Téma: Suzuki GSX-600F
6.4.2008 v 12:57
Ahoj chtel jsem se zeptat mam Suzuki GSX-600F mam predelany vyfukove potruby a svedeno do 1vyfuku... kdysi to delal kamos este s jednim klukem... kdyz byla este motorka kamose... muze to mit vliv na spatny chod motoru??? slysel jsem ze ano... a dale bych se chtel zeptat na rizeni teto motorky... koupil jsem si ji na podzim... takze jsem nic nejezdil... jak se chova v zatackach a co muzu od ni cekat?? diky za odpovedi...
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 322
Následující

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 13:18 | Nahoru | #1
Mám to svedený do 1 a chová se to úplně normálně. Jen bacha na to, jsou určitý prasata, co GSXfka "svedou" do jednoho tak, že nechaj výfuk na jedný straně a druhý dva svody do něj nabastlí...Což je dost fuj. Jinak Efko je pohodlnej cestacek, trochu tezkej, akcelerace taky zadny peklo, ale podle me zvladne vsechno co clovek od motorky chce, pri dobry peci je uzasne spolehliva, ma nizky provozni naklady a moc nezere.

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 13:23 | Nahoru | #2
perfektně díky její váze sedí v zatáčkách..táhne po celou dobu, žádne propady v otáčkách. pro začátek skvělá motka

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 13:25 | Nahoru | #3
já mám svoda takhle, ještě od předchozího majitele
[img] jinak jezdí se na tom dobře, jen zje trochu těžká při manipulaci na místě

Naposledy editováno 06.04.2008 13:26:35

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 13:34 | Nahoru | #4
Bludevil> tak to nemam jak rikas s tim potrubím.. na stesti... prave zacinam na motorce je to moje prvni motka tak se ptam co muzu od toho cekat... co se tyce spotreby tak kdyz jsem na ni jezdival jako poslujezdec tak pri sportovni jizde si dovedla vzitt 7L na 100km coz se mi celkem zda hodne ale kdyz zase vemu ze je to r.95 a karburator... mno nevim... membrany v karburatorech by meli byt ok...

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 13:39 | Nahoru | #5
DRN_> Kdyz vidim u tebe to potruby mno nevim ale od valcu 1 a 2 mas o neco delsi a navic je tam ten kloub... nevim nejsem technik ale myslim si ze je to spatne udelany...

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 13:48 | Nahoru | #6
Sensation86> To mela bud zasranej vzduch. filtr, nebo spatne serizena (nepocitam variantu ze jste jeli celou dobu na uplne plny plyn), me urcite bere min kdyz nejedu nejvetsi prasecinu. Jinak k tem Drnovym svodu, ono to zas tak podle me nevadi, i kdyz on ma fakt jedno to potrubi celkem o dost delsi, ja to mam "trosicku elegantneji"

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 14:04 | Nahoru | #7
Bludevil> Vzduchac ma ok... vic bych se priklanel k tomu serizeni... podtlaky se mi budou delat zitra jsem zvedavej jak pojede...

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 14:15 | Nahoru | #8
Sensation86> Nejde o podtlaky, ale o směs...Já taky počítám s tím že brzo přijde přetryskování dynojetem

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 14:19 | Nahoru | #9
já s ní jezdil do 5-ti ltr./100km
co mě vadilo tak klasická baterka, která se v létě musí dost hlídat..
naopak se mě líbily brzdy z gsx-r
rám ocelovej klasika, nic nepraská a po držťkopádu šlo vše vždycky srovnat.. to můj srad se rozlítne na trsátka
spíš moto na cestování... trochu se utápěl při brždění předek a měla snahu se v náklonu zvedat při bržďění.

rada ode mě: dozadu si dej co chceš ale na předek rozhodně 110, se 120kou se o poznání hůř ovládala...

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 14:21 | Nahoru | #10
Bludevil> Aha.. mno uvidim jak pomaze... ja to asi ale moc neposoudim ale znamej to projede kolik mas na ni najeto?ja 47tis. to uz je palka... na skodu by nebyl uz novej rozvodovej retez... trosku tam je vule ale nutny to nejni...

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 14:24 | Nahoru | #11
Jurawood> v predu mam 110

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 14:59 | Nahoru | #12
Kdyz sme u tech GSXFek, netusite na kolik by me vysla spojka? Kdyz pridam ve vysich otackach tak zacina klouzat...zatim nic tragickeho, ale neni to to prave, tak at vim kolik si nahystat

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 16:03 | Nahoru | #13

Jurawood>já s ní jezdil do 5-ti ltr./100km
co mě vadilo tak klasická baterka, která se v létě musí dost hlídat..
naopak se mě líbily brzdy z gsx-r
rám ocelovej klasika, nic nepraská a po držťkopádu šlo vše vždycky srovnat.. to můj srad se rozlítne na trsátka
spíš moto na cestování... trochu se utápěl při brždění předek a měla snahu se v náklonu zvedat při bržďění.

rada ode mě: dozadu si dej co chceš ale na předek rozhodně 110, se 120kou se o poznání hůř ovládala...



proč si to myslíš? já jezdím v předu se 120 a pohoda...vzadu 150...co jsi tam měl ty? větší tam už asi nevleze, co?
a na jaké značce si jezdil?
ja tam mám continetaly-contiforce a sedí pěkně
jo a ty jsi tam měl stejný brzdy jak na gxsr? to ani nevím, že jsou stejne

Naposledy editováno 06.04.2008 16:05:48

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 16:08 | Nahoru | #14

SNap>Kdyz sme u tech GSXFek, netusite na kolik by me vysla spojka? Kdyz pridam ve vysich otackach tak zacina klouzat...zatim nic tragickeho, ale neni to to prave, tak at vim kolik si nahystat


koukni sem http://www.motonet....del=771&rok=1988

jinak k těm svodům, mě se to taky nezdá ale originály jsem nejel tak nevim

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 16:18 | Nahoru | #15
Sensation86> Tenhle motor vydrží hodně přes 100000...Není moc vyhoněnej, k tomu má blok a všechno ze 750tky,takže vše je šíleně předimenzovaný. Jediné na co je háklivá je vydření vaček, když jí trápíš studenou.Ale opravdu GSXfkou nic nezkazíš, v dobrém stavu ti dá všechno co od motorky na silnici a né na okruh čekáš.

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 17:06 | Nahoru | #16
DRN_> Tak originalky taky nevim... ale prej je to hodne tichy... nic moc... to by chtelo nechat dat do servisu aby to zjistili jestli vadi nebo ne apopr seridit ale prej je to drahy...

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 17:09 | Nahoru | #17
Bludevil> tak to jsem rad ja slysel ze prej jsou ty motory drzaky... studenou to ne kdyz jezdit tak dat na neutral a dat sytic tak aby davala 2tis.otacek/1m a nechat zahrat a pak jezdit...doufam ze vydrzi koupil jsem ji relativne v blbem stavu nechal rozebrat a naslo se tam 1000 blbustk... vydlice rovnany... vynechaval 1valec apod.

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 18:56 | Nahoru | #18

Sensation86>Bludevil> tak to jsem rad ja slysel ze prej jsou ty motory drzaky... studenou to ne kdyz jezdit tak dat na neutral a dat sytic tak aby davala 2tis.otacek/1m a nechat zahrat a pak jezdit...doufam ze vydrzi koupil jsem ji relativne v blbem stavu nechal rozebrat a naslo se tam 1000 blbustk... vydlice rovnany... vynechaval 1valec apod.


můžu jenom potvrdit, že ty motory jsou neuvěřitelně perfektní a jen tak se na tom něco neposere!

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 19:06 | Nahoru | #19

kardan>
můžu jenom potvrdit, že ty motory jsou neuvěřitelně perfektní a jen tak se na tom něco neposere!


Tos nevidel muj lol lol

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 19:12 | Nahoru | #20

Bludevil>kardan>
můžu jenom potvrdit, že ty motory jsou neuvěřitelně perfektní a jen tak se na tom něco neposere!
Tos nevidel muj lol lol


kterej?

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 19:25 | Nahoru | #21
Uz se tesim na to az na ni sednu a budu mit vitr ve vlasech

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 19:29 | Nahoru | #22
DRN_> Tak to od tebe Drne byla opravdu oskliva poznamka lol lol

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 19:33 | Nahoru | #23

Bludevil>DRN_> Tak to od tebe Drne byla opravdu oskliva poznamka lol lol


já se jenom zeptal co bylo s tim motorem ze ktereho mam ted stefty?

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 20:07 | Nahoru | #24
DRN_> Nee, ten naopak do "urcite chvile" slapal jak hodinky Ten novej zatim porad zlobi s necim, jednou svicky, pak smes a tak...Podle me se ho zatim nepodarilo zcela naladit.Ale ono se podari

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 20:11 | Nahoru | #25
Jeste se "pochlubim"i jak muze efko vypadat:)
[img]

Naposledy editováno 06.04.2008 20:14:32

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 20:18 | Nahoru | #26
Bludevil> ty mas i helmu s tim airbrushem? čim si lakoval ty svody?

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 20:25 | Nahoru | #27
DRN_> Svody jsou special silikonova barva ve spreji, do 500 stupnu. Jeste ji dost mam;) A helma je v airbrushi,holt kdyz uz mam airbrushovou pistoli at se trochu vyuzije...

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 20:28 | Nahoru | #28
A když jsme u té helmy, taky vlastní výroba, ale snažím se
[img]

Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 22:02 | Nahoru | #29
Bludevil> Ten spojler je z jaky masiny??? nebo ty mas novejsi Fko?

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

6.4.2008 v 22:05 | Nahoru | #30
Bludevil> [URL= když jsme u těch svojích efek, tak tady je moje
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 322
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Plynove lanko suzuki GSX 600F 1996 Suzuki GSX 600 F Tonda98 5 12.10.2017 v 19:55 GL1
Lanko plynu Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX 600 F Tonda98 3 2.10.2017 v 08:05 V_i_c_i
Poděkování Suzuki GSX 600 F TomasekZLt 9 29.8.2017 v 15:46 dafikk
Při volnoběhu chcípá. Suzuki GSX 600 F Raksas 9 9.7.2017 v 09:09 alinn
Nestartuje po delší odstávce (5měsíců) Suzuki GSX 600 F Zewotanus 15 13.6.2017 v 18:25 syrrius

TOPlist