1 reakcí na tento příspěvek moje první
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první
Pearls píše: Jasně BMW nekupuj kup si HD. Sekáč ti poradí
A může se mnou jezdit za Putinem...Máme na to zase šest let.
Naposledy editováno 19.03.2018 04:56:04
3 reakcí na tento příspěvek moje první
Deptak55 píše: chlapi může tě mi teda poradit nějakou tu motorku ? něco fakt pro začátečníka ve stylu toho bramborák dík co ta Honda Transalp to vypadá levně na začátek
Ta Honda Transalp co vypadá levně je ve stylu toho bramboráka?Kup si to BMW když o tom pořád píšeš.
a)Podle požadavků
b)Podle vzhledu
c)Všichni říkají že tahle je nejlepší
Tebe bych tipnul na c),případně na b).Každopádně pokud chceš něco "ve stylu bramborák",kup si nějaké BMW,protože tyhle stroje jsou tak specifické že je nikdo nekopíruje.Jako začátečnické jsou prvoplánovně mašiny do 125ccm a modely dodržující 35kW.Začít lze (téměř) na čemkoliv pokud nemá člověk v hlavě nasráno a ovládá svou pravou ruku.Pokud vzhlížíš k Bramboře,všechno ostatní bude jen "předstupeň"...
1 reakcí na tento příspěvek moje první
Co se tyce servisu - zakladni servis je stejne drahej jako na japonce. Co se kazi - uz zminenej hall senzor (+- 4 tisice), remen alternatoru (+-300Kc), obcas se protoci kardan (nevim presne asi 10 tisic Kc ale meni se jednou za zivotnost motoru). Osobne u R1150GS nevidim zadnou velkou vyhodu proti R1100GS, krom toho ze je mladsi. Lepsi ovladace a jeden kvalt v prevodovce navic...
Naposledy editováno 19.03.2018 08:50:42
http://www.motorkari...umph-tiger-955i.html
popřípadě roky 99-00 odtud
http://www.motorkari...iumph-tiger-900.html
900i, je to mezityp ,motor 885 ccm ale už stříkačka, vzhled 955i, rozdíl je ve výkonu 62kw/82Nm x 80kw/92Nm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první
Slávek-TDM píše: S timhle rozpoctem bych vybiral R1100GS z roku 97+ (uz s prevodovkou EAE*). Jako zacatecnik bych rozhodne trval na ABS (funkcnim), padacim ramu a ochrane valcu. Pokud by mela vybavu dobrou jako doraz rizeni, vyztuhy prevodovky, hlinikovy kufry a uz lepsi tlumice, tim lip.
Co se tyce servisu - zakladni servis je stejne drahej jako na japonce. Co se kazi - uz zminenej hall senzor (+- 4 tisice), remen alternatoru (+-300Kc), obcas se protoci kardan (nevim presne asi 10 tisic Kc ale meni se jednou za zivotnost motoru). Osobne u R1150GS nevidim zadnou velkou vyhodu proti R1100GS, krom toho ze je mladsi. Lepsi ovladace a jeden kvalt v prevodovce navic...
Jp, jo, hlavně aby měla kufry, to by pak nebylo pravé GS, co na tom, že je nevyužije a jen překáží
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první
zdenek86 píše: Jp, jo, hlavně aby měla kufry, to by pak nebylo pravé GS, co na tom, že je nevyužije a jen překáží
Tak to je opravdu moudro dne... Neni lepsi vubec nemit motorku, kdyz ji vyuzivame jen par dni v roce a pak stoji nevyuzita v garazi a prekazi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první
1 reakcí na tento příspěvek moje první
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první
vilemx píše: t_freedom> s nostalgií vzpomínám na časy, kdy jsme se na moto výletech bavili buďto na téma regulátor (u Hondy) nebo spojka (u BMW)
Musi bejt radost resit jen regulator. Asi si koupim jako druhou starsi cbr
1 reakcí na tento příspěvek moje první
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první
Slávek-TDM píše: Tak to je opravdu moudro dne... Neni lepsi vubec nemit motorku, kdyz ji vyuzivame jen par dni v roce a pak stoji nevyuzita v garazi a prekazi?
Máš pravdu, že to co jsi psal Ty je moudro dne Vzhledem k tomu, že doposud jaksi tazatel nesdělil, co chce vůbec jezdit a k čemu motorku využívat, tak se dost těžko radí Ale hlavně, aby to mělo kufry... Zvlášť, když má v nicku, že je z Prahy, tam ty kufry opravdu vůbec na obtíž nejsou Ale chápu, že všichni majitelé GS musí mít svůj stroj ověšený maximem doplňků, aby ostatním dokázali, že na to mají a jací jsou frajeři. To že v těch obrovskejch kufrech vozí tak maximálně vzduch už není důležitý
V tomhle případě máš taky pravdu, motorku by jsi měl prodat, když jí využíváš jen pár dní v roce, mě motorka překáží tak 3-4měsíce kdy sněží, mrzne nebo leje, jinak jezdí pořád
Naposledy editováno 19.03.2018 20:44:13
1 reakcí na tento příspěvek moje první
->Slávek-TDM: jasně já určitě došli argumenty, tak začneme standart
->Deptak55: abychom to nějak rozsekli... tak Tvoje tělesné proporce jsou fajn, ale fakt by to chtělo vědět, kam na tý mašině chceš jezdit? Jinak Ti můžeme doporučit všechno od pionýra po goldwinga To GSo jsi napsal jako vodítko z jakého důvodu? Líbí se ti "jen"? Nebo se chystáš do terénu? Nebo máš strach aby Tě to uvezlo? Tohle si chce vyjasnit a pak podle toho se zaměřit na výběr
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 21:42 Destroyer |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 10:51 kokoška. |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 14 | 5.10.2023 v 20:08 oration |