bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením
Zdravím, mám dotaz ohledně karburátoru v mém Klx 650r. Ve všech vlaknech fóra čtu že máte Keihin, jenže já to koupil s Mikuny, označení neznám, jsou na něm vyřazeny ještě značky t40 a 62. Jde o to že při vyšších otáčkách střílí do výfuku a mám komplet černou svíčku od sazý. Nevíte jak nastavit bohatost směsi? Vím jak stelovat plovák, ale k čemu je mosazný šroub co kouká ze spoda, to jen odhaduju. Jinak výfuk vypadá, že je origo, ale je tam daný K&N filtr sání (koupil jsem i pěnový, ale nemám pro něj rámeček, tak jsem namazal jen K&N-ko a ten penovej pres něj jen pretahnul). Neznáte někdo hodnoty nastavení pro tento karbec? Díky
Předchozí
1 2
Následující

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

Skvělá odpověď, děkuji! 8.5.2018 v 20:12 | Nahoru | #1
Alespoň foto toho neoriginálu by neškodilo.Jinak je to věštění z křišťálové koule.Doporučím Mikuni vyhodit a sehnat orig Keihin.Je stejný v KLR.

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

9.5.2018 v 09:21 | Nahoru | #2

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

9.5.2018 v 09:25 | Nahoru | #3
Už obvolavam servisy. Podle toho co jsem vyčetl z Internetu, tak si tam lidi MIKUNI dávali jako tuning, ale zřejmě to v tomhle případě nedotahli do konce a serizeni moc nedali. A ten origo, dá se sehnat i jinak než z jiné motorky? Parts depot?

Naposledy editováno 09.05.2018 10:05:04

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

9.5.2018 v 15:34 | Nahoru | #4
Karbanátek z ostré kurvy.Ploché šoupě a akcelerační pumpa.To bude problém.Tam budou tryskys velkýma dírama.Bude to problém.Začal bych tryskama,ale spoň se přiblížit originálnímu tryskování.
Jinak,ano na PartsDepotu koupíš nový,nějakých 15 669 Kč plus pošta

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

10.5.2018 v 00:16 | Nahoru | #5
Tak to by asi vysvětlovalo i to KN-ko a taky spoustu dalších věcí, jako absence deklu airboxu, nevim proč ustřiženou a pod kohoutek svedenou hadicí odfuku od ventilů, dost amatérsky roztahanou kabeláž atd.... Dnes po práci se mi podařilo vyladit volnoběh, ten drží teď krásně, ale pořád při rozjezdu a při jízdě silně cuká. nakopnout jde na ťuknutí.... Ona totiž popravdě po koupi jela a to jako kráva, jen lehce cukala ve středních otáčkách, ale jen při zařazeni trojky a čtyřky. Změna nastala, když jsem vytahal elektriku, zkontroloval, přeizoloval a vrátil zpět (tak jak by měla podle manuálu být vedena), dal jsem novou svíčku a při nakopnutí chytla asi napopáté, ale trochu kolísali otáčky (to dělala i před tím, jenže teď už vím kde se šteluje volnoběh, kterým by se to pravděpodobně dalo řešit) problém nastal až když šel okolo soused automechanik a nějak se mu nezdálo jak motor běží :D začal se v tom vrtat a túrovat do maxima, při čemž šlehaly plameny z výfuku. Po tom jsme vyndali svíčku černou jak uhel a usoudil, že je to bohatá směs a chce jí to ochudit, jenže nevěděl jak a jen zkoušel co šlo. Já se to teď snažím dostat alespoň do stavu před návštěvou souseda. Hladinu plováku jsem dělal na doporučení onoho souseda sám, po rúzném nastavení jsem snížil plovák o 1mm na rysce oproti původnímu. Zítra mám volno, tak ještě zkusím profouknout trysky a opět sundat dekl airboxu. Každopádně kdyby jste někdo věděl o nějakém použitém, funkčním a origo karbíku, tak sem s ním. Ten co tam je teď je roura jako svině :D Mno všechno nasvědčuje tomu, že si to někdo dělal na závody a pak to jen polepil do tohohle stavu a prodal. Jsem třetí majitel, druhý to asi nebyl, ale tipuju němčoura, kterej jí měl jako první. Zítra pošlu víc fotek ať máte představu o tom co tu teď mám. Jinak před touhle epizodou už jsem s ní byl na výletě 200km a držela se pěkně, dokonce ve srovnání se sedmistovkou transalpem mýmu zadku přijde, že je mnohem pohodlnější. ;)

Naposledy editováno 10.05.2018 00:20:34

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

10.5.2018 v 06:12 | Nahoru | #6
Pokud je tam štělování na jehlu,zkus ji shodit na co nejníž.A šroub bohatosti (ten mosazný zespod u příruby k hlavě) zatáhnout na doraz a povolit o cca otáčku.Taky zkontrolovat ty trysky.Každý tam rve co největší,ale zbytečně.

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

10.5.2018 v 12:02 | Nahoru | #7

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

10.5.2018 v 12:10 | Nahoru | #8
Tak jsem udělal co jsi radil, vyfoukal jsem trysky, sundal jsem jehlu co nejníže šla (na fotce to sice není, ale ve skutečnosti jo), mosaznej šroub zatahnul a pootocil o jednu obratku, ale změna žádná, sice jede ale pořád cuka a střílí. Na tom jednom obrázku je vidět pístek a kousek uštíplého pouzdra pro plovák, ale to si myslím nehraje velkou roli. Ještě zkusím vrátit plovák o ten jeden milimetr zpět a uvidíme co to udělá se spustenou jehlou.

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

10.5.2018 v 12:12 | Nahoru | #9
Jó a pootocil jsem trysku co plive benzín do motoru směrem k motoru, protože byla natočená na stěnu karburátoru.

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

10.5.2018 v 12:53 | Nahoru | #10
Teď jsem zkusil obohatit a natočil jsem ten mosaznej šroub na čtyři otáčky. No bylo to lepší, teď to šlo pěkně ve vyšších otáčkách, ale jakmile uberu, tak zase střílíme.

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

Skvělá odpověď, děkuji! 10.5.2018 v 14:20 | Nahoru | #11
Snad ti pomůže, že je to Mikuni TM. Pro KLR se prodává Mikuni TM40 a ten by měl mít hlavní trysku 165. Protože máš trysku 140, předpokládám, že je to Mikuni TM36 , kde je standardně tryska 130 . Pro XR600 je zase TM40 a 140 tryska bez filtru a 130 s filtrem, tak si vyber.

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

10.5.2018 v 14:32 | Nahoru | #12
Ještě taková drobnost - zkusil bych to na vervu, protože natural do sebe natahuje vlhkost a voda v benzínu neprojde přes ty nejmenší trysky.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

10.5.2018 v 15:54 | Nahoru | #13
Těch 140 je sice spíš dolní mez,ale i s takovou KLR jezdí.Jen na té volnoběžné je nějaké malé číslo,kolik tam je?
Šroub bohatosti se používá od cca 1 do přibližně 2,5 otáčky,větší otáčky by neměli mít vliv.Změř průměr difuzoru ať víš s kterou verzí máš tu čest.

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

10.5.2018 v 16:54 | Nahoru | #14
Asi musíš vyjít z toho, že hlavní trysku nejde v tomto okamžiku změnit. Ten velký difuzor bude citlivý na tlakové ztráty před karburátorem a trochu i na výfuk. Filtr sání a tlumič sání bych zkusil postupně vyladit tak, aby to při vyšším zatížení přestalo střílet. Ještě předtím bych dal jehlu na střed, aby bylo možné doladění a volnoběžný šroub na default, tedy 1,5 otáčky. Musí být průchozí vyzdušník a vzduchový kanálek ve volnoběžném okruhu, hladina v komoře 19mm. Jakmile budou odpory v sání sedět s hlavní tryskou, přešteluješ bohatost na volnoběh - snížíš volnoběžné otáčky na co nejnižší a otáčíš bohatostí pomalu doleva, dokud nezdechne. Pak to stejné doprava, dokud nezdechne, a pak nastavíš na střed mezi tyto dvě polohy. Zvýšíš volnoběžné otáčky a vyzkoušíš bohatost na půl plynu, to doladíš polohou jehly. Zkontroluješ bohatost na plný plyn, když to to celé ještě jednou přenastavíš. (A zapíšeš barometrický tlak, abys věděl, který den můžeš vyjet ... )
Ten KN filtr vypadá jak? Jestli je blízko karburátoru, může způsobovat turbulence v nasávaném vzduchu.

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

10.5.2018 v 18:31 | Nahoru | #15

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

10.5.2018 v 18:58 | Nahoru | #16
Ten dekl tam původně ani nebyl, ale mám ještě penovej filtr. Nemám to zkoušet s ním? Protože to KN- ko má proti světlu vidět díry (ne protrzene, ale je to hrozně řídký oproti pěně).
Jinak moc děkuju za rady kluci . Každopádně teď ještě pár otázek :
- filtr sání- jak vyladit + kde a co je tlumič sání?
- hladina v komoře. Odkud se správně měří? Na plováku jsou dvě rysky jedna vodorovná a druhá na ní kolmá. (na té kolmé jsem to měřil šuplerou- radši přidám foto)
- ty odpory sání nemám čím měřit, tak co s tím?

Každopádně už nestíhám, v sobotu máme výjezd

Naposledy editováno 10.05.2018 18:59:30

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

10.5.2018 v 20:22 | Nahoru | #17
Úplně stejným způsobem jsem snad před dvěma lety vystrojil KTM 640.Tam si ale majitel naporoučel trysku snad 190 a byl to Keihin FCR.
Tlumič sání bývá zůžení na vstupu airboxu.Většinou náhubek nebo tryska.To neřeš,když tam máš na volno to KNko.
Plovákovku si snad měřil dobře.Já měl na originál Keihinu nátrubek na odkalovači,takže se dala změřit reálná hladina...

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

10.5.2018 v 21:56 | Nahoru | #18
Na těch posledních fotkách to vypadá pěkně mega ... Píšeš, že dekl jsi dával sám, takže teď ti tam jde míň vzduchu. Polaboruj s deklem, bez deklu, hadr přes filtr
V odkazu na XR600R jsou další odkazy, na manuál nastavení karbecu , proklikej to všechno.
Hladina:

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

10.5.2018 v 22:06 | Nahoru | #19
A ještě akcelerační pumpička, Keihin tady byl před pár dny
http://www.motorkari.cz/tema/?t=204565

(reakce na) Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

11.5.2018 v 05:46 | Nahoru | #20
Anti> na volnobezne je 25. Difuzor změřím.

(reakce na) Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

11.5.2018 v 06:16 | Nahoru | #21
Kohlstein17> Ty jo to video s tou pumpičkou je fakt nejspíš můj případ, jen mi to k tomu dušení střílí pod prdelí. Jinak děkuju za manuál, jdu to vytisknout a znovu ladit. Dneska to musí jezdit, tak držte palce

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

11.5.2018 v 07:36 | Nahoru | #22

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

11.5.2018 v 07:36 | Nahoru | #23
Takhle šteluju hladinu, tak snad je to dobře. Samozřejmě to mám v nakloněné poloze těch 10-20°

Naposledy editováno 11.05.2018 07:37:57

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

11.5.2018 v 11:32 | Nahoru | #24
Tak teď to bylo už o mnoho lepší při tomhle nastavení:
- jehla úplně dole
- bohatost 2 otáčky
- hladina 2.05 mm
- sestelovana pumpa - pootocena tryska (strikala přesně na jehlu, tak jsem ji stočil do motoru)+ podle videa od kohlsteina17 seřízena pumpička aby nestrikala do šoupátka

V tomhle nastavení pěkně drží otáčky na volnobeh, cuká jen zlehka při nižších otáčkách tak na 1/4 plynu, při podrazovani střílí do výfuku jen občas, rozhodně ale méně než do teď a při plynulem přidávání jede bez větších problémů, jen občas zlehka cukne. Jediný co je pořád špatný, tak když stojím na místě a vytocim motor do plna, tak se až nahoře dusí a zase začne střílet.

Naposledy editováno 11.05.2018 11:41:23

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

11.5.2018 v 11:34 | Nahoru | #25
Jó a ten dekl airboxu. Když tam je, nebo ho sundam, tak žádný změny nepozoruju.

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

11.5.2018 v 13:06 | Nahoru | #26
Co jsme nezmínili, je emulzní trubice - needle jet, která je zásadní do 1/2 zdvihu šoupátka. Dokonce píšou v tom manuálu, že pokud budeš jezdit jen na půl plynu, můžeš hlavní trysku vyšroubovat a zahodit, a pojede to stejně.

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

11.5.2018 v 13:38 | Nahoru | #27
Jj, už jsem to taky četl, jinak asi úplně nejlepší a před cestou do servisu zatím finální nastavení co jsem teď udělal je, že jsem oproti tomu co popisuju víš, o jeden zářez zvednul jehlu a i když to asi nemělo úplně vliv, tak jsem nastavil plovák na rovných 1.9mm. To mělo za následek to, že to ted jede líp než když jsem jí přivezl a dokonce už nestrili do výfuku. No a taky jsem tam hodil novou svíčku, abych viděl jestli taky zčerná, jako to předchozí. Ještě jednou hrozně moc děkuju kamarádi, moc jste mi pomohli. doufám, že Vám to budu někdy moct vrátit.

Naposledy editováno 11.05.2018 13:38:47

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

11.5.2018 v 13:41 | Nahoru | #28
P. S. Ta Needle jet bude chtít určitě vyměnit, protože na čtvrt plynu pořád malinko cuká. Teda jestli to dobře chápu.

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

12.5.2018 v 21:36 | Nahoru | #29
Tak dneska máme za sebou celodenní výlet (cca 400km) orientační závod zakončený dvouhodinovou projížďkou v celkem slušným slejvaku s krátkým předním blatnikem a v kožený kombošce. Nastavení nebylo dokonalý, ale mašina to zvládla a vrátili jsme se bez pomoci domů. Neuveritelnej stroj.... Příští týden už má objednaný lázně v servisu.

Naposledy editováno 12.05.2018 21:45:07

Kawasaki Klx 650r - karburátor mikuni, potíže s nastavením

16.5.2018 v 09:44 | Nahoru | #30
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
KLX 650 verze C výměna zadního kola... Kawasaki KLX 650 Dacann 9 25.8.2021 v 12:00 Dacann
Kawa KLX 650 a všechny ostatní jedn... [1 ... 320, 321] Kawasaki KLX 650, BMW R 80 GS, Triumph Tiger 955i, B... Pegos 9616 25.8.2021 v 11:56 Dacann
Dual-Sport nebo Cenduro Kawasaki KLX 650, Suzuki DR 650, Suzuki DR 400, Suzu... Albjert 15 24.4.2021 v 09:15 spacy


TOPlist