globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vliv kradšího převodu na ostatní komponenty
22.4.2018 v 20:58
čus bus
Chtěl bych se zeptat jestli má kratší převod nějaký větší vliv na komponenty "dál" od motoru, jde o kawasaki ZX9R a přesně jde o změnu z 16/41 na 14/43 s převodama už sem zkoušel na ruznejch motorkách dost a momentálně mam na 9tce 15/43 ale příjde mi že kyvka a ložiska v ní a ložiska na zadním kole dostavají o dost víc zabrat, muže to mít někdy nějakej "fatální" vliv na něco z toho? nebo poprípadě na rám ? (po pravdě mi ale příjde že zrovna tyhle motorky máj rám dost silnej :D ) chtěl bych to právě ještě sundat o jeden zub na předku a nějak moc nad tím přemýšlím jde mi jen o to jestli velikost ložisek prostě nemá nějaký limit, ale jestli jde jen o rychlejší unavu je mi to jedno klidně si to zase příští rok rozhodím :D Já jen že ten rozdíl je už teď fakt brutální sice to 300 asi nepojede, ale na 2 už to jde i bez spojky (snad každej chápe)
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv kradšího převodu na ostatní komponenty

26.4.2018 v 07:45 | Nahoru | #61

mito7 píše: Ale ani podle "tvých" výpočtů to není 400 Nm, ale jen 48 Nm. Ztráty samozřejmě jsou, ale pro výpočet se zanedbávají.


Ale dyt já sem psal že to dělá rozdíl 48 Nm jen sem předtím podotknul, že sem nečekal že na 6ku bude na zadním kole 4x víc Nm než na klikovce kde je podle katalogu myslím 101 Nm

Vliv kradšího převodu na ostatní komponenty

26.4.2018 v 19:57 | Nahoru | #62
Vzroste pouze zatížení posledního kola( a řetězu). Na převody směrem k motoru to nemá vliv. Proto se to ostatne dělá.
Pokud hrabnes do primárního převodu, samozřejmě, zaplače vše od kliky směrem ke kolu dál.

(reakce na) Vliv kradšího převodu na ostatní komponenty

27.4.2018 v 09:29 | Nahoru | #63
RAMIR> Samozřejmě, že pokud je to zpřevodované cca 5x do pomala, tak tam musí být 5x vyšší krouťák, než na vstupu. Není se čemu divit.
Pro zajímavost ti uvedu, že na dceřiné 125-ce ja na 6-tku na zadním kole asi 200Nm a na 1-čku cca 630Nm. To zase nejsou o tolik nižší hodnoty na to že objem je tak mrňavej.

Naposledy editováno 27.04.2018 09:30:20

Vliv kradšího převodu na ostatní komponenty

28.4.2018 v 06:54 | Nahoru | #64
Ja vím, chápu to, jen prostě před tím než sem to začal řešit a uvažovat nad tím tak sem myslel, ze to bude malinko menší číslo na tu 6. a ty ses toho hrozně chytnul
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja Radovanh1 1 16.12.2022 v 02:27 hondaman1


TOPlist