globalmoto_duben_nolan





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 22:32 | Nahoru | #2851
Prasouš> JJ tady je řeč o race pneu...už i čunák na to přišel....hold nestačí že je to černý a kulatý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 22:35 | Nahoru | #2852
Oňas, Prasouš> takže toto???černá guma

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 22:37 | Nahoru | #2853
Si pamatuju jak loni před sezonou jsem hrdě hlásil, že jsem objednal 10 sad racerů a Oňas mě poslal do p(hodně daleko ), že jsem měl sehnat GP a že až je vyzkouším, že budu mít mokrej textil (jak budu stříkat nadšením).... No tak měl pravdu předsedo no ... Jen to shánění je trochu složitější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 22:39 | Nahoru | #2854

čihy926 píše: Oňas, Prasouš> takže toto???černá guma



nee to máš racery ve slicku... D211 KR ... Ve slicku to má označení KR a se vzorkem GP...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 22:40 | Nahoru | #2855
Prasouš> v tom aby se prase vyznalo

3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 22:44 | Nahoru | #2856
Právěže hodně lidí je jezdí a chválí si je a o těch IRC nic moc není,..každý mě hned odkazuje na tyrex... tak asi budu hodná "holka" a poslechnu zkušenější v oboru. Ale,..nejsou k sežrání?



Oňas > Ano, máš pravdu... jak to je v MČR vím moc dobře... s Tebou jsem se bavila v Poznani o tom řetězu (D.I.D. od Coufíka, ne?)... papuče jezdím SC2 a spokojenost. Ale chtěla bych zkusit nějaké dunlop, ty se musí víc nahřívat jsem slyšela?

Corela91 > Teď máš jaké páčky? Pokud neprodám motorku, tak přemýšlím, že koupím titax páčky... ale ty od PP tuning také nejsou špatné co jsem tak koukala...aspoň mi nepřišli, moc se v tom nevyznám

+ Papuče na vodu máte jaké?

Naposledy editováno 04.01.2011 22:45:28

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 22:46 | Nahoru | #2857
čihy926> Nevyzná, jde o to, že vzorkový (GP) mají zadní rozměr na litra šíři 200 a ve slicku (KR) 195, čož je minimum rozdílu, jinak hukot začíná u směsí, když "inteligenti" (nechci urazit) z Dunlopu směsy označují 4 číslama (např. 6680)... Těch směsí je několik, čili je to na tabulku abys věděl jakou směs kdy použít... A když se v tom začneš trochu orientovat, tak ti ta čísla v další sezoně přeházej, nástupce různých směsí dostanou jiný kódy a jsi opět na začátku... Ale jsou perfektní

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 22:52 | Nahoru | #2858
Prasouš> takže tohle bych měl mít na 6ku?KR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 22:55 | Nahoru | #2859
Roccatan> Pokud se ti líbí a chceš to risknout, tak je to jen a jen tvoje volba za tvoje peníze... V tomhle souhlasím s klukama, protože prostě vyzkoušené funguje... Jinak o těch Dunlopech GP se to říká, jsou hodně náchylný na teplotu, čili je k vidění kola zabalený i do dek, aby byly pořádně v teple... Zimní (mokrý) botičky jezdím Metzelery...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 23:00 | Nahoru | #2860
čihy926> V tomhle ti nejlíp poradí Oňas... Já se v tom moc nevyznám, tak abych neplácl nějakou blbost...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 23:01 | Nahoru | #2861
Prasouš> no vidiš, mokrý bych taky potřeboval zkusit jiný, páč jsem loni měl Bridge a ty jsou hned pryč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 23:03 | Nahoru | #2862

Roccatan píše: Právěže hodně lidí je jezdí a chválí si je a o těch IRC nic moc není,..každý mě hned odkazuje na tyrex... tak asi budu hodná "holka" a poslechnu zkušenější v oboru. Ale,..nejsou k sežrání?





...co nahříváky...ale to "moto"!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 23:04 | Nahoru | #2863
Oňas> mohl bys prosím poradit nezkušenému a i co dáváš na mokro,páč jestli bude tak krásný léto jako loni, tak je asi použiju víc

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 23:11 | Nahoru | #2864
Hele střelci když se tady nadhodila myšlenka mokrých gum, tak jak to máte nebo by mělo být s nahříváním mokrých??? Když vemete studenou mokrou, tak krásně lepí, ale když jí normálně nahřejete tak ta lepivost není až tak jiná oproti studené... A další fakt... Když bude mít trať teplotu třeba 15 stupňů a leje, tak není pro tu gumu velký šok, když se sundá z nahříváku a v první zatáčce musí být deštěm ochlazená, tím pádem zbytečně zahřívána?? Není lepší ji "zahřát" až jízdou??? Tak nahřívat, nenahřívat nebo dát nahříváky jen na chvilku, aby se neřeklo???... A ještě tlaky, uvádí se u mokrých dát zhruba o 2 desetiny víc než u suchých, ale např. u těch Metzelerů mám vycházet z toho, že je to prakticky stejná fabrika s Pirreli a ty fungujou na osvědčených 2,1 a 1,9 čili Metze foukat na 2,3 a 2,1 a pokud nenahříváte, tak jak dopočítáte výsledný tlak během jízdy??? Máte někdo nějaký přehled kolik nahřejete jízdou při určitý teplotě trati??? Já mám vyzkoušeno jen na suchých při teplotě trati 20 stupňů, že dohřeju 4 desetiny, což je dost....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 23:12 | Nahoru | #2865

Prasouš píše: čihy926> Nevyzná, jde o to, že vzorkový (GP) mají zadní rozměr na litra šíři 200 a ve slicku (KR) 195, čož je minimum rozdílu, jinak hukot začíná u směsí, když "inteligenti" (nechci urazit) z Dunlopu směsy označují 4 číslama (např. 6680)... Těch směsí je několik, čili je to na tabulku abys věděl jakou směs kdy použít... A když se v tom začneš trochu orientovat, tak ti ta čísla v další sezoně přeházej, nástupce různých směsí dostanou jiný kódy a jsi opět na začátku... Ale jsou perfektní



Kdyz uz tady resite smesy trochu vam to ulehcim. Tabulka Dunlopu smesy

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 03:22 | Nahoru | #2866
Prasouš> ptal sem se na CECu Michala Filly pri prvnim mokrem zavode CEC2 jak s nahrivanim a rikal mi at to tam na 20min rupnu, ze se to trochu zahreje a to staci a ten tlak o ty dve desetinky vic myslim taky rikal.. tak sme to foukali jak rikas ty 2,1 a 2,3 myslim

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 08:33 | Nahoru | #2867
Prasouš> Taky jsme s těma mokrýma laborovali. Nakonec nenahříváme a foukáme 2,2 předek a 2,0 zadek. Používáme Bričky. A že nic nevydrží? Která mokrá ano?
Jinak u KR (GP) je to s nahříváním maličko složitější. Foukáme zadek na 1,4 za tepla (předek 2,2), ale kontrola tlaku se provádí až po sjetí z dráhy. Po hodině na nahříváku (tyrex ) měla guma 1,4. Po dojetí závodu jsem ji přeměřil a měla cca 1,55. Ne, že by to šlo nějak dramaticky poznat, ale může se pak zbytečně trhat. Což se i stalo. I když po pravdě řečeno, měl jsem nevhodnou směs (ale jak bylo řečeno, vůbec něco sehnat je těžké), přesně to byla médium-soft (číslo teď přesně nevím) a ta byla na těch 22 stupňů celkem nevyhovující. Ale i přesto že se škubala jak sviň, držela jak luteránská víra a vydržela porci kol jak neškubající se brička (cca 70 Most). Takže volba na sezonu 2011 byla jasná... Dunlop KR....

Naposledy editováno 05.01.2011 08:36:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 11:29 | Nahoru | #2868
.Kolda.> Já byl na posledním DA racingu na Slovensku za rybu z čeledi nevýdaných... Měl jsem jeden zadek 7712 a v tréninkách se mi nelíbilo chování motorky, tak jsme to celý rozhasili a bylo to úplně na ho-no, v zatáčkách se na motorce nedalo jet, plavala atd. no čili jsme "ladili" a při tom blbým nastavení jsem tu 7712 roztrhal... Poslední možnost nastavení podvozku už jsem nemohl vyzkoušet a tak to do závodu bylo buď a nebo... Bylo mi líto dát za novou gumu 250 éček, tak jsem stávající roztrhanou otočil... V zahřívacím kole jsem zkusil zda se můžu do motorky "opřít v zatáčce" a naštěstí to vypadalo podstatně dobře, jela jak po kolejích... Bohužel jsem do závodu díky "ladění" v kvaldě startoval někde z prostředka, tuším 21 místo, ale start se podařil a šel jsem někam kolem 13-15 místa... No po 5 kolech, kdy jsem měl dobrý pocit z motorky, časy standartních 2:17, pomalu prokousávající polem jsem si uvědomil, že jsem před závodem nezkontroloval tlak a vim, že za studena jsem tam poslal nějakých 1,7, čili tři kola před cílem mě polil studený pot, rozklepaly ruce a v mozku se udělal blok proti přidání plynu, i když do té doby motorka jela parádně... Gumy držely... No nic dojel jsem do cíle sedmý a hned šel změřit zadek kolik tam bude a koukám, guma absolutně čišťoučká jako dětská prdýlka a tlak byl 2,1... Což je krapet víc než udávaných 1,4..... ... Čistá = bez gripu, ale i když časy 17 nejsou nic moc, tak se jí dalo věřit, prostě ani jednou náznak klouznutí....

Naposledy editováno 05.01.2011 11:32:38

3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 11:38 | Nahoru | #2869
Zdar. Chci se zeptat jaký máte zkušenosti s tim, když se oblepí nádrž power tapem, kvůli ochraně nádrže, než se tam dá laminátovej kryt nádrže, tak když se to pak sundavá, tak jestli to neporuší po delší době lak na nádrži. Mě to lepidlo na power tapu přijde dost agresivní. A potom když se lepí silikonem karbonový kryty, tak jestli to tam taky nenechá třeba mapy, nebo tak něco...
Dík

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 11:55 | Nahoru | #2870

br1kos píše: Zdar. Chci se zeptat jaký máte zkušenosti s tim, když se oblepí nádrž power tapem, kvůli ochraně nádrže, než se tam dá laminátovej kryt nádrže, tak když se to pak sundavá, tak jestli to neporuší po delší době lak na nádrži. Mě to lepidlo na power tapu přijde dost agresivní. A potom když se lepí silikonem karbonový kryty, tak jestli to tam taky nenechá třeba mapy, nebo tak něco...
Dík



cece ono kdyz se hodne jezdi tak se sem tam i pada a proti motorce omlaceny stylem "pana orel" je naky skrabnuti od lamino krytu nebo mapy od silikonu zcela nepodstatnej detail:)

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 11:58 | Nahoru | #2871

Prasouš píše: .Kolda.> No po 5 kolech, kdy jsem měl dobrý pocit z motorky, časy standartních 2:17, pomalu prokousávající polem jsem si uvědomil, že jsem před závodem nezkontroloval tlak a vim, že za studena jsem tam poslal nějakých 1,7, čili tři kola před cílem mě polil studený pot, rozklepaly ruce a v mozku se udělal blok proti přidání plynu, i když do té doby motorka jela parádně



Ty woe Prasouši, nechceš ty při tom závodě i vyšívat nebo hrát Playstationa? Já toho mam pokaždý plný ruce práce, natož myslet ještě na něco jiného!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 12:00 | Nahoru | #2872
br1kos> Tohle jsem nikdy neřešil, tak nevim, prostě jsem sundal origo kryt nádrže a dal tam laminát... Jak píše Assassin až tě povezou po letu panna-orel, tak si s úsměvem vzpomeneš, jak jsi se obával škrábance na nádrži

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 12:10 | Nahoru | #2873
asi takhle, mám kryt, nádrž oblepenou a tim jak to x krát za rok sundavám jsem nádrž stejně odřel.. Až ho budeš prvně nasazovat poznáš o čem mluvim

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 12:18 | Nahoru | #2874
br1kos> No "pavrttejpa" drží opravdu dobře (ta kvalitní) a pravdou je, že když ji máš někde dlouho, tak se po čase přilepí opravdu fest a můžeš spolu s nístrhnou i hustokrutý ragingový obi-lak. Pokud se ale jedná o kvalitní originální nástřik nádrže, tak buď bez obav. Pokud lepím karbonová víka, tak se silikonem s rozumem, aby to v případě pádu a prodření šlo vyměnit za nové. I když já toho tam stejně vždycky navalím víc, ať to drží...

Prasouš: To je teda hukot. 2:17, si myslím, že není špatný čas... Člověk tady sází jedno moudro za druhým a nakonec když je dobrý pilot, tak může jet i na Mitaskách... Pravda je, že jsem taky kdysi omylem přifoukl bričku asi o 2 desetiny víc na Lausitzu a od té doby se mi tam přestala trhat... Jak psal někdo výše, prase aby se v tom vyznalo...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 12:40 | Nahoru | #2875
no tak já tady asi končim, páč když to tak čtu tak budu akorát nervní že jsem tam nafouknul o desetinu víc a že musím určitě spadnout

4 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 13:59 | Nahoru | #2876
Měl bych na zde přítomné závodníky dotaz. Do čeho se oblékáte pod kombinézu? Já si dávám lehké termoprádlo. To už mám ale vytahané jako fusakle navíc propálené na koleni po pádech a tak bych rád obnovil šatník. Máte nějaký tip? Díky...

Naposledy editováno 05.01.2011 14:01:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 14:01 | Nahoru | #2877
.Kolda.> Já většinou nic, ale pak je super sundavat kombinézu, čili lehký termo je fajn... Značek je spousta...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 14:24 | Nahoru | #2878
Prasouš> No právě, já to nic moc nemám rád. Jak píšeš, pak se z toho dostat je morda. Já vím, že je spousta značek, ale myslel jsem něco konkrétního, s čím už mají lidi dobrou zkušenost. Neco špecielního...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 14:31 | Nahoru | #2879
do vedra tenky ribano, co používaj lidi na běžky. Stojí to pětikilo, kombi se krásně sundává a pot to nasaje. Jak je zima, nejezdim ale když se mrkneš k hokejistum, tak určo něco najdeš.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 14:56 | Nahoru | #2880
Kolda, Prasouš> já to řikám pořád že guma má bejt pořádně nafoukaná
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 Včera v 23:12 Ariete
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35270 Včera v 23:06 CBRlitrRR
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist