globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
27.3.2018 v 21:56
Koupil jsem starší ZX6R r.v.2000 v horším těch. stavu a rozhodl se jí dát plnou péči k novému životu. Vyměnil jsem olej, filtr, vzduchový filtr svíčky a hlavně vyčistil zanesene karburatory
Dostala nový lak a konečně jsem se chtěl projet. Zde nastal problém. Motorka se na neutral krásně vytáčí a nejeví známky nějakého problému. Ale když se chci rozjet, tak jede jakoby na 3 válce a dusi se. V momentě kdy to ale přejde přes 5000ot tak vystřelí a jede jak ďas. Když chci ale jet třeba v obci těch 50 tak se jakoby dusí.
Bohatost směsi jsem nastavil dle manuálu na 3 otacky(při 4 už byly bílé svíčky).
Ještě se projevuje jeden problém při startování, když je motor ohřátý. Musím při startu víc pridrzet plyn aby to chytlo, pak už to drží.
Máte tušení co s tím?
Moc děkuji za vaše rady


Naposledy editováno 27.03.2018 21:58:21

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

27.3.2018 v 23:08 | Nahoru | #31
Já ne, protože to striknul tou barvou. Původně za ní chtěl 27000,- Ale protože to pořádně nejelo a mělo to další chybky, tak jsem ho serval na ceně, teď už vím proč po 10minutach se kroucení na to přistoupil.

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

27.3.2018 v 23:16 | Nahoru | #32
Teď když už jsem do toho investoval, tak to dotáhnu do konce. Zkusím ten rám nechat u někoho šikovného svarit. A jednoho dne si dojedu s panem Voresem promluvit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 00:04 | Nahoru | #33
matware> nechal bych ten rám i změřit... nemyslím si že bude zdravej....

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 01:19 | Nahoru | #34
to dotahnes, fandim

ja sem s desitkou taky naletel, ale rozhodne nelituju, je to nejlepsi bajk na svete

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 01:36 | Nahoru | #35

gagtoy píše: matware> nechal bych ten rám i změřit... nemyslím si že bude zdravej....



Hmm, zmerit? To ho vyjde levneji koupit jiny s TP a vsechno prehazet...

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 01:38 | Nahoru | #36
Taky jsem koupil ovalenou GSXR1100W jeden z poslednich rocniku.Hned jsem videl, ktera bije.Ale vzal jsem ji, jinak byxh si ji uz asi nekoupil. Hlavni veci jsem poskladal, uz budu resit jen kosmetiku (nastrikat to), ale na to ted zatim prdim...na barvu to nejezdi a nemam na to ani cas...
Drzim palec

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 02:00 | Nahoru | #37
To je vážně někdo schopný prodat motorku s prasklým rámem, který zamaskuje a kupujícímu to s úsměvem prodá? Prodávající bude vyloženě poctivka a charakter

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 08:24 | Nahoru | #38
Akrutka na zmes funguje tak, že čím viac zaskrutkuješ tým je bohatšia a čím viac povolíš tým chudobnejša, pretože reguluješ množstvo vzduchu a nie paliva. Ale pri niektorých karburátoroch to býva naopak. Ale fakt ich je málo. Ešte skús synchronizáciu.

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 08:33 | Nahoru | #39
Ohledne toho duseni ve strednich otackach - podivej se, jestli nemas prasklou membranu v nekterym z karburatoru...

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 09:22 | Nahoru | #40

zdeno255 píše: Akrutka na zmes funguje tak, že čím viac zaskrutkuješ tým je bohatšia a čím viac povolíš tým chudobnejša, pretože reguluješ množstvo vzduchu a nie paliva. Ale pri niektorých karburátoroch to býva naopak. Ale fakt ich je málo. Ešte skús synchronizáciu.


A u některých karburátorů tím šroubkem reguluješ množství směsi co jde před klapku
Jinak jak píše nademnou SlávekTDM tak bych zkontroloval membrány, ani nemusí být díravé, stačí když budou stuhlé, tak to bude přesně tohle dělat. Ten šroubek bohatosti má vliv ani ne do čtvrtiny natočení škrtící klapky. Nebo ještě skontrolovat jehly, můžou být vychozené a zasekávat se. Nebo vůbec bych zkontroloval osazení karburátorů jestli v nich je to co má být, když motorku prodával takový odborník

2 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 09:56 | Nahoru | #41
Očividne nevieš ako karburátor funguje . V podstate reguluješ množstvo zmesi, ale nie tým že reguluješ palivo. Tou skrutkou reguluješ vzduch. Buď viac vzduchu (povolíš), alebo menej (pritiahneš). Prečo sa to asi volá Screw-pilot Air? On to dobre nastavoval ked pritoahol aby bola bohatšia. Tým netvrdím že je problém tam

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 10:11 | Nahoru | #42
Děkuji všem za rady. Ještě ty karbce znovu vyčistím, zkontroluji membrány a uvidím. Na jaké drazce od vrchu jehly mám nechat zarážku, když je tam otevřený výfuk?

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 10:22 | Nahoru | #43

zdeno255 píše: Očividne nevieš ako karburátor funguje . V podstate reguluješ množstvo zmesi, ale nie tým že reguluješ palivo. Tou skrutkou reguluješ vzduch. Buď viac vzduchu (povolíš), alebo menej (pritiahneš). Prečo sa to asi volá Screw-pilot Air? On to dobre nastavoval ked pritoahol aby bola bohatšia. Tým netvrdím že je problém tam



Hm, jenže ono taky záleží kam jde ten vzduch kterej tou skrutkou naskrutkuješ, víš

U dvoutaktu reguluješ množství vzduchu proudícího volnoběžným okruhem bez ohledu na palivo (ubereš vzduch, obohatíš směs, čili zašroubovaný = bohatší, vyšroubovaný = chudší). Šroub je zpravidla z boku karbce.
U čtyřtaktu reguluješ podtlak vzduchu proudícího volnoběžným okruhem (zašroubuješ = ubereš podtlak = nasaje to míň paliva = chudší). Šroub je za klapkou směrem k motoru.

Naposledy editováno 28.03.2018 10:28:06

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 10:38 | Nahoru | #44

zdeno255 píše: Očividne nevieš ako karburátor funguje . V podstate reguluješ množstvo zmesi, ale nie tým že reguluješ palivo. Tou skrutkou reguluješ vzduch. Buď viac vzduchu (povolíš), alebo menej (pritiahneš). Prečo sa to asi volá Screw-pilot Air? On to dobre nastavoval ked pritoahol aby bola bohatšia. Tým netvrdím že je problém tam


To spíš ty v tom trochu tápeš. Když ten šroubek zatáhneš tak to bude chudší ne bohatší. Přečti si co tu psal Fizzer, ten aspoň ví o čem je řeč ;)

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 11:56 | Nahoru | #45
Koukal jsem do servisního manuálu a tam je zaklad nastavení směsi na 3 otackach šroubu. Takže když jsem měl 4 otáčky a bylo to chudé, tak myslím že to obohatím když to přitáhnu k těm 3 otáčkam. Ještě tam zkusím vyčíst jestli utáhnout nebo povolit.

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 12:31 | Nahoru | #46
Kdybys chtěl měnit rám, tak tu mám bouchlou 1999 verzi. Odnesly to plasty a hnuté vidle, ale rám a zbytek je v poho. Od prosince přemýšlým co s tím, tak nemám problém to za rozumnou částku přenechat. Za předpokladu že je stejný, ale mezi 99 a 00 kromě designu snad konstrukční rozdíly nejsou.

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 12:39 | Nahoru | #47
K výčtu všech možností bych přidal kontrolu přírub na těsnost při nastartovaném motoru postříkat příruby čističem brzd, jestli nezvýší otáčky...
A s tím prasklým rámem bych si to s ním šel vyříkat hned, samozřejmě jestli jsi podle smlouvy nekoupil soubor náhradních dílů k opravě...

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 12:56 | Nahoru | #48
Zdeno255: Jsi vedle jak ta slovenská jedle

2 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 13:38 | Nahoru | #49
To víš, že si to s ním vyrikám, ale nevím co z něj dostanu. Motorku mu asi vracet nebudu, protože jsem do ní už dost investoval (peníze, čas) a rozhodně nevypadal že by měl peníze na vrácení. A dodatečně mi asi žádné taky nepošle. Hold jsem měl být pozornejsi. Ale zamaskoval to ale pěkně. Dnes ráno jsem benzínem omyl to místo a prasklina už je vidět.

Naposledy editováno 28.03.2018 13:39:14

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 13:59 | Nahoru | #50

matware píše: Koukal jsem do servisního manuálu a tam je zaklad nastavení směsi na 3 otackach šroubu. Takže když jsem měl 4 otáčky a bylo to chudé, tak myslím že to obohatím když to přitáhnu k těm 3 otáčkam. Ještě tam zkusím vyčíst jestli utáhnout nebo povolit.


Pokud to chceš obohotit, musíš ty šroubky povolit, ale pokud je máš povolené už o 4 otáčky, tak je povolovat nemá smysl, jelikož už budou skoro uplně vyšrubované a dál to stejně nebude už reagovat. Navíc pokud tam máš díru až někde v 5000RPM tak volnoběžná bohatost na to nemá už téměř respektive vůbec žádný vliv.

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 14:22 | Nahoru | #51
Taky se mrkni, jestli ti drží ventily co zastavují benzin. To se taky projevuje kuckáním v nízkých ot. a pak se to chytne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 14:24 | Nahoru | #52
matware> myslím že není od věci trestní oznámení ( podvod) uvedeš mě jako svědka, že jsem mu to na místě říkal když jsem se tam byl podívat já a že on ti to úmyslně zamlčel.... ( mě vyslechnout fízlové někde poblíž bydliště a papíry pošlou k tvejm a je to)

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 14:25 | Nahoru | #53

gagtoy píše: matware> myslím že není od věci trestní oznámení ( podvod) uvedeš mě jako svědka, že jsem mu to na místě říkal když jsem se tam byl podívat já a že on ti to úmyslně zamlčel.... ( mě vyslechnout fízlové někde poblíž bydliště a papíry pošlou k tvejm a je to)





A pokud budeš chtít bejt jó hustej, tak z něj můžeš zkusit vyrazit ty peníze cos do toho nacpal, neb jsi mu to zhodnotil.

Každopádně bude to spíš zábava na dlouhé zimní večery a na tu motorku po dobu tahanic (klidně x let) stejně nebudeš moct šáhnout.
Navíc pokud nebude blbej, tak řekne že ti o tom říkal a tu desítku ti slevil kvůli tomu.

Já bych udělal bububu, třeba z něj něco vypadne, ale spíš ne a pak bych se na to vybodl a nechal to opravit, opravíš poladíš a máš zas dobrej bajk.

Naposledy editováno 28.03.2018 14:28:18

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 15:55 | Nahoru | #54
Tak pán mi telefon nebere. A tak mám na a vás dotaz zda nevíte kolik stojí zubní náhrada jednoho zubu - abych věděl kolik mu jich mám vyrazit( hodnota nového rámu s papíry)

Naposledy editováno 28.03.2018 15:55:48

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 15:58 | Nahoru | #55
Teď vážně, asi to nechám být. Nemám čas ani peníze na to abych se s ním soudil. Raději to investuji do dodělání motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 16:58 | Nahoru | #56

SOUSEDRH9 píše: Zdeno255: Jsi vedle jak ta slovenská jedle


Ty česká jedle. Prečítaj si niečo o tom. Poprípade si informácie o princípe nájdi.
https://faq.ninja250...rks:_Carbs_explained
http://www.motorkari...si-3479.html?kid=976

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 17:19 | Nahoru | #57

zdeno255 píše: Ty česká jedle. Prečítaj si niečo o tom. Poprípade si informácie o princípe nájdi.
https://faq.ninja250...rks:_Carbs_explained
http://www.motorkari...html?kid=976 [/quote]

Ano, již nelze mít pochyb, neb tato konkrétní část problematiky je v obou odkazech rozpitvána do detailu. Zhuba jako v tomto odkaze:

www.google.com

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 18:16 | Nahoru | #58
Ešte pozri či funguje sytič ako má, či neostane pootvorený a či dobre dosadá. Niekedy ho síce zavrieš ale netesní a to môže spôsobiť tiež problém. Musíš to rozobrať a uvidíš. Poprípade skontroluj a nastav hladinu v plavákových komorách.

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 18:55 | Nahoru | #59
Slávek-TDM> souhlasim s nazorem tady kolegy , nebo jestli podtlak. membrana neni skripla, poloha jehly leda by se v tom nekdo vrtal

2 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 20:03 | Nahoru | #60
jeste muze zlobit ram air (tlak benzinu - ty trubicky v nasosu vepredu) - ale to se spis projevuje naopak, ze to zlobi od vyssich otacek, ale mozna necim to muze zlobit naopak (ja tomu nerozumim, jen aby se na tuhle ficuru nezapomnelo)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist