Po renovaci 250-353ky mi šustí motor. Myslel jsem, že se tam něco vysypalo, ale zjistil jsem, že strašně šustí primární řetěz (nový bez značek ČZ), páč jsem sundal víko a nastartovaný tam šustí, chrastí sviňa. Při náběhu se chvěje a vybruje.
Raďte, mám si ho nechat "sednout a jezdit, nebo dát starý vytáhaný s logem ČZ, anebo koupit nové ozubené kolečko na kliku??? Na spojkovém koši sedí jako prdel na hrnci, ale na předním ozubeném kole to není naprosto perfektní dosednutí... Nevím
Jinak, docela mě ta závada potěšila, už jsem myslel na nejhorší :->
Dík a toto forum je i pro jiné dotazy!
Naposledy editováno 16.05.2018 19:53:40
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 - problémy po renovaci
Okamžite rituálne vyhodiť do smetia a kúpiť ČZ aj s kolečkom. Mňa to stálo pred troma rokmi nejakých 40€...
Ono sa to vyplatí, bude pokoj ďalších 50 rokov
Tak ozubení kola kliky vyčnívá o 2mm. Tak se s tím 5 hodin trápím, vymezit spojkový koš ještě podložkou a doleštit dosedací plochy (byly jakési rozdrážděné) a výsledek byl, že tam má být jen ta jedna podložka, pak už mi hřeben startovačky šel na půl zubu - tak mi šly zuby rovně a stejně to chrastalo. Řetěz jsem otočil a je na něm ČZ.
Všechno tedy zpátky. Řetěz je širší, tak se s tím asi počítá, že ozubení není v ose.
U motoru na díly je ozubené kolo od kartru stejně, cca 50mm. Tak tam mám buď nějaký špatný spojkový koš, nebo to ozubení přesně souměrně nebývá.
U druhého motoru je ozubené kolo kliky zřejmě malinečko lepší, ale slisovávat kola, aby to na to nemělo vliv, na to nemám nervy, řetěz na nich pasuje pěkně a vypadají skoro stejně až na nějakou setinu vůle, když mu v půlce nadzvedávám jeden článek.....
...tak zkusím zítra přehodit ty ozubence na klice a pak ať se to celý třeba rozletí.
Více na: http://www.motorkar...poradna&oid=3550
Copyright © Motorkari.cz
Jednou jsem pro někoho udělal motor a chlapík si pořád stěžoval, že tam něco hučí, mlátí, šustí a já nevím co všechno. Motor jsem si vzal zpět, rozpůlil a důkladně vše překontroloval. Výsledek byl, že jsem na nic nepřišel. Chlapík si motor odvezl a za 14 dní telefon se stejnou stížností. Dojel jsem k němu a na místě jsem zjistil, že týpek jawu do té doby viděl stát tak akorát na benzínce. Srovnával to s novým japoncem co mu stál v garáži...
Všechny pazvuky, na které si stěžoval byly normální a všechno bylo v pořádku (válec po výbrusu fakt šustí, motor hučí sám o sobě, nová převodovka taky kolikrát hučí jak zpátečka u auta a pod.). Takže asi tak.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3867, 3868] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116031 | Včera v 20:49 Sema |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |