bmw_r1300gs_cartec





Téma: Gasgas 250 07
27.5.2008 v 15:33
Gasgas EC 250 model 2007 zakoupen v květnu 2008. Nefunguje zámek řízení, dle prodejce bude odstraněno, až dovezou nový zámek. Moto nejede pod plynem v nižších otáčkách, někdy se i úplně zastaví. Bylo odstraněno u prodejce výměnou volnoběžné trysky 35 za 42. Základní tryska je 40, tu však prodejce nemá. Nyní po několika hodinách provozu a téměř zajetém motoru jsem zkusil zvýšit otáčky motoru téměř k maximu. Motor se však nevytáčí a vynechává. Bude dále řešeno, možná hlavní tryskou. Proti předchozímu mému stroji Husqvarna WR 250 je motor překvapivě nevýkonný, ačkoliv udávaný výkon je dokonce vyšší než u Husky. Koně se asi ještě někde pasou, doufám, že prodejce je tam dodá. Jinak podvozek je pohodlný, nižší a lehčí, neunavující. Dalo by se jet i rychle, ale ne s takto nefungujícím motorem. Zejména delší výjezd na akceleraci je zatím ubohost. Tak čekám, co bude dál, při mé druhé reklamační návštěvě u prodejce. Další pokračování příště.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 20
Následující

Gasgas 250 07

27.5.2008 v 15:37 | Nahoru | #1
U koho jsi kupoval a u koho reklamuješ? Mimochodem-kde jsi sehnal udávanej výkon? Pokud vím, tak ho GG nikde neuvádí, sám nevím kolik mám koní pod prdelí-všem řikám že "dost" :)

Gasgas 250 07

27.5.2008 v 16:25 | Nahoru | #2
Carlos Rider> výkony jsou zde

http://www.elmoto.cz...-250-2008-p-261.html

Gasgas 250 07

27.5.2008 v 16:28 | Nahoru | #3
To Itall: Mám takové tušení, že je to jamoto? No když jsem já sháněl Gase, tak tito prodejci mě zrovna neoslovili :\

Gasgas 250 07

27.5.2008 v 22:58 | Nahoru | #4
Gasgas byl muj velký favorit ale po přečtení pár článků tady svoje žebříčky asi předělám. Už zas vede huska

Gasgas 250 07

27.5.2008 v 23:16 | Nahoru | #5
Ryen-Te> no neboj, i s huskou bude trápení. Mě se tak zdá, a to neber osobně, že je kolem Gasů už celorepublikové téma.
Každý z laiků na tom něco vidí, ale Ti co na nich závodí v rámci ČR, a není jich málo, často kupují další nové modely. Vždyť se reklamují daleko dražší věci, třeba auta typu passat nebo civic a přesto se dále prodávají.

Gasgas 250 07

28.5.2008 v 08:21 | Nahoru | #6
Už se to tady řešilo, po správném nastavení trysek jede mašina jak z praku... Motorka je to jako každá jiná- má svoje mouchy, ale určitě to není špatná volba! Kdo ho někdy měl mi dá určitě za pravdu. Jestli si někdo myslí, že ostatní mašiny jsou bez vad a údržby, tak ať mi prozradí model a já ho běžím hned koupit!!

Gasgas 250 07

28.5.2008 v 11:19 | Nahoru | #7
U GG je asi největší problém "kvalita" dovozce, na druhou stranu špatně natryskovaná motorka + jinde popisované problémy s výfukem jsou dnes u nové motorky těžko akceptovatelné a podobají se příběhům o levných čínských moto.
Každé cca dva roky obměňuji jetou za novou kvůli tomu, s tím že při běžné údržbě se vyvaruji zbytečných problémů a u všech značek (HSQ, Honda, Husaberg, Suzuki) to fungovalo. Nejsem xenofob k jiným značkám, než mám v garáži - třeba na CC jezdí Gasů dost a chtěl jsem nyní do něj jít (testnout velký 2T), ale tohle mě od GG odrazuje.

Gasgas 250 07

28.5.2008 v 11:21 | Nahoru | #8
Milý Carlosi,výkon u 2T modelů je uveden např. na www stránkách dovozce i některých prodejců, v orig. návodu,v moto katalozích atd.Neuvádí se asi u čtyřtaktů.Prodejce jsem nejmenoval,nechci do toho tahat konkrétní osoby,ještě ho budu bohužel potřebovat a nevím,za co může on,za co výrobce,a tak.
Milý ladiki,Jamoto to není.S Huskou trápení nebylo.U nové pouze nebyly zalepené matky na rozetě a povolovaly se.Stejně jsem ale měnil krátký převod za delší,tak jsem byl skoro rád,že nemusím trhat zalepené.Pak jsem dal delší šrouby a kontramatky.Možná je to trochu jako sdělano v SSSR,ale spolehlivé.Po téměř 3 letech prasklo perko na řadicí páce. To byla jediná "vážnější závada".
Milý Davide,koupi nového motocyklu,který nejede,pod plynem zastaví,apod.,nelze považovat za normální.Možná je to jen tryskami,pak si výrobce i dovozce dělá zbytečnou antireklamu.Proč nedá základní otryskování 40,180 a pak případně nekoriguje? Volnoběžná tryska 35 je asi jedna z nejmenších,zcela nevhodná pro naše podmínky,i podle koreční tabulky v orig. návodu.To prodejce neví?Neprohlédl si ani návod?Co tedy ví?Pro mě nepochopitelné,ale asi celkem normální.Zdravím, Itall.

Gasgas 250 07

28.5.2008 v 11:30 | Nahoru | #9
ladiki> Vím, sem si tak dělal trochu srandu. Jen mě prostě to docela překvapilo co je všechno možný. Sem rozhodnutej vybírat ze čtveřice huska,ktm,tm a gg a je mě jedno co to bude. Vyhrává stav

Gasgas 250 07

28.5.2008 v 11:31 | Nahoru | #10
Itall> Výrobce ti zřejmě motorku dodal otryskovanou podle homologační verze, tj. tak jak jí dostane v bedně. Součástí příbalu je pak sada trysek a jehel pro otevření naplno. Ve chvíli kdy ti prodejce ty trysky sám přehodí, padá na moto záruka. Takže asi věděl co dělá.

Gasgas 250 07

28.5.2008 v 11:56 | Nahoru | #11
Itall: S tím výkonem nemáš pravdu- Gas Gas ho skutečně nikde neuvádí-ani na svých stránkách, ani v manuálech(právě jsem si prošel specifikace v manuálech od roku 2003 az do 08), a to, že si importér napíše na stránky nějaké info o kW a o krouťáku, když ho výrobce nikde neuvádí je čistě záležitost importéra-jinak řečeno-může si tam vycucat co chce, to samé na stránkách jako bikez.com - tam může motorku přidat kdo chce a za správné údaje nikdo nezodpovídá(to jsou ty katalogy...). A že si tam každej uvádí co chce je vidět např. na TipMotu, kde Hora i Elmoto udávaj u stejnejch modelů jiný kW

Gasgas 250 07

28.5.2008 v 13:12 | Nahoru | #12
Itall> me motorka delala to same i pri nastaveni N1EF/40/180 dle manualu,
nechapu jak je mozne, ze vezmu 2 totozne motorky, totozne nastavene.. a jedna jede a jedna nejede.. zatim jsem se niceho vic nedopatral, ale moto funguje jakstaks s otryskovanim, ktere se s manualem neshoduje vubec v nicem, bohuzel vykon me 300 jestli je 40koni tak je to moc, mam v planu sehnat jeste jine trysky, jestli je to opravdu karburatorem.. pak uz snad konecne motorka bude fungovat jak ma..

Gasgas 250 07

28.5.2008 v 13:24 | Nahoru | #13
Tedy Carlosi,musím přiznat,ač nerad,že v orig.návodu výkon skutečně není uveden.Děkuji za upřesnění (ty šťouro jeden).Jak se dovozcem uvedené hodnoty zakládají na pravdě,tedy nevím. Po svezení v terénu jsem si vzpomněl na svůj předminulý motocykl Praga ED 250,ten měl mít 35k,a Gas se mi zdál dost podobný, pouze průběh trochu lepší díky přívěře.Doufám, že pozásahu prodejce to pojede, jak píše David, jako z praku. Doufám však už dost slabě, že by tryska a nastavení karburace udělalo z 35k 50k. Ale kdyby to náhodou jelo, určitě to sem napíšu, aby u Gasgasu neřekli,že jen kritizuju. Mimochodem, původně namontovaná volnoběžná tryska 35 odpovídá dle návodu nadm. výšce 3000m a teplotě +40 st. Celsia.Asi není možno kritizovat motocykl,že s ní nejel. Můžu na to maximálně upozornit toho "odborníka",co ji tam dal - pro nadm. výšku kolem 400m a teplotu kolem +20 st. No,alespoň je o čem diskutovat. Smutné.

Gasgas 250 07

28.5.2008 v 13:38 | Nahoru | #14
Itall: To bude tim natryskovánim,takhle určitě slabá bejt nemá... jinak na Praga ED250 jsem nejel, ale co jsem z víc stran slyšel, tak i ostrá verze je taková mrtvější dváca... Moje tříkilo je jako taková 250 cross co jede moc moc hezky od spoda... - na čtyřku se zvedne za plynem na zadek jak nic, na pětku se kolo buď přidzvedne nebo jde fpoho přes spojku a na šestku když tomu pomůžu rukama na nějaký šikovný bouli v terénu tě to klidně v padesáti podtočený přehodí na záda...

Edit: Možná ti tohle trochu pomůže:

[URL=

Naposledy editováno 28.05.2008 13:40:40

Gasgas 250 07

30.5.2008 v 13:07 | Nahoru | #15
Díky Carlosi, údaje v tabulce pro EC 250 model 07 vypadají dost pravděpodobně. Takže 45-182. Teď, když je horko, tak i volnoběžná 42 stačí, ale 45 bude univerzálnější. Hlavní 175 je chudá i za tepla, tak 182 se zdá, že by mohla být. U všech čtyř motorek to tam je nastejno. Teď jen doufám, že se nepotvrdí slova prodejce, že každý motor je jiný. To by byla pro Gas také dost blbá reklama. Ale chování mého motoru teď při 42-175 nasvědčuje, že by mohl být stejný. V úterý bych to měl mít komplet i s výměnou zámku, tak se pak možná i pořádně svezu.

Gasgas 250 07

30.5.2008 v 17:57 | Nahoru | #16

PetrTM>Itall> Výrobce ti zřejmě motorku dodal otryskovanou podle homologační verze, tj. tak jak jí dostane v bedně. Součástí příbalu je pak sada trysek a jehel pro otevření naplno. Ve chvíli kdy ti prodejce ty trysky sám přehodí, padá na moto záruka. Takže asi věděl co dělá.



takže pokud má mít moto od fa. gas gas v ČR platnou záruku, nesmí jet? Musej tam bejt trysky pro nadmořskou vejšku 4000 metrů jak se píše vejš? Rozumim tomu správně? lol to snad neni pravda lol

Gasgas 250 07

30.5.2008 v 18:14 | Nahoru | #17
M6> Rozumíš blbě...nebo spíš tomu nerozumíš vůbec.Každá enduro motorka která se prodává - jedno jestli GG,KTM,TM,Husky atd, je od výrobce dodána v homologační verzi...tzn. s katalyzátorem, zacpaným sáním, zavřeným plynem atd. Součástí homologační sady je i nastavení karburátoru, kterej je pekelně zadušenej a otryskovanej zcela nesmyslně. Všechno to kvůli emisím (EURO 2, EURO 3) a částečně kvůli záruce. Konkrétně u GG odstraněním homologační sady a otevřením na plný výkon padá záruka, pak už je to jen o dohodě s dovozcem, což bývá jak se zdá problém. Naštěstí jsem jí koukám koupil na správným místě

Gasgas 250 07

30.5.2008 v 19:13 | Nahoru | #18

PetrTM>M6> Rozumíš blbě...nebo spíš tomu nerozumíš vůbec.Každá enduro motorka která se prodává - jedno jestli GG,KTM,TM,Husky atd, je od výrobce dodána v homologační verzi...tzn. s katalyzátorem, zacpaným sáním, zavřeným plynem atd. Součástí homologační sady je i nastavení karburátoru, kterej je pekelně zadušenej a otryskovanej zcela nesmyslně. Všechno to kvůli emisím (EURO 2, EURO 3) a částečně kvůli záruce. Konkrétně u GG odstraněním homologační sady a otevřením na plný výkon padá záruka, pak už je to jen o dohodě s dovozcem, což bývá jak se zdá problém. Naštěstí jsem jí koukám koupil na správným místě



no... nevidim rozdíl v tom co sem napsal a co píšeš ty, nerozumíš asi psanýmu textu

Gasgas 250 07

31.5.2008 v 01:04 | Nahoru | #19

M6>takže pokud má mít moto od fa. gas gas v ČR platnou záruku, nesmí jet? Musej tam bejt trysky pro nadmořskou vejšku 4000 metrů jak se píše vejš? Rozumim tomu správně? lol to snad neni pravda lol



Evidentně tomu pořád nerozumíš. Všechno je o dohodě mezi prodejcem a zákazníkem. Pokud prodejce moto otevře na tvůj pokyn, tak asi víš do čeho jdeš. Pokud né, tak se může jevit jako vychcánek co se bude později vymlouvat na záruku. Osobně jsem si koupil v zavřené verzi, jede to jak simson, a po záběhu otevřel na plný výkon. Zkrátka chce to vybrat dobrého prodejce.

Gasgas 250 07

2.6.2008 v 11:47 | Nahoru | #20
Pro upřesnění - Gas 250 má v TK psán výkon pouze 6,7 kW, takže fakt lepší Simson. Zavřenou verzi jsem ale nezkoušel, podle info prodejce může být otevřená hned od začátku. Zpočátku to chce asi trochu ohled na motor (mně to stejně nejelo). Trysky 35-175 měly být ty "otevřené". Hlavní tryska pro homologační verzi je údajně asi 116, volnoběžná jsem se neptal. Např. Husqvarna WR 250 má v TK výkon 19 kW, což odpovídá, tu jsem předepsané 4 hodiny takto zabíhal, pak se vyndá kroužek z výfuku, je tam přibodovaný. Je to sice trochu práce a pilování, ale stále asi lepší, než měsíc řešit nějaké trysky. Mimochodem u Husky, za téměř 4 roky, jsem nikdy neměl otevřený karburátor, netuším, jaké tam byly trysky a jela vždy dobře. U Gase zatím můžu pochválit ovladatelnost, poměrně nízkou hmotnost, sladěné pérování, v terénu skutečně unaví daleko méně než Huska. To byla taková vysoká koza. Ale motor si šel. Čau.

Gasgas 250 07

2.6.2008 v 13:29 | Nahoru | #21
Ještě přípodotek: Stále nevím, jestli trysky 35-175 byly takto v příbalu nebo jestli mi tam prodejce namontoval nějaké, co měl v šuplíku. Ani to z něj nebudu tahat, neb je s ním řeč trochu jak s kozou tanec. Domníval jsem se, že v příbalu je základní otryskování 40-180 a že ho tam taky dá. Takto by to pravděpodobně i nějak jelo. Určitě líp, než 35-175. Teď je motorka na záruční opravě a přetryskování, takže uvidíme. To sem ještě napíšu, byl bych docela rád, kdyby to bylo naposled a vše vyřešeno.

Gasgas 250 07

9.6.2008 v 12:02 | Nahoru | #22
Další info:Zámek opraven,dále jsem objevil upadlý držák výfuku (trochu ho zapomněli přivařit na rám).Vypadá to,že skutečně problémy jsou s otryskováním. Bohužel se potvrdila slova prodejce,že každý motor je jiný.Podle něj s tím není problém. On sám ho ale nevyřešil,nechává to na mně,pomáhá mi s materiálem.Skutečně to není moc velký problém.Potřebujete jen pokud možno kompletní sadu volnoběžných i hlavních trysek (nebo od každé alespoň tak 5 velikostí),neškodí ani více různých jehel,nějaké slušné nářadí a pokud jste odborník a umíte to,můžete to sfouknout za pár hodin.Pokud nejste tak sběhlí,tak za 1 den,se stěstím.Můj motor je v malých otáčkách chudý a ve vysokých bohatý.To znamená velkou volnoběžnou a malou hlavní trysku,jehlu bez zúžené špičky.Takže,Troj11 a Carlos,na nastavení jiných motorů i na návod jako vzor zapomeňme.Zatím to pořád nejede jak má, ale zlepšuje se to.Volnoběžná tryska 45 vyhovuje,stejně jako původní jehla. Hlavní tryska 175 je,zdá se,stále moc velká,menší teď nemám.Pokračování příště.

Naposledy editováno 24.04.2009 22:31:54

Gasgas 250 07

9.6.2008 v 12:46 | Nahoru | #23
Itall> Také jsem ze začátku celkem dost laboroval, bohužel sadu trysek ani jehel jsem k dispozici neměl(koupil jsem jetýho), takže jsem si musel vystačit se změnou polohy jehly a nastavenim směsi... Naštěstí 180 / 40 je takovej standard a spolu s N1EE se mi nakonec podařilo najít dobrý nastavení a jede jak víno-nedávno mi šla jen tak na pětku plynem na silnici na zadní-to jsem docela valil bulvy...

Gasgas 250 07

9.6.2008 v 18:31 | Nahoru | #24
Kupte si mojí 300 07-ta je vychytaná a na karbec a svíčku jsem rok nemusel šahat..

Gasgas 250 07

9.6.2008 v 18:35 | Nahoru | #25

David gas>Kupte si mojí 300 07-ta je vychytaná a na karbec a svíčku jsem rok nemusel šahat..


Co ty s ní máš, že si jí ještě neprodal...

Gasgas 250 07

9.6.2008 v 18:38 | Nahoru | #26
Carlos Rider> Je to můj miláček, nechce se jí ode mně! lol

Gasgas 250 07

10.6.2008 v 11:14 | Nahoru | #27
Ke svíčce-citlivost na směs je u Gasu velmi vysoká,vracíme se do dob zetky.Když jsem zkusil svíčku s vysunutým jiskřištěm (mimochodem PAL L9Y z výprodeje za 9,-Kč),choval se motor mnohem lépe od spoda,tato svíčka lépe zapaluje chudou směs.
S touhle svící by asi už stačilo o drážku snížit jehlu a jelo by to.Mám však ten pocit,že by bylo vhodné,aby motorka jela i s původní svíčkou.Chci to mít též vyladěno na střední polohu jehly,pro případnou korekci-u tohohle verku to asi bude podle počasí třeba.Myslím si taky,že výběr značky karburátoru i svíčky u Gase nebyl nejvhodnější (Keihin,Denso).U Husky (Mikuni,NGK) nebyl problém.Není Japan jako Japan.Tuhle zkušenost s karburátory mám dlouhodobě,Mikuni vždy dobrý, Keihin vždy alespoň drobný problém.Svíčku Denso mám prvně-nic moc.Držák výfuku podle prodejce není vařený,ale nýtovaný.Každopádně upad.

Gasgas 250 07

10.6.2008 v 11:27 | Nahoru | #28
Itall> moc tu resite citlivost na smes.... 300 toho snese strasne moc a neni to nachylny jako 125 chyba bude asi jinde

Gasgas 250 07

10.6.2008 v 18:23 | Nahoru | #29
Itall> já už si tě začínám představovat jako týpka co před každým závodem vyběhne s barometrem, výškoměrem a teploměrem z dodávky.Naměří hodnoty, pak běží pro sady jehel, trysek a svíček, nacpe to do motky................a v závodě bo se chovalo slunko a nastavení je přece úplně na jiné podmínky, že?

Já jsem po otevření dal sadu co jsem měl v příbalu a absolut bez problémů. Jen pro info volnoběžná tryska 50, hlavní 178. Je to na GasGas Ec200 rok 2008.

Gasgas 250 07

11.6.2008 v 12:01 | Nahoru | #30
Čau ladiki,tak jako jsi to udělal ty,by se mi to také líbilo.Můj prodejce (dovozce Josef Císař) mi tvrdí,že k loňskému modelu trysky v příbalu nebyly.Samozřejmě,že nechci před každou jízdou běhat s barometrem,nechtěl jsem to vůbec řešit.Tohle je stav tak trochu na mrtvici,proto to sem píšu.Kdyby mi Císař předal motorku,která normálně funguje, nikdy by mě nezajímalo,co je v karburátoru.Nejsem mechanik a chci jezdit,ne štelovat.Další zajímavá informace-volnoběžná tryska 50,zatím jsem se setkal s největší 48 a ani tu už Císař nemá,půjčil mi největší 45.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 20
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... TomíkMénoMé 6 6.1.2021 v 18:59 krokoš
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 Kohlstein 1 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 Kudrnacz 1 1.2.2020 v 21:51 ja1
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 Vojta322 1 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R


TOPlist