bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spolehlivost H-D
 
17.8.2008 v 10:35
Na příští sezónu bych si chtěl pořídít nějakou ojetinu Harley Davidson Sportster XL 883. Abych se vešel do cca 130tis, něco kolem roku 2003. Na co si dát při koupy těchto strojů pozor a jak jsou na tom obecně co se spolehlivosti týče? Bývaj nějaké problémy s motorem, převodovkou a podobně?

Spolehlivost H-D

3.9.2008 v 15:07 | Nahoru | #61
Honza-Pce>Ach jo, nevím, kde se u některých bere furt dokola nutkavá potřeba plivat na HD. Neviděl jsem, že by fanda HD vlezl na fóra o rejžích a začal tam psát slinty.

Tak s tímhle přesně souhlasím...

1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost H-D

3.9.2008 v 17:34 | Nahoru | #62
Hele chlapy, chtěl bych se vás jen zeptat. Neberte to jako že se navážím do něčeho co je z ÚeS-Á,ale je to tak 3-4 roky jsem se byl číhnout na jednu prezentaci (předváděčku, výstavičku) novejch HD.
A normálně pod každou mašinou byl danej lavor na olej.

Jako sorry, ale nekoupil bych si nic o čem si ani sám prodejce není jistej že těsní

1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost H-D

3.9.2008 v 18:10 | Nahoru | #63
Mno ...

chvíli japonec...( copak - nejelo to ?)

www.motorkari.cz/forum-detail/

pak zas talián..

www.motorkari.cz/forum-detail/

Třeba to na potřetí vyjde lol

(+Tyhle historky o lavórech, na to už ani nestojí za komentář)

Spolehlivost H-D

3.9.2008 v 20:53 | Nahoru | #64
2 Toranga: A na co se nás teda chceš zeptat? :\

Spolehlivost H-D

3.9.2008 v 21:48 | Nahoru | #65
ChopTop> ale jo, jednou dospěju k BMW GS a pak před důchodem k HD. Ale na to mám ještě dost času, bo jsem ještě mladý a neklidný

Spolehlivost H-D

3.9.2008 v 21:51 | Nahoru | #66
Honza-Pce> no proč ty lavory? To z toho chčije olej nebo co?

ChopTop> ale jo, na okreskách to jelo.... ale to je vývoj

Spolehlivost H-D

4.9.2008 v 10:39 | Nahoru | #67
Pánové..a už jsme zase u toho z HD chčije olej, jsou nespolehlivý, rezavěj, rozpadaj se, blablabla..máme doma jednoho HD EVO z roku 91, nikdy jsem pod ním neviděla ani loužičku oleje, rezavej nemá ani šroubek a sjezdil s náma celou Evropu..natočeno už má hodně přes sto tisíc a motor si bublá jako novej...samozřejmě, že ani HD ovšem není dokonalá moto..ale to my všichni víme a určitě to i přiznáme..já bych třeba pár koníků navíc v mý 883 brala..přiznávám..taky větší nádrž by se šikla...pár moto jsem osedlala, než jsem se dostala k HD a každá měla něco do sebe...nikdy nebudu výsostně propagovat HD, ale taky nikdy nehodím špínu na jinou značku...každý si vybíráme podle svého gusta..a vo tom to je

Spolehlivost H-D

4.9.2008 v 11:31 | Nahoru | #68
toranaga> nevím na jaký předváděčce jsi byl, ale někde dodržují nebo jsou nuceni dodržovat předpisy pro ochranu životního prostředí - umístění záchytných van při parkování v přírodě nebo na místech bez nepropustného podkladu a je jedno,jestli z motorů chčije nebo ne
jdi na špagety lol

Spolehlivost H-D

4.9.2008 v 12:18 | Nahoru | #69

martin88>toranaga> nevím na jaký předváděčce jsi byl, ale někde dodržují nebo jsou nuceni dodržovat předpisy pro ochranu životního prostředí - umístění záchytných van při parkování v přírodě nebo na místech bez nepropustného podkladu a je jedno,jestli z motorů chčije nebo ne
jdi na špagety lol



No rád bych, ale moto stojí před kanclem a začíná krápat.
Nevím jestli ty pizza plechy nastartuju

Spolehlivost H-D

4.9.2008 v 16:16 | Nahoru | #70

vfjr>ChopTop>áááá-že bych šlápnul na kuří oko??? s někým se dá mluvit a s někým holt ne.člověka nedělá to jestli jezdí na HD nebo na rejži.blb zůstane vždy blbem.to platilo,platí a platit bude-víš? :\



ty by si měl především zavřít hubu a šoupat nohama... meleš tady kraviny a víš o tom evidentně hovno... lol lol

jinak k věci - motorku mám druhým rokem, najeto 12.000km a bez problémů. olej neteče, motor tahá jako kráva, převodovka řadí, olej to nežere a benzín skoro taky ne!

Spolehlivost H-D

6.9.2008 v 00:17 | Nahoru | #71
Dej mu Uzovka dej mu... A kdyby se branil, napis :)

mAra

Spolehlivost H-D

7.9.2008 v 12:15 | Nahoru | #72
Jeste k tem kroutakum: kroutak je vzdy vztazen k otackam (jak konecne nekdo podotknul), v tabulkach se obecne udava ten nejvyssi. Pokud chcete porovnavat kroutaky u dvou odlisnych motoru je treba porovnavat celou momentovou charakteristiku v celem spektru otacek a ne jen ten vrchol, co se udava v tabulkach.

...ale to jen tak na okraj...

Edit pro ty co to nepochopili: jeste neznamena, ze pokud ma neco vetsi tabulkovej kroutak v 6.000 otackach, ze to ma stejnej v 1.500, toto je presne kouzlo HD, vysokej kroutak v sirokem spektru otacek... zjednodusene receno, a majitele jiste potvrdi, pokud chytnu u HD za plyn a mam tam temer "cokoliv" (mysleno stupen) tak to ten motor proste sebere, o cemz se lidem v rejzich a jim podobnych muze jen zdat...

Jeste musim dodat, ze drzet moror v otackach kdy ma nejvyssi vykon je primo umerny stylu jizdy, a to je to co lidi od "vysavacu" nikdy nepochopili, nebo alespon zatim

Naposledy editováno 07.09.2008 12:40:05

Spolehlivost H-D

10.9.2008 v 14:49 | Nahoru | #73

toto je presne kouzlo HD, vysokej kroutak v sirokem spektru otacek...



To přece není pravda. HD (a podobný dlouhozdvihový dvouválce) sice vyvinou svůj maximální točivej moment v nízkých otáčkách, ale křivka pak poměrně strmě padá. Takže to sice cukne dopředu, ale akcelerace za okamžik poleví a je nutný odřadit nahoru, podobně jako u turbodieselů.

Já nemám nic proti HD, dokonce pravidelně bojuju s myšlenkou vyměnit GS za Road King (jel jsem na něm a fakt mě to vzalo u srdce), ale tyhle pohrdavý řeči o „rejžích“ a „vysavačích“ postrádaj reálnej základ. Velké řadové čtyřválce (XJR, CB apod.) mají až dvakrát širší rozsah využitelných otáček než HD a výrazně lepší pružné zrychlení.

A ještě si přisadím: HD a kvalita zpracování? Prosím vás. Nádrž je sice nalakovaná čtyřicetivrstvým lakem a síla chromu se měří div ne na centimetry, ale šrouby, držáky stupaček a další součástky jsou z nejlevnější desítkové oceli, která začne rezavět už při pohledu na fotku hlubší kaluže. Co v tomhle ohledu prochází Harleyi, by netolerovali ani zákazníci Yuki.

Spolehlivost H-D

10.9.2008 v 14:53 | Nahoru | #74
A ještě si přisadím: HD a kvalita zpracování? Prosím vás. Nádrž je sice nalakovaná čtyřicetivrstvým lakem a síla chromu se měří div ne na centimetry, ale šrouby, držáky stupaček a další součástky jsou z nejlevnější desítkové oceli, která začne rezavět už při pohledu na fotku hlubší kaluže. Co v tomhle ohledu prochází Harleyi, by netolerovali ani zákazníci Yuki. [/quote]

Jak jsi na tohle porosím tě přišel?!

Spolehlivost H-D

10.9.2008 v 15:10 | Nahoru | #75
Očima?

Spolehlivost H-D

10.9.2008 v 15:16 | Nahoru | #76
Samozřejmě mele nesmysly - z Berouna to má ke mě kousek, může se přijet podívat na 8 let starej Roadking a ukázat mi ty rezavý šrouby

A ty tzv. pohrdavý řeči o rejžích začnou vždycky až když někdo z nich začne blbě prudit (tady např. příspěvek č.8 - tedy poměrně zkraje )

Spolehlivost H-D

10.9.2008 v 15:17 | Nahoru | #77

Červ> toto je presne kouzlo HD, vysokej kroutak v sirokem spektru otacek...

To přece není pravda. HD (a podobný dlouhozdvihový dvouválce) sice vyvinou svůj maximální točivej moment v nízkých otáčkách, ale křivka pak poměrně strmě padá. Takže to sice cukne dopředu, ale akcelerace za okamžik poleví a je nutný odřadit nahoru, podobně jako u turbodieselů.

Já nemám nic proti HD, dokonce pravidelně bojuju s myšlenkou vyměnit GS za Road King (jel jsem na něm a fakt mě to vzalo u srdce), ale tyhle pohrdavý řeči o „rejžích“ a „vysavačích“ postrádaj reálnej základ. Velké řadové čtyřválce (XJR, CB apod.) mají až dvakrát širší rozsah využitelných otáček než HD a výrazně lepší pružné zrychlení. ...



po dlouhé době tu má nějaký příspěvek hlavu i patu

Spolehlivost H-D

10.9.2008 v 17:19 | Nahoru | #78
Červ> "akcelerace za okamžik poleví a je nutný odřadit nahoru"
lol lol lol
ještě něco přidej lol lol lol
od 70 do 150 km/h můžu jezdit na jeden kvalt /5./,na zadní se to teda nepostaví,ale normálně plynule to zrychluje

to ostatní without HD>nechápu vaší potřebu vlézt někam a vnucovat ostatním, že jezděj na mr.dkách, fakt by mě nenapadlo navštívit sekci Japonců,abych tam vyprávěl o prasklých blocích, neřadících převodovkách, vadnoucích brzdách a ohnilých rámech

Spolehlivost H-D

10.9.2008 v 19:29 | Nahoru | #79

JESE>........pokud chytnu u HD za plyn a mam tam temer "cokoliv" (mysleno stupen) tak to ten motor proste sebere, o cemz se lidem v rejzich a jim podobnych muze jen zdat..

Ale jdi ty kecko..

Spolehlivost H-D

10.9.2008 v 21:15 | Nahoru | #80

martin88>
od 70 do 150 km/h můžu jezdit na jeden kvalt /5./,na zadní se to teda nepostaví,ale normálně plynule to zrychluje



Rád věřím, ale zkus to samý na CB 1300 a uvidíš, co znamená opravdové pružné zrychlení. Nic ve zlém: Nemám, neměl jsem a nejspíš ani nebudu mít CB 1300, protože ji nechci, ať zrychluje, jak chce. Zato rozumím kouzlu HD, taky bez ohledu na to, jestli zrychluje líp nebo hůř než „rejže“ a „vysavač“.

A souhlasím s tím, že chodit do threadu HD hanět cizí motorky může člověka naštvat. Já taky nerad čtu, že GS 1200 je ošklivý, předražený, nespolehlivý krám, co nedělá ani jednu věc (cestování, sport, off-road pořádně – i když je to pravda

Spolehlivost H-D

10.9.2008 v 23:37 | Nahoru | #81
Červ> určitě jsou motorky s pružnějším motorem, také i s lepšíma brzdama, ale kvůli tomu si HD snad nikdo nekupuje
mě nenaštve,že by mi někdo haněl mašinu, vím proč ji mám a ten kdo ji haní,neví o čem mluví, se.re mi ta potřeba to někomu vnucovat, mám pátou nejaponskou motorku /UK,I,USA/ a pokaždý měl někdo potřebu se vyjadřovat ke kvalitě
už mě teda jen zbývá vyzkoušet BMW,když je to ten krám

Spolehlivost H-D

10.9.2008 v 23:49 | Nahoru | #82
ale, ale... byla to trocha teorie, nikoho jsem se tim prizpevkem nechtel dotknout, prizpevek mel spise poukazat na nesmyslnost porovnani , vyse uvedenych dvou motoru a jejich motocyklu, to by jsme se mohli za chvili bavit i poctu prevodovych stupnu a jejich prevodovych pomeru, velikosti rozet a ravku....a bla bla,

..jasny ze rejze ma strop uplne nekde jinde nez HD, o tom vubec nepolemizuju.

Cerve, HD je dvou val, tak nevim co mi sem cpes ctyrval....

...kontrolni otazky ciste pro tebe:

1. Kolikrat za jedno otoceni klikoveho hridele dojde k explozi u ctyrdobeho:

a) dvouvalcoveho motoru?
b) ctyrvalcoveho motoru?

Za podminky, ze vsechny valce (pisty) jsou umisteny na jednom klikovem hrideli a maji standartni postupnost 1-2 (2val)a 1-3-4-2 (4val).

2. Jaky bude rozdil momentove charakteristiky mezi temito dvouma motory za predpokladu, ze oba budou ctvercoveho typu (zvih je vzdy roven prumeru valce) a stejneho objemu v rovnomernem uhlovem posunuti?

V odpovedich, clovek nalezne poznani, ze kazde ma vlastne neco do sebe, a kazdy si nakonec stejne najde to svoje.

Naposledy editováno 11.09.2008 00:21:12

Spolehlivost H-D

10.9.2008 v 23:51 | Nahoru | #83

PetrXX>JESE>........pokud chytnu u HD za plyn a mam tam temer "cokoliv" (mysleno stupen) tak to ten motor proste sebere, o cemz se lidem v rejzich a jim podobnych muze jen zdat.. Ale jdi ty kecko..



Ovsem, toto bylo obrazne receno.

Naposledy editováno 10.09.2008 23:54:42

Spolehlivost H-D

11.9.2008 v 00:12 | Nahoru | #84
Červ> jeste jedna vec, kvalita zpracovani, to je tema samo pro sebe, 10tkova ocel-hezkej pojem, ktera?, taky jsem sveho casu delal v labce trhaci a prerazeci zkousky, ty asi taky, ale stejne bych si radsi odpustil takovyhle poznamky o sroubech, vono u blatniku na tom prd zalezi, kdyz maj povrchovou upravu. A vubec o rezu bych radsi u HD moc nemluvil, nakonec je to stejne o tom jak se kdo o masinu stara... jsou lidi kteri jsou schopny tu motku rozlozit do posledniho sroubu a zase slozit a lidi, kteri radsi jezdi do servisu a omilaj ty moudra bzuciciho stada na foru, jako treba, "....ze jsem slysel ze tem HD praskaj ramy..."

Cece, nerikam, ze ses jeden z nich, ale takoveto myty vypoustet sem do fora...., nebo ti snad HD rezne v garazi???

Naposledy editováno 11.09.2008 00:14:49

Spolehlivost H-D

11.9.2008 v 06:23 | Nahoru | #85

JESE>PetrXX>JESE>........pokud chytnu u HD za plyn a mam tam temer "cokoliv" (mysleno stupen) tak to ten motor proste sebere, o cemz se lidem v rejzich a jim podobnych muze jen zdat.. Ale jdi ty kecko..

Ovsem, toto bylo obrazne receno.



HD je fajn motorka - ale ma ctnosti a neresti stejne jako jakakoli jina motorka. Proto take nic nehanim viz jedina moje negativni zkusenost (sam mam pro HD slabost), nicmene bezhlava obhajoba je spis ke skode veci (ostatne staci si odzkouset Triumph Rocket III a pak se teprve muzeme bavit o pruznosti motoru, i kdyz priznavam ze to je krapet extrem)

Spolehlivost H-D

11.9.2008 v 07:14 | Nahoru | #86
Samé sračky....

Spolehlivost H-D

11.9.2008 v 07:36 | Nahoru | #87
To je zase debata
Vždyť je to radost
Stejně každýho normálně technicky zaměřenýho chlapa baví se v tom vrtat.

Doma jsem nadhodil že bych si za levno koupil nějakou old motorku nebo ruinu čopra a rekace ženy : " Ty už na tom nemáš co opravovat co?. žádný takový, to bych tě už neviděla vůbec"

Spolehlivost H-D

13.9.2008 v 18:27 | Nahoru | #88
Higins77> Hele, tak já jsem si ji koupila bez poslouchani tech dobrejch i spatnejch rad, navic jeste "paneboze, zenska si koupi motorku" bla bla bla.... a jasne ze nejsem zadnej servisak. Starsi bratri skoncili na Jawe 250 a tukali si na celo a dneska uz to vsichni vidi jinak. Neni s ni problem po zadny strance. A je to mila a pritulna masinka, narozdil od Hond a Yamah mi kupodivu padla do ruky hned. Howgh.

Spolehlivost H-D

17.9.2008 v 11:52 | Nahoru | #89
Červ> bojím se,že nemáš pravdu.Jeden borec zvaný Užovka o tom něco ví a tvrdí,že HDmotor tahá /skoro se to bojím napsat/.......no,jako kráva lol

Spolehlivost H-D

17.9.2008 v 22:54 | Nahoru | #90
vfjr> hahaha, to jsme se všichni zasmáli! lol co nám ještě zajímavého povíš?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist