globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati s najezdem 100000km a vice
Ma nekdo Ducnu s 100000km a vice? Zajimaji me jen duc, duc. Vim, ze Honda to da levou zadni a klidne 2x tolik, ale duc, vubec nevim, neznam..

Piste zkusenosti, vkladejte odkazy, postrehy a tak..

Moc me zajima, jestli treba Multak 1000 da s klidem tohle cislo, popripade treba 2x tolik..

A dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 20:37 | Nahoru | #121

gugo píše: proc by sis jako nemohl servisovat ducati sam, to me prosim vysvetli.



zaprve nemam pripravky, zadruhe nemam s duc zkusenosti.... spoustu veci bych "objevoval" znovu, treba jestli musi motor z ramu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 20:39 | Nahoru | #122

Duke1 píše: assassin> to je asi tím že tady kdeko čemu rozumí a podniká s tím , asi jako když v černých ovcích ukážou jak si někdo nechal udělat koupelnu na klíč....
holt když si někdo něco netroufá opravit sám, musí si najít někoho spolehlivého.
Já motorku dával kdysi jedinému mechanikovi na Karlovarský, ale už je na pravdě boží, to byl PAN MECHANIK.



no ja uz videl kde co i od panu mechaniku... me treba vadi i na ohlins vidlicich mirne roztazeny ty koliky od orgo klice....

(samo pokud je to hezka motorka, pokud je to vozembouch tak to neresim...)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 20:42 | Nahoru | #123
assassin> Tak asi zalezi o jakym servisu se bavime. Ale u beznyho servisu (ventily,remeny) u 2 valcu nic zvlastniho nepotrebujes. Staci ti ladicka. Coz se denska da stahnout na mobil.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 20:53 | Nahoru | #124

gugo píše: assassin> Tak asi zalezi o jakym servisu se bavime. Ale u beznyho servisu (ventily,remeny) u 2 valcu nic zvlastniho nepotrebujes. Staci ti ladicka. Coz se denska da stahnout na mobil.



u testastretty taky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 21:03 | Nahoru | #125
gugo> protože když jsem měl S4RS tak řemeny tak jak maj být napnutý bez ladičky neumím třeba.... protože hlavy kvůli půlkroužkům si sundavat sám když to dám klukovi co to dělá denně nechci třeba.
Zbytek ano, přeci jasně píšu kdo je jak manuálně zručnej a toto jsou věci které když nemám potřebný vercajk a přípravky neudělám, ale myslel jsem že jsem to v přízpěvku výš už psal co si sám udělám a co ne, do rozvodů a hlav tý motorky bych se nehrabal když to prostě neumím a hlavně jsem nechtěl.
Spíš mně připadá zbytečné ti odpovídat, myslel jsem že jsem své schopnosti a způsob úvahy nad svým servisem a ochotou za něj utrácet peníze popsal výše a proto se nezlob, nemyslím to špatně, ale tvůj dotaz tak nechápu, jestli myslíš proč nechci , nebo nemůžu , ale protože od té doby jsem měl MTS 1200 kde za mně řemeny udělali v Německu než jsem jí koupil a pak jsem jí ještě tu samou sezónu loni prodal tak už je to stejně fuk

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 21:05 | Nahoru | #126
assassin> to je přeci jasné že sám sobě to uděláš pečlivě, protože je to tvé

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 21:10 | Nahoru | #127

assassin píše: u testastretty taky?



tak jsem orientovanej na stary m..dky , takze nevim. Ale zas bych talose neprecenoval , proc by zrovna menili tohle. Kdyz jsem to delal poprvy, tak jsem se strasne chechtal, ze ladim rozvody jak kytaaaaaaaaaaaaaru

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 21:11 | Nahoru | #128
gugo> a nebo třeba proto že jsem kupoval úhloměry a přípravky na seřizování předvstřiků u traktorů a co mně přišlo složitý na motorce a už na to nebyl čas dal udělat tomu kdo to umí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 21:15 | Nahoru | #129
Duke1> tak me slo o to ze pises tohle:

je to tak, japonce si každý šikovný MŮŽE odservisovat sám, Ducati se do dobrého servisu dát MUSÍ



argumenty nejak moc nechapu. Jo ten rozvod je trochu jinej, ale minimalne na tech 2 valcich na tom neni nic strasnyho co by si clovek co zvladne udelat ventily na cemkoliv co ma podlozky, pulmesicky ti staci magnet, na podrzeni ventilu gumicka nebo umelohmotnej pean. Videa jsou na netu. Takze myslim ze to co pises pravda neni.

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 21:46 | Nahoru | #130
gugo> aha už chápu, tady přeci nejde o to co umím nebo neumím já a pokud to umíš ty tak proč ne, ale já mluvím všeobecně za někoho lehce zručnýho takže ve smyslu japonských motorek si olej a filtry někdo vymění sám a na Ducati si řemeny ani půlměsíčky nevymění, nevztahuj to co jde a nejde k mé osobě, můj přízpěvěk je přeci ve smyslu běžného motorkáře, tedy ne každý je automechanik nebo tak šikovný, aby si tebou popsané servisy dělal a u japonské nic takového nemusí a v tomto smyslu jsem to přeci jasně napsal a v mém případě jsem to prostě dělat nechtěl a chtěl to od někoho zkušeného , je přeci jedno proč, třeba proto že jsem stavěl barák a renovoval dva traktory , tak jsem tak jak píšeš ty jak je to jednoduché třeba řešil demontáž vačky německýho traktoru , půlení převodovky a výměny všech jejích ložisek a jiný ptákoviny, jako je výroba přípravku třeba na stáhnutí setrváku kterej je na 60tku ořech.
Ale ještě jednou zkusím odpovět : pro většinu českých motorkářů je mnohem levnější servis na japonskou motorku protože je jednoduchej a vše si koupí sami levně z netu.
U Ducati každý tak zručný jako ty není tak i když tu motorku moc chtějí musí obětovat víc peněz a proto si myslím , bez ohledu na srovnání autorizák japonec- autorizák Ducati je samozřejmě jasné, tak nevystihuje naší hlavní motorkářskou vlnu, takže servis Ducati je drahej a snad je to jak to myslím už jasné
Takze to v čem mně cituješ není pravda ale pouze pro tebe , nebylo to vztažené přeci k mé osobě, co můžu, nemůžu nebo umím neumím, bavíme se přeci o každým....

Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 22:14 | Nahoru | #131
Hele, když už je tu samej odborník na Ducati. Jak je to s tou spotřebou oleje u těch motorů 1200DVT ?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 22:37 | Nahoru | #132
Kur*a, to je zase kydů o drahotě servisu a nejvíc od lidí, kteří okolo Ducati šli tak možná na parkovišti. Vyhrabal jsem tu strašně drahou fakturu od Papežíka. To je drahota co? Pro rýpaly, ta "pálka" za práci byla kvůli totálně rozhašeným karburátorům, kdy motka jela na jeden válec do 5tis.ot.
->Duke1: Tvoje teorie má ovšem jednu zásadní trhlinu. Kdo není zručnej, nedokáže si servisovat ani toho japonce
Takže ano, nekupujte si Ducati nebo totálně zchudnete A na nás zbyde alespoň větší výběr za nižší ceny

Naposledy editováno 25.03.2018 22:41:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 22:44 | Nahoru | #133

assassin píše: u testastretty taky?


Testastretta je dvouventil?
Uděláš si vše kromě ventilů. A na ventily potřebuješ cca. 10h...zaplatíš 7-10h servisu... Toť vše... To je ten rozdíl.

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 23:06 | Nahoru | #134
zdenek86> viz. přízpěvek od Freedoma, záleží s čím fakturu své motorky srovnáváš , to co tu ukazuješ je levný to tu asi zrovna nikdo nemyslel , opět viz Freedom a spor z druhý strany
Jinak to s tím parkovištěm asi nebylo o mě protože jinak si četl špatně moje přízpěvky.
A trhlinu hledáš díky svému černobílému vidění mého přízpěvku, napsal jsem trochu zručný ... vymění olej filtry,... ale hlavy a řemeny asi každý dělat nebude, neměj tak ostré měřítko a zařaď můj přízpěvek do obyčejného průměru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 23:06 | Nahoru | #135

t_freedom píše: Testastretta je dvouventil?
Uděláš si vše kromě ventilů. A na ventily potřebuješ cca. 10h...zaplatíš 7-10h servisu... Toť vše... To je ten rozdíl.



jo ja myslel, ze tu je rec o "ducati" a ne o "dvouventilech" .... takovou "historii" asi u japoncu nenajdes, tzn proc srovnavat na servis nejlevnejsi duc s japoncem...

no to je ono, rozdil je ten servis rozvodu... pro nekoho docela podstatnej... pro me to je cca 15k u duc vs 0,- u TL

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

26.3.2018 v 00:03 | Nahoru | #136

assassin píše: jo ja myslel, ze tu je rec o "ducati" a ne o "dvouventilech" .... takovou "historii" asi u japoncu nenajdes, tzn proc srovnavat na servis nejlevnejsi duc s japoncem...

no to je ono, rozdil je ten servis rozvodu... pro nekoho docela podstatnej... pro me to je cca 15k u duc vs 0,- u TL



Ok, tak jinak... Ty kecale. Já dávám za servis rozvodu S4RS mechanikovi cca. 4500-5000CZK, OK?
Zbytek si dělám sám. A automaticky plácat něco o historii, když 1100ka je soudobej motor se 100HP taky není příliš objektivní. Snažíš-li se snad nedej bože o to...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

26.3.2018 v 06:21 | Nahoru | #137
Japonec je levnejsi, tak o tom asi zadna, ale nesmis to dat do Rican na servis jako ja

2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

26.3.2018 v 08:51 | Nahoru | #138
->Duke1: Aha, zrovna tohle je levný
Mě to nepřijde zrovna jako málo úkonů:
-výměna řemenů
-napnutí řemenů
-seřízení ventilů
-vyčištění karburátorů
-seřízení karburátorů
-výměna oleje ve vidlích
-vyčištění K&N
+ cena řemenů a drobností za bratru likvidačních 8700,- Ale chápu nehodí se to do krámu s tou drahotou servisu

S parkovištěm to zrovna na Tebe nebylo

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

26.3.2018 v 08:58 | Nahoru | #139
Rutti> já tu chci jen trochu vymítit ty fámy jak je to hroóóóózně drahý atd.
Je poměrně dost servisů na Ducati co nemaj hodinovku 900 -1200CZK a maj na to cajky. Takže když si uděláš ty oleje, filtry, svíčky atd. Zaplatíš např. 4-6tCZK na každejch 12000km... a každejch 24000km si koupíš řemeny a vyměníš ... ALE BAVÍME SE O ČTYŘVENTILU CO JE MINIMÁLNĚ O 30% VÍC NÁKLADNĚJŠÍ NĚŽ DVOUVENTIL.
Výhoda origo servisu je zase ta, že ti v těch cca. 10h nepočítají práci právě kolem těch olejů, brzdovek a věcí kolem. Prostě 10h a utrum...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

26.3.2018 v 11:22 | Nahoru | #140

t_freedom píše: Ok, tak jinak... Ty kecale. Já dávám za servis rozvodu S4RS mechanikovi cca. 4500-5000CZK, OK?
Zbytek si dělám sám. A automaticky plácat něco o historii, když 1100ka je soudobej motor se 100HP taky není příliš objektivní. Snažíš-li se snad nedej bože o to...



porad je to o 5tis vic nez ja na japonci :) a me teda vsude rekli spis 15k.....

a o te historiii... gugo psal, ze duc si v pohode udelam doma sam, tak jsem se ptal jestli i testastrettu a tys do toho prisel s dvouventilem.... mozna jsem to spatne pochopil, ale me nezajima servis vydechlyho vzduchace..... to pak muzem taky zacit tahat japonce - vyhlasene drzaky, co najezdi 100tis a vic bez servisu... dost mozna i bez vymeny oleje.... a podobne dalsi zvrhlosti...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

26.3.2018 v 14:53 | Nahoru | #141

assassin píše: porad je to o 5tis vic nez ja na japonci :) a me teda vsude rekli spis 15k.....

a o te historiii... gugo psal, ze duc si v pohode udelam doma sam, tak jsem se ptal jestli i testastrettu a tys do toho prisel s dvouventilem.... mozna jsem to spatne pochopil, ale me nezajima servis vydechlyho vzduchace..... to pak muzem taky zacit tahat japonce - vyhlasene drzaky, co najezdi 100tis a vic bez servisu... dost mozna i bez vymeny oleje.... a podobne dalsi zvrhlosti...


To je fakt že srovnávat servis na nejlevnější Ducati s japonci celkově je teda hodně široký pojem. S Ducati zkušenosti zatím nemám, asi jen 2x sem dělal právě tady ty dvouventilové vzducháče (monster600) a přišlo mě to kdybych měl srovnávat tak na úrovni GS500 Tak je jasné že na takovéhle Ducati servis zase tak drahý nebude.

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

26.3.2018 v 17:57 | Nahoru | #142
zdenek86> Je, viz. diskuze vyse a srovnani dejme tomu litrove tride tedy spise ctyrventilovy motor ktery asi do cenoveho porovnani, a za me ja neporovnavaˇ ceny techto servisu, to jsem jiz vyjadril dostatecne, ale spis to jak kdo ma jakou moznost financni a z toho se odviji celkovy cenovy rozdil absolutni, ne relativni autorizak x autorizak , takze tvuj priklad vhodny neni, protoze to je priklad toho levnejsiho servisu Ducati

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

26.3.2018 v 17:58 | Nahoru | #143
mischa638>

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

26.3.2018 v 18:00 | Nahoru | #144
zdenek86> Navic nechapu kam se me porad snazis zaskatulkovat s drahotou, ten servis ale proste drazsi JE, tak nebud vuci me tak upjaty a lepe cti o cem vubec pisu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

26.3.2018 v 19:01 | Nahoru | #145

assassin píše: porad je to o 5tis vic nez ja na japonci :) a me teda vsude rekli spis 15k.....

a o te historiii... gugo psal, ze duc si v pohode udelam doma sam, tak jsem se ptal jestli i testastrettu a tys do toho prisel s dvouventilem.... mozna jsem to spatne pochopil, ale me nezajima servis vydechlyho vzduchace..... to pak muzem taky zacit tahat japonce - vyhlasene drzaky, co najezdi 100tis a vic bez servisu... dost mozna i bez vymeny oleje.... a podobne dalsi zvrhlosti...


Prostě Japonec je spolehlivější než Italocikán

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

26.3.2018 v 19:05 | Nahoru | #146

bulldogbiker píše: Prostě Japonec je spolehlivější než Italocikán



jo to je. ale i tak maji sve kouzlo, odpustis jim i ten drahej servis ...

a treba ve sportovnich dvouvalcich kolem litru ted japonci nemaj nic... tam ti nezbyva nez koukat na italii nebo KTM....

Naposledy editováno 26.03.2018 19:07:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

27.3.2018 v 11:02 | Nahoru | #147

bulldogbiker píše: Prostě Japonec je spolehlivější než Italocikán



celkom by som aj zasmial, len keby sme na Slovensku dokazali aspon taky kávovar vymysliet
mozem tak akurat cez slzy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

27.3.2018 v 11:25 | Nahoru | #148

alexa7 píše: celkom by som aj zasmial, len keby sme na Slovensku dokazali aspon taky kávovar vymysliet
mozem tak akurat cez slzy.



jo to tady v cechach je objevitel kazdej, a kazdej druhej neco dokaze vyrobit

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

27.3.2018 v 11:35 | Nahoru | #149

assassin píše: jo to tady v cechach je objevitel kazdej, a kazdej druhej neco dokaze vyrobit



a za polovic než ti co to dělají roky a mají know how...

Jasně taliání jsou jen cikáni co nic neuměj... ale je zajímavý, že jak někde jede Lambo, Ferro, Pagani nebo Mase ...že se většina těch hatujících velikánů otočí a se zájmem podívá...
Většinou jsou největší hateři ti, co na tom co nekompromisně odmítají, nikdy nejeli...

3 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

27.3.2018 v 15:33 | Nahoru | #150
zpíčená ducati! ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 JamesM 66 6.4.2024 v 17:36 JamesM
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 Zbyša 13 15.11.2023 v 19:08 rob456
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 Jakub6390 4 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 Racer21 2 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1
Oprava nádrže Ducati Monster 620 Jura.Olc 10 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc


TOPlist