bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením
Zdravím, mám dotaz ohledně karburátoru v mém Klx 650r. Ve všech vlaknech fóra čtu že máte Keihin, jenže já to koupil s Mikuny, označení neznám, jsou na něm vyřazeny ještě značky t40 a 62. Jde o to že při vyšších otáčkách střílí do výfuku a mám komplet černou svíčku od sazý. Nevíte jak nastavit bohatost směsi? Vím jak stelovat plovák, ale k čemu je mosazný šroub co kouká ze spoda, to jen odhaduju. Jinak výfuk vypadá, že je origo, ale je tam daný K&N filtr sání (koupil jsem i pěnový, ale nemám pro něj rámeček, tak jsem namazal jen K&N-ko a ten penovej pres něj jen pretahnul). Neznáte někdo hodnoty nastavení pro tento karbec? Díky
Předchozí
1 2
Následující

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

16.5.2018 v 13:05 | Nahoru | #31
Pro kontrolu, kolik to teď zhruba žere?

Naposledy editováno 16.05.2018 13:05:15

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

21.5.2018 v 13:12 | Nahoru | #32
O víkendu to spočítam ;), nemám totiž tacho, ale stahnul jsem teď aplikaci, která mi to přes GPS bude počítat. Jinak doplním taky (ale musím to ještě potvrdit), že při tom výletě se projevilo to, že když dám čtvrt plynu, jede v pohodě, jakmile otevřu víc, začne se dusit, takze jsem rychleji kopal vyšší rychlosti. Čtyřka a pětka už to schroupaly v pohodě. Na vině, ale může být to že jsem si pod sedlo hodil brašny a ty možná řemínkama pridusily přístup vzduchu do airboxu. To je další věc co vyzkouším o víkendu. Každopádně to asi bude těma brašnama, páč při tý testovací jízdě v pátek to nic takového nedělalo.

Naposledy editováno 21.05.2018 13:12:42

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

3.7.2018 v 00:06 | Nahoru | #33
Ahoj, jak to dopadlo s karburátorem? Já teď taky ladil Mikuni TM40. Se mi zdá, že ten náklon karburátoru jak jsi fotil, tak si měl o 90° obráceně pro nastavení té hladiny. Já se řídil tímhle videm a hodnotami dle manuálu (). Problém byl v tom, že po tomto nastavení jsem měl výpadky výkonu při velkém zatížení (ve dvou jsem na KLX650 jel max 120 s občasným cukáním + hlavní tryska 148). Tak jsem dal trysku 138 a cukání se zmírnilo, ale furt nějaké bylo. Nakonec jsem dal trysku 140 a pohrál si s nastavením hladiny. Nastavil jsem to tak, že plovák při tam náklonu pruží a je spíše níž, než rovnoběžně s hranou. Teď je to zase o něco lepší, ale zdá se mi, že jsem občas nějaké škubnutí ucítil při zátěži (možná to dělá omezovač, jak to ženu ). Směs mám 3 otáčky povolenou a na jehlu jsem nešahal (tak neznám nastavení). Svíčka je mezi cihlovou a bílou barvou, taková hodně vybledlá cihla, tak se to snažím obohacovat. Hladinu už asi bohatší nenastavím, takže asi pružinka na jehlovém ventilu změkla - když ještě přihnu plíšek, tak už z přepadu teče benzín. Vyzkouším ještě nastavení té akcelerační pumpy a dám 155 trysku. Jede to celkem dobře, ale dle toho jak ten karburátor lidi chválí si myslím, že by mohl jet víc, tak jsem zvědav jestli se mi povede to poladit k dokonalosti.

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

3.7.2018 v 14:58 | Nahoru | #34
Tak jsem natavil AC pumpu o něco dřív (skoro hned za otevřeným šoupátkem vystříkne gejzír) a dal jsem 155 hlavní trysku. Trochu mě zaráží, že ten gejzír není krásně rovný a přímý jako na videu, ale spíš takový vic do všech stran. Sytič funguje krásně a jede to i za plynem ale furt je to takové jadrné. Když tomu dám pořádně a pak začnu zprudka brzdit motorem, tak vyšlehne rána z výfuku. Po zahřátí je pomalé popojíždění takové cukavé. Vyzkouším ještě zvednout jehlu, která je teď na prvním zářezu z vrchu a pak ještě vyměnit svíčku. Zdá se mi, že za studena jede kultivovaněji co to symbolizuje?
edit:
Nakonec pomohla svíčka a jede to super! Možná AC pumpa dělá kapek bordel, když tomu moc přitnu, ale jinak super. Denso Iridium zradila :D … Nakonec klasika NGK a jede to. Našel jsem nějakou starou rezatou ojetou, ale elektroda zachovalá.

Naposledy editováno 09.07.2018 22:45:05

(reakce na) Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

13.7.2018 v 13:18 | Nahoru | #35
Jj, hladinu jsem ladil stejně jako ten pán na videu, jen pro fotce jsem to držel jak tatar v vzhůru nohama. Jinak projdi si ty příspěvky pořádně, mě fakt hodně pomohla ta tabulka, kde je pomocí grafu zobrazeno, jaká tryska atp. má na co vliv a při jakém otevření plynu nastupuje její efekt.

Naposledy editováno 13.07.2018 13:22:42
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
KLX 650 verze C výměna zadního kola... Kawasaki KLX 650 Dacann 9 25.8.2021 v 12:00 Dacann
Kawa KLX 650 a všechny ostatní jedn... [1 ... 320, 321] Kawasaki KLX 650, BMW R 80 GS, Triumph Tiger 955i, B... Pegos 9616 25.8.2021 v 11:56 Dacann
Dual-Sport nebo Cenduro Kawasaki KLX 650, Suzuki DR 650, Suzuki DR 400, Suzu... Albjert 15 24.4.2021 v 09:15 spacy


TOPlist