globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: moje první
18.3.2018 v 05:33
ahoj chci se zeptat co by jste mi doporučili za první motorku chtěl bych něco jako je BMW 1150gs mám 190 cm a váha 100kg a chtěl bych se vejít max cc 80-90 tisíc děkuji za každou pomoct

1 reakcí na tento příspěvek moje první

18.3.2018 v 16:44 | Nahoru | #31
Anti Rekl bych,ze vsichni...tedy skoro vsichni, vedi jak jsem to myslel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první

18.3.2018 v 17:50 | Nahoru | #32

Pearls píše: Jasně BMW nekupuj kup si HD. Sekáč ti poradí



A může se mnou jezdit za Putinem...Máme na to zase šest let.

Naposledy editováno 19.03.2018 04:56:04

3 reakcí na tento příspěvek moje první

18.3.2018 v 21:49 | Nahoru | #33
chlapi může tě mi teda poradit nějakou tu motorku ? něco fakt pro začátečníka ve stylu toho bramborák dík co ta Honda Transalp to vypadá levně na začátek

moje první

18.3.2018 v 22:40 | Nahoru | #34
Určitě na začátek Alp dobrá volba...

moje první

18.3.2018 v 22:49 | Nahoru | #35
Vstrom udela za stejny love vic radosti...

(reakce na) moje první

19.3.2018 v 05:01 | Nahoru | #36

Deptak55 píše: chlapi může tě mi teda poradit nějakou tu motorku ? něco fakt pro začátečníka ve stylu toho bramborák dík co ta Honda Transalp to vypadá levně na začátek



Ta Honda Transalp co vypadá levně je ve stylu toho bramboráka?Kup si to BMW když o tom pořád píšeš.

(reakce na) moje první

19.3.2018 v 05:41 | Nahoru | #37
Deptak55> Motorka se vybírá:
a)Podle požadavků
b)Podle vzhledu
c)Všichni říkají že tahle je nejlepší
Tebe bych tipnul na c),případně na b).Každopádně pokud chceš něco "ve stylu bramborák",kup si nějaké BMW,protože tyhle stroje jsou tak specifické že je nikdo nekopíruje.Jako začátečnické jsou prvoplánovně mašiny do 125ccm a modely dodržující 35kW.Začít lze (téměř) na čemkoliv pokud nemá člověk v hlavě nasráno a ovládá svou pravou ruku.Pokud vzhlížíš k Bramboře,všechno ostatní bude jen "předstupeň"...

1 reakcí na tento příspěvek moje první

19.3.2018 v 08:17 | Nahoru | #38
S timhle rozpoctem bych vybiral R1100GS z roku 97+ (uz s prevodovkou EAE*). Jako zacatecnik bych rozhodne trval na ABS (funkcnim), padacim ramu a ochrane valcu. Pokud by mela vybavu dobrou jako doraz rizeni, vyztuhy prevodovky, hlinikovy kufry a uz lepsi tlumice, tim lip.
Co se tyce servisu - zakladni servis je stejne drahej jako na japonce. Co se kazi - uz zminenej hall senzor (+- 4 tisice), remen alternatoru (+-300Kc), obcas se protoci kardan (nevim presne asi 10 tisic Kc ale meni se jednou za zivotnost motoru). Osobne u R1150GS nevidim zadnou velkou vyhodu proti R1100GS, krom toho ze je mladsi. Lepsi ovladace a jeden kvalt v prevodovce navic...

(reakce na) moje první

19.3.2018 v 08:32 | Nahoru | #39

sekáčmagor píše: A může se mnou jezdit za Putinem...Máme na to zase šest let.



Jo to můžete tam je to pořád rovně ideální pro HD

Naposledy editováno 19.03.2018 08:33:21

moje první

19.3.2018 v 08:50 | Nahoru | #40
Nejlepší pro tebe by bylo někam zajít a zkusit se posadit na ty motorky co ti tu radí. Třeba už samotnej posez ti řekne co ti sedí. Další bych doporučil se na těch motorkách projet. Nedej na keci že na začátek jsou jiný motorky. Je tu plno lidí co na GS začínalo a i plno jinech co začínalo na těžších motorkách. Začátečníkům padaj motorky většinou v nulový nebo minimální rychlosti a výhoda GS je ,že se nic neláme,nepraská pouze to zvedneš a jedeš dál. Hlavně si musíš říct co se tobě líbí a jak chceš motorku používat a pak ser na keci. A jesli pokukuješ po BMW už teď tak ať koupíš cokoli stejně u něj nakonec skončíš

Naposledy editováno 19.03.2018 08:50:42

(reakce na) moje první

19.3.2018 v 10:18 | Nahoru | #41
Deptak55> Spomenuté Transalp i V-Strom sú fajn. Otázka je, či zvažuješ aj niečo iné ako GS, to už si musíš odpovedať sám.

Otázka je, koľko budeš jazdiť v "teréne" (alebo aspoň na polňačkách), koľko na ďalekých cestách a koľko okolo komína...

moje první

19.3.2018 v 10:38 | Nahoru | #42
Alpa bych mu teda nedoporučil. Jednak jeho tělesná konstituce a fakt že jako začátečník asi nebude létat někde na drapákách po kopcích. To už spíš ten Keř. Ale klidně ať si koupí to BMW, jen aby pak nebyl překvapený, když to toho bude muset ještě něco nainvestovat.

(reakce na) moje první

19.3.2018 v 10:54 | Nahoru | #43
Deptak55> Ještě taková doplňující otázka - Hadry, helmu, boty, rukavice - máš? Nebo na to aspoň zvlášť rozpočet? Anebo se to musí vejít do těch 80-90?

moje první

19.3.2018 v 11:09 | Nahoru | #44
jako první motorka gs1150 uplně vpohodě,,, ale chce to sednou a zkusit se projet,, třeba ti nemusí sednout

moje první

19.3.2018 v 11:32 | Nahoru | #45
pročti si to celé tady, minimálně je to přiměřená alternativa k 1150 gs za méně peněz ( ve tvé cenové představě )
http://www.motorkari...umph-tiger-955i.html
popřípadě roky 99-00 odtud
http://www.motorkari...iumph-tiger-900.html
900i, je to mezityp ,motor 885 ccm ale už stříkačka, vzhled 955i, rozdíl je ve výkonu 62kw/82Nm x 80kw/92Nm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první

19.3.2018 v 13:35 | Nahoru | #46

Slávek-TDM píše: S timhle rozpoctem bych vybiral R1100GS z roku 97+ (uz s prevodovkou EAE*). Jako zacatecnik bych rozhodne trval na ABS (funkcnim), padacim ramu a ochrane valcu. Pokud by mela vybavu dobrou jako doraz rizeni, vyztuhy prevodovky, hlinikovy kufry a uz lepsi tlumice, tim lip.
Co se tyce servisu - zakladni servis je stejne drahej jako na japonce. Co se kazi - uz zminenej hall senzor (+- 4 tisice), remen alternatoru (+-300Kc), obcas se protoci kardan (nevim presne asi 10 tisic Kc ale meni se jednou za zivotnost motoru). Osobne u R1150GS nevidim zadnou velkou vyhodu proti R1100GS, krom toho ze je mladsi. Lepsi ovladace a jeden kvalt v prevodovce navic...



Jp, jo, hlavně aby měla kufry, to by pak nebylo pravé GS, co na tom, že je nevyužije a jen překáží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první

19.3.2018 v 13:48 | Nahoru | #47

zdenek86 píše: Jp, jo, hlavně aby měla kufry, to by pak nebylo pravé GS, co na tom, že je nevyužije a jen překáží


Tak to je opravdu moudro dne... Neni lepsi vubec nemit motorku, kdyz ji vyuzivame jen par dni v roce a pak stoji nevyuzita v garazi a prekazi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první

19.3.2018 v 14:06 | Nahoru | #48
Luky.> promiň, ale napsat že "suchá" spojka vydrží víc jak v oleji je prostě blud... to že tobě vydržela 150tkm neznamená, že je obecně výhodnější něž mokrá. A prosím tě, nepiš že tomu nerozumím a že ji nemám... jo ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první

19.3.2018 v 14:21 | Nahoru | #49
t_freedom> s nostalgií vzpomínám na časy, kdy jsme se na moto výletech bavili buďto na téma regulátor (u Hondy) nebo spojka (u BMW)

moje první

19.3.2018 v 14:23 | Nahoru | #50
Mám bawo i yamahu a že bych do nějaké míň investoval, to se říct nedá. Všechny potřebovali investici, ale yamaha se srala víc. Nevím jen jestli je zrovna 1150 vhodná na začátek, je to těžká mrcha a lehčí motorka udělá v prvním roce větší službu.

1 reakcí na tento příspěvek moje první

19.3.2018 v 16:56 | Nahoru | #51
Já bych doporučil kouzelný písmenka J-A-W-A 350 ;) a zbude ještě na hadry, helmu a druhou džawu na díly A cena zatím stále jen roste

(reakce na) moje první

19.3.2018 v 17:23 | Nahoru | #52

Deyva píše: Já bych doporučil kouzelný písmenka J-A-W-A 350 ;) a zbude ještě na hadry, helmu a druhou džawu na díly A cena zatím stále jen roste



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první

19.3.2018 v 17:44 | Nahoru | #53

vilemx píše: t_freedom> s nostalgií vzpomínám na časy, kdy jsme se na moto výletech bavili buďto na téma regulátor (u Hondy) nebo spojka (u BMW)



Musi bejt radost resit jen regulator. Asi si koupim jako druhou starsi cbr

(reakce na) moje první

19.3.2018 v 17:50 | Nahoru | #54

Rutti píše: Musi bejt radost resit jen regulator. Asi si koupim jako druhou starsi cbr


Klidně, ale nezapoměň pak kontrolovat dobíjení Ale chápu, že to je nuda oproti rozhodování, jestli obyčejnou, keramickou nebo jinou kosmickou lamelu

1 reakcí na tento příspěvek moje první

19.3.2018 v 19:58 | Nahoru | #55


A nebo ze by tuhle, tam bych resil asi veci

(reakce na) moje první

19.3.2018 v 20:35 | Nahoru | #56
Rutti> Obávám se,že milovníci Německého "dizajnu" ten Italský tak nějak nepochopí.Jsou to dva naprosto odlišné světy....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první

19.3.2018 v 20:39 | Nahoru | #57

Slávek-TDM píše: Tak to je opravdu moudro dne... Neni lepsi vubec nemit motorku, kdyz ji vyuzivame jen par dni v roce a pak stoji nevyuzita v garazi a prekazi?



Máš pravdu, že to co jsi psal Ty je moudro dne Vzhledem k tomu, že doposud jaksi tazatel nesdělil, co chce vůbec jezdit a k čemu motorku využívat, tak se dost těžko radí Ale hlavně, aby to mělo kufry... Zvlášť, když má v nicku, že je z Prahy, tam ty kufry opravdu vůbec na obtíž nejsou Ale chápu, že všichni majitelé GS musí mít svůj stroj ověšený maximem doplňků, aby ostatním dokázali, že na to mají a jací jsou frajeři. To že v těch obrovskejch kufrech vozí tak maximálně vzduch už není důležitý
V tomhle případě máš taky pravdu, motorku by jsi měl prodat, když jí využíváš jen pár dní v roce, mě motorka překáží tak 3-4měsíce kdy sněží, mrzne nebo leje, jinak jezdí pořád

Naposledy editováno 19.03.2018 20:44:13

moje první

19.3.2018 v 20:57 | Nahoru | #58
zdenek86> jenom tancis ve vlastnich hovnech...

(reakce na) moje první

19.3.2018 v 22:07 | Nahoru | #59
zdenek86> Toto celkom nechápem, tie kufre sa dajú dať dole, keď ich nepotrebuješ...

1 reakcí na tento příspěvek moje první

19.3.2018 v 22:46 | Nahoru | #60
->Metric: No mě to nevykládej Kdysi jsme si s kolegou dělali různé statistiky při popojíždění v Praze a jednou z nich bylo, kolik motorkářů s kuframa na GS je bude mít sundané, jen držáky. Výsledek si pamatuju pořád, jeden A jeden je měl možná opodstatněné, on i motorka byly za... od bahna fest, ale nikdo mě nepřesvědčí, že těch 98% zbylých, kteří mají GSo vyleštěné, že si musíš vzít sluneční brýle a jedou s tím do města nejsou dementi a ty kufry nejsou prázdné.
->Slávek-TDM: jasně já určitě došli argumenty, tak začneme standart

->Deptak55: abychom to nějak rozsekli... tak Tvoje tělesné proporce jsou fajn, ale fakt by to chtělo vědět, kam na tý mašině chceš jezdit? Jinak Ti můžeme doporučit všechno od pionýra po goldwinga To GSo jsi napsal jako vodítko z jakého důvodu? Líbí se ti "jen"? Nebo se chystáš do terénu? Nebo máš strach aby Tě to uvezlo? Tohle si chce vyjasnit a pak podle toho se zaměřit na výběr
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 10:51 kokoška.
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 14 5.10.2023 v 20:08 oration

TOPlist