěl bych se zeptat jezdíte dlouho hodně to sledujete mě by zajímalo jaký časy je schopna zajet Suzuki GSXR 750 K1 řekněme seriovej motor i podvozek. Jen dobře nastaven dobré gumy.
Tezko rict, zalezi na tom jak dobry clovek to kociruje.
Vzhledem k tomu ze muj o generaci starsi SRADik upaluje pod 2:20 a vzhledem k casum Mipa posledne.... tak muj odhad je, ze ta motorka na 2:15 v Brne musi rozhodne mit, ale chce to pilota.
Jasan je to o řidiči to souhlas to je jasné o tom žádná. Jen mě zajímá tedy jestli někdo neví třebas čas někoho kdo v tý době na tom to Brno lítal. Myslíš že jsi jel na samotné hraně Srada?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Myslíš že jsi jel na samotné hraně Srada?
No myslim ze jsem byl parkrat uz docela blizko (starsi podvozek byl znat hlavne v prvni v Brne mimo stopu - tam to houpe jako krava a taky na 18ce v lavoru), ale je taky fakt, ze me casto brzdily gumy. Nevim kolik na SRADech litali zavodnici pred 10 lety, docela by me to zajimalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dawe02>stepos79> Nesleduju racing statistiky, takze ti s historii a casama nepomuzu.
Myslíš že jsi jel na samotné hraně Srada?
No myslim ze jsem byl parkrat uz docela blizko (starsi podvozek byl znat hlavne v prvni v Brne mimo stopu - tam to houpe jako krava a taky na 18ce v lavoru), ale je taky fakt, ze me casto brzdily gumy. Nevim kolik na SRADech litali zavodnici pred 10 lety, docela by me to zajimalo
tak to jsme dva je pravda že oni na tom měli asi plno uprav ale stejně jen pro představu čeho ta motorka je schopna
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
majkl31>Jo ještě jeden teoretickej dotaz. Asi budu za jelito, ale to jsem zvyklej . Dejme tomu, že mám nahříváky, nahřeju gumy a vyrazím na trať. Gumy teda horký, ale spíš by mě zajímalo, jak se projeví na přilnavosti teplota asfaltu. Je to už v řiti třeba v těchhle teplotách?
No hele kdyz v prvnim kole spadnes 3x jeste nez dojedes k vracaku...tak budes vedet ze nahrivaky jsou na hovno a studeny asfalt se na prilnavosti projevil dost zasadne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
stepos79>nofear4> zapátrej do minulosti jestli neznáš někoho kdo lítal na K1 750 po okruzích please
Myslis ze na K1 nekdo nekdy vyjel na okruh? Zkus se zeptat az budou zavody veteranu v Horicich..tam par 60niku jezdi,tak by si mohli vzpomenout Me prestala pamet slouzit v roce 98 a to jsem si o K1 jeste nedovolil ani snit...pockej nejezdil na ni Chambon a Chili?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
nofear4>stepos79>nofear4> zapátrej do minulosti jestli neznáš někoho kdo lítal na K1 750 po okruzích please
Myslis ze na K1 nekdo nekdy vyjel na okruh? Zkus se zeptat az budou zavody veteranu v Horicich..tam par 60niku jezdi,tak by si mohli vzpomenout Me prestala pamet slouzit v roce 98 a to jsem si o K1 jeste nedovolil ani snit...pockej nejezdil na ni Chambon a Chili?
ale je to pech že tu tvojí voňavou a hustokrutě rychlou Kawu prohnal MiP právě na tom veteránovi co?
Naposledy editováno 23.10.2008 13:47:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
majkl31>nofear4>stepos79>nofear4> zapátrej do minulosti jestli neznáš někoho kdo lítal na K1 750 po okruzích please
Myslis ze na K1 nekdo nekdy vyjel na okruh? Zkus se zeptat az budou zavody veteranu v Horicich..tam par 60niku jezdi,tak by si mohli vzpomenout Me prestala pamet slouzit v roce 98 a to jsem si o K1 jeste nedovolil ani snit...pockej nejezdil na ni Chambon a Chili?
ale je to pech že tu tvojí voňavou a hustokrutě rychlou Kawu prohnal MiP právě na tom veteránovi co?
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
matrixbiker>a když už jsem u těch lamskejch otazek kde si mam udelat licenci
Jsi z Hradce? Tak si ji udělej na jaře v Hořicích
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa #81>Bubrak ZX10R> Kawě by nepomohly ani moje hustoúpravy
prosimtě jak to mysliš? ja jen že o upravach zvažuju a na uplny seriovce jedu Most za 1.51 a při troše snahy by to šlo určitě lip o dobry 2s,mysliš že nema smysl upravovat tenhle model05 a skočit radši na 08? dikesHonziss>Perňa #81> Cau, mam na tebe par dotazu (mam R1 04 - to same co jsi mel):
1) k cemu jsou racing (zalomene) riditka? hadal bych to, ze na motorce akorat vic lezim, ale jinak me nic nenapada
2) jaka je hlavni vyhoda prepacka? PP nebo ARP? reverz nebo normal?
3) jaky je idealni prevod? ted mam 16+45 - motor bez uprav, retez jsem radeji volil 530 DID - prece jenom s myma 2m jezdim porad "ve dvou"
4) jake pouzivas desticky?
5) kde se daji takhle nalakovat kapoty + samolepky? cena?
6) da se slusne jezdit i na seriovejch tlumicich? jaky cas je hranice (v Brne) na seriovy podvozek?
7) kdy poznam ze je potreba vymenit gumy? Mam SC1+SC2 najeto cca 100kol a porad drzej jak pribity - cas 2:25 - 2:30, vzorek maj uprostred porad 5mm (novy maj tusim taky 5mm) a jen boky jsou ostrouhany, ale zadna hruza, proste smes tam porad je...
Mozna ti to prijde trapny, ale zkusenosti a informace se nekdy sbiraj dost tezko, kor kdyz zacinas...
Diky
Ad 1)
Mám normální PP tuning a ty moje předchozí měly menší úhel (sklon) a tak se mi líp držej tyto. Jinak když koukneš na 125ky GP, tak tam je maj ještě víc.. Jede o tvůj pocit a přirozenou polohu zápěstí
Ad 2)
Opět se jedná o nalezení nejvhodnější polohy při ježdění, nemluvě o větší světlosti v náklonech a pevných stupačkách, který se ti nesklápěj za jízdy! Je i pevnější.. páky jsou na ložiskách, takže chod má menší vůle, větší přesnost řazení a je možnost si zvolit revers nebo normal. Většina závodníků má revers, nám "turistům" vyhovuje klasika
Ad 3)
Podle toho jaký máš výkon a jak taháš! Na 05ce jsem jel Most i Brno na 15/46(47) a obojí jsem jezdil na 6ku na rovince. Někdy je prej lepší jezdit Brno jen na 5ku..
Ad 4)
Na modelu 04-06 se nám jasně osvědčily Lucas CRQ (karbonový). Super cena, výdrž taky ok a dávkování je perfektní, nelepěj se. Pocitově při začátku brždění jakoby nebrzděj, ale stačí lehce přitlačit a je to lepší než s originálama a s menší vynaloženou silou na páčce.
Ad 5)
Lak dělá můj kámoš doma v garáži, ovšem v kvalitě naprosto luxusní (je puntičkář...jako já ). Cena kolem 7tis., barvu mu dodávám.. Polepy z části sponzorské, jinak do 2tis. na celý bike
Ad 6)
Dá se jet slušně! Viz. vloni ve volný Václav Křivohlavý - na sérii kromě převodu, přepákování a brzdových hadic jel 2:13.0 v Brně a to má přes 90kg. Obecně sériovej podvozek stíhá, pokud nejsi přes 90kg, pak už se blbě nastavuje.. Hranice série s průměrným pilotem (se tam počítám) bych viděl na 2:10-12 Brno a 1:44-46 Most. A neukamenujte mě tu!!!
Ad 7)
Prostě vizuelně a taky je to u Pirelli cítit, že už nic moc. Já umím v Brně jet s Pirelli do úplnýho KO cca 70-80kol, ale pak už se časy pod 2:15 moc očekávat nedaj.. Až pojedeš agresivněji a zrychlíš, vydrží ti o cca 30kol méně
A trapný to není se zeptat!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35274 | Dnes v 08:26 Veverčák |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | Včera v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 | Valdy25 | 22 | 1.3.2024 v 14:44 assassin |