bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reklamace AKU
 
25.4.2018 v 13:51
Nazdar
Dotaz, zda se někdo setkal s tímto problémem: po 700 km(podotýkám nová motorka) odešla AKU, a nastal problém prodejce (podotýkám ofiko.) nám nabídl varianty:
a) 30 dní na reklamaci tj bez motorky
b) kupte si novou pokud proběhne úspěšně reklamace pak vám peníze vrátíme.
Motorku jsme převzali 22.3.2018.
Děkuji za názory

Naposledy editováno 29.04.2018 21:08:07

Reklamace AKU

25.4.2018 v 13:59 | Nahoru | #1
Kde je problem s variantou B?

pokud reklamaci neuznaji, muzes se branit dal, ale motorka bude pojizdna

Reklamace AKU

25.4.2018 v 14:36 | Nahoru | #2
No problém vidím v tom, že za baterku chce 2x tolik (jako je cena na pultě u prodejce AKU) a pokud bude problém s reklamací tak se mi bude velmi špatně vyjednávat o dalším. Navíc jsem se s takovou variantou setkal po prvé jinak ti nabídnou náhradní baterii abys mohl jezdit a reklamaci řeší. Když jsi jim tam nechal peníze za motorku.
Spí se mi nelíbí přístup.
Vím že na baterku je záruka půl roku ale mě nezajímá, že když motorka stála u prodejce tak si nechal běžet záruku nebo se o AKU nestaral a ta odešla.
Zajímají mne zkušenosti jiných s podobnou problematikou.

Reklamace AKU

25.4.2018 v 14:46 | Nahoru | #3
Teda nevim jak u Tveho prodejce, ale na NOVOU baterku je zaruka 2 roky, u Auto Kellu dokonce roku tri!

Reklamace AKU

25.4.2018 v 14:51 | Nahoru | #4
Já nevim, ale řešit baterku za pár stovek, když motka stála několik set tisíc třeba...

Reklamace AKU

25.4.2018 v 14:58 | Nahoru | #5
Tak hlavně by bylo fajn kdybys napsal co to je za motorku a kdo je prodejce.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace AKU

25.4.2018 v 15:15 | Nahoru | #6
hele baterka je spotrebni uzivatelsky vymenitelnej dil, tak ji vyndej a reklamuj samostatne o zaruku na moto prijit nemuzes... a takovyhleho prodejce bych poslal do prdele a nekoupil bych si u nej uz ani hovno

Reklamace AKU

25.4.2018 v 16:43 | Nahoru | #7
Mně se podařilo vyreklamovat baterku na 1,5 roku staré motorce. Motorku jsem koupil z druhé ruky jako dovoz, havarku. Toto všechno dealer věděl a reklamaci zdárně vyřešil. Pravda, musel jsem si 14 dní počkat, ale motorku nechtěli ani vidět. Proběhla domluva po telefonu, pak jsem jim baterku zavezl a za 14 dni jsem si pro novou zase jel. Honda Krhová ValMez.

Reklamace AKU

25.4.2018 v 18:53 | Nahoru | #8
to je tajný kde mají takový přístup k zákazníkovi, to budou pěkný nýmandi. Zatím jsem se až na pochybný eshop s elekronikou nesetkal s problémy při reklamaci čehokoliv při osobním jednání.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace AKU

25.4.2018 v 19:45 | Nahoru | #9
Je to motorka přítelkyně, zatím nechci zveřejnit prodejce a značku.
Překvapil mne přístup k problému stylem: kupte si novou baterku a my možná vyreklamujeme původní baterku.

Naposledy editováno 25.04.2018 19:47:10

(reakce na) Reklamace AKU

25.4.2018 v 20:24 | Nahoru | #10

lexa12 píše: Je to motorka přítelkyně, zatím nechci zveřejnit prodejce a značku.
Překvapil mne přístup k problému stylem: kupte si novou baterku a my možná vyreklamujeme původní baterku.



A právě proto bys měl zveřejnit značku a prodejce.

Ten to tady čte a chechtá se, jak se třepeš, aby sis nenasr.l do bot kvůli aku...

Reklamace AKU

25.4.2018 v 20:27 | Nahoru | #11
na tu reklamaci 30 dnů má, to je jisté. Já bych koupil novou baterii, protože tu starou prostě vyreklamuješ. Vše nahrává tobě, on musí prokazovat, ne ty...

Reklamace AKU

25.4.2018 v 20:42 | Nahoru | #12
koukám Orlová, nekupoval jsi náhodou u Brídy, já u něj kupoval moto a nechal si dát novou baterku, po měsíci odešla, jako prodejce mě odkázal na výrobce....
"super" přístup

(reakce na) Reklamace AKU

25.4.2018 v 20:43 | Nahoru | #13

Moto68 píše: hele baterka je spotrebni uzivatelsky vymenitelnej dil, tak ji vyndej a reklamuj samostatne o zaruku na moto prijit nemuzes... a takovyhleho prodejce bych poslal do prdele a nekoupil bych si u nej uz ani hovno



no pozor.. na mé baterce je nálepka s VIN kódem a nápisem, "guarantee void when removed"

Reklamace AKU

25.4.2018 v 20:55 | Nahoru | #14
A není to, že o záruku příjdeš, když sundáš tu nálepku?

K tazateli:
Ten přístup je neuvěřitelnej... Chovat se v dnešní době takhle "prozákaznicky", to chce génia. S kým jsi tam jednal? Zkoušel jsi vedoucího nebo majitele? Zkus to ještě jednou a trvej si na svém (okamžitá výměna). Do 6 měsíců od koupě jsou všechny trumfy na tvé straně. Pokud by ti nechtěli uznat reklamaci, tak musí prokázat oni, že jsi nějakým způsobem tu baterku (nebo cokoli) zničil např. nesprávným užíváním.

Viz. https://www.dtest.c...bozi-pri-prevzeti/22

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace AKU

25.4.2018 v 21:49 | Nahoru | #15
Tvl, s tím naděláte, koupil bych si jinou a po 30 dnech bych si šel pro peníze za reklamovanou a těch 30 dní bych jezdil. Co když je v prdeli dobíjení na moto a tu co by ti dali jako zápůjčku by jsi odrovnal taky a mezitím by výrobce reklamaci zamítl, že byla vyšťavená do mrtva a prodejce by byl baterku v mínusu. Nebo jsi ji nabíjel nevhodnou nabíječku, což výrobce také zjistí... Nebo je úplně z jiné moto pouze stejný typ, pokud není tedy polepená jako Rutanova VINkem nebo výrobce nemá zapsaný sériové číslo baterie, kterou moto osadil z výroby. Já při prodeji píšu vždy sériové číslo baterie, divil by jsi se kolik vychcánků chtělo reklamovat starou stejnou baterku, za 9 let v servisu to bylo 6 zákazníků, kteří odcházeli rudí až na zadečku vzteky nebo ostudou. Takže na postupu prodejce nevidím nic závadného, takže starou baterku jim tam nech 30 dní na reklamaci, kup si novou a jezdí, pokud není v hajzlu dobíjení, s prodejcem se domluvit, že v případě uznání reklamace požaduješ vrátit peníze za baterii a pohoda. Když ti reklamaci neuznají tak by jsi nejezdil 30 dní a pak by jsi stejně musel koupit novou. Chce to vidět i z druhé strany, ne jen z pohledu, jsem zákazník a poserte se ze mě... Prodejce postupuje správně dle zákona, ty jsi koupil zboží, máš právo reklamovat. Já jsem prodejce, musím přijmout tvou reklamaci mého zboží, ale na vyřízení mám 30.denní lhůtu, žádný zákon mi neukládá, abych ti poskytl do vyřešení nějakou satisfakci v podobě třeba náhradní baterie. Taky když se mi rozlepí podrážka na botě tak nechci, aby mi v obchodě dali hned jiný boty, koupím si jiný nebo vezmu ještě ty svý starý obnošený a počkám si 30 dní...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace AKU

25.4.2018 v 22:19 | Nahoru | #16
dewwil> pokud na nové moto odejde dobíjení a zařve baterka, musí výrobce prkače zaplatit i tu baterku. Pak i tu zapůjčenou..

(reakce na) Reklamace AKU

25.4.2018 v 22:38 | Nahoru | #17
prackarr> jasný, že jo, ale konkrétně v tomto případě, jedná - li se pouze o baterku, nelze vyžadovat po prodejci zapůjčení jiné do ukončení reklamace... Jen poukazuji na to, že to nemusí být pouze baterií a nechal bych si proměřit i dobíjení ve všech režimech, mě moto dobíjela pouze do doby než jsem ujel 50 km, pak zahřátý regulátor už nic nepustil... Navíc zakladatel ani nenapsal zda ji zkusil nabít nebo zda měřil dobíjení, nebo jestli furt nechodil do garáže se kochat startováním nového stroje s očekáváním sezóny, nebo jakým stylem se těch 700km najelo, jestli byly furt zastávky co pět km nebo 7x 100 km atd... Jsou situace kdy se baterka prostě nedobije viz. třeba časté starty a kratší trasy, kdy baterie víc vydá než dostane, třeba do práce 2km a pak zpět.... Podle mě měl prodejce ještě proměřit i dobíjení, což bych považoval za správný přístup při reklamaci mnou prodané motorky s reklamací baterie...

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace AKU

26.4.2018 v 11:00 | Nahoru | #18
Divím se že ten prodejce si touhle situací sere do vlastního hnízda. Být to asi jinde tak ti hodí fungl novou baterku na pult, omluví se ti a tu reklamaci si vyřeší sám. Úplně to samé se stalo před měsícem kámošovi se 4kolkou. Funglovka a baterka za 2 týdny v hajzlu. Týpek mu dal novou a hotovo. Všechno je jenom v lidech. Když se chce všechno jde

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace AKU

26.4.2018 v 22:21 | Nahoru | #19
Tak, je to o lidech, prodám motorku, je problém s baterkou, proměřím dobíjení, je OK, mám stejnou skladem, namontuji, zákazník spokojen odjede, baterka příjde z reklamace, že byla pouze vybitá a že je v cajku, mám funkční použitou baterku a co teď? Prodat ji už nemůžu a jsem v mínusu, jasný to mě nepoloží, ale jde mi o princip. Stane se to 10 kupcům motorky a už nejde jen o třeba 2500,-Kč, ale o 25tkč a co pak? Mávnu rukou a srát na to? Proto je reklamační řízení, aby ani jedna strana o nic nepřišla, krom výrobce baterie...

(reakce na) Reklamace AKU

27.4.2018 v 07:48 | Nahoru | #20
MartasUS> jojo péče o zákazníka někde končí inkasováním peněz za mrdku a pocitem z dobře oškubané kavky

(reakce na) Reklamace AKU

28.4.2018 v 12:50 | Nahoru | #21

dewwil píše: Tak, je to o lidech, prodám motorku, je problém s baterkou, proměřím dobíjení, je OK, mám stejnou skladem, namontuji, zákazník spokojen odjede, baterka příjde z reklamace, že byla pouze vybitá a že je v cajku, mám funkční použitou baterku a co teď? Prodat ji už nemůžu a jsem v mínusu, jasný to mě nepoloží, ale jde mi o princip. Stane se to 10 kupcům motorky a už nejde jen o třeba 2500,-Kč, ale o 25tkč a co pak? Mávnu rukou a srát na to? Proto je reklamační řízení, aby ani jedna strana o nic nepřišla, krom výrobce baterie...



Baterku prodá jako "vrácenku" za výrazně sníženou cenu. I tak bude v plusu nebo šul nul, takže žádná tragedie.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace AKU

28.4.2018 v 17:15 | Nahoru | #22
U mě bych to řešil výměnou, to je jasný, ale někdo holt dodržuje pravidla reklamačního řízení na které má ze zákona právo a nelze mu nic vytknout. Prostě dodržuje pravidla hry. Nemusí to být hned šmejd co chce vydělat. Jasně mu řekl postup co a jak a je na zákazníkovi jak se rozhodne, jestli si koupí u něj jinou baterku za nesmysl nebo ji koupí jinde levněji a tu špatnou dá do reklamace a zpět v případě uznání nebude chtít baterii, ale peníze. Nebo nebude 30 dní jezdit. Co v tom furt hledáte za problém? Motorky jsou kšeft jako každý jiný a má to svá pravidla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace AKU

28.4.2018 v 17:18 | Nahoru | #23

dewwil píše: U mě bych to řešil výměnou, to je jasný, ale někdo holt dodržuje pravidla reklamačního řízení na které má ze zákona právo a nelze mu nic vytknout. Prostě dodržuje pravidla hry. Nemusí to být hned šmejd co chce vydělat. Jasně mu řekl postup co a jak a je na zákazníkovi jak se rozhodne, jestli si koupí u něj jinou baterku za nesmysl nebo ji koupí jinde levněji a tu špatnou dá do reklamace a zpět v případě uznání nebude chtít baterii, ale peníze. Nebo nebude 30 dní jezdit. Co v tom furt hledáte za problém? Motorky jsou kšeft jako každý jiný a má to svá pravidla.

mě by zajímalo, co tito lidé dělají za práci a jak.

(reakce na) Reklamace AKU

29.4.2018 v 07:55 | Nahoru | #24
prackarr> to mě taky...

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace AKU

29.4.2018 v 11:50 | Nahoru | #25
taky jsem si vzpomněl, jak klekla v kuchyni po roce myčka a týden jsem se dohadoval se zákaznickým centrem AEG jestli se teda někdo milostivě na ten křáp přijede aspoň podívat po tom co se nikomu z jejich servisáků které jsem oslovil nechtělo. Až po tom co jsem chtěl odvést myčku do prodejny tak mi její vedoucí poslal ochotný servis i bez centra pro hovnodělání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace AKU

29.4.2018 v 12:03 | Nahoru | #26

68732 píše: taky jsem si vzpomněl, jak klekla v kuchyni po roce myčka a týden jsem se dohadoval se zákaznickým centrem AEG jestli se teda někdo milostivě na ten křáp přijede aspoň podívat po tom co se nikomu z jejich servisáků které jsem oslovil nechtělo. Až po tom co jsem chtěl odvést myčku do prodejny tak mi její vedoucí poslal ochotný servis i bez centra pro hovnodělání.

a přitom mají na reklamaci myčly, stejně jak u té baterie, 30 dní.
A co se týče toho centra, jak jsi psal, tak to je jen centrální dispečink, který posílá zakázky jednotlivým servisům, takže podle mého mezi těmi "neochotnými", jak jsi psal, byl i ten servis, co ti nakonec po urgenci toho vedoucího ochotně přijel...

Naposledy editováno 29.04.2018 12:05:42

(reakce na) Reklamace AKU

29.4.2018 v 13:59 | Nahoru | #27
prackarr> 30 dní na rekalamaci teda beru, ale čekat 30 dní až pošlou nýmanda se šroubovákem? Ta péče o zákazníka mi dala jen kontakty na dva servisáky ať si to domluvím sám a ti se na to vysrali, prý je 25 a 30 km pro ně daleko i když to jeden přislíbil. Ten lulan pak volal za další 2 týdny potom co jsem poslal nasraný email na centrálu, kdy že má jako odjet. Na opravu přijel servisák domluvený přímo od prodejce 50km a ne od slepic v centru a to hned druhý den ve 21.00 a ve 22.00 hod odjel, dostal litránek dobré slivovice (a za 2 týdny jsem ho zase volal na sušku). Servisní stredisko a jejich péče o zákazníka je na píču.
Téma je zamknuto


TOPlist