bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati s najezdem 100000km a vice
Ma nekdo Ducnu s 100000km a vice? Zajimaji me jen duc, duc. Vim, ze Honda to da levou zadni a klidne 2x tolik, ale duc, vubec nevim, neznam..

Piste zkusenosti, vkladejte odkazy, postrehy a tak..

Moc me zajima, jestli treba Multak 1000 da s klidem tohle cislo, popripade treba 2x tolik..

A dik

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

27.3.2018 v 16:05 | Nahoru | #151

dejf. píše: zpíčená ducati! ...



To je konstruktivní názor

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

27.3.2018 v 16:28 | Nahoru | #152

dejf. píše: zpíčená ducati! ...



no tak to každopádně!!!!!

Ducati s najezdem 100000km a vice

27.3.2018 v 16:46 | Nahoru | #153
žádná zpíčená,
S4RS krutá do zatáček hodně rychlý BMX kolo a MTS 1200 ve dvou , narvaný kufry na Gardu a zpět, plnohodnotná váha středoevropských cestovatelů, žádný lehký italští piloti NEUVĚŘITELNĚ překvapila jak naložená taky funguje , takže šoférsky famózní zážitky....

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

27.3.2018 v 22:16 | Nahoru | #154

dejf. píše: zpíčená ducati! ...


No jo to je slovo odbornika kterej tomu jiste rozumi a to se ceni

2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 07:50 | Nahoru | #155
Ja mám Ducati ešte krátko, servis pri 30000km mi robil borec ktorý robil v Ducati. Výmena remeňov, olej, filtre, polkrúžky, chladiaca kvapalina, brzdová kvapalina a celková kontrola, za čo som zaplatil 5500kč. Myslím že 2750kč ročne mení až tak moc, ale ten zážitok z jazdy na tom úžasnom dvojválci je na nezaplatenie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 08:13 | Nahoru | #156
1unco1> to co píšeš je nesmysl za ty prachy... buď ti to nakukal a řemeny nedělal (ale i tak by to bylo s tvým motorem levný) anebo je špatně něco jinýho...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 08:42 | Nahoru | #157
t_freedom>
Samozrejme remene sú Dayco a nie každý mechanik berie 1000kč/hod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 13:30 | Nahoru | #158
1unco1> hele vím kolik co stojí ... ale i tak je to nesmysl...
půlkruhy 16 x 83
řemeny kolem 2t CZK oba
olej 160 CZK x 4
Filtr oil cca. 200CZK
Filtr vzduch 400CZK
brzdovka jak kde ... 200CZk se dá vpoho.

jářku
1328
2000
640
800

4768 ... ok 4500CZK

jestli ti to všechno dělal za litr tak si ho při tom buď musel kouřit, nebo ten motor podle toho dopadne, nebo je to blázen a chci jeho adresu na servis (jestli to umí)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 13:54 | Nahoru | #159
t_freedom> Dayco řemeny koupíš oba za 1000,- na netu...
edit:
oil filter 150,- když půjdeme do podrobna...
vzduch filter taky 350,-

Naposledy editováno 29.03.2018 13:56:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 14:03 | Nahoru | #160
syrrius> na dvouventil možná...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 14:05 | Nahoru | #161
t_freedom> Nevšiml jsem si že se bavíme ST4s. Moje chyba

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 14:13 | Nahoru | #162
syrrius> a uvědomuješ si, že pokud tam má 996, že se sundavaj hlavy ... prostě je to pohádka všechno za 5500CZK .... ikdyby tam byla 998, která myslím v posledních ST4S byla už... i tak je to cenově nesmysl.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 14:15 | Nahoru | #163
celou dobu se tu bavime o tom, ze servis ducati je o par tisic drazsi nez japonce a kdyz nekdo napise, ze tech "par litru" je 5tis tak na nej vlitnou ducatisti, ze to je blbost, ze je to moc levny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 14:17 | Nahoru | #164

assassin píše: celou dobu se tu bavime o tom, ze servis ducati je o par tisic drazsi nez japonce a kdyz nekdo napise, ze tech "par litru" je 5tis tak na nej vlitnou ducatisti, ze to je blbost, ze je to moc levny



že ty jsi tak trochu píčuš, co? ...že jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 14:18 | Nahoru | #165

t_freedom píše: že ty jsi tak trochu píčuš, co? ...že jo?



trochu dost

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 14:21 | Nahoru | #166
assassin> já to tušil....

1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 14:26 | Nahoru | #167
Znovu říkám že jsem si nevšiml že jde o ST4s
Nehádejte se kucí

Zp-čená Ducati

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 15:36 | Nahoru | #168
syrrius> ...my se nehádáme... vůbec...já mu to za tejden řeknu úplně v pohodě do očí, až mu natočím a budu podávat pivo

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 15:49 | Nahoru | #169
t_freedom> ...jestli dorazí. Znáš ho slibotechnu

1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 17:40 | Nahoru | #170
I při servisu musíš brát ohled na celkový stav stroje, nejednom mávat mikrometrem a tabulkami. Existují vůle dobré a špatné. Ladička je podle mě metoda dobrá, blbuvzdorna.
Pokud máš dobrého ( a nutno říct i stálého) mechanika, proč magických 100 000km?
V kontextu věci, koupím 100.000km mašinu a kolik ( kam a jak) na ni plánuju ujet?
Tak si správně položit otázku otázku. Tak se zeptat mechanika. Protoze uz podle ceny je jasné že nová nebude. Postupně bude umírat na únavě podvozku, motoru i elektriky. A je opravdu motor tím limitujícím faktorem?

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 17:49 | Nahoru | #171
Julip> Koukáš má monitor z metru. Filmy stahuješ z ulozto. Ci boha,k čemu dumat nad 4K rozlišením?

Ducati s najezdem 100000km a vice

29.3.2018 v 18:38 | Nahoru | #172
Ahoj, chtěl bych jen dle vlastní zkušenosti nastínit výši nákladů na provoz Ducati 999, r.v.2005, nyní najeto tachometrových 42000 km.
Jelikož byla motorka při koupi na jaře (najeto cca 23000 km) asi 5000 km po velkém servisu, čekala mne sezona bez investic.
Jen jsem pořídil stojany za cca 1500 Kč, nářadí (velký kufr s třemi velikostmi ráčen a veškerými nástavci, dvě velikosti momenťáků apod.) za cca 3000 Kč.
Ještě je potřeba počítač na diagnostiku, případně nastavení napnutí rozvodových řemenů, ale to do nákladů nepočítám.
Také se nedá započítávat nejen kupní cena motocyklu, ale i vybavení, jako je jednodílka, bunda, rifle, dvě přilby, rukavice a boty za cca 35000 Kč.
Po roce ježdění jsem měnil přední brzdové desky za cca 1500 Kč a samozřejmě olej+filtr za cca 1000 Kč.
Po dvou letech to byl opět olej+filtr za cca 1000 Kč, olej v přední vidlici za cca 500 Kč, svíčky za asi 600 Kč, řemeny za 3000 Kč (Dayco) a půlkroužky asi za 1300 Kč. Jo a palivový filtr - 200 Kč a výměna kapalin (brzdovka, chladicí).
Po třech letech přišla na řadu komplet spojka za asi 10000 Kč a opět olej+filtr za cca 1000 Kč.
Po čtyřech sezónách budu dělat opět rozvody, takže půlkroužky (1300), řemeny (sehnal jsem v akci oba za 1500), ložiska kladek rozvodů (4ks za cca 1000), gufera do vidlí (500), ložisko hlavy řízení (1000), baterka (cca 2000) a opět olej+filtr (1000).
Ještě preventivně vyměním ložiska i gufera předního i zadního kola za cca 2000 Kč (2 ložiska vpředu a 4 vzadu).
Taky za ty čtyři sezóny padly za vlast 2 přední a 3 zadní gumy (Pirelli Diablo) celkově za asi 10000 Kč a najel jsem cca 20000 kiláků, přední guma vydrží asi 12000 km a zadek asi 8000.
Ještě k tomu pár sprejů na řetěz (Motul) cca 300 Kč kus a olej do vzduchových filtrů za 300 a to je kromě benzínu, STK a povinného ručení vše.
Když to zhruba sečtu, tak rok co rok stojí motorka asi 10000 Kč za materiál, taky dělám měření jako např. tlak ve válcích apod., ale to nic nestojí.
Možná jsem na něco zapomněl, ale to budou už jen drobnosti (šampony, leštěnky, spreje na plasty apod.)
Ještě k tomu servisu - je nutný servisní manuál, stažitelný na netu (bez něj to nejde), docela dobrá je i diagnostika JPDiag (taky z netu) když už nic, tak aspoň na měření řemenů, případně vyvolání registru závad při nějakém problému.
Samozřejmostí je obrovská pečlivost v jednotlivých úkonech a nic nezanedbat. Musím říct, že i při nájezdu skoro 50000 km nejsou patrné větší známky opotřebení na různých částech motorky (hlavně v motoru - vačky, ventily apod.), tak si myslím,
že při dodržování zásad pravidelného servisu samozřejmě v souladu s doporučenými intervaly přímo od Ducati musí motorka najet plno kilometrů i po 100000, pokud však nelehne.
Největší odměnou za patřičnou péči, kterou své motorce dáte je poté plno nádherných kiláků v sedle při různých výletech nebo spousta adrenalinu např. při Ducati dnu v Mostě, kam s kamarády pravidelně jezdíme každý rok.

Naposledy editováno 29.03.2018 18:53:11

1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

30.3.2018 v 12:22 | Nahoru | #173
12tis predek a 8 zadek??? Jak to děláš? 999 není přece japonskej vysavač.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

30.3.2018 v 15:27 | Nahoru | #174

-666- píše: 12tis predek a 8 zadek??? Jak to děláš? 999 není přece japonskej vysavač.


Tak to zhruba je, je něco blbě?

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

30.3.2018 v 15:40 | Nahoru | #175
mar36> já dal na předku 12 taky na S21. .... ale 5000 z toho bylo docela piánko

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

30.3.2018 v 15:58 | Nahoru | #176

mar36 píše: Tak to zhruba je, je něco blbě?

no je... Já na předek dám sotva 8tkm a zadek nedá víc jak 5tkm na sport gumu a 7tkm na sport touring

Ducati s najezdem 100000km a vice

30.3.2018 v 17:06 | Nahoru | #177
Jak jsem už napsal, 20tkm - 2 předky + 3 zadky (Pirelli Diablo - obyč), vloni jsem obul Mitas Sport Force, tak jsem zvědavej. A v tom nájezdu je i každoročně Most, tak nevím...

Ducati s najezdem 100000km a vice

30.3.2018 v 22:50 | Nahoru | #178

2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

31.3.2018 v 10:55 | Nahoru | #179
Nejsem mechanik ale na dvouventilu sem si remeny udelal sam, ventily taky troufnu si rict ze ventilove vule lepe jak v autorizaku protoze sem podlozky zbrousil na setinu presne na testasttrete sem si udelal remeny taky a zadny pripravky sem nepotreboval. Sam sem si upravil i 3D mapu v ridici jednotce a to si myslim neda unas ani autorizovany servis... dal sem to do autorizaku jen na ventily takze nejaky keci ze ducati do autorizaku musi je kravina, kdyz sem v autorizaku rikal ze chci pro jistotu zkontrolovat i synchronizaci klapek a podtlaky tak na me koukal jak spadlej z visne a porad se ptal jestli to chcipa nebo co je za problem, rikam ze zadny problem to nema ale ze je tam ta kontrola predepsana. Trochu si myslim ze na to stejne nesahli.... nejradeji bych si to udelal stejne sam Jinak duc duc je urcite drazsi nez japonec, remeny se u vetsiny meli delat co dva roky a ventilovy vule jsou na 4V taky drazsi a vetsinou castejsi. Mel sem cbr a nestala me na servisu ani polovinu

Naposledy editováno 31.03.2018 11:05:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

31.3.2018 v 16:14 | Nahoru | #180

prodamCBR píše: ... Mel sem cbr a nestala me na servisu ani polovinu



A že sis jí člověče nenechal... Ten technický skvost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 JamesM 66 6.4.2024 v 17:36 JamesM
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 Zbyša 13 15.11.2023 v 19:08 rob456
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 Jakub6390 4 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 Racer21 2 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1
Oprava nádrže Ducati Monster 620 Jura.Olc 10 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc


TOPlist