Téma: ZRX 1200 výdrž motoru
16.5.2018 v 00:03
Ahoj kluci, na SV se mi rozletěl motor a nikdo tak nějak nechápe co se stalo, na 99% procent to vypadá na únavu materiálu... Najeto jsem měl cca 60 tis. km. Jsem z toho tak v prdeli, že si tento rok nezajezdím, že přemýšlím o koupi ZRX 1200 od známého, co ho znám, sám na ní najel cca 20 tis bezproblémových kilometrů a tak nějak není nic, co by té motorce chybělo, jedna věc mi ale vadí a to je kilometrovej nájezd, motorká má najeto kolem 100 000 km, chápu, že motory vydrží různě, především podle toho jak se k tomu kdo choval... Ale mě by zajímalo, zda se ten motor kawě povedl, jestli netrpí na nic vážného, častého, co by zapříčinovalo nějakou vážnou závadu na motoru. Po zkušenostech s SV 1000 mi to prostě strašně vrtá hlavou, nikdo se mi samozřejmě nezaručí, že se ten motor může nebo nemůže poškodit při tolika a tolika kilometrech, to chápu... Ale opravdu bych rád uvítal konkrétní informace hlavně od majitelů ZRX... Ta motorka se mi děsně líbí, konečně bych moch dojet dál jak 500 km na jeden zátah a rovnou i kufříkem a přítelkyní, což na SV nešlo moc dobře :).... Dík
Naposledy editováno 16.05.2018 00:12:24
Naposledy editováno 16.05.2018 00:12:24
Měl jsem zrx11 a žádný problém a co jsem studoval, tak jsem taky a nic nenarazil. Je to taková kovářská výroba. Zkus se podívat/zeptat na kawa.cz. Na zrx jsou tam stostrankova témata, ale nikdy jsem nezaznamenal, že by se řešil problém s motorem.
někomu vydrží motor 300 tis a je pomalu jak nový a někdo ho dokáže odrovnat za 30 tis km, záleží, jak se choval předchozí majitel k SV, mohlo to být hodně stočený, popř. pokud jezdil po zadním, tak jsem četl, že zadní válec špatně mazal atd, pokud ZRX dostalo správnou údržbu, tzn. pravidelná výměna oleje, netočení studeného motoru do červených otáček atd, tak bych se toho nebál, jen bych nechal hned zkontrolovat ventily a rozvody
Sice mám 11ku, ale on ten motor bude dost podobný. Jezdim na tom od 2007 a za tu dobu jsem musel opravovat jenom 4tý a 5tý převodový kolečko. To se stalo po prvním roce provozu a od tý doby šlape jak hodinky. ( když se podíváš do profilu, tak tam je to rozebraný podrobněji). A to co píše MMKS je svatá pravda. Na foru CKC je několik set stran věnovaných jenom Rexovi, takže informace o moto jsou k dispozici.
Vůbec bych se toho nebál, jsou to držáky ,když dostávají pravidelný servis. Pokud na tom známý najel 20.000 bez závad a víš jakým stylem jezdí, asi by se případné neduhy od předešlého majitele už ozvaly. Ale to neznamená že se s tím nemůže nic stát, jistotu nemá člověk ani s novou....
nvm co řešíš, koupit, přeměřit kliku mikrometrem, přešálovat a máš zase na 50tis/km pokoj.... jinak ty motory najížděly běžně přes kilo bez větších problémů....
nepočítám do toho ventilové vůle a podobně to je rutinní
Naposledy editováno 17.05.2018 07:49:26
nepočítám do toho ventilové vůle a podobně to je rutinní
Naposledy editováno 17.05.2018 07:49:26
Nechci do toho nasypat desítky tisíc, chci aby mi to rok dva vydrželo, než se sprším a pak bych uvažoval nad mladším bikem... SV bylo rozdělaný do šroubku kvůli převodovce, vše se měřilo a bylo to předpisový, na 60 tis. km byl motor úplně netknutej, včetně hlav, pístů, válců, oj a kliky... A přesto se pravděpodobně rozletěl oje, nebo píst... Rentgen nemá skoro nikdo, aby odhalil vadu materiálu.
Prošel sem všecky možný fóra, vypadá to na skaláckou motorku.... Jen si pamatuju, že jsem tu na fóru četl kdysi, jak někomu praskla oje právě při nějakých 80 tis. km, tak jsem si chtěl nějak uklidnit mindrák tím, jak mi tu pár lídí napíše, že hravě přeskočili 100 a vesel brázdí svět dál :).
Prošel sem všecky možný fóra, vypadá to na skaláckou motorku.... Jen si pamatuju, že jsem tu na fóru četl kdysi, jak někomu praskla oje právě při nějakých 80 tis. km, tak jsem si chtěl nějak uklidnit mindrák tím, jak mi tu pár lídí napíše, že hravě přeskočili 100 a vesel brázdí svět dál :).
viděl bych takhle, jestli na ní tvůj známej najel v pohodě 20tis, tak máš téměř jistotu, že na ní dříve nebylo nic ( servis/případná oprava) ojebáno, to už by se projevilo.
A jestli je ten nájezd "poctivý" je to ok. Občas kouknu do inzerce,( a sbírám staré časopisy motocykl, ještě s inzeráty), tyhle motorky mají dnes stejné km na tachu jako před 10ti lety
A jestli je ten nájezd "poctivý" je to ok. Občas kouknu do inzerce,( a sbírám staré časopisy motocykl, ještě s inzeráty), tyhle motorky mají dnes stejné km na tachu jako před 10ti lety
1 reakcí na tento příspěvek ZRX 1200 výdrž motoru
Nemusel mít jen 60 tis, ale dle toho jak ten motor vypadal, včetně honování, pístních kroužků a hlavně rozvodů(napínák a vodící lišty) to na víc kilometrů opravdu nevypadalo... O víkendu se na ní půjdu podívat.
A teď schválně, vy by jste si koupili motorku, která bude mít přez kilo najeto? Když by se poštěstilo, tak bych jí chtěl i prodat někdy... :)
A teď schválně, vy by jste si koupili motorku, která bude mít přez kilo najeto? Když by se poštěstilo, tak bych jí chtěl i prodat někdy... :)
1 reakcí na tento příspěvek ZRX 1200 výdrž motoru
Podíval bych se na pitting vaček, oblíbená to nemoc tohoto motoru i u spřáteleného u ZZR 1200 .
Riddick píše: .....A teď schválně, vy by jste si koupili motorku, která bude mít přez kilo najeto? Když by se poštěstilo, tak bych jí chtěl i prodat někdy... :)
Jak kterou / od koho / za kolik . Když budou ty km doloženy servisem a rozumnou historii ( nemyslím tím že na ní jezdil dědeček s babičkou v neděli do kostela ) proč ne. A nájezd km není jen o motoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZRX 1200S zvysenie podvozku Kawasaki ZRX 1200 | kw110 | 10 | 16.5.2023 v 06:09 kw110 |
Rada s výběrem pneumatik na Kawasak... Kawasaki ZRX 1200 | LoboTony | 9 | 19.3.2023 v 16:00 Johnyprague |
spetne zrkadlo Kawasaki ZRX 1200 | kw110 | 8 | 17.12.2022 v 13:36 Dargas |
ZRX 1200S otvorenie vyfuku Kawasaki ZRX 1200 | kw110 | 12 | 17.8.2022 v 17:23 CBRlitrRR |
klin pod motor Kawasaki ZRX 1200 | kw110 | 7 | 17.7.2022 v 12:26 hondaman1 |