globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Screaming Eagle výfuky
11.6.2008 v 21:09
Ahoj, koukám, že se předchozí debata o motorech stočila na výfuky. Taky mě zajímá pár věcí:
1) Projdou tovární Screaming Eagle koncovky na TK a na hranicích?
2) Dají se dát na motor se stříkačkou (Sportster 2007)?
3) Jak dobře to spolupracuje s kitem Stage One - co na to motor (výkon, výdrž, spotřeba)?
Díky předem za odpovědi, pokud je někdo znáte
Předchozí
1 2
Následující

Screaming Eagle výfuky

11.6.2008 v 22:17 | Nahoru | #1
Zdar pokud vím - kamarád se taky o to zajímal - tak už pár HD tady v ČR jezdí s těmahle krasavcema a nikdo neříkal o problémech na STK ani na hranicích. A pokud vím tak i není problém to namontovat na nové modely.

Screaming Eagle výfuky

11.6.2008 v 22:22 | Nahoru | #2
Znackovy ladaky maji vyrazeny "Ecka" - tudiz jsou zpusobile k provozu, STK neni problem.
Ladak na strikacku - dost mozna ti shodi vykon, melo by se udelat premapovani, kamos na NightTrain alespon premapovat musel. (btw, strasne picuje, ze to je strikacka a ne karburator)

Screaming Eagle výfuky

12.6.2008 v 12:10 | Nahoru | #3
Ahoj, děkuji za odpovědi. Zatim to nechám, jak to je - myslel jsem, že by to mělo mít vliv na výkon jen a jen pozitivní. Jinak se stříkačkou nemám problém a lidi, kteří se svezli i na karburátorové verzi, tvrdí, že motor má díky vstřikování lepší zátah odspodu. Ještě jednou díky.

Screaming Eagle výfuky

12.6.2008 v 21:27 | Nahoru | #4
PetrXX> Screaming Eagle rozhodne zadne ecko mit nebude..ale kdo by to resil...

Screaming Eagle výfuky

12.6.2008 v 21:31 | Nahoru | #5
fort> Screamáče zas tak hlasite nejsou,takze s nima zadne problemy mit nebudes... Je to takovy docela mekky zvuk/jakoby zpod duchny

Screaming Eagle výfuky

13.6.2008 v 00:51 | Nahoru | #6
fort> nene, ladak ne vzdycky pomuze, mnohokrat bohuzel ma efekt negativni, zejmena u strikacek..

Jinak - at ti to jezdi

Screaming Eagle výfuky

13.6.2008 v 09:15 | Nahoru | #7
PetrXX> Stříkačky jsou ve Sportsterech teprve od loňska, tak asi moc lidí zatím Screamingy mít nebude, abych se mohl přeptat, jak to s nimi jezdí.
Ale možná to bude zbytečné - nevěřím, že by Harley-Davidson na svých oficiálních stránkách nabízel doplněk, který by zhoršoval parametry motoru. Naopak je tam tabulka, podle které získá motor větší točivý moment v rozsahu nižších otáček (měřeno na dvanáctistovce). O nutnosti přemapování tam přitom nic nepíšou. Ani u toho kitu Stage One. Napřesrok se nejspíše pojedu do Amíkova podívat, tak se tam na to přeptám a případně zakoupím.

To sscout: ten bublavej zvuk je nádhernej

Screaming Eagle výfuky

13.6.2008 v 10:39 | Nahoru | #8
fort> budes si to muset pozjistovat, jak to maji, treba jsou ty trubky delany tak, ze maji stejny odpor jako puvodni, tezko rict. Pokud neni treba menit mapu, jsi v pohode, jen vim, ze samotne bezhlave montovani ladaku zpravidla nicemu moc neprospiva, spis naopak. Jinak - az budes v Usakove, tak te asi omejou, az uvidis ceny jetych masin tam... nadherni haryci za pet tacu, humus hamba blejt, bohuzel tady je pri prihlasovani neskutecna pakarna..

Screaming Eagle výfuky

16.6.2008 v 15:20 | Nahoru | #9
Jo, jo, amerika je motorkářský ráj - na ebay ty ceny sleduju. :\ A za rok tam koupím ty screamingy, ty se prý oficiálně do Evropy už nevozí, navíc budou za dobrou cenu.

Screaming Eagle výfuky

27.6.2008 v 10:22 | Nahoru | #10
fort> mam v roda a řešil jsem otázku výfuků, výfuky jsou jedna věc, ale to podstatnější je naprogramování řídící jednotky. V Americe se prodává program, ale ten nejde aplikovat na motocykly prodané v Evropě modelový rok 2007 a výš. Pro Evropu se prodává přídavný modul od Kuryakinu, potom jde jednotka programovat. Pokud se namontují výfuky jen tak, motor nemá krouťák a výkon od spodu a stojí to za prd.

Screaming Eagle výfuky

27.6.2008 v 12:35 | Nahoru | #11
qve> Ahoj, díky za vysvětlení. Screamingy zní pěkně, nicméně jejich montáž s nutností přeprogramování řidící jednotky mi přijde zbytečně složitá a drahá. Navíc je nejistý dopad na provozní hodnoty motoru. Raději to zatím nechám jak to je a prachy spíš vrazím do benzínu a ježdění.
Jinak V-Rod pěkný, moc pěkný

Naposledy editováno 27.06.2008 12:36:07

Screaming Eagle výfuky

27.6.2008 v 12:58 | Nahoru | #12
Screamingy to jsou ty vyprskany vyrvany hole trubky? (zvuk hnus)
Za to uz se u nas ve meste davaji policajti Flastr za nadmerny hluk.A absolutne je nezajima odpoved ze nemaj to jak merit pac to stejne nema homologaci tak si muze vybrat bud blokovka a nebo muze litat...Tod vse co jsem videl.

Screaming Eagle výfuky

27.6.2008 v 15:43 | Nahoru | #13
z-x-r> nejsou to trubky, jsout to normální výfuky, ale s jinak nastavenou přívěrou, s tlumičem a vším co mají sériový "roury" .

to fort:
pokud je vše naladěno v pořádku, tak to jenom motoru prospěje, v kombinaci s jiným filtrem v sání to přidá cca 10% výkonu a hlavně se krouťák posune o kousek níž.
Stačí už jenom vyměnit vačky a ........

Screaming Eagle výfuky

27.6.2008 v 23:20 | Nahoru | #14

z-x-r>Screamingy to jsou ty vyprskany vyrvany hole trubky? (zvuk hnus)
Za to uz se u nas ve meste davaji policajti Flastr za nadmerny hluk.A absolutne je nezajima odpoved ze nemaj to jak merit pac to stejne nema homologaci tak si muze vybrat bud blokovka a nebo muze litat...Tod vse co jsem videl.

Pokud ti tak hrozne vadi zvuk otevrenych vyfuku silneho dvouvalce, tak nechapu, proc tady vubec pises.
A pokud nekdo zaplati v Brne flastr, protoze fik ma pocit, ze to je hlucny, tak je trubka. Osobne bych nezaplatil ani korunu; PCR je POVINNA mi dokazat spachani prestupku, nejaky subjektivni dojmy klucika s placatou cepici jsou mi docela ukradeny.

Screaming Eagle výfuky

16.7.2008 v 08:30 | Nahoru | #15
Presne to co pise fort jsem ted objednal na naseho 883R - 2007, tzn. strikacka. Stage Kit 1 - sani s filtrem a ladaky, oboje od Screaming Eagle. Podle kluku z ProPerformu neni po montazi ani jedne veci treba delat premapovani, strikacka s lambda sondou si s tim poradi sama. Vykon i kroutak pujde trochu nahoru, az to zkusim, dam vedet, jak je to poznat.
Screaming Eagle je pro H-D neco jako AMG u Mercedesu, tzn. je to soucast koncernu a delaji to na masiny miru. Takze pokud si objednas neco primo k motorce, nejsou potreba zadne "garazove" upravy, snizeni vykonu, resp. zvyseni opotrebeni motoru taky nehrozi. Navic vsechno "tuneni" od S-E je delano v ramci norem - cili na silnici legalni, pak delaji jeste S-E Racing, kde uz to nemusi byt pravda a vyslovne te upozornuji, ze jde o upravu pouze pro zavody a nejsou legalni na provoz na ver. komunikacich.
Dost teorie - az namontuju - dam vedet.

Screaming Eagle výfuky

16.7.2008 v 10:30 | Nahoru | #16
Teckie> Výborně! Jsem na to zvědav a určitě se na to přijedu podívat!

Screaming Eagle výfuky

16.7.2008 v 21:31 | Nahoru | #17
PetrXX zvuk silneho 2valce je krasa ale ne vyrvanej prskavej hnus co leze ze sedaku... kdyz tam ma holou trubku a rika tomu ladak.
A to ze plati a budou platit flastr je jen + Atest nema zadnej.

Screaming Eagle výfuky

17.7.2008 v 07:53 | Nahoru | #18
z-x-r> osobne nevidim zadne "+" na tom, ze PCR dava flastr za hlucny vyfuk u motorky bez zmereni hluku.
Vzpomen si na to, cos rekl, az budes mit masinu s ladaky.

..ale promin, ty vlastne ladaky nemas, nikdy mit nebudes a jezdis podle vyhlasky, vid?

Screaming Eagle výfuky

15.8.2008 v 14:57 | Nahoru | #19
Tak Screamace i kit sani uz jsou na mazlikovi! Zvuk je uzasnej, s origo doutniky se to vubec neda srovnat. Neni to zadny "rev", ale hluboke bublani - nadhera. Bohuzel jeste nebyl cas to nafotit, ale hlavne ani projet.
Na Salde mi nejdriv tvrdili, ze je nutna nova mapa kvuli sani, pak, ze to muzu namontovat a nechat prijet jen zkontrolovat.
Cena za prehrani by nemela byt nic zavratneho.
Snad to stihnu pristi tyden, samozrejme budu referovat.

Screaming Eagle výfuky

15.8.2008 v 17:19 | Nahoru | #20
Pro Šaldu budeš totiž zajímavější s dírou v pístu lol

Kecám - ale zas tolik ne: s koncovkou vejfuku si EFI ještě poradí, ale v kombinaci se sáním už sotva - problém je v nastavení z továrny kvůli emisím: je to moc chudý, takhle to vychudně ještě víc, a to už není dobrý.
Zlatý karburátory, otočíš šroubkem/tryskou a más vystaráno..

/a nevěř tomu, že se Screaming Chicken to skončí lol tak za půl roku ti to přijde moc uťáplý .. dodnes se mi někde válej /

Naposledy editováno 15.08.2008 17:30:34

Screaming Eagle výfuky

20.8.2008 v 13:08 | Nahoru | #21
U haryka snad nejde o řev jako randál, ale o ten charakteristickej zvuk toho H-D Big twinu ne?

Tata na Dyně Wide Glidě stříkačce origoše a teda díky těm euro normál žádná sláva, taky si chce objednat screaming eagle

Screaming Eagle výfuky

21.8.2008 v 17:09 | Nahoru | #22
Teckie> Gratuluju! A na tu muziku jsem zvědav!

Screaming Eagle výfuky

22.8.2008 v 14:19 | Nahoru | #23
Tak jsem to zatim stihl projet jen 50km. Zvuk je vyborny, nez jsem si trochu zvykl, porad jsem se ohlizel, kdo me predjizdi s Big Twinem Vykon respektive kroutak se taky radikalne zlepsil, je to samozrejme jen subjektivni hodnoceni, nemeril jsem to, ale po rozjezdu jsem vzdy nevericne koukal na tachac - "kua, jakto, ze uz tam kilo???"
Dalsi informace uz tak pozitivni neni: smes je tak na hrane, tzn. neni to uplne chude - nestrili to do laufu, ale uplne v pohode to neni. Cca do 4k otacek v pohode, pak uz opatrne.
Dalsi moznosti jsou 3 (pokud vas napadnou dasli, sem s nimi).
1. Nechat to zatim tak, jezdit spis kochacku, nedrit motor az k 5,5k otacek a obcas juknout na svicky, kdyz budou moc svetle/bile - je to spatne.
2. Prehrat mapu v H-D. Stahnou ti ji primo do jednotky z HD netu napasovanou na SE vyfuky + sani. ALE stoji to cca 6.000,- Kc.
3. Koukal jsem na Power Commandera. Delaji ho primo pro Sportstera 883 r. 2007-2008. Da se ted sehnat novy i pod 300,- USD (narozdil pochopitelne od Cech, kde stoji 10,5k), maji taky mapy primo pro vyse uvedene upravy a navic se s tim da i jinak pohrat, resp. kdyby bylo treba vratit mapu zpet nebo na dalsi upravy (1200cc) bez dalsich investic. Mapy se ztahuji zadarmo z netu. viz napr. http://www.morepowe...8-26814-26858-27019/

Zatim se klonim ke 3. moznosti, ale budu rad, kdyz nekdo dalsi poradite.

Screaming Eagle výfuky

22.8.2008 v 17:36 | Nahoru | #24
Taky bych to tak udělal (3)- protože:

- možnost 1 je riziko, navíc podle svíček poznat jaká je směs ve VŠECH režimech je dost problematický (když hned nevypneš motor v otáčkách tak než zastavíš, tak posuzuješ jen volnoběžnou směs atd)

- možnost 2 jen pokud seš si jistej, že už s tím dál nic nebudeš dělat (a to asi nemůžeš říct, žejo )- jinak cvakat za další mapy

Screaming Eagle výfuky

22.8.2008 v 18:41 | Nahoru | #25
Teckie> Kdy se projedeme? Jsem zvědavý, jako malý kluk Nevím, ale ani tu dvojku bych úplně nezatracoval, jedničku ano. Jo a jak to máš s garancí? Až něco najedeš, bude zajímavé porovnat spotřebu.

Screaming Eagle výfuky

25.8.2008 v 10:45 | Nahoru | #26
fort> Chtel jsem te vytahnout vcera, ale nebral jsi telefon. Jeli jsme s kamosem, co si poridil Bavce 650GS - prvni motku, takze to byla kochacka. Ritka-Unhost-Krivoklat-Rakovnik-Louny-Roudnice-Melnik-Ritka=270km. Do posledni chvile jsme kvuli pocasi nevedeli, tak jsem ti volal, az kdyz bylo rozhodnuto.

Jinak asi opravdu vyhraje varianta 3), jak radi ChopTop, mozna kdyz budou penize, nebo casem (je to skoro generalka), z toho 1200, nebo kdyby byl problem s S-E ladaky v zahranici, hodim tam proste zpatky doutniky, jinou mapu a vymalovano a ne vzdy vyplaznout 6k.
Na Salde jsou kluci super, servis taky, ale myslim, ze pro cloveka, ktery si je schopen nektere veci zaridit (prodej z USA) a rad se s motorkou "mazli" v garazi, je to moc predrazene. Nemam jim to zazle, kazdy chceme vyplatu (sam delam servisaka, ikdyz uplne neco jineho) a delame to uplne stejne. Je spousta lidi, kteri se o to nechteji starat a radsi si priplati, ale bez starosti...

Jeste k variante 3). Objevil jsem jeste od Vance&Hines viz www.fuelpakfi.com/harley1.html tam se zadava mapa primo tlacitkama pres display, mapa ti vyjede na webu podle tebou zadanych specifik. Pro mluvi to, ze na jednotku vydis, jen odklopis kryt baterie, muzes neco zmenit na ceste, nepotrebujes laptop. Pro Power Commandera zas mluvi to (paradoxne), ze muzes pripojit laptop, menit vic hodnot, prehrat tam celou mapu najednou a jen pocitove - zda se mi ta firma zavedenejsi a zkusenejsi.

Screaming Eagle výfuky

25.8.2008 v 10:49 | Nahoru | #27
fort> jo jeste: garance mi konci v unoru, takze vlastne stejne se jedna ted o dva mesice, nez motku ulozim na zimu. Moc toho s nasim malym prckem nenajezdim, vim, ze jsem mohl pockat do jara, ale proste jsem to nevydrzel, zvlast,kdyz byl dolar tak nizko
Zatim po vcerejsi projizde spotreba stejna, spis nizsi (asi 4,3l/100km), ale to bylo spis stylem jizdy. Myslim, ze stejne se spotreba zmeni az s novou mapou, ne? Zatim to tam benzinu prece strika stejne, nebo se pletu?

Screaming Eagle výfuky

26.8.2008 v 02:47 | Nahoru | #28
Vím žes volal, měl jsem nepřijatý hovor - ale zpátky jsem nevolal. Byl jsem totiž na otočku v Belgii. Právě teď jsem dorazil a dávám paňáka a pivko, abych se uklidnil po necelé tisícovce km (za volantem sice, ne za řidítky, ale stejně je to dost... )
Jinak Vance&Hines má zejména v Americe dobrý zvuk (jak jako firma, tak její laufy - ty už k nám také mimochodem někdo vozí, ale nejsem si jist, zda by to na TK prošlo) Jo, mám to: www.dkracing.cz
Tak tu vyjížďku podniknem někdy (brzo) jindy!

Screaming Eagle výfuky

26.8.2008 v 14:27 | Nahoru | #29
fort> Tak doufám, že sis dal pralinky a pivko a vyhýbal se pedofilům
Koukal jsem i na laufy Vance..., ale na toho našeho mazlíka se mi zdají už moc "choproidní" a asi by neprošly nejen na technické, ale ani v Rakousku a Německu a možná za chvíli ani u nás. Už prý mají i naši Floydi měřiče hluku.
Objednal jsem nakonec toho Power Commandera od Dynojetu, doufám, že tak za 14 dorazí, do té doby to radši nechám stát, abych si nenaběhl s pístama a ventilama. Přijde mi pohodlnější a "multifunčnější" se připojit přes noťas, než tam ručně naťukávat každou položku mapy.
Dám pak vědět a snad i přihodím fotky.

1 reakcí na tento příspěvek Screaming Eagle výfuky

2.10.2008 v 09:47 | Nahoru | #30
Tak první kolo je snad hotovo. Tzn. je tam teď S-E AIR kit one, S-E koncovky výfuků, S-E těsnění svodů z motoru a Power Commander s odpovídající mapou. Montáž P-C je bezproblémová, včetně O2 sensor eliminators, ikdyž pod sedlem teda na konektory moc místa není.
P-C ještě zvýší volnoběžné otáčky po studeném staru na cca 1400ot/min. Cítit je to jak na zrychlení tak na výkonu, jen jsem to zkusil, ale těch maximálních 170 je tam za chvilku, když jsem to zkusil se "stock" výbavou, tak ani náhodou.
Jede to výborně a zvuk je sqělí. Se spotřebou to skoro nehlo, pořád jezdím v průměru za 4,7l, v neděli jsem to trochu hnal po dálnici (130-140km/h), tak si to vzalo 5,4l/100km.
Rád bych to nechal i někde proměřit (krouťák, výkon, bohatost směsi), kdyžtak poraďte zkušenosti kde.
Mám ale jeden problém. Při "normální" jízdě po okreskách je vše OK, teplota oleje do 200F (93C), ale pokud jedu po dálnici déle nad 130km/h, vzroste teplota oleje až k 250F (120C). (Je tam zátka na nádržce oleje s teploměrem) a olej drobně uniká ven okolo víčka. Stav oleje mám v pořádku (při studeném těsně nad minimum). Zkuste poradit.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hydroštely - ventily Harley Davidson XL 883R paulie_gsxr 6 18.9.2018 v 21:32 paulie_gsxr
Svicky a prevodak Harley Davidson XL 883R paulie_gsxr 12 12.9.2018 v 18:31 Kohlstein
Pneu na H-D Harley Davidson XL 883R Honza-Pce 19 1.12.2017 v 00:08 SRLEvladan110
Rozdíl mezi HD Sportster R a HD For... Harley Davidson XL 883R JakobR 1 26.7.2017 v 09:22 b0b4n
brašny na 883R Harley Davidson XL 883R maro81 6 9.5.2017 v 16:20 MartinNTV


TOPlist