Naposledy editováno 04.07.2008 11:08:15
Možná je to spíš o tom jak se kdo vys... před závodem a ne o gumách.
Naposledy editováno 04.07.2008 11:31:46
jezdil jsem jen most,ale brno se mi zdá daleko techničtější okruh a i se tam víc překlápí ne?tak tam bych naopak určitě upřednostnil 180ku
mně se jezdí prostě lépe na 180ce i na normální silnici a proto beru raději 180ku
Mega-CZ>trochu tedy k tematu ale jinak. omlouvam se autorovi příspěvku ale pravě řeším toto. Mam vfr a výrobce striktně udava pneu dunlop, mezeler, a (to třetí nevím) ja bych chtěl zkusit michelin pilot road ale v hondě mi tvrdí že to není předepsaná guma , že může mít jináý tvar a že se mi zhorší jízdní vlastnosti. Taky že můžu přijit o zaruku když nepoužiji part předepsaný výrobcem... jakej je Váš nazor? může to být horši? jezdím víc ve dvou ne na okruh
Je to nesmysl! Výrobce údává pouze rozměr pneu ne výrobce a dezén. To je to samé jako by Škodovka tvrdila, že musíš jezdit jen na Barumech. Každá pneu je specifická svou směsí a rozměrem. Pokud rozměr souhlasí tak můžeš jezdit třeba na protektorech.
alda82>kaCZer> znalec nejsem!
jezdil jsem jen most,ale brno se mi zdá daleko techničtější okruh a i se tam víc překlápí ne?tak tam bych naopak určitě upřednostnil 180ku
mně se jezdí prostě lépe na 180ce i na normální silnici a proto beru raději 180ku
A jaký je tedy důvod výroby a užítí 190 ??
kaCZer>2LEKO> kladivem párkrát do kyvky a vono to pujde... s tou 300 už to bylo horší, musel sem půlku kyvky uříznout... tak mám takovej skoroletmák...
Fakt,myslíš, že to půjde?I ta 300? Jdu do krčmy nabrat síly a rady a sehnat "perlik" a večer na to vlítnu!Budu mít 300.To je príma den!
Proč by asi dělali gumy 190 a 6ti palcový ráfky. Někdo 190/55 dokonce dával i na supersport (KL Intermoto) na sériový ráfky, pak to myslím zatrhli..
Nebo jinak, 180ka se dřív urve na výjezdu, takže pocitově pojedeš stejně, ale zrychlení bude menší, dřív zadní kolo začne podkluzovat.. To platí tedy když už se jede ve vyšším tempu