bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Generálka FZR
15.10.2008 v 21:33
Zdravím mám FZR 400 a nemá tlaky, nejde ani nastartovat.... Kde bude chyba??? kroužky, ventily?? je problém schánět díly z Japonska?? Chci ji dat do kupy!!

Generálka FZR

15.10.2008 v 23:14 | Nahoru | #1
mel sem tuhle motku ale 600 a stejnej problem ja rikam ruce od toho pryc.

Generálka FZR

16.10.2008 v 07:41 | Nahoru | #2
kámoš měl FZR 400 a největší problém byl na to sehnat díly a hlavně motorový. Třeba ventily byly nemyslitelny. Takže ruce pryč.

Generálka FZR

16.10.2008 v 08:47 | Nahoru | #3
Nešel bych do toho, generálka takovýho čtyřválce může stát dost peněz... Myslím, že tak 60tis. je ještě přiměřená cena.... Navíc na 400 budeš asi špatně shánět díly.... A prodejnost je nulová, o takovou motorku moc zájem není.... Ale když ji miluješ, není co řešit

Generálka FZR

16.10.2008 v 09:01 | Nahoru | #4
Můžou to bejt jak ventily tak kroužky a nebo už zkrátka moc vyběhaný vložky válce. Opravit se to určitě dá, ale jde spíš o to, že cena opravy může přesáhnout cenu moto. Ale nebál bych se toho, že se díly nedaj sehnat, nový by jsi sehnat měl. Já si objednal dily na 30let starou Yamahu a taky je ještě maj, jen na mě koukali a nevědeli nejdřív co to je vůbec za typ.

1 reakcí na tento příspěvek Generálka FZR

16.10.2008 v 12:11 | Nahoru | #5
ted sem přišel z Yamahy a dily nejsou problem Pístní kroužky 1300 na jeden válec těsnění pod ventily vyjde na 80kc pod jeden ventil to se jěště dá pokud to nebudou přímo ventily tak do toho du!!! při jednom udělám i rozvodový řetěz a bude..... tu motorku prostě do kupy dát chci!!! je to srdeční záležitost

Generálka FZR

16.10.2008 v 12:36 | Nahoru | #6
nechci Ti do toho kecat...ale je možne,že nove kroužky nic řešit nebudou už by to asi chtělo vybrus+kitove pisty,nebo nove vložky valce...dale-udělaš vršek-za chvili se Ti poděla spodek-ložiska(při nejlepšim)taky nejsou věčne,ojnice,...atd..atd...prostě je to nesmysl..pokud nejsi milionař

Generálka FZR

16.10.2008 v 14:32 | Nahoru | #7
Jak píše Axel, není problém jen v kroužcích.... Naopak vadou jsou písty, drážky pro kroužky se vymačkají a pak to funguje jako olejové čerpadlo....

PS: výměna kroužků a těsnění není generálka motoru...

Generálka FZR

16.10.2008 v 15:24 | Nahoru | #8
jednou me jeden kluk ukecal,at se mu podivam,proc mu jeho FZR400 blbe startuje,skoro vubec.bez tlaku.takze hlava dolu a to co melo byt ventilama me vydesilo.sestnact cernych hrudek karbonu.
chtel to jen tak nejak opravit,nemel prachy,takze se ventily dekarbonizovaly a zabrousily.slozilo se to zpatky,tlaky uz se nejaky ukazaly,ale porad to do sprevny funkce melo daleko.
jak rekli ostatni,ruce pryc od toho.je to malej olitanej staej motor co kuli vykonu porad kazdej drzi pod krkem.
podobny zkusenosti jsem mel i s GSXR 400

Generálka FZR

16.10.2008 v 15:32 | Nahoru | #9
FZR 400, to je stejně jako šestka jen demoverze suprový mašiny FZR 1000. Prodej na díly a kup si tuhle

1 reakcí na tento příspěvek Generálka FZR

16.10.2008 v 15:46 | Nahoru | #10
je nedeste me. eso mi papka olej zpusobem ze budu muset brzy koupit cely paramo abych to uzivil a naivne ziju v tom ze jen vymenim krouzky pres zimu...

jinak FZR je demoverze YZF

Naposledy editováno 16.10.2008 15:49:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generálka FZR

16.10.2008 v 15:48 | Nahoru | #11
Jawasaki> Kolik ti to baští? Do půl litru na tisíc při svižný jízdě to neřeš. Btw, spíš než kroužky, tak ventilový gufírka, tam bývá nejčastější zdroj potíží.

Já říkával, že FZR 1000 je babička vod erjednapyčo A Ace je takovej mezistupeň

Naposledy editováno 16.10.2008 15:54:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generálka FZR

16.10.2008 v 15:51 | Nahoru | #12
FiZzeR> pockej opravdu myslis 0.5L na 100km? urcite ne 1000? pac na tisic to ze me vysaje skoro dva litry hh mozna vic

Generálka FZR

16.10.2008 v 15:51 | Nahoru | #13
takže se všichni shodnem,že FZR 600 je prostě nejlepší

(reakce na) Generálka FZR

16.10.2008 v 15:54 | Nahoru | #14
Jawasaki> Samozřejmě na tisíc, sorry

Generálka FZR

16.10.2008 v 15:55 | Nahoru | #15
na generálku se vyser. Jen ten motor oprav

1 reakcí na tento příspěvek Generálka FZR

16.10.2008 v 16:02 | Nahoru | #16
takze gufirka povidas...

(reakce na) Generálka FZR

16.10.2008 v 16:10 | Nahoru | #17

Jawasaki>takze gufirka povidas...



tak tak. no když už to budeš mít rozkuchaný, tak můžeš udělat i kroužky, a budeš to mít posichrovaný btw, 2l/1000 je fakt dost, jestli tam nebude něco jinýho :\ nemáš povolenej olejovej filtr? když na neutrál brnkneš o omezovač, jak moc to začmoudí? co saze na svíčkách a ve výfuku? při týhle spotřebě bys tam musel mít centimetrovou vrstvu a jakej dáváš olej? mě se osvědčil Repsol 10W40, ale je fakt že ten můj motůrek byl jako novej (při střelbě do 3deci).

Naposledy editováno 16.10.2008 16:11:59

Generálka FZR

16.10.2008 v 16:12 | Nahoru | #18
mno kdyz tomu dam tak oblak jak blazen, blinkr nad vyfukem je jak bota...

Generálka FZR

7.12.2011 v 13:46 | Nahoru | #19
Měl jsem ten stejný problém a byl to prasklý rozvodový řetěz..... takže následovalo to že bylo špatných 8 ventilů ale vše se dalo sehnat na www.partsdepot.cz vše mi došlo za vcelku rozumnou cenu a došlo to do 14ti dní. Vše originál.

(reakce na) Generálka FZR

7.12.2011 v 14:00 | Nahoru | #20
Jurek> sefe FZR ma jak hovno vykon tak velikou vahu a je to STOLETE
Jakakoliv oprava strkani penez je jen skoda penez.
Kup jakoukoliv 6ku 98 a vejs a budes mit 100x lepsi motorku ve vsem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha FZR 400 1WG Yamaha FZR 400 PetrFZR400 0 13.10.2017 v 14:55 PetrFZR400
Výběr staršího čtyřkila Suzuki GSX-R 400, Honda CBR 400, Yamaha FZR 400, Kaw... Martas61 16 19.9.2016 v 20:43 Gahan37
Yamaha FZR 400 1WG Yamaha FZR 400, Yamaha FZR 400 R PetrFZR400 4 11.5.2015 v 16:11 FiZzeR
úbytek napětí Yamaha FZR 400 romoli 4 4.5.2012 v 09:28 mambabela
Přebíjí Yamaha FZR 400 romoli 10 13.4.2012 v 21:01 gugo


TOPlist