- dle článku by se mělo jednat o civilnější nástupce crfX ... nechám se překvapit, každopádně dobrý krok vyplnit velikou díru na našem trhu
Lidi brečej že nemaj prachy, ale stejně kupujou....
Komu je 250 za motorku moc, tak ať si pořídí její čínskou kopii za poloviční cenu...
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 450L Dualsport
Tohle by mělo být sportovní enduro s RZ, s homologací, určené pro EU, s vysokými nároky na údržbu. Jestli se nebude prodávat u nás, tak v Itálii určitě ano.
V těch prvních PR článcích se uvádí, od čeho všeho to je a není odvozené, takže malý přehled
CRF450R - kroska, pětikvalt, zadní kolo 19", elektrický starter, ready to ride hmotnost 112kg
CRF450RX - enduro pro uzavřené tratě a nebo taky víc hobby kroska pro USA, pětikvalt, zadní kolo 18", elektrický starter, větší nádrž, ready to ride hmotnost 117kg
CRF450X - enduro pro trail pro USA, se světlem, šestikvalt s větším rozsahem, zadní kolo 18", elektrický a nožní starter, boční stojan, účinější tlumič na výfuku, menší kompresní poměr, větší nádrž, ready to ride hmotnost 125kg
CRF450L - odvozeno od X (?), emisní a hlukové fičury pro EU, blatník se světlem, blinkry a zrcátka, větší baterka a altík, větrák na chladiči, rozeta s gumovým unašečem, ready to ride hmotnost 131kg
Naposledy editováno 25.05.2018 12:25:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 450L Dualsport
Kohlstein píše: Osobně bych uvítal ještě civilnější model ve stylu 250L, kolem 30kW, s cenou tak 150 tisíc Kč.
Tohle by mělo být sportovní enduro s RZ, s homologací, určené pro EU, s vysokými nároky na údržbu. Jestli se nebude prodávat u nás, tak v Itálii určitě ano.
V těch prvních PR článcích se uvádí, od čeho všeho to je a není odvozené, takže malý přehled
CRF450R - kroska, pětikvalt, zadní kolo 19", elektrický starter, suchá hmotnost 112kg
CRF450RX - enduro pro uzavřené tratě a nebo taky víc hobby kroska pro USA, pětikvalt, zadní kolo 18", elektrický starter, větší nádrž, suchá hmotnost 117kg
CRF450X - enduro pro trail pro USA, se světlem, šestikvalt s větším rozsahem, zadní kolo 18", elektrický a nožní starter, boční stojan, účinější tlumič na výfuku, menší kompresní poměr, větší nádrž, suchá hmotnost 125kg
CRF450L - odvozeno od X (?), emisní a hlukové fičury pro EU, blatník se světlem, blinkry a zrcátka, větší baterka a altík, větrák na chladiči, rozeta s gumovým unašečem, suchá hmotnost 131kg
Ty váhy nejsou "suché" ale (dle výrobce) "pohotovostní" tedy komplet a s plnou nádrží a u moto co už prošly v US testy to vcelku i sedí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 450L Dualsport
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 450L Dualsport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 450L Dualsport
Zelenáč159 píše: http://www.auto.cz/honda-rozsiruje-svou-nabidku-terennich-modelu-crf-dvojici-novinek-121942
Stroj o hmotnosti 130,8 kg má vpředu 18palcové a vzadu 21palcové kolo.
Zajímavý model1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 450L Dualsport
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 450L Dualsport
Popis: 269.900,- Kč
Čekání skončilo. Dvouúčelový motocykl, o kterém jste tak dlouho snili, je tady. CRF450L vyniká jak v jízdě v terénu, tak i na silnici a je postaven na dálkové jízdy.
Pojďme změnit definici dvouúčelového zaměření
Krocení modelu CRF450R pro silnici.
MOdel CRF450L vypadá jako CRF450R z jistého důvodu. Je to totiž CRF450R. Má stejný rám z hliníkových nosníků, motor 449 ccm Unicam a odpružení Showa. Změnili jsme ho na ultimátní terénní stroj s větším momentem ve spodní části spektra, šestistupňovou převodovkou, plnou homologací pro jízdu po silnici a sadou ostrého LED osvětlení. A vyrábí se pomocí vysoce kvalitního inženýrství, kterým je značka Honda proslavená.
Vyváženost výkonu
A proč je to důležité…
Čtyřventilový motor Unicam modelu CRF450L o obsahu 449 ccm s elektrickým startérem poskytuje hladké rozprostření momentu od nízkých otáček a pomáhá zadní pneumatice v záběru bez ohledu na stav podkladu. Byl vyvinut ve spojení s endurem CRF450RX a vyznačuje se těžší klikovou hřídelí a kompresním poměrem 12,0: 1. Píst využívá 3 kroužky pro dlouhodobou výdrž a ACG bylo vylepšeno k zajištění elektřiny pro světla a udržování baterie nabité při jízdě v nízkých otáčkách.
Točivý moment a výkon
Mimo MX trať užírá příliš mnoho špičkového výkonu vzácnou energii. V terénu je moment, který se dostane na kola, tím, co je důležité. A model CRF450L poskytuje mocných a plynulých 32 Nm vyvážených výkonem 18 kW a svému řidiči život usnadňuje.
Dobrý celkový výkon 4ventilového motoru Unicam o obsahu 449 ccm.
Chladič o velkém objemu také obsahuje elektrický ventilátor.
Servisní intervaly pro skutečný svět
Honda je proslavená svým inženýrstvím a vysokou kvalitou. Model CRF450L byl navržen od začátku s výměnami vzduchového/olejového filtru každých 1 000 km a generální opravou vyžadovanou v intervalech 32 000 km.
Naposledy editováno 10.10.2018 08:27:06
sirr píše:
..... CRF450L vyniká jak v jízdě v terénu, tak i na silnici a je postaven na dálkové jízdy. ....
Změnili jsme ho na ultimátní terénní stroj světším momentem ve spodní části spektra,
..............
A model CRF450L poskytuje mocných a plynulých 32 Nm vyvážených výkonem 18 kW a svému řidiči život usnadňuje.....
......
Servisní intervaly pro skutečný svět
.................
Model CRF450L byl navržen od začátku s výměnami vzduchového/olejového filtru každých 1 000 km a generální opravou vyžadovanou v intervalech 32 000 km.
Tak to je síla, co si Honda dovolí vypustit do světa Přesto očekávám, že za to bude poplácána na zádech a dokonce to těm cestovatelům fakt prodá.
P.S. o možnosti otevření samozřejmě vím.
Dodnes mě mrzí, že se podobným krokem light endur nevydala KTM. Ta 390 si o to přímo říká. Co vylezl Duke a RC jsem úplně viděl něco ve stylu EXC, více ustrojené do civilu s hobby komponenty, rozumnou váhou a cenou řekněme do 150-160. Výkon by byl tak akorát, klidně trochu umravnit na třeba 35 koní a plynulý průběh. Mohla by to být třeba nová KTM LC2 390 .
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 450L Dualsport
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 450L Dualsport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 450L Dualsport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 450L Dualsport
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dakar 2022 [1 ... 12, 13] Honda CRF 450X, KTM 450 Rally, Yamaha WR 450F Rally | Kohlstein | 380 | 25.12.2022 v 09:36 Sally06 |
ISDE 2021 [1, 2, 3] Gas Gas EC 300, Honda CRF 450X, Husqvarna WR 300, Be... | Kohlstein | 71 | 31.8.2022 v 22:12 Ariete |
Spojka Magura - nespojkuje Honda CRF 450X | Mida | 1 | 9.5.2021 v 20:00 krokoš |
Nerovnoměrné opotřebení brzdového k... Honda CRF 450R, Honda CRF 450X | Tača | 26 | 5.12.2020 v 22:55 drak0123 |
Crf 450 X olej Honda CRF 450X | ElitePro | 8 | 11.6.2020 v 20:48 kixs2 |