globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R 1000 K1-K2
19.3.2018 v 22:01
Nazdárek vlastníte tu někdo GSX-R 1000 vzhledem je to Kčko 1-2.V techničáku 2003 motor v rámu je typ T-712 a má 131 Kw jedná se o japonskou verzy.Sytič je manuální toď vše čeho se dá tak na oko všimnout.

Rád bych poznal někoho kdo ji taky má a podělí se o zkušebosti se servisem jaké jsou rozdíly oproti 118Kw verzy?Tady na našech stránkách toho moc nezjistim.Hoďte do placu každé info ohledně tohoto typu díky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K1-K2

21.3.2018 v 11:38 | Nahoru | #31
Zitra poslu fotky.Pri jizde kdyz by se to zkusilo proti 118kw tak to musi jit poznat.Tam by se hned poznalo na brzdu nevim kdy se dostanu.Kazdopadne na bloku zezadu na kyvce je T712

(reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

21.3.2018 v 12:12 | Nahoru | #32
Spieke> Osobně si myslím, že ten rozdíl jen tak lechce nepoznáš, moje Sůza potrápila kámošova Blada 08 co měl 185, takže o 20 víc jak já, prostě na první 4 kvalty úplně stejné zrychlení, jen pak na 6ku nad 200 mu to letělo víc....dneska je výkon vyhoněn otáčkama, a tyto starší gixera mají perfetní spodek a střední otáčky. Chtělo by na brzdu, to by jsi poznal hned po prvním natočení

GSX-R 1000 K1-K2

21.3.2018 v 21:14 | Nahoru | #33
Tak já mám v TP typ motoru T713.

GSX-R 1000 K1-K2

22.3.2018 v 09:06 | Nahoru | #34
V podstatě bych srovnávání výkonu na silnici neměřil a raději si zajel na tu brzdu. Jeden časák dělal test VTR 1000F vs SP1 ,bylo to roku tuším 2004 - 2005 a šlo o to je porovnat mezi sebou a se soudobou motorkou, vybrali GSXR-1000 K3-K4. Jedna část toho testu pojednávala o zrychlení s pevným startem. 0 - 160km/h tyto tři motorky jely prakticky vedle sebe a to má Fko 110 koní a Gixxer 170. Nad 160 Gixxer začal ujíždět a nad 200 prakticky zmizel, tam už se ta pořádná porce koní navíc projevila markantně. Proto se vůbec nedivím, jak psal Sonicek, že potrápil silnější motorku, 20koní je prd rozdíl

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K1-K2

22.3.2018 v 19:43 | Nahoru | #35

(reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

22.3.2018 v 20:13 | Nahoru | #36
Spieke> Vyfoť motor z obou stran z boku, podle toho by to mělo jít poznat.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K1-K2

22.3.2018 v 20:23 | Nahoru | #37

(reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

22.3.2018 v 21:22 | Nahoru | #38
Spieke> Rozdíl mezi K2 a K3 nepoznám, ale K5 to není určitě.

GSX-R 1000 K1-K2

23.3.2018 v 06:24 | Nahoru | #39
Myslím, že to bude K1-2, K3-k4 měla trošku jiné víka, ale jistej si nejsem, už nemám sůzu 2 roky....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1163, 1164] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 34904 Dnes v 07:53 Krovak
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 518 21.3.2024 v 12:07 Ozzy_
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin
Kterou vybrat R1, GSX-R 1000, CBR 1... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Eqwidirium 3 10.10.2023 v 08:11 Ozzy_

TOPlist