Téma: GSX-R 1000 K1-K2
19.3.2018 v 22:01
Nazdárek vlastníte tu někdo GSX-R 1000 vzhledem je to Kčko 1-2.V techničáku 2003 motor v rámu je typ T-712 a má 131 Kw jedná se o japonskou verzy.Sytič je manuální toď vše čeho se dá tak na oko všimnout.

Rád bych poznal někoho kdo ji taky má a podělí se o zkušebosti se servisem jaké jsou rozdíly oproti 118Kw verzy?Tady na našech stránkách toho moc nezjistim.Hoďte do placu každé info ohledně tohoto typu díky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 08:17 | Nahoru | #1
To se mi nějak nezdá, 131Kw rozhodně stroje do roku 05 neměli, tolik koní tam možná máš až po ostřejší vačce a jiných pravavách.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 08:29 | Nahoru | #2
Tvl. ma gramatika ma taky znacne nedostatky, ale napsat verzY uz je i na me moc.
Ty kW mas napsane v TP?

(reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 17:03 | Nahoru | #3
V_i_c_i> hele taky neresim ze nepises hacky a carky tak neprud.Jo v tp to mam 131Kw i kdyz to dam prekontrolovat pres vin tak je to stejne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 17:10 | Nahoru | #4
Sonicek> No kdyz se podivas na web mobil.de tak tam najdes gsx-r s tema kw sice jen par,ale jsou tam.Pry by to mela byt nejaka japonska verze.Je v ni motor typove oznaceni T-712 ten se daval K5 a nekde sem se docetl i k7.

Tady

GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 17:20 | Nahoru | #5

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 18:53 | Nahoru | #6
Je pravdou, že K1-K3 jsou v podstatě identické, jen jiná jednotka a pár drobností, ale taky to, že pasuje hlava z K7 na K4, a rozdíl mezi K5-K7 taky není nic extra. Ale jinak tohle slyším prvně, jsem zvědavej jak to tu dopadne a jestli někdo zná podrobnosti

(reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 19:21 | Nahoru | #7
Sonicek> taky bych rad zjistil o gsx-r neco noveho , ale asi se o to nikdo tak moc nezajima

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 19:36 | Nahoru | #8
a nevíš kde by měla být ta odlišnost v motoru? Čím se to líší? Já měl svoje gixero K4 an brzdě, měl jsem tam laďák + BMC a na 131Kw by to rozhodně nešlo.
Když se podívám na grafy z brzdy, tak ani se vším vlastně není možny dosáhnout 134Kw.
Podívej tady:
http://www.dkracing....il/gsx-r-1000-01-02/
http://www.dkracing....il/gsx-r-1000-03-04/
až K5, ale to je už yoshy kit
http://www.dkracing....il/gsx-r-1000-05-06/
K7 s max setupem
http://www.dkracing....etail/gsx-r-1000-07/

Naposledy editováno 20.03.2018 19:37:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 19:41 | Nahoru | #9
Sonicek> Ty hodnoty, co jsi sem dal, jsou měřené na zadním kole, motor bude mít o pár procent víc, takže těch 131Kw na motoru je celkem reálně dosažitelných...

GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 19:46 | Nahoru | #10
ano tuto skutečnost vím, ale koukni kolik má K1-K2, já měl na K4 165koní a 112Nm tuším, s výfukem a filtre po naladění,na motoru v DK trošku kecají, ale to je jedno. A aby byl motor výkonostně stejně jako K5, respektive o 4 roky později než vlastně nějaká K5 vůbec byla mi přijde fakt zvláštní. Toto mě zajímá, hlavně kde byl ten největší rozdíl

(reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 19:47 | Nahoru | #11
Don_Marco> Jinak koukám, že jsi z Bozak, známe se? na čem jezdíš?

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 19:58 | Nahoru | #12
Chápu, jak to myslíš. Ještě mě tak napadá, v Japonsku se výkon u motorek dělá nižší, není možné, že ta motorka měla při dovozu 131hp a chyba je na straně úředníka? Spíš asi neznáme, bydlím kousek od Boskovic, jezdím Daytonu 675

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 20:08 | Nahoru | #13
Don_Marco> Já myslím, že stroje pro Japka jsou stejný jako pro EU, ale třeba některé státy EU to mají jinak, viz, Francie (100Kw max) možná je to vážně chyba na straně úředníka. Já třeba vím, že jednotky pro EU jsou úplně stejné jako pro USA, ale přitom na číslech jednotek jsou rozdílné čísla...měl jsem problém s jednoutkou, tak jsem si takovým zjišťováním prošel
To tě teda neznám, jediného kdo líta daytonu v okolí je Igor Kaláb, ale ten jen okruhy Hoď si mě do přátel, někdy se svezeme až bude venku přijatelně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 20:21 | Nahoru | #14
Sonicek> Já měl do minulého roku CBR 600RR 2008 přímo z Japonska, omezovač byl na 180km/h, výkon 48koní a rozeta o 4 zuby menší a tak to tam mají všechny, takže bych to čekal i u litru. Daytonu mám od podzimu, jel jsem na ní zatím jednou, ale oproti Hondě je to nebe a dudy Rád tě poznám, není problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 20:35 | Nahoru | #15
Don_Marco> To bych teda nechtěl ale pokud s moto začínáš, tak to tak hrozná zase nebylo ne No jasně, někdy sednem na benzině pokecáme a pak se svezem, hodně jezdíme směr Bystřice, tam jsou silnice asi nejlepší, taková naše základna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 20:45 | Nahoru | #16
Sonicek> No, já ji otevřel hned druhý týden, to se vážně nedalo... Jak tak koukám na video, budeme si s tím kochacím tempem rozumět

(reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 20:50 | Nahoru | #17
Don_Marco> tak cajk, počkáme na lepší počasí a pak se sklouznem

GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 20:56 | Nahoru | #18
Techničák snese vše...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 20:58 | Nahoru | #19

Spieke píše: Sonicek> No kdyz se podivas na web mobil.de tak tam najdes gsx-r s tema kw sice jen par,ale jsou tam.Pry by to mela byt nejaka japonska verze.Je v ni motor typove oznaceni T-712 ten se daval K5 a nekde sem se docetl i k7.

Tady


Takže máš K1 s motorem z K3, který se dával až do K7?

GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 21:49 | Nahoru | #20
Já měl v TP u GSX1100R z roku 1988 výkon napsaný 145kW Chyba u přepisu z DE na CZ, Helmuti to měli v PS a úředník z ČR to tam dal v kW Asi abych měl radost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

20.3.2018 v 23:31 | Nahoru | #21
BlackSabbath> Nevim chces dat sprinty?Muzeme zkusit

(reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

21.3.2018 v 07:19 | Nahoru | #22

Spieke píše: BlackSabbath> Nevim chces dat sprinty?Muzeme zkusit


Co na sprintu zjistíme? Maximálně to, že když je nejezdím, tak prohraju Si to nech změřit a hned budeš vědět docela přesně.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K1-K2

21.3.2018 v 07:22 | Nahoru | #23
dejte sprinty!

(reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

21.3.2018 v 08:37 | Nahoru | #24

dejf. píše: dejte sprinty!


Že seš to ty...Ale až budu mí lanč kontról

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K1-K2

21.3.2018 v 08:41 | Nahoru | #25
rekl bych, ze se nekdo pri prihlasovani upsal... 131kW v te dobe nedokazal nikdo, i tech 118kW, nebo kolik K1 mela byla neuveritelna senzace, kdyz do te doby "nejvic" R1 mela jen 150ps

T712 by mel byt podle me K3 motor - v tom kodu T=1000ccm, 7=4valec 4takt, 12=varianta motoru (lisi se pro ruzne trhy, srkcenej atd) skoro bych dokonce rekl, ze ta 712 je FR verze, nejakym zpusobem skrcena....

Naposledy editováno 21.03.2018 08:56:23

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K1-K2

21.3.2018 v 08:52 | Nahoru | #26
ta tvoje bestie by mela proti k1 po par metrech smazat i rozdil volsovejch ruk na startu ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

21.3.2018 v 08:55 | Nahoru | #27

assassin píše: rekl bych, ze se nekdo pri prihlasovani upsal... 131kW v te dobe nedokazal nikdo, i tech 118kW, nebo kolik K1 mela byla neuveritelna senzace, kdyz do te doby "nejvic" R1 mela jen 150ps

T712 by mel byt podle me K2 (maximalne K3) motor - v tom kodu T=1000ccm, 7=4valec 4takt, 1 = prvni model, 2=varianta motoru (lisi se pro ruzne trhy, srkcenej atd) skoro bych dokonce rekl, ze ta 712 je FR verze, nejakym zpusobem skrcena....


To mě napadlo. Japonci pro svůj trh mají motorky spíše omezené, než pro Evropu. Takže kdyby to bylo pro Francii, tak by to mohlo být 100 kw a to je plus mínus 131 koní. Tak to mohli zaměnit. A nebo je ve Francii hodnota 100 koní?

(reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

21.3.2018 v 08:56 | Nahoru | #28

dejf. píše: ta tvoje bestie by mela proti k1 po par metrech smazat i rozdil volsovejch ruk na startu ne?


Netuším. Ale letos snad jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

21.3.2018 v 09:04 | Nahoru | #29

BlackSabbath píše: To mě napadlo. Japonci pro svůj trh mají motorky spíše omezené, než pro Evropu. Takže kdyby to bylo pro Francii, tak by to mohlo být 100 kw a to je plus mínus 131 koní. Tak to mohli zaměnit. A nebo je ve Francii hodnota 100 koní?



francie omezuje na 100koni. jeste je moznost, ze je to jeden z prvnich motoru K5 - nejakej prechodovej model, tam by sedelo 131kW ... ale to by melo jit poznat pohledem, motor K5 je jinej ... K1-K4 ma stejnej blok a od K5+ se lisi....

(reakce na) GSX-R 1000 K1-K2

21.3.2018 v 09:42 | Nahoru | #30

assassin píše: francie omezuje na 100koni. jeste je moznost, ze je to jeden z prvnich motoru K5 - nejakej prechodovej model, tam by sedelo 131kW ... ale to by melo jit poznat pohledem, motor K5 je jinej ... K1-K4 ma stejnej blok a od K5+ se lisi....


Tak ať pošle foto motoru. Já se doma podívám na označení motoru.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Suzuki GSX-R 1000 shark.tomas 2 20.4.2018 v 19:24 shark.tomas
Kolega na svižnější jízdu [1 ... 415, 416] Suzuki GSX-R 1000 baiker 12473 19.4.2018 v 10:43 SLEEPER
Servis Brno a okolí Suzuki GSX-R 1000 Romeo.GSXR 5 16.4.2018 v 07:56 ThomasDRZ
Supersporty 2018 - anketa Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR Fireblade, BMW S... Kohlstein17 20 13.4.2018 v 21:25 RElegend
Levné rychlořazení - quickshifter [1, 2] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Corela91 37 9.4.2018 v 19:35 Kocandak


TOPlist