Téma: Babetta 210- nedrží volnoběh a netáhne
10.4.2018 v 19:00
Zdarec borci, mám takový menší problém. Babetta mi chvíli stála a dusila se. Měl jsem stejný problém na simsonu (bylo to karburátorem), tak jsem ho vyčistil dal nazpět a držela volnoběh a "jela" ale pořád to nebylo ono. A po cca 6 dní jsem se chtěl projet a a na poprvé naskočila a nedržela volnoběh jen při přidání plynu. Tak jsem ji své pomocí pomohl zahřát a chtěl projet, přidal jsem plyn babeta řvala a nezabírala a pak najednou jo (bude to čelistmi). Při brždění se začíná dusit a sotva co se zastaví hnedka zdechne (nepohlo štelování volnoběžkou). A po dlouhé "jízdě" mi vůbec nešla nakopnout ani šlapaním, otec mě musel hodně roztlačit. Popřípadě komentářů že je bohatá směs, tak tam mám 1,25 otáčky ;). Díky za rady
Naposledy editováno 25.02.2019 20:22:43
Naposledy editováno 25.02.2019 20:22:43
Zkus vyčistit filtr,potom štelovat šrouby směsi a volnoběhu při nastartovaném motoru,ty čelisti můžou dělat taky pěknej bordel a nebo ještě zapalovací svíčka,zkontroluj si všechny kontakty v elektrice a často ještě bývá problém v takové černé krabičce(vedou k ní čtyři dráty).Pokud nic z toho nepomůže tak se už jenom u takových pekelných strojů modlit
mám sice jen 207 ale problém s karburátorem jsem definitivně vyřešil náhradou původního karburátoru značkou dellorto s bočním sáním, má jen jeden seřizovací šroubek, jede to líp než s originálem, dá se vyrobit přípravek na seřízení hladiny paliva v plovákové komoře ale kdo by se s tím s*al
pokud blbne zapalování problém může být v té černé krabičce nazvané tyristor zapalování, pamatuji že jsem koupil nový a vůbec nešel, musel jsem jej vyhodit, co spolehlivě šlape je stará cívka ze simsona
pokud jde o případný prokluz čelistí jde o prolínání oleje guferem, to je u 210 známý problém, gufero stojí pár korun a nesmí se tam narazit úplně nadoraz
svíčka může také blbnout a stačí dát novou s jinou tepelnou hodnotou a Babča nestartuje a nejede a když, tak přerušovaně
Naposledy editováno 10.04.2018 21:29:56
pokud blbne zapalování problém může být v té černé krabičce nazvané tyristor zapalování, pamatuji že jsem koupil nový a vůbec nešel, musel jsem jej vyhodit, co spolehlivě šlape je stará cívka ze simsona
pokud jde o případný prokluz čelistí jde o prolínání oleje guferem, to je u 210 známý problém, gufero stojí pár korun a nesmí se tam narazit úplně nadoraz
svíčka může také blbnout a stačí dát novou s jinou tepelnou hodnotou a Babča nestartuje a nejede a když, tak přerušovaně
Naposledy editováno 10.04.2018 21:29:56
Ještě poštuduj tu: https://www.mylms.cz/babetta-210/
Téma je zamknuto
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vozík za babettu Babetta 210 | Kyselizeli | 14 | 27.3.2024 v 15:59 Maxipes_Fík |
Špatné řazení Babetta 210 | GreenBean | 15 | 27.3.2024 v 10:40 Anti |
Benzín do babetty Babetta 210 | Likein | 18 | 27.3.2024 v 10:32 Anti |
Olej do Babetty 210 Babetta 210 | Likein | 7 | 23.3.2024 v 13:40 Likein |
Lifan 125cc - CDI a zapalovací cívka Babetta 210 | macgiver66 | 2 | 23.3.2024 v 11:30 Anti |