globalmoto_duben_nolan





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.5.2011 v 14:31 | Nahoru | #3721
Kabik> Na silnici s R10kama nemůžeš !!!!!
Nemaj homologaci na silniční provoz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.5.2011 v 14:33 | Nahoru | #3722
gorkin> Tak proč je na nich vyražený Ečko ?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.5.2011 v 14:41 | Nahoru | #3723

Kabik píše: uz ma nekdo zkusenost kolik vydrzej ty novy bričky R10 ?

V patek jsem na nich odjel cely Brno+zavod a jeste me ceka celej most, pulka dne brno a mostu i se zavodama..+ par set km na silnici.

Je realny, aby to daly? Myslim, ze na okruhu nejezdim nejakou über kládu..



Proboha, to snad nejde, aby guma vydržela něco takovýho, i půlka toho, co píšeš je nadlidský výkon.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.5.2011 v 06:17 | Nahoru | #3724
skoda :D

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.5.2011 v 09:25 | Nahoru | #3725
osobně si myslim, že v poho vydržej já se sadou dal 3 dny v Rijece s dvouma závodama, jeden den Most a tři dny Misano + závod a ještě tam něco je už sem je teda sundal neb už mám spíš blbej pocit, ale gumy dle pohledu by ještě chtěli jet

a za celou dobu, žádný klouzání, žádný problémy, prostě super svezeníčko

Naposledy editováno 10.05.2011 09:26:16

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.5.2011 v 12:32 | Nahoru | #3726

Kabik píše: uz ma nekdo zkusenost kolik vydrzej ty novy bričky R10 ?

V patek jsem na nich odjel cely Brno+zavod a jeste me ceka celej most, pulka dne brno a mostu i se zavodama..+ par set km na silnici.

Je realny, aby to daly? Myslim, ze na okruhu nejezdim nejakou über kládu..



Zatim nikdo nic nenapsal k R10 jaky mas porovnani stema pneu co jsi jel do ted? Jaky casy jezdis? Schanim info o R10 kde se da ale vetsina chce D211 nebo posledni dobou jen mokre pneu.Vsichni zbroji na horice.Co mam info tak oproti Bt 003 maji o dost lepsi grip a zivotnost ale mam to od kluku co jezdi brno 2.17

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.5.2011 v 16:53 | Nahoru | #3727
nikotyne, diky! :D to moje kadlani snad daj.
Nejsem strelec.. Most jsem jel na sportec m3 za 2min a svoje prvni brno uz na R10 za 2.31, takze zadnej slagr, ale snad to na nich stahnu v moste k 1.55 a lip :)

docela me desi, jak jsou ty R10 jisty a kam az te pustej. Mekoucky jak a lepej neskutecne. Jsou skvely a dalsi sadu je koupim zase..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.5.2011 v 17:05 | Nahoru | #3728

matrixbiker píše: gorkin> Tak proč je na nich vyražený Ečko ?

Na ecku nezalezi.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.5.2011 v 21:33 | Nahoru | #3729
No svezení na R10 je super,ale s tou výdrží jak píšete se mi to moc nezdá,..mám na nich 6krát 20 minut v Brně,a myslím,že dají maximálně jednou tolik,.. bylo docela vedro a jsou to trojky tzn. medium,tvrdá směs by byla určitě vhodnější,ale když je Burdez vyhrál na plese
Jinak Nori je dnes jel už tuším třetím dnem,tak třeba řekne víc..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.5.2011 v 21:49 | Nahoru | #3730
HAMLET> Nechci rejpat ani se do nikoho navážet, jen napíšu názor k zamyšlení.

Za dobu co jezdím sem nikdy u nikoho na špici MMČR nikdy neviděl nic jinýho než Pirelli(Metzeler) nebo Dunlop nebo si toho aspoň nejsu vědom. Každej rok se najde nějaká novinka, ať loni Michelin a nebo letos Bridge, ale nikdy se ještě nic neujalo. Pokaždý se z toho nadchne pár lidí v agentůrách, píšou se o tom po forech slohovky a stejně to nikam nevede. Můj názor je takovej, že Pirelli i Dunlop má dlouholetý zkušenosti i vývoj a stojí jim za to investovat nemalý peníze, aby se jejich produkční pneu jezdily v národních mistrostvích. Myslím že DUNLOP je jinde i než Pirelli hlavně proto, že těžko letos kluci z Pirelli sedli a přes zimu vymysleli něco novýho. Nedokážou přes zimu udělat úplně jinou pneumatiku, která bude z ničeho nic zázračná a ještě ji otestovat a naučit se s ní zacházet. třeba DUNLOP dělá top pneu několik let a taky loni udělali fatální kopanec a směs 7704 nahradili směsí 7813, která je absolutně neadekvátní k fenomenální 7704. Hold vyšly nový normy a zakázali se do pneu přidávat nějaký přísady a proto těď máme místo božské 7704 mrdku 7813-trošku nadnesené, ale sranda musí být :)
Proto si myslím že pořád sou jen dvě rozumné varianty pro race ježdění. Buď Pirelli a nebo DUNLOP-já osobně dávám o bodík víc DUNLOPU-podle mě je taková víc blbuvzdorná :) a to se mi líbí-a ten grip-to je boží dar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.5.2011 v 22:18 | Nahoru | #3731
Oňas> Castecne souhlasim ale take je dulezite ze se tu bavime lidech co jezdi CEC DAracing atd a ty nemaji zazemi jako ti co jezdi Pirelli nebo Met maji prachy na to aby dali na kazdou 20ti minutovku novou sadu protoze vic ty gumy vetsinou nevydrzi a pak klouzou. Pirelli si muze nechat zdat o vydrzi Dunlopu 80-100 kol. Dunlop stoji ranec ale zase vydrzi.Jen je blba dostupnost a znaceni smesi. Bylo u me nekolik lidi co koupily od IVRacingu pneu a ty nove Pirelky po jedne 20kolech sli do haje a ten den si stezovalo asi 12 jezdcu.Ti co meli starsi model se asi jen smali. Prijde mi ze pustily do obehu neco k testovani. Nekomu sedli Michelin a nekomu BT vse vydrzi vic nez Pirelli. Navic kam ten svet speje. Kdyz dovozce do CR da teto jedine firme takove podminky ze zadny prodejce neni schopem udrzet jejich ceny. Navic bezny zavodnik ma lepsi cenik nez maji nakup prodejci v CR. Vetsina prodejcu je timto nahrana a mame to monopol .

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.5.2011 v 22:35 | Nahoru | #3732
V pátek mi ve stánku Bridgestone odpověděli na muj dotaz,kolik foukat nové R10.Pro mě celkem překvapující sdělení:2,0 obě za studena...a pak že uvídím.Pomyslel jsem si,že leda tak uvidím kačera hodně zblízka..Ale doporučený tlak jsem dodržel.Ráno v pátek bylo docela chladno a tam to fungovalo.Odpoledne ale začal klouzat předek...
Na deáčkách jsem tam hodil klasických 2,1 a 1,9 za tepla a fungovalo to oukey.Dnes,hlavně v závodě začali už trošku lehce klouzat.Takže suma sumárum,mají za sebou 12 dvacetiminutovek,závod na 6 kol a asi 4 kola navíc na open pitlane,plus 260 km v provozu.Zadek je teda v pánu a přední R10 si nechávám na horší časy.Nicméně,zda jsou dobré nebo ne,odpoví spíše jezdci jezdící pod 2:20.Pro mě s 2:24 jsou supr.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.5.2011 v 23:33 | Nahoru | #3733
HAMLET> JJ ta politika je v prdeli...Pirelli má new pneu a určitě za tu cenu nebudou špatné, jen se je naučit používat...ani to není tak moc těžké pro lidi pro které ty pneu jsou vlastně určeny. Na mistráku jsou lidi od Pirelli a opravdu kvalitně poradí jakou dát pneu aby podala top výkon a vydržela celou kvalifikaci a nebo 12-ti kolovej závod. Narovinu on i ten DUNLOP vydrží střelci to samé, pokud chce jet opravdu top. Jako dnes je opravdu standart-hlavně do kvaldy, dát new pneu do kvaldy a pak ji zahodit a nebo ji dorazit na další jedné až dvou dvacetiminutovkách. To je pak ale v prdeli s penězma, to si moc kluků z ulice nemůže dovolit. A ti v mistráku, ti skoro netrénujou, páč mrdat se tam pomalu nemá smysl a rychle na to nemaj prachy na pneu při těch cenách.
Osobně já jezdit CEC a podobný agentury a chtít za rozumnou cenu se bezpečně svézt, opravdu volím DUNLOP v HARD směsi. Životnost brutální a když kloužou i tak se to dá čitelně korigovat jak snad na žádné jiné pneumatice. Dostupnost letos není špatná, snažím se mít D211 GP skladem v pěžných směsých a když dojdou, tak zatím letos byly vždy do max 14 dní. Třeba dnes dorazilo cca 80 pneumatik a v úterý dojde zase 50 ks...tzn. letos je to nejlepší co pamatuju.
Jinak ceny Pirelli jsou opravdu letos pro licenční jezdce hodně nízko....sám sem byl překvapen...nehledě na to, že sou i bonusy za odběr v podobě nev pneu zdarma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.5.2011 v 23:39 | Nahoru | #3734
Nori> Pneumatiky ke kterým ti prodejce nedodá tlaky opravdu nekupuj-nechci nikomu uškodit(tobě ani tomu kdo ti je prodal) ale TLAKY jsou to nejduležítější pro správnou funkci pneumatik!!!!Opravdu na to pamatuj, i jedna desetina na tlaku je brutálně poznat jak na gripu tak i na životnosti. Proto DUNLOP je dobrá volba. páč hodně se s tím spekulovalo a naštěstí už tyto pokusy jsou za náma a už nekurvíme new pneu :)
I ty Pirellky budou ok, ale až někdo zjistí jaký tlaky a směsy pro normájní lidi a ne pro marťany co lítají Brno 2:05
Bohužel u ostatních pneu pokud to nedodá rovnou fabrika, tak to nikdo nevyzkouší, páč střelec se na to může vysrat a hobík to nezjistí a pak sebou jen zbytečně mrdne...je to blbost ušetřit 5 litrů ma dvou sadách a pak za min.20 opravovat vrak :) a nehledě na to že ty sekundový lepidla na lidský kosti stojí i v dnešní době ještě pořád za hovno

Naposledy editováno 10.05.2011 23:43:43

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.5.2011 v 08:55 | Nahoru | #3735
Jezdí tu někdo Metzeler Racetec K1??? zajímají mě tlaky, díky za info...
Jinak já jsem s touhle gumou max. spokojenej... jo a já jezdím 1,6 za studena...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.5.2011 v 09:47 | Nahoru | #3736
Oňas> Já mám za to, že Pirreli má všechno, co chceš. Tlaky jsou jasný, Pirelli vydala naprosto jasnou tabulku tlaků, se kterejma (alespoň mně u Diablo SC2) to funguje noblesně (mám zatím odjeto 20 kol v Brně 2:16 - 2:17 a guma je pořád, jak nová). A gumy pro "normální lidi" maj s řadou PRO výrazně lepší, než kdo jinej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.5.2011 v 10:03 | Nahoru | #3737
Progear> K1 leda na predek, dozadu je toho skoda. Par K2 jsem vzadu sjel, absolutni spokojenost jak s gripem tak s vydrzi gumy . Tlaky jak na pirelkach, 2,1 a 1,9.

Libi se mi Onasovi prispevky. Nejlepsi guma je DUNLOP a hotovo. Takovy informace jsou pro napriklad me strasne ceny, konkretni zkusenosti vyborneho jezdce ;).

Onas> ty dunlopy se delaji jen v 195ce, jak to s nima vypada na sestce?

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.5.2011 v 10:20 | Nahoru | #3738
Právě o Dunlopech D211GP silně přemýšlím.Tlaky na nich mi doporučovali chlapíci 2,4 předek a 1,4 zadek za tepla.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.5.2011 v 11:21 | Nahoru | #3739
Hele kdyz se tak vseobecne vi kolik se ma foukat, jde tyto oficialni informace nekde najit na netu? Me se treba jedna o Sprotmax QII pri pouziti na draze. Nyni foukam za tepla 2.1 a 1.9, ale oficilani inormace na okruh jsem k teto gume nenasel. Jdine co jsme nasel informace kolik foukat standartne (2.5 a 2.9) coz si myslim, ze je na okruh moc.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.5.2011 v 13:06 | Nahoru | #3740
na R10 mi to kluci foukli shodne predek i zadek na 2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.5.2011 v 13:38 | Nahoru | #3741

Nori píše: Právě o Dunlopech D211GP silně přemýšlím.Tlaky na nich mi doporučovali chlapíci 2,4 předek a 1,4 zadek za tepla.



Nechci se nikoho dotknout, ale psal jsi čas 2:24 a při tomhle času je prakticky jedno jakou gumu obuješ... Pochopitelně myslím novou a při správném tlaku budou fungovat všechny na trhu dostupné... I když chápu "blok", který se dá odblokovat díky "špičkové" D211 GP, tak stejně mi to přijde jako škoda peněz... Já jsem šel cestou od horší k lepší, loni skoro celou sezonu jsem odjel na racerech a až když jsem se dostal v Brně na 2:15, tak jsem začal přemýšlet o GP... Ono není na škodu najít "limit" obyč. gumy a pak se posunout dál, i když ten limit má každý jinde...

Jinak jak píše Oňas, ať se jedná o gumy, motorky celkově a používanou techniku, tak je nejlepší projít depa při mistráku a podívat se co používá špička. Prostě vyzkoušený a fungující věci a takový různý "zázračný" novinky nechat na vyzkoušení někoho jiného...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.5.2011 v 16:23 | Nahoru | #3742
Prasouš> Díky za radu,budu o tom silně přemýšlet. Takový momentální vnitřní souboj je obout opět novou R10 na zadek,předek ještě něco vydrží,nebo Supercorsy SC 2,které jsem měl a byly supr,nebo zmíňované GP.Jasně,s mým časem nejsem žádný rejsr,ale pod dvacet je můj tajný mokrý sen...
Kabík:Kdo ti to foukl a změřil,týpci od Bridgestonu?A za tepla?Já si to musel upravit sám a tím pádem jsem experimentoval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.5.2011 v 17:03 | Nahoru | #3743

Nori píše: Prasouš> Díky za radu,budu o tom silně přemýšlet. Takový momentální vnitřní souboj je obout opět novou R10 na zadek,předek ještě něco vydrží,nebo Supercorsy SC 2,které jsem měl a byly supr,nebo zmíňované GP.Jasně,s mým časem nejsem žádný rejsr,ale pod dvacet je můj tajný mokrý sen...
Kabík:Kdo ti to foukl a změřil,týpci od Bridgestonu?A za tepla?Já si to musel upravit sám a tím pádem jsem experimentoval.



tyjo pod 20 za mokra nooooooooooo i ty jeden

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.5.2011 v 17:07 | Nahoru | #3744
stepos79> Určitě a jednoznačně myslíš pod 3:20...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.5.2011 v 17:09 | Nahoru | #3745

Nori píše: stepos79> Určitě a jednoznačně myslíš pod 3:20...



ty woe to nedám i když musim říct že první ježdění letos bylo stejně dobré jako první ježdění na vodě předloni stejné časy prostě

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.5.2011 v 22:49 | Nahoru | #3746
Oňas, Hamlet> souhlas, ale i tak si neodpustím svuj názor na Dunlop a pirelli.
Netvrdím že nejsou top, ale co se vás TOP jezdců týče, vy budete vždy jezdit VYZKOUŠENÉ a nikdy nepůjdete do něčeho nového, neznámého. Upřímně se nedivím, nikomu se nechce sjet x párů, promarnit tréninky či závody, jen abyste přišli na to jak správně foukat či nastavit podvozek.
Myslím že většina z vás by ale výsledky dokázala zajet i na těchto gumách. Proto mi přijde ten váš pohled na nové gumy trochu neobjektivní.
Měl jsme možnost jet loni micheliny, já vím jsme sice mrdal, ale fungovali skvěle, nejlíp co jsem kdy na motorce zažil i výdrž byla uplně někde jinde (D211 gp jsem zatím nejel)

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 15:10 | Nahoru | #3747
Michelin jsou super, jen nemaj marketing! Kyby nechali gumy, co dělaj a jen to poslali na trh jako super-revoluční novinku a dostali je do podvědomí lidu, tak se jezdit budou ...minimálně jako Pirelli nebo Bridge.
V několika směrech překonávaj D211 GP, ale chybí tam ta "legendární" zpětná vazba a taky informace. Dunlop má každý druhý a neznám nikoho, koho by nenadchly a nezlepšily - a to se pak rozkřikne rychle, co je to nej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 16:59 | Nahoru | #3748
Biker_xx> Namáš odkaz na tu Pirelli tabulku tlaků? V rychlosti jsem ji hledal, ale nenašel...
Díky. Jinak právě zmiňované "superbike PRO" musím pochválit. 5x20 min v Brně mají za sebou a ještě jednou to zvládnou. Zadní "Supercorsa SP" by už byla po smrti...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 17:12 | Nahoru | #3749

Ducati-1198S píše: Biker_xx> Namáš odkaz na tu Pirelli tabulku tlaků? V rychlosti jsem ji hledal, ale nenašel...
Díky. Jinak právě zmiňované "superbike PRO" musím pochválit. 5x20 min v Brně mají za sebou a ještě jednou to zvládnou. Zadní "Supercorsa SP" by už byla po smrti...



To musej zvládnout mnohem víc, já na nich odjezdil 4 dny, jak nic... Jinak TADY je všechno, co potřebuješ o Pirelli vědět.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 18:16 | Nahoru | #3750
já jezdim pirelli .. a sem spokojenej.. tlaky 2,1 a 1,9
most za 1:51 a brno 2:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1163, 1164] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 34903 Dnes v 00:01 assassin
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 518 21.3.2024 v 12:07 Ozzy_
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin
Ctek MXS 50 Yamaha YZF-R1 bajker2 2 2.11.2023 v 22:19 MilanR1

TOPlist