Téma: Mezikusy karburator - filtrbox a vibrace
23.5.2018 v 19:52
Zdar, mám Horneta 600 rocnik 1999 uz asi 6let a pořád se mi něco nezdá.
Sesynchronizoval sem podtlaky, nastavil bohatost podle manualu, mám sérii výfuk i filtr ale pořád mám nějakej problem. Tak sem hodím pár dotazů.
Na tělese vzduchovyho filtru jsou dva gumový mezikusy mezi tělesem a karburatorama. Vůbec v tom plastu airboxu nedrží a vyskakují z té drážky, a mám pocit že to tam pak přisává falesnak. Čím to k tomu tělesu přilepit? Řešil to někdo?
Dále mi motorka od cca 5500 otáček dost vibruje. Vím že se říká že to je normální ale moc se mi to nezdá... Ani si tu jízdu kvůli tomu neužiju. V zrcátkách není nic vidět a ručička otáčkoměru lítá sem tam plus mínus 1000 otáček.
Padaky sem zkusil sundat, do řidítek upechovat písek, přitáhnout krk řízení, sundat výfuk, povolit a utáhnout uchycení motoru, ale vibruje to pořád stejně.
Když to chci vytočit namístě tak okolo těch 6000otacek to zaváhá jako by tam byl omezovač a jak se to přes těch 6000 přehoupne tak z výfuku lítají čerti.
Spotřebu kdyz jedu v klidu mám asi 6l
Na ventily sem nekoukal páč sem to u motorky ještě nikdy nedělal a nevím jestli to jde v rámu nebo jestli musí motor ven. Svíčky jsou tam taky bůhví jak dlouho ale vypadají dobře.
Díky za případné rady.
Jo a rady typu prodej to a kup si něco lepšího neprojdou :D
Naposledy editováno 24.05.2018 09:25:37
Sesynchronizoval sem podtlaky, nastavil bohatost podle manualu, mám sérii výfuk i filtr ale pořád mám nějakej problem. Tak sem hodím pár dotazů.
Na tělese vzduchovyho filtru jsou dva gumový mezikusy mezi tělesem a karburatorama. Vůbec v tom plastu airboxu nedrží a vyskakují z té drážky, a mám pocit že to tam pak přisává falesnak. Čím to k tomu tělesu přilepit? Řešil to někdo?
Dále mi motorka od cca 5500 otáček dost vibruje. Vím že se říká že to je normální ale moc se mi to nezdá... Ani si tu jízdu kvůli tomu neužiju. V zrcátkách není nic vidět a ručička otáčkoměru lítá sem tam plus mínus 1000 otáček.
Padaky sem zkusil sundat, do řidítek upechovat písek, přitáhnout krk řízení, sundat výfuk, povolit a utáhnout uchycení motoru, ale vibruje to pořád stejně.
Když to chci vytočit namístě tak okolo těch 6000otacek to zaváhá jako by tam byl omezovač a jak se to přes těch 6000 přehoupne tak z výfuku lítají čerti.
Spotřebu kdyz jedu v klidu mám asi 6l
Na ventily sem nekoukal páč sem to u motorky ještě nikdy nedělal a nevím jestli to jde v rámu nebo jestli musí motor ven. Svíčky jsou tam taky bůhví jak dlouho ale vypadají dobře.
Díky za případné rady.
Jo a rady typu prodej to a kup si něco lepšího neprojdou :D
Naposledy editováno 24.05.2018 09:25:37
Ty gumy co nedrží koupit nový, nebo zalepit nějakým pružným lepidlem (Chemoppren, silikon) přisává ti to tam falešný vzduch. Jinak Bohatost se podle manuálu nastavuje jen přibližně a platí na nový motor, lepší to je doladit podle budíku synchronizace.
Ventily zkontroluj, nevim jestli hornet má šroubky nebo podložky. A svíčky mají interval výměny 12tis km !!! + koukni na vzduchový filtr. Ono ladit motor který má v sobě věci co nefungují jak mají třeba je nesmysl.
Ventily zkontroluj, nevim jestli hornet má šroubky nebo podložky. A svíčky mají interval výměny 12tis km !!! + koukni na vzduchový filtr. Ono ladit motor který má v sobě věci co nefungují jak mají třeba je nesmysl.
Diky! Vzduchac má najeto asi 1000km a vypadá jak novy. Hornet má bohužel podlozky. A svíčky jsou tam nevím jak dlouho. A jestli je předchozí majitel měnil n ks nemám tušení :D
Nějak mě nenapadá jak ladit bohatost budikama synchronizace. Kdy ladit nastavení klapky a kdy kroutit sroubkama bohatosti? Jedno ovlivňuje druhé ne?
Nějak mě nenapadá jak ladit bohatost budikama synchronizace. Kdy ladit nastavení klapky a kdy kroutit sroubkama bohatosti? Jedno ovlivňuje druhé ne?
Ted jsem to dělal na banditu, doladili jsme klapky na zvýšený volnoběh a pak doladily směs aby ručičky byly klidný. Měly jsme pujčený tenhle měřák a super, škoda jen že je tak drahý
https://www.motops.c...-tecmate---optimate/
https://www.motops.c...-tecmate---optimate/
Nevím, jak máš ty gumové kusy u airboxu, ale na dcery malé motorce jsme řešili podobný problém, že nedoléhalo vedení mezi karburátorem a airboxem. Tak jsem vytiskl na 3D tiskárně kroužek s kuželem a napasovali jsme to mezi karburátor a gumovou rouru. Na karburátoru je to navlečené zvenku a kužel na druhé straně hezky pasuje a těsní do té gumy. Od té doby paráda a nikde si to nic nepřisává. Jestli by to nebylo lepší řešení, než něco někam napevno lepit. Přikládám fotku, to ve žlutém kroužku je ten mezikus. V reálu to zmenšilo mezeru o pár milimetrů protože ta guma nebyla převlečená přes karburátor.
zajímavé řešení. Ted sem koumal ty vibrace, a když to vytočim tak motor je uplně klidný (temer logické když je natvrdo uchycen) ale celej zbytek motorky rezonuje. Zkusim to o víkendu komplet odstrojit jen na nezbytné součásti a uvidim co to zpusobuje.. (snad... já už fakt totiž nevim)
Naposledy editováno 24.05.2018 19:59:02
Naposledy editováno 24.05.2018 19:59:02
1 reakcí na tento příspěvek Mezikusy karburator - filtrbox a vibrace
Ventily jsou ano další věc... asi to fakt udělám. Našel sem k tomu nějaky povídání, ale měl bych dotaz. Proč musim odšroubovat šroub napinaku a vrazit tam nějaky připravek? opravdu je to nutný? a dále když sundam víko ventilu, musím měnit tesnení??
Naposledy editováno 31.05.2018 22:15:11
Naposledy editováno 31.05.2018 22:15:11
Spajwer> to těsnění pod ventilovým deklem budes mít pravděpodobně ještě origo, bude tvrdé jako kus plastu...můžeš ho sice podmazat, ale o chvíli ti začne pouštět...lepší to těsnění vymenit...podložky jsou na prd - změřit vůle na ventilech,váčky ven, některé podložky přeházet - pokud půjdou,zbytek koupit nové...zlaté šroubky jak na Schade 120
určite nie je normálne aby hornet tak vibroval, že nevidno nič v zrkadlách, ani aby ručička lietala plusminus 1000ot. Neviem kto ti to vravel, ale ak toto niekto tvrdí, tak na hornete asi ešte nesedel.
Hornet nevibruje vôbec, to je taký elektromotor.
Nevynecháva ti jeden valec? Keď aj smrdí benzín a aj sa to trasie.
Hornet nevibruje vôbec, to je taký elektromotor.
Nevynecháva ti jeden valec? Keď aj smrdí benzín a aj sa to trasie.
tak tesnení je v pořádku měkké a pružné. ventily mají vule docela ruzne, a přijde mi že kupodivu některé dost velké. Zítra přijdou spárový měrky 0.16 a 0.22 (plus samozrejmě všechny ostatní do 1mm)
Jestli valec vynechává nevim, ale jede do dobře (nemam s čim srovnávat) Ale například na jedničku a dvojku prakticky pod plným je to v pohodě, ale jak to začne brzdit motorem například od 10 000 dolu tak to je strašnej vibrátor... stejně to vibruje i při udržování konstatní rychlosti od 5500 otáček výš..
Karburatory čistý jak sklo, hladiny stejné, všechny trysky průchozí a čisté, membrány neporušené a šoupátka chodí jak víno.
Naposledy editováno 07.06.2018 14:27:38
Jestli valec vynechává nevim, ale jede do dobře (nemam s čim srovnávat) Ale například na jedničku a dvojku prakticky pod plným je to v pohodě, ale jak to začne brzdit motorem například od 10 000 dolu tak to je strašnej vibrátor... stejně to vibruje i při udržování konstatní rychlosti od 5500 otáček výš..
Karburatory čistý jak sklo, hladiny stejné, všechny trysky průchozí a čisté, membrány neporušené a šoupátka chodí jak víno.
Naposledy editováno 07.06.2018 14:27:38
1 reakcí na tento příspěvek Mezikusy karburator - filtrbox a vibrace
no právě že menší se ti hodí, že zjistíš třeba vůli 0.05, tak víš, o kolik menší objednat podložku. Když nebudeš mít žádnou, co by se tam vešla, ale jen vědět, že 0.16 tam nenacpeš, tak jakou vlastně objednat podložku...
tak to jo, pochopil jsem tě tak, že menší měrky nemáš Jinak to rachtání, vibrace a lítání volnoběhu při velkém zahřátí jsem měl při malých vůlích u ventilů. Po seštelování ventilů a karburátorů je klid.
Naposledy editováno 07.06.2018 17:53:32
Naposledy editováno 07.06.2018 17:53:32
1 reakcí na tento příspěvek Mezikusy karburator - filtrbox a vibrace
1 reakcí na tento příspěvek Mezikusy karburator - filtrbox a vibrace
tyto vodní variany mě napadli také. Je to asi levnější, nicméně budíkové verze mají takový ten steampunkový nádech :D
kilix> na to jsem koukal také, ale hadice mi přišly přesnější. Natažení vody jsem pořešil tím, že jsem tam dal petrolej, který se hlavně tolik nelepí na stěny, lépe ukazuje a hoří lépe, než voda Do konců hadic před redukce jsem dal kousky molitanů, jak někdo na netu radil. Potom to tolik zběsile nelítá a lépe se to nastaví.
Spajwer> s budíky to bude určitě snazší ve chvíli, kdy bude některý z karburátorů hodně rozházený.
Spajwer> s budíky to bude určitě snazší ve chvíli, kdy bude některý z karburátorů hodně rozházený.
1 reakcí na tento příspěvek Mezikusy karburator - filtrbox a vibrace
Pair odpoj, zablenduj a podtlak využi na synchro.
Ak máš na kohúte polohu PRI, tak podtlak nádrže tiež odpoj a použi pre synchro.
S budíkami je to lepšie, kým si úplne mimo so synchrom, potom keď to už nahrubo s budíkami máš, tak na jemné a presné doladenie použi niektorú z metód s vodou/petrolejom/olejom.
Ja som to s tými téglami robil nakoniec tak, že:
1.) voda tam čúrala ako besná, tie podtlaky boli mimo, tak som do téglov naplnil olej a synchronizoval s olejom
2.) keď to bolo s olejom dobre, že netiekol nikde medzi téglami, tak som ho vylial a naplnil som tégle petrolejom
3.) doladiť s petrolejom bolo nemožné tak, aby petrolej vôbec netiekol. Predsa len je to veľmi ľahká kvapalina. Stačilo položiť skrutkovač na synchro skrutku a už to tieklo. Takže som to doladil tak plusminus aby dobre bolo.
4.) potom spätná kontrola ešte s vodou - voda sa nehýbala.
Takto presne to s budíkami nikdy nedoladíš.
Ak máš na kohúte polohu PRI, tak podtlak nádrže tiež odpoj a použi pre synchro.
S budíkami je to lepšie, kým si úplne mimo so synchrom, potom keď to už nahrubo s budíkami máš, tak na jemné a presné doladenie použi niektorú z metód s vodou/petrolejom/olejom.
Ja som to s tými téglami robil nakoniec tak, že:
1.) voda tam čúrala ako besná, tie podtlaky boli mimo, tak som do téglov naplnil olej a synchronizoval s olejom
2.) keď to bolo s olejom dobre, že netiekol nikde medzi téglami, tak som ho vylial a naplnil som tégle petrolejom
3.) doladiť s petrolejom bolo nemožné tak, aby petrolej vôbec netiekol. Predsa len je to veľmi ľahká kvapalina. Stačilo položiť skrutkovač na synchro skrutku a už to tieklo. Takže som to doladil tak plusminus aby dobre bolo.
4.) potom spätná kontrola ešte s vodou - voda sa nehýbala.
Takto presne to s budíkami nikdy nedoladíš.
Spajwer píše: tyto vodní variany mě napadli také. Je to asi levnější, nicméně budíkové verze mají takový ten steampunkový nádech :D
Existuje to i za rozumný peníze:www.mojedilna.cz/tester-na-synchronizaci-karburatoru-vakuometry-redukce-quatros-qs30504
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
padák nebo hříbek [1, 2] Honda CB 600F Hornet | biosák | 38 | 21.3.2024 v 21:44 Slávek-TDM |
Závaží řidítek Honda CB 600F Hornet | Modra_Vafle | 18 | 21.3.2024 v 20:45 satanek66 |
Honda hornet 2007 laděný výfuk Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | OndraWR10 | 1 | 10.3.2024 v 07:36 RTSbike |
Po zahřátí chcípá cukání Honda CB 600F Hornet | Tommy1869 | 8 | 3.3.2024 v 15:39 kokoška. |
Hornet 600 2005 Blinkry problém Honda CB 600F Hornet | KMBlaha | 5 | 24.2.2024 v 19:51 salahadin |