bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlost náklonu
21.4.2018 v 03:01
Zdravím kamarádi přišel jsem konečně na svojí chybu a jsou zatáčky co se týče "jízdy na koleno". Mám problém se samostatným nakláněním motorky, aspoň si to teda myslím Můj postup zatáčky : tělo, brzda, náklon, plyn. Problém je u mě ale v samostatným náklonu a rád bych se zde tedy zeptal na pár rad Měla by se podle vás motorka naklonit do zatáčky rychle? Nejspíš to bude mým strachem, ale začínám zatáčku brzo a tak pomalu nakláním motorku poměrně velkou část zatáčky. Viděl jsem ale u většiny jezdců spíš, že do zatáčky jdou později a motorku rychle "shodí" do náklonu. Zde je pravděpodobně můj problém. Mám pravděpodobně strach z toho vyvinout na řídítka takovej tlak, aby se motorka do náklonu položila rychle. Proto radši vždy volím pomalu naklánět motorku do zatáčky. Výsledek je ale takovej, že s mým SVčkem jako dvouválem ztratím drtivou většinu rychlosti v zatáčce kvůli brždění motoru. Rád bych, aby mi někdo aspoň trošku popsal a přiblížil "sílu tlaku", jaká je potřeba vyvinout. Pár lidí,kterých jsem se ptal to doslova popisují jako rychle trhnutí řídítkama, ale to mi nepřijde správně. Díky za případné rady kluci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

27.4.2018 v 20:22 | Nahoru | #121

Whiefull píše: Hoši, vy to tu začínáte pěkně divočet


Nic zvlastniho, ja tu pred 8 lety zalozil podobny tema a bylo tam 9 stranek, asi tu chodilo vice lidi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

28.4.2018 v 14:00 | Nahoru | #122
SVSkritek> To už asi neprubnem, uklidňuje se to

(reakce na) Rychlost náklonu

28.4.2018 v 16:57 | Nahoru | #123
Whiefull> Přitom je to důležitější než samotná velikost náklonu, o které se píší romány. O rychlosti skoro prd.

2 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

28.4.2018 v 18:30 | Nahoru | #124
ty jo, já se k tomu Krejzovi taky přihlásím..

Když jsem v 17 dělal papíry na velkou, dostal jsem do ruky Jawku 350, rozjel se, zatočil, zastavil a bylo to..
A stejně jako Gahan jsem se "naučil" spoustu zlozvyků, které jsem pak zase musel odbourávat. A dneska už si nejsem vůbec jistej, jestli jezdím průměrně, blbě nebo dobře

Aktuálně pokukuji po nějaké motorce otloukánkovi a začnu se taky motat okolo kuželek. Profi gymkhaňák ze mě už asi nikdy nebude, ale myslím že to člověku dá fakt hodně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

28.4.2018 v 18:40 | Nahoru | #125
dva_hrnce> Na tohle je nejlepším příkladem Nedma. Dokud zkoušela závodit, byl problém, neměla to ráda. Ale přestala, trénuje pro vlastní zlepšení a je to +1000% za poslední dva roky.

(reakce na) Rychlost náklonu

28.4.2018 v 20:07 | Nahoru | #126
Krejza> jj, přesně tak

Rychlost náklonu

28.4.2018 v 20:30 | Nahoru | #127
Jo můžu potvrdit Nedmu jsem párkrát viděl jak v Mýtě tak i na letišti atd a náklony,průjezdy zatáčkou mamoc pekny i bez kolena na zemi

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

28.4.2018 v 20:34 | Nahoru | #128

dva_hrnce píše: ty jo, já se k tomu Krejzovi taky přihlásím..
Když jsem v 17 dělal papíry na velkou, dostal jsem do ruky Jawku 350, rozjel se, zatočil, zastavil a bylo to..
A stejně jako Gahan jsem se "naučil" spoustu zlozvyků, které jsem pak zase musel odbourávat. A dneska už si nejsem vůbec jistej, jestli jezdím průměrně, blbě nebo dobře


To jsi zacinal jeste dobre. Ja zacal rovnou na SV650 a po 10t km, uz jen litry. Coz byl nekdy docela boj. Zvlast treba na malem okruhu. Kdyz jsem si pak pred tremi roky na Crazy day kurzu poprve sedl na 125ccm, tak jsem z toho byl trochu v soku jak se to vodi . A doslo mi ze na tom jsem mel zacinat....

Dalsi kurz by mi taky neuskodil. Ale jak rikas, preci jen clovek ci nechce tykat se svareci plastu a lakyrniky

Naposledy editováno 28.04.2018 20:42:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

28.4.2018 v 21:03 | Nahoru | #129
SVSkritek> Je super, když to dojde, být se zpožděním.
Obvykle to tak nebývá. Pak jsi schopen i s dvácou dát litra (nadneseně)

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

28.4.2018 v 21:07 | Nahoru | #130
Dvaca je vubec extrem, to je prostě kolo s motorem a muzes si s tim delat co chceš

Akorat nevim jestli začít gymkhanit na ní nebo spíš na něčem dospelem. Dvaca mi pripada az moc jednoducha a lehká, na uplny zaklad asi dobry, ale abych se na tom za tyden nenudil..

(reakce na) Rychlost náklonu

28.4.2018 v 21:09 | Nahoru | #131
SVSkritek> jj, na neco clovek prijde holt "pozdě" ..
Ja si v 17 mohl o tomhle nechat zdat, za nas byl fichtl nebo simson, pak MZ, ČZ nebo Jawky..
Kdo mel jo bohaty rodice, lital na Moskytovi..

Ale treba cbr 125 bylo z rise snu (jestli se to tady vubec pred 19 lety dalo koupit..? )

(reakce na) Rychlost náklonu

28.4.2018 v 21:58 | Nahoru | #132
Krejza>

dva_hrnce > Nj, kdyz me bylo 18, tak to byla vlastne ta nejvetsi divocina. V 18cti jsi se parkat svezl v autoskole a koupil za par vyplat klidne starsi R1 s 25kw (samo jen na papire). To se pak cloveku nechtelo cekat...

Naposledy editováno 29.04.2018 08:11:42

(reakce na) Rychlost náklonu

28.4.2018 v 22:10 | Nahoru | #133
SVSkritek> taky jsem sedl po autoškole rovnou na svoje SV a taky to tak dopadlo, když jsem se po dvou měsících válel ve škarpě ale naopak toho nelituju a jsem rád ale někdy už cítím, že bych zatoužil po něčem větším

(reakce na) Rychlost náklonu

28.4.2018 v 22:11 | Nahoru | #134

Krejza píše: SVSkritek> Je super, když to dojde, být se zpožděním.
Obvykle to tak nebývá. Pak jsi schopen i s dvácou dát litra (nadneseně)



(reakce na) Rychlost náklonu

29.4.2018 v 06:37 | Nahoru | #135
dva_hrnce> Na start easy, na udržení kroku s šestkami musíš udržet rychlost v zatáčkách a rotacích, tzn. držet ji pod krkem.
Tak trochu jako rozdíl mezi jednotlivými třídami motoGP.

Rychlost náklonu

29.4.2018 v 21:16 | Nahoru | #136
No nevím, zkusil bych motoškolu

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

30.4.2018 v 20:52 | Nahoru | #137
Když já pořád nevím,jestli tlačit do řešení, na které zhotovitel prozatím nemá.
Nakopnutí, naznačit směr, OK.
Ale vysvětlit specialitku.
Podle úvodní formulace otázky:
Je potřeba to natrénovat v kačírku,na okruhu, tam to poznáš. Jediná dobrá rada kterou jsem v začátcích slyšel:
Na materiál se vyser. Hlavně musíš dopředu koukat kudy asi tak poletis.
Tabulkove ideální Apex... .

(reakce na) Rychlost náklonu

30.4.2018 v 21:47 | Nahoru | #138
Julip> na okruh se chystám během cca měsíce Zuzana je na plastice zadnice, tak musím s okruhem počkat I když jsem na tento víkend měl už jízdy objednaný

3 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

1.5.2018 v 00:05 | Nahoru | #139
Zameril bych se na plynulost, mas dvojvalec, ktery sam o sobe dost brzdi. Pred zatackou si poradne a vcas odrad tak, abys ziskal potrebnou rychlost pro prujezd zatacky a nemusel pritom bezhlave, nebo panicky brzdit. Samotna plynulost te o dost porychli, samozrejme to chce cvik a odhad, ktere ziskas zase jen jezdenim.

(reakce na) Rychlost náklonu

1.5.2018 v 23:38 | Nahoru | #140
RoumenS>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

1.5.2018 v 23:50 | Nahoru | #141
RoumenS> To je asi pravda, že to někdy vypadá až panicky Obzvlášť na cestách, který neznám. Zaměřím se na to, jakmile zpátky usednu

(reakce na) Rychlost náklonu

2.5.2018 v 07:31 | Nahoru | #142
Whiefull> Čím více taháš a snažíš se někoho chytit, tím více potom brzdíš. Přenos váhy přední-zadní kolo tak není plynulý, jako "bonus" tě to psychicky zahltí a nejsi schopen trefit vyšší rychlost nájezdu.
Zpomal na rovině, abys zrychlil v zatáčkách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

2.5.2018 v 11:05 | Nahoru | #143

RoumenS píše: Zameril bych se na plynulost, mas dvojvalec, ktery sam o sobe dost brzdi. Pred zatackou si poradne a vcas odrad tak, abys ziskal potrebnou rychlost pro prujezd zatacky a nemusel pritom bezhlave, nebo panicky brzdit. Samotna plynulost te o dost porychli, samozrejme to chce cvik a odhad, ktere ziskas zase jen jezdenim.



já teda, jak jsem psal, nejdřív radši brzdím a pak tam skopu požadovanou rychlost, přijde mi to o dost klidnější způsob. A taky když se něco nepovede, mám už správnou rychlost na projetí a maximálně projedu zatáčku se spojkou. V opačnym případě jsem buď často přebrzdil, nebo motorku rozhodil, nebo brzdil blbě protože jsem dával meziplyny a brzdu současně, což mi nejde :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

2.5.2018 v 12:36 | Nahoru | #144

Stev píše: já teda, jak jsem psal, nejdřív radši brzdím a pak tam skopu požadovanou rychlost, přijde mi to o dost klidnější způsob. A taky když se něco nepovede, mám už správnou rychlost na projetí a maximálně projedu zatáčku se spojkou. V opačnym případě jsem buď často přebrzdil, nebo motorku rozhodil, nebo brzdil blbě protože jsem dával meziplyny a brzdu současně, což mi nejde :)



klidnejsi to je, ale zase musis brzdit driv nez kdyz do toho i podrazujes .. ale na silnici je to asi fuk.

Mne se treba osvedcilo v momente, kdy mam pocit, ze potrebuju brzdit, jen uklapnout, nebrzdit a napocitat do tri .. casto se pak staci do zatacky polozit a panika je tatam ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

2.5.2018 v 14:34 | Nahoru | #145
Veverčák> to bych ani nerekl, motor brzdeni nijak nepomaha, spis se s brzdama pere kdyz maj nejvetsi zaber. Dost okruharu rika ze hodne zrychli s antihop spojkou ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

2.5.2018 v 14:38 | Nahoru | #146

Stev píše: Veverčák> to bych ani nerekl, motor brzdeni nijak nepomaha, spis se s brzdama pere kdyz maj nejvetsi zaber. Dost okruharu rika ze hodne zrychli s antihop spojkou ...



no tak to si fakt nemyslim, takovy falesny neutral pri brzdeni dokaze brzdnou drahu dost zneprijemnit ..

Rychlost náklonu

2.5.2018 v 14:39 | Nahoru | #147
Urcite je treba brzdit a podrazovat nejdnou. Jinak to nejde, zabrzdit a pak podrazovat ? Kdyz pustis brzdu, tak uz mas byt v zatacce... Ale priznam se, ze nejake prudke brzdeni, natesto pred zatackou, z velke rychlosti, to taky neumim....

Naposledy editováno 02.05.2018 14:44:20

(reakce na) Rychlost náklonu

2.5.2018 v 14:58 | Nahoru | #148

Veverčák píše: no tak to si fakt nemyslim, takovy falesny neutral pri brzdeni dokaze brzdnou drahu dost zneprijemnit ..



Protoze najednou brzdis a hledas spravnou rychlost takze se poradne nesoustredis ani na jedno, kdyz si to rozdelis tak jsou neprijemnosti mensi. A taky to nevysvetluje ten antihop.

Kdyz roztocis motorku na stojanu a nechas padat otacky, tak to zpomaleni nejde pod urcitou hodnotu, kdyz brzdama vyvines vetsi zpomaleni nez kolik pada motor dolu sam, tak se ti sily asi nescitaj.

Nepisu nebrzdit a nepodrazovat soucasne, ale podrazovat az v okamziku kdy je nejvetsi brzdeni hotovy, da se rict tesne pred zacatkem naklonu.

Treba na tomhle videu si myslim ze podrazuje spis ke strednim otackam, cervena mu tam neblikne vubec. Problem je ze je tak rychlej ze si tam kazdej muze najit to svy. Ale radsi bych se tam priblizoval z ty moji strany nez z tvoji :)

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

2.5.2018 v 15:05 | Nahoru | #149
ja brzdim a soucasne podrazuju, ale dokazu si predstavit ze by mi antihop pomohl, ze bych mohl pri brzdeni jen secvakat kvalty a spojku pustit na prasaka....

(reakce na) Rychlost náklonu

2.5.2018 v 18:18 | Nahoru | #150

assassin píše: ja brzdim a soucasne podrazuju, ale dokazu si predstavit ze by mi antihop pomohl, ze bych mohl pri brzdeni jen secvakat kvalty a spojku pustit na prasaka....



Ja taky, vsak brzdim az do apexu, ale zacnu podrazovat az po tom nejtvrdsim brzdeni, ve fazi kdy upravuju rychlost najezdu. Neni to velkej rozdil, ale od doby co si to uvedomuju se mi najezdy vyrazne zklidnily.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy
Vodítko řetézu mimo osu řetézu [1, 2, 3] Suzuki SV 650S motodiag 86 8.2.2024 v 12:33 MartasUS


TOPlist