bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Totální selhání
22.4.2018 v 21:55
Zdravím,potřeboval bych poradit ohledně čínské kopie hondy xr 125 l.Motorka normálně jezdila dával jsem ji na seřízení ventilů.Startovaní vždy sytič trochu plynu a do 3 kopance chytla.Dusila se při prudkém přidání plynu,ale když se přidával postupně tak nebyl problém,snažil jsem se to řešit,ale bez výsledku,tak jsem si řekl je to šoupátko OHV prostě se to zahltí.No a nedávno mi přišlo,že při konstantní rychlosti jakoby lehounce vynechává možná poškubává,ale nebylo to nic hrozného ani jsem to nevnímal a teď to vypadá tak,že motorka se zadusí téměř při každém přidání plynu na volnoběh musím přidávat sakra pomalu aby to šlo do toček a ani to nejde na max vytočit začne to jakoby vynechávat.V praxi to vypadá tak,že na jedničku se ještě rozjedu ale při přeřazení na 2(pokles otáček) se zadusí.Takže na ventily nesázím,karbec jsem vyčistil co to jen šlo jinak je tam hlavní tryska 90 a jehla na 3 zářez,svíčku jsem dával novou zkoušel jsem i indukční cívku,jízdu bez filtru a bez víčka nádrže a stále nic.Když dám hadr do sání tak chcípne,takže faleš by to tahat nemuselo i když příruba je po obvodu popraskaná ale je to přechod mezi gumou a litinou a zkusil jsem to jen provizorně zalepit a nic.Motorka občas jakoby plivne do laufu no a mám podezření,že to má spojitost s tím,že jsem ji umýval vodou,ale emulzí jsem v benzínu nezaznamenal a sekačka + druhá motorka na ten benal normálně jeli,když jsem ho vypustil.A přijde mi že olej je nějaký řidší když naberu na měrku,ale nežere.Momentálně nestartuje max na roztáčení a já jsem v koncích.Prosím o radu budu rád za každý názor !

1 reakcí na tento příspěvek Totální selhání

22.4.2018 v 22:15 | Nahoru | #1
i kdyz jsi cistil karbec, neznamena ze si ho vycistil. Nech ho vycistit ultrazvukema a vrat ho do tovarniho nastaveni jak byl, to je to nejjednodusisi kde muzes zacit a pak pokracovat ... zapalovani, elektrika atd...

1 reakcí na tento příspěvek Totální selhání

22.4.2018 v 23:07 | Nahoru | #2
A co taková prkotina, jako palivové cesty?
Sítko v nádrži, benzínový filtr, čerpadlo, zalomená hadička vedoucí benzín...

(reakce na) Totální selhání

23.4.2018 v 07:13 | Nahoru | #3
kawajawa>No asi mi nic jiného nezbývá...

(reakce na) Totální selhání

23.4.2018 v 07:15 | Nahoru | #4
kuceraz> to vše jsem vyčistil popřípadě vyměnil,napříč tomu filtr na hadičce měl už svoje za sebou.

1 reakcí na tento příspěvek Totální selhání

23.4.2018 v 13:55 | Nahoru | #5
V tom karburatoru bude něco zle. Musíš dokonale vědět jak motorka funguje. Jen tak pak přijdeš na závadu. Jestli má vliv, jak rychle přidáváš a jestli musíš přidávat plynem, když motorku startuješ se sytičem, tak bude nejspíš chyba v karbci. Při čištění jsi podle mě na něco zapomněl. Znovu a pořádně. Nemusí být špinavý, může tam něco chybět, nebo může být poškozený. Jestli má někdo v okolí stejnou mašinu, tak zkus přehodit karbec a uvidíš.
Edit: pro jistotu vyměň fajfku.

Naposledy editováno 23.04.2018 13:56:34

(reakce na) Totální selhání

23.4.2018 v 15:21 | Nahoru | #6
Lifer> No kamarád ji také měl a také startoval s plynem a sytičem.Jinak co se karbecu týče nic mě nenapadá hladinu jsem měřil podle manuálu to sedí,trysky průchozí a ještě jsem je protáhl vlascem ze smetáku+prostříkal čističem brzd a následně profoukal kompresorem(celý karbec)a nejsem si vědom toho že by tam něco chybělo.Říkal jsem si jestli není benzín v oleji třeba.Jinak fajku jsem zkoušel.

1 reakcí na tento příspěvek Totální selhání

23.4.2018 v 17:58 | Nahoru | #7
Takže ještě jednou jsem ten karbec vyndal a důkladně pročistil a zkontroloval.Výsledek? Vůbec nic.Vyndal jsem vzducháč,napojil to přes káble k autu, startér točil jak šílený,ale bez úspěchu a je jedno jestli dám sitič nebo ne.Došel jsem k tomu že po tomhle startování je svíčka suchá!

1 reakcí na tento příspěvek Totální selhání

23.4.2018 v 18:06 | Nahoru | #8
Něco podobného mi dělala GS125 po generálce motoru, když jsem ho složil. Bylo to možná i špatným seřízením ventilových vůlí, ale hlavně špatně seřízeným karburátorem - volnoběžnou směsí a hlavně hladinou v plovákovce . Takže jsem to všechno seřídil podle manuálu a jezdilo to skoro jako nové

Naposledy editováno 23.04.2018 18:08:35

(reakce na) Totální selhání

23.4.2018 v 18:53 | Nahoru | #9
Simso> stříkni benzín do válce a jestli zavrčí,je to palivem. nrbo start sprej do sání,to je jedno

(reakce na) Totální selhání

23.4.2018 v 18:56 | Nahoru | #10
MEK0TA> no je tam Keihin Pz 26 VLO a hladina je psaná podle manuálu k motorce 14mm a šroubek volnoběžné směsi 2 otáčky od dotažení jehlu jsem dal na 3 tí ačkoliv to v manuálu nebylo,ale mělo to nejlepší zbarvení svíčky.Tohle by mělo být tedy tovární nastavení a stejně nic.Každopádně děkuji za tip.

1 reakcí na tento příspěvek Totální selhání

23.4.2018 v 20:45 | Nahoru | #11
vem WDcko, vyhod vzd. filtr a foukni to pri startu do sami, pokud blafne, chvili to tim sprejem tyrej jestli se nechytne..pokud ne vis, ze je zapalovani a casovani ok ale karbec ko

1 reakcí na tento příspěvek Totální selhání

23.4.2018 v 20:52 | Nahoru | #12
kouknul bych znovu na ventily. může být špatně dotažená matička na štelováku, kterej se časem povolil a třeba ti sací vůbec neotvírá.... s blbě nastaveným karbem by to alespoň občas prdlo

Totální selhání

23.4.2018 v 23:18 | Nahoru | #13
Děkuji za rady,to s tím ventilem mě taky napadlo tak se na to podívám.Ale bude to něco co se postupem času vyvinulo až do tohoto stádia.

(reakce na) Totální selhání

24.4.2018 v 19:03 | Nahoru | #14
kawajawa> No zkusil jsem to akorát jsem použil čistič brzd a nechytlo to možná to jen trochu plivlo,pak jsem vyndal karbec a normálně to stříkal hned k ventilu a taky to jen plivlo.Tak zkouším ještě znova karbec ven a do petroleje přes noc.Mám tomu teda rozumět,že CDI je ok ?

(reakce na) Totální selhání

24.4.2018 v 19:04 | Nahoru | #15
callowsick> Kontroloval jsem to a jsou oba dotažené.

Totální selhání

25.4.2018 v 16:40 | Nahoru | #16
Tak vyřešeno.Nechal jsem ten karbec přes noc v petroleji profoukal kompresorem a už jede,sice při prudkém přidání se pořád zadusí,ale budu to přikládat kombinaci OHV + šoupátko.Jo a v karbecu pod šroubem bohatosti chyběla gumička tak jsem ji tam dodal,ale jestli do bylo tím nebo ne to nevím.Kazdopadne děkuji za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Totální selhání

25.4.2018 v 21:17 | Nahoru | #17
stejně je to divny, ze to nechytlo ani na ten sprej...jinak misto petrolej pouzivam adetivum do benzinu na cisteni vstriku, kdy do toho namocim karbec na potrebnou dobu. Tyhle adetiva rozpusti i to co ultrazvuk nezvladne...jinak si myslim, ze ten karbec je pred smrti...

(reakce na) Totální selhání

26.4.2018 v 11:33 | Nahoru | #18
kawajawa> To opravdu netuším,má to najeto 22 000km.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda xr 125l jinny motor Honda XR 125, Honda XR 125 L Hugomela12273i3jek 12 11.1.2024 v 01:22 pps2
Otáčkoměr honda xr Honda XR 125, Honda XR 125 L Ales5 3 7.1.2024 v 20:55 krokoš
Vynechava jiskru Honda XR 125 L Hugomela12273i3jek 8 4.1.2024 v 22:19 Slávek-TDM
elektrika Hartford VR 125 llubina 1 3.5.2023 v 10:13 Bába078
Problem s hondou Honda XR 125 L Hugomela12273i3jek 1 27.4.2023 v 17:47 ja1


TOPlist