bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlost náklonu
21.4.2018 v 03:01
Zdravím kamarádi přišel jsem konečně na svojí chybu a jsou zatáčky co se týče "jízdy na koleno". Mám problém se samostatným nakláněním motorky, aspoň si to teda myslím Můj postup zatáčky : tělo, brzda, náklon, plyn. Problém je u mě ale v samostatným náklonu a rád bych se zde tedy zeptal na pár rad Měla by se podle vás motorka naklonit do zatáčky rychle? Nejspíš to bude mým strachem, ale začínám zatáčku brzo a tak pomalu nakláním motorku poměrně velkou část zatáčky. Viděl jsem ale u většiny jezdců spíš, že do zatáčky jdou později a motorku rychle "shodí" do náklonu. Zde je pravděpodobně můj problém. Mám pravděpodobně strach z toho vyvinout na řídítka takovej tlak, aby se motorka do náklonu položila rychle. Proto radši vždy volím pomalu naklánět motorku do zatáčky. Výsledek je ale takovej, že s mým SVčkem jako dvouválem ztratím drtivou většinu rychlosti v zatáčce kvůli brždění motoru. Rád bych, aby mi někdo aspoň trošku popsal a přiblížil "sílu tlaku", jaká je potřeba vyvinout. Pár lidí,kterých jsem se ptal to doslova popisují jako rychle trhnutí řídítkama, ale to mi nepřijde správně. Díky za případné rady kluci

(reakce na) Rychlost náklonu

25.4.2018 v 09:25 | Nahoru | #91

Whiefull píše: kerut> jezdím sám většinu času, protože já mám čas spíš ráno a to jsou kluci v práci Ale jakmile se někam vydáme spolu, tak na ně ztrácím a snažím se to nějak dohnat



A doháníš to obvykle otočním plynu na rovince?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

25.4.2018 v 09:40 | Nahoru | #92

Krejza píše: Dostat motorku do náklonu znamená zatočit. Jestli to chápu, ty točením myslíš už průběh zatáčky, po zatočení. .



pral bych ti byt predjety nekym, kdo umi dostat motorku do naklonu bleskove . parkrat mi to nalozit malej Salac v Moste a mezi stavem "rovne" a "v plnem naklonu" uplyne temer nemeritelny cas

Naposledy editováno 25.04.2018 09:41:11

(reakce na) Rychlost náklonu

25.4.2018 v 09:52 | Nahoru | #93

Veverčák píše: pral bych ti byt predjety nekym, kdo umi dostat motorku do naklonu bleskove . parkrat mi to nalozit malej Salac v Moste a mezi stavem "rovne" a "v plnem naklonu" uplyne temer nemeritelny cas



Dokážu si představit, i když z pohledu za řídítky to vždy vypadá jinak.

Imo, rychlost náklonu je důležitější než celková hloubka. Minimálně na začátku učení a pro silniční použití.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

25.4.2018 v 09:56 | Nahoru | #94

Béďa píše: běž jezdit jezdit a jezdit bez toho nikdy nebudeš mít jistotu, ani když by si viděl miliardu videí a přečetl tunu knížek, třeba si vem k jízdě nejakého instruktora, co ti poradí nějaké fígle ale hlavně jezdi


No, jenže v knížkách to máš podložené od skutečných odborníků. "Nejakej instruktor" je vetsinou takovej remeslnik, co sice umi jezdit, ale teoreticke vzdelani k tomu nema. Napr. Pepa Sršeň, jednou plácne to, podruhý to, co si mysli ze funguje. Na praxi mozna dobrý, ale vysvetlit/podložit by to odborně nedovedl. Viz. jeho smesne pokusy se zataceni nohama, nazory na foukani pneu atd. To leda někdo jako Dawe02, který tu dříve chodil. Nebo proste lidi co se venuji i teorii.

Naposledy editováno 25.04.2018 10:10:42

(reakce na) Rychlost náklonu

25.4.2018 v 12:00 | Nahoru | #95

Béďa píše: běž jezdit jezdit a jezdit bez toho nikdy nebudeš mít jistotu, ani když by si viděl miliardu videí a přečetl tunu knížek, třeba si vem k jízdě nejakého instruktora, co ti poradí nějaké fígle ale hlavně jezdi



já jsem v mládí takhle na kole jezdil až do zblbnutí, a nenaučil jsem se vůbec nic. Kdybych se u toho ježdění zajímal i o to co se s kolem dá všechno dělat jsem dneska jinde, takhle to byl ztracenej čas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

25.4.2018 v 12:16 | Nahoru | #96
Veverčák> ale neboj, to už se mi párkrát stalo, když jsem byl na Buchlákách

Krejza> to zkouším, ale borci mi ujedou na rovince, protože maj 2y silnější stroje

(reakce na) Rychlost náklonu

25.4.2018 v 13:09 | Nahoru | #97
SVSkritek> Takže trochu neskromně já

Pořád moc neumím, ale pravidlo ideální kombinace praxe s teorií razím, co se dá, a má to úspěch. Minimálně výsledky tomu odpovídají.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

25.4.2018 v 13:12 | Nahoru | #98

Whiefull píše: Krejza> to zkouším, ale borci mi ujedou na rovince, protože maj 2y silnější stroje



To bude jádro pudla. Strach před zatáčkou z vysoké rychlosti, tím větší přebrzdění. Zpomal a více se věnuj zatáčkám. A hlavně se je nesnaž chytit. To je dlouhodobý cíl v řádu měsíců a let, ne cíl vyjížďky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

25.4.2018 v 13:13 | Nahoru | #99

Whiefull píše: Gahan37> To jsem chtěl, ale bohužel jsem nestihl Na okruhu individuální i společné kurzy jsou na celou sezony zabraný, Sršeň tak stejně a Kája taky


Se koukáš je jedním okem hochu......jsou i další,jednoho máš přímo v tématu motase okolo kuželky

(reakce na) Rychlost náklonu

25.4.2018 v 20:46 | Nahoru | #100
Krejza> Tak nesnažím se je chytit, to by nedopadlo nejlíp přece jen mají nejenom silnější stroje, ale i víc kilometrů v sedle než já. Ale to nic nemění na tom, že se cítím vždycky blbě, když někam jedeme spolu a oni musí někde zastavit, aby na mě počkali

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

25.4.2018 v 20:48 | Nahoru | #101
Gahan37> asi máš pravdu sám jsem si v tomto tématu vzpomněl, že si už rok můžu udělat neomezenej řidičák, tak se budu teď motat na cvičišti a trošku si připomenu správný provoz na silnici

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

25.4.2018 v 22:07 | Nahoru | #102
Whiefull> zeptej se na individuální Krejzy,já s nim jezdím a jsem dost spokojený....to je ten okolo kuželky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

25.4.2018 v 22:17 | Nahoru | #103

Gahan37 píše: Whiefull> zeptej se na individuální Krejzy,já s nim jezdím a jsem dost spokojený....to je ten okolo kuželky



Asi je čas se podívat,nakolik to změnilo tvoji jízdu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

25.4.2018 v 22:25 | Nahoru | #104
Veverčák> musím říct že na cb500f ženy jsem lepší než na VFR....asi i motivace jiného stroje pomůže

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

25.4.2018 v 22:30 | Nahoru | #105

Gahan37 píše: Veverčák> musím říct že na cb500f ženy jsem lepší než na VFR....asi i motivace jiného stroje pomůže



To ale není o motorce .... Aspoň ne to,kdes mel evidentní problémy

(reakce na) Rychlost náklonu

25.4.2018 v 23:50 | Nahoru | #106
Gahan37> pochopil jsem koukám, že to je 300 km, to je pěknej trip rozhodně se někdy otočím, když budu mít víc času, ale teď zrovna mi to diář nedovoluje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

26.4.2018 v 00:04 | Nahoru | #107

Gahan37 píše: Veverčák> musím říct že na cb500f ženy jsem lepší než na VFR....asi i motivace jiného stroje pomůže



na kterym ? cestaku (velkym) nebo malorazce ? on ten pullitr je takovej malej, lehkej, dobre manevrovatelnej (jezdil jsem na tom tenkrat autoskolu), takovej user-friendly..

(reakce na) Rychlost náklonu

26.4.2018 v 09:02 | Nahoru | #108

Veverčák píše: To ale není o motorce .... Aspoň ne to,kdes mel evidentní problémy


Tak změna motorky aspoň na ten víkend nebyla špatná, zkusil jsem si něco jineho,jiný typ moto,lehčí, obratnější ,víc se uvolnil, lépe se mě jezdilo,, i cvičení co jsem na letišti mel.....amozřejmě problémy co mám jsou dané hlavou,tím že jsem si první roky jezdil podle svého, zafixoval si hovadiny,nevyužil možnosti tréninků které jsou teď hodně populární atd a vše se teď hůř odbourává,krom toho jsem starej,taky jsem třeba na hranici svých jezdeckých dovedností a budu pořád ve skupině těch "horších" jezdců... a Krejza bude mít se mnou víc pořád dost práce....

(reakce na) Rychlost náklonu

26.4.2018 v 09:04 | Nahoru | #109

kerut píše: na kterym ? cestaku (velkym) nebo malorazce ? on ten pullitr je takovej malej, lehkej, dobre manevrovatelnej (jezdil jsem na tom tenkrat autoskolu), takovej user-friendly..


Od té doby co je 400 na stojanu a vtec mě sere vlastně ani nevím

4 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

26.4.2018 v 19:46 | Nahoru | #110
K původnímu dotazu. Rychlost padání do zatáčky je odvislá od přebytku výkonu+adhezi gum. Rychle dolů,rychle nahoru. Samozřejmě, přiměřeně krátký rozvor.
Reguluješ plynem, na brzdy v oblouku zapomeň.
...S tím do mám v profilu, když prudce padnu, tak nenarovnám. Pohnu řídítky, celý se to vzepře, zadní kolo odlehčí, klouzne a letím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

27.4.2018 v 00:03 | Nahoru | #111
Julip> Tvoje rady budou pro zakladatele vlákna jistě mimořádně cenné... ... už za takových možná ani ne 50 let, až si na stáří pořídí něco takového, jako máš ty. V tuto chvíli je to ovšem zatím pořád sotva plnoletý drn, co by si rád dal koleno, aby se měl čím pochlubit štěrbinám na návsi.
Obávám se, že popis toho, co dělá tobě tvoje motorka zcela jiné kategorie, nebo rady typu "na brzdy v oblouku zapomeň" mu od panictví opravdu nepomůžou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

27.4.2018 v 00:17 | Nahoru | #112

Julip píše: K původnímu dotazu. Rychlost padání do zatáčky je odvislá od přebytku výkonu+adhezi gum. Rychle dolů,rychle nahoru. Samozřejmě, přiměřeně krátký rozvor.
Reguluješ plynem, na brzdy v oblouku zapomeň.
...S tím do mám v profilu, když prudce padnu, tak nenarovnám. Pohnu řídítky, celý se to vzepře, zadní kolo odlehčí, klouzne a letím.


Najdi si co je to kammova kruznice , kdyz nemas motorku v plnem naklonu, tak tam mas volnou prilnavost, kterou v najezdu muzes pouzit na brzdeni a pak smerem k vyjezdu ji pouzivas k akceleraci. Kdo to nedela, proste nevyuziva dostupny potencial pneumatik.

Naposledy editováno 27.04.2018 00:30:45

(reakce na) Rychlost náklonu

27.4.2018 v 01:06 | Nahoru | #113
vybouřená_mrkev>

(reakce na) Rychlost náklonu

27.4.2018 v 09:57 | Nahoru | #114
SVSkritek>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

27.4.2018 v 12:48 | Nahoru | #115
Julip> Jsem nějak nepochopil co jsi tím chtěl říct?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

27.4.2018 v 14:43 | Nahoru | #116

Zlesa píše: Julip> Jsem nějak nepochopil co jsi tím chtěl říct?


Co třeba upozornit ostatní že jezdci na určité kategorii často vůbec neovládají svojí motorku?

Naposledy editováno 27.04.2018 14:44:34

(reakce na) Rychlost náklonu

27.4.2018 v 15:45 | Nahoru | #117

stráťa píše: Co třeba upozornit ostatní že jezdci na určité kategorii často vůbec neovládají svojí motorku?



I mateřským jazykem bude vládnout na podobné úrovni.

(reakce na) Rychlost náklonu

27.4.2018 v 17:33 | Nahoru | #118
stráťa>

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

27.4.2018 v 20:08 | Nahoru | #119
Hoši, vy to tu začínáte pěkně divočet

(reakce na) Rychlost náklonu

27.4.2018 v 20:18 | Nahoru | #120

Julip píše: K původnímu dotazu. Rychlost padání do zatáčky je odvislá od přebytku výkonu+adhezi gum. Rychle dolů,rychle nahoru. Samozřejmě, přiměřeně krátký rozvor.
Reguluješ plynem, na brzdy v oblouku zapomeň.
...S tím do mám v profilu, když prudce padnu, tak nenarovnám. Pohnu řídítky, celý se to vzepře, zadní kolo odlehčí, klouzne a letím.



Taky skáču dobře, skáču rád...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy
Vodítko řetézu mimo osu řetézu [1, 2, 3] Suzuki SV 650S motodiag 86 8.2.2024 v 12:33 MartasUS


TOPlist