Téma: Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
27.3.2018 v 21:56
Koupil jsem starší ZX6R r.v.2000 v horším těch. stavu a rozhodl se jí dát plnou péči k novému životu. Vyměnil jsem olej, filtr, vzduchový filtr svíčky a hlavně vyčistil zanesene karburatory
Dostala nový lak a konečně jsem se chtěl projet. Zde nastal problém. Motorka se na neutral krásně vytáčí a nejeví známky nějakého problému. Ale když se chci rozjet, tak jede jakoby na 3 válce a dusi se. V momentě kdy to ale přejde přes 5000ot tak vystřelí a jede jak ďas. Když chci ale jet třeba v obci těch 50 tak se jakoby dusí.
Bohatost směsi jsem nastavil dle manuálu na 3 otacky(při 4 už byly bílé svíčky).
Ještě se projevuje jeden problém při startování, když je motor ohřátý. Musím při startu víc pridrzet plyn aby to chytlo, pak už to drží.
Máte tušení co s tím?
Moc děkuji za vaše rady
Naposledy editováno 27.03.2018 21:58:21
Dostala nový lak a konečně jsem se chtěl projet. Zde nastal problém. Motorka se na neutral krásně vytáčí a nejeví známky nějakého problému. Ale když se chci rozjet, tak jede jakoby na 3 válce a dusi se. V momentě kdy to ale přejde přes 5000ot tak vystřelí a jede jak ďas. Když chci ale jet třeba v obci těch 50 tak se jakoby dusí.
Bohatost směsi jsem nastavil dle manuálu na 3 otacky(při 4 už byly bílé svíčky).
Ještě se projevuje jeden problém při startování, když je motor ohřátý. Musím při startu víc pridrzet plyn aby to chytlo, pak už to drží.
Máte tušení co s tím?
Moc děkuji za vaše rady
Naposledy editováno 27.03.2018 21:58:21
1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
Děkuji za rychlou reakci
Myslím, že jsem cistil důkladně, ale mohl jsem něco přehlédnout. Ještě mě napadá, že jsem tam dal nové iridiove ngk svíčky, tak jestli třeba není problém v nich.
Myslím, že jsem cistil důkladně, ale mohl jsem něco přehlédnout. Ještě mě napadá, že jsem tam dal nové iridiove ngk svíčky, tak jestli třeba není problém v nich.
matware> iridiovky bych do karburátorového motoru nedával... jednou to kloudně uchčiješ a už to není ono ....
a nedostaneš se všude v těch karbcích ultrazvuk ano... ještě se podívej jak je na tom ten filtřík, přes který jde nápor vzduchu na hladinu benzínu u plováků.. je umístěn pod předním světlem scházej se tam dvě hadice od náfuků pod světlem do jedné ( tak ten plastovej zmetek) a ještě jsi nepsal jestli jsi dělal synchro karbců a hladiny.... ?
Naposledy editováno 27.03.2018 22:10:49
a nedostaneš se všude v těch karbcích ultrazvuk ano... ještě se podívej jak je na tom ten filtřík, přes který jde nápor vzduchu na hladinu benzínu u plováků.. je umístěn pod předním světlem scházej se tam dvě hadice od náfuků pod světlem do jedné ( tak ten plastovej zmetek) a ještě jsi nepsal jestli jsi dělal synchro karbců a hladiny.... ?
Naposledy editováno 27.03.2018 22:10:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja | Motojenej69 | 11 | 23.9.2023 v 20:08 puffybodie |
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja | LimakRR | 0 | 14.8.2023 v 17:06 LimakRR |