Téma: Power Commander
Zdravím, mám takový problém a chtěl bych poprosit o radu přátelé :) Mám Kawasaki ER 6N 2015. Koupil jsem si na ní laděný výfuk Dominator. Když, ale jedu, tak na jedničku a dvojku to škube a mezi rychlostma do trojky to taky jak kdyby škubalo nebo trochu vynechávalo. Od trojky už to, ale nedělá. No nejspíš je to tím jak ten výfuk hodně střílí a jinak tam fungují palivové mapy. Tím pádem přicházím i o výkon. Potřeboval bych radu. Chtěl bych koupit Power Commander, ale nemůžu žádný za rozumnou cenu najít. Tak se chci zeptat. Nemáte někdo zkušenosti z nějakým Power Commanderem z Číny nebo z nějakým za rozumné peníze(2 000- 4 000,- )? Předem děkuji za rady :)

1 reakcí na tento příspěvek Power Commander

13.3.2018 v 19:10 | Nahoru | #1
Takovej power commnader z ciny ti urcite kazdej odladi 🤣 kup poradnej ladak a nebo ho vyhod...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander

13.3.2018 v 19:20 | Nahoru | #2
StiefTomas> Jako proč jsem asi píšu? Protože nechci dávat 7K nebo víc za Commander? Nějaká možnost musí existovat, ale jako upřímností si nešetřil no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander

13.3.2018 v 19:26 | Nahoru | #3

Adovec píše: StiefTomas> Jako proč jsem asi píšu? Protože nechci dávat 7K nebo víc za Commander? Nějaká možnost musí existovat, ale jako upřímností si nešetřil no



tohle je dost specificka vec - nainstalovat a naladit to nemuze zadnej "levnej cinan", ale nekdo kdo to umi = je drahej, tim padem pro to zarizeni neexistuje poptavka a tim padem to cinan nevyrabi....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander

13.3.2018 v 19:28 | Nahoru | #4
assassin> A není třeba možnost, že mi ho naladí někdo kdo se v tom vyzná? :) Moc se v tom nevyznám, ale někdo by to mohl umět ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander

13.3.2018 v 19:33 | Nahoru | #5

Adovec píše: assassin> A není třeba možnost, že mi ho naladí někdo kdo se v tom vyzná? :) Moc se v tom nevyznám, ale někdo by to mohl umět ne?



znam par lidi co to umi, da se rict, ze tu praci o ktere pises delaji za 10-15tis a stoji se na ne pul roku a dele fronta = nemaji duvod to delat levneji....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander

13.3.2018 v 19:54 | Nahoru | #6
assassin> Aha tak to se asi ani nevyplatí no :( No zkusim počkat ještě na nějaký rady no :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander

13.3.2018 v 20:02 | Nahoru | #7

Adovec píše: assassin> Aha tak to se asi ani nevyplatí no :( No zkusim počkat ještě na nějaký rady no :)



jasny, ucenej z nebe nespadl a treba ti nekdo poradi lip - ona je moznost koupit jetej a nacpat tam mapu co splasis nekde na zahranicnim foru - to by se s trochou stesti mohlo podarit i v cenovem rozpeti co pises.....

Power Commander

13.3.2018 v 20:04 | Nahoru | #8
M-Style tuning povýšen o další level...

(reakce na) Power Commander

13.3.2018 v 20:09 | Nahoru | #9
assassin> Ještě uvidím no. Každopádně díky za rady

Power Commander

13.3.2018 v 22:18 | Nahoru | #10
Potřebuješ dB kiler, a hlavně vzduchový filtr, nejlépe nový. Pak to pojede lépe, i se současnou řj.
Jestli do toho nechceš investovat řádově 10tis. , ser na to.

Power Commander

14.3.2018 v 08:31 | Nahoru | #11
Mrkni tady do bazaru je tam power commander V na tvou motorku pokud nemáš KN filtr možná bych ho tam dal.

Power Commander

14.3.2018 v 08:43 | Nahoru | #12
Jenze jen nakupem PC to nekonci. Nekdo do toho musi dostat rozumnou mapu a tu na netu nesezenes.
Pro tebe podle me nejlepsi volba bude poslat pryc toho Dominatora a koupit nejaky rozumny laufy.

Power Commander

14.3.2018 v 09:04 | Nahoru | #13
no vyzkousi mapy co tam jsou a necha tu na kterou to pojede nejlip... lepsi nez nic... zas delat kvuli koncovce custom mapu na er6 je docela overkill....

Power Commander

14.3.2018 v 09:38 | Nahoru | #14
Za sebe bych Ti doporučil prodat ten Dominátor a koupit koncovku na tvoji motorku od nějaké renomované značky Ve výsledky to bude nejefektivnější/náklady.
Další možnost je koupit PC a nechat mapu přímo od dynojetu, ale to taky není za určitých okolností výhra. ale i tam počítej 5tis. když seženeš jetej.
Pak nechat odladit origo jednotku, lepší jak PC ale počítej min.8tis za práci
a TOP. dát to zopátky do origo stavu a počkat si až pro opičku budeš mít na banány
- každá úprava něco stojí, takže pokud nemáš love, do větších akcí se nepouštěj

1 reakcí na tento příspěvek Power Commander

Skvělá odpověď, děkuji! 14.3.2018 v 10:25 | Nahoru | #15
- celkom nechapem co mate proti vyfukom Dominator...
- je to uplne standardny "ladeny" vyfuk = (priechdzi/bez restrikcii/tzv kominova rura)
- ked ho vymeni za iny "ladeny" vyfuk, inej znacky, tak sa to bude spravat uplne rovnako.

Naposledy editováno 14.03.2018 10:25:48

(reakce na) Power Commander

14.3.2018 v 10:42 | Nahoru | #16
TomanPCM> To bude asi tím, že spousta výrobců svoje výfuky zkouší na brzdě, aby neměli negativní vliv výkon a životnost.
Dominátor je pouze jak jsi psal trubka, dělaná na "koleně" a k tomu bez Ečka, respektive nemá na silnici co dělat.

2 reakcí na tento příspěvek Power Commander

14.3.2018 v 11:34 | Nahoru | #17
- ja som teda mal v ruke aj "znackove" vyfuky a ta konstrukcia je uplne rovnaka, rozdiel je len vo vonkajsom dizajne
- dominator ponuka 3 verzia DB killera, tak sa da nastavit rozny utlm/odpor koncovky

Naposledy editováno 14.03.2018 11:36:37

(reakce na) Power Commander

14.3.2018 v 11:57 | Nahoru | #18

TomanPCM píše: - ja som teda mal v ruke aj "znackove" vyfuky a ta konstrukcia je uplne rovnaka, rozdiel je len vo vonkajsom dizajne
- dominator ponuka 3 verzia DB killera, tak sa da nastavit rozny utlm/odpor koncovky



Mydlis ze dominator ma brzdeny vyfuky na typ motorky??? Udelat ladak neni jen o tom uriznout nerez, nacpat vatu a zavarit.

(reakce na) Power Commander

14.3.2018 v 11:59 | Nahoru | #19
TomanPCM> Já jsem měl v ruce NoName výfuky vs. značkové a rozdíl tam byl docela velkej, zpracování, váha, ale jistě máš z určitého pohledu pravdu. Ono ve výsledku ten značkovej vs noname dělá na brzdě třeba jen 1-2 koně, při pořizovací ceně je to ve prostěch toho noname to nemá cenu rozebírat, ale zase z určitého podhledu někteří výrobci udávají, že přímo daná koncovka je přímo na konktrétní motocykl, resp. není potřeba ladit směs. Dominátor nic takového nemá, prosto ve výsledku mají všechny koncovky identické, takže univerzální.
každého věc co tam dá za laďák, já si vyzkoušel více značek, i ty noname výfuky....za sebe už bych si jej nikdy nekoupil, osobní zkušenost.
A taky si myslím, že pokud někdo chce ladit výkon, tak by měl začít tím nejlepším pokud ze svého stroje chce taky to nejlepší.
Celkově na motorce typu ER-6n, dělat zázraky se samotnou koncovkou a PC asi nebude správná volba, utopíš v tom min. 10tis. a dá ti to 3-5koní, které stejně nepoznáš.

2 reakcí na tento příspěvek Power Commander

14.3.2018 v 14:24 | Nahoru | #20
- ano, teda zaver je ze Dominator & spol, je "nanaladeny ladak". V pripade komplikacii sa menia trisky a air filter, alebo sa upravi palivova mapa aby tak nestrielal do vyfuku.

- ak sa pouzije "rura od komina" je zmes chudobnejsia??? (je vyssia teplota vyfukovych plinou)?
- aky vpliv to ma na vyfukove ventili?
- co v pripade ze uzivaztel neporebuje vyssi vykon? ked chce najme lepsi zvuk?

Naposledy editováno 14.03.2018 14:52:52

(reakce na) Power Commander

14.3.2018 v 15:08 | Nahoru | #21
TomanPCM> Mě nejde a ani mi nešlo o výkon, když jsem si ten ladák kupoval. Spíš mi vadí to, že až moc střílí. Nebo takhle. Mě nevadí, že střílí, ale motorce jo, protože jak jsem psal: Při ražení do trojky to mezi rychlostma trošku jak kdyby vynechá. A při jedničce a prostě nízké rychlosti třeba po městě ta motorka škube. Když jsem se stím byl někde zeptat tak mi řekli, že by to prý chtělo Power Commander. Mam tam i vložku, ale i přes to bohužel výfuk hodně střílí. To je asi ten problém, že fungují jinak ty palivové mapy. Jakmile začnu řadit od trojky do čtyřky a dál... tak už to nevynechává. A bylo mi řečeno, že prý přicházím i o trochu výkonu. Tím jak je tam moc velkej únik tím jak to střílí. A vím, že třeba na Kawasaki ER 6N roku 2005 tenhle problém třeba vůbec není. To až tady u těch novějších

Power Commander

14.3.2018 v 15:11 | Nahoru | #22
Tak a ted ještě vybrat ten nejefektivnější způsob co se ceny a spolehlivosti týče

Power Commander

15.3.2018 v 05:59 | Nahoru | #23
Vyzkoušej originál výfuk aby jsi vyloučil že je závada, třeba někde jinde. Ono 2V jsou na tom o poznání hůř, tam každý zásah do výkové soustavy může udělat pěknej bordel, už to tady jednou řešili na fóru, že u některého stroje to dělalo až 20koní. Nejlevnější je koupit jiný výfuk, nebo pak trošku dražší PC - bavíme se o použitých věcech.

(reakce na) Power Commander

15.3.2018 v 06:04 | Nahoru | #24
TomanPCM> Vystihl jsi to přesně, je to jen trubka, která není odladěná na daný typ motorky. No jasně, že to takto doladíš, ale jak ty poznáš, že je to správně? Musíš na brzdu, kde se pozná co to udělalo za změny, a co dělat pro dosažení správného výsledku. Ano chudší, máš větší výplach. Je to jak píšeš, větší teplota a tím všeobecně trpí celý spalovací prostor. A pokud chce člověk hluk, tak by se měl připravit, že takové výfuky nejsou pro náši zem homologovány, takže by jsi je neměl používat. Pust si zvuky určité motorky s výfuky od jiných výrobců, pokaždé je to jinačí sound, ale taky všechny plní hlukové limity.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První motorka (naháč) Yamaha FZ6 N, Kawasaki ER 6N, Ducati Monster 696, Su... DarkJober 16 10.4.2018 v 15:09 PumaBiker
přední brzda Kawasaki ER 6N kubos17 5 3.4.2018 v 18:59 kubos17
Nevrací se zadní brzdu Kawasaki ER 6N mmks 6 15.3.2018 v 19:26 mmks
Nízké nebo vysoké boty Kawasaki ER 6N lukyhk 8 8.3.2018 v 17:58 lukyhk
Po přehřátí plive vodu z expanzky??? Kawasaki ER 6N korydoly 19 4.3.2018 v 17:23 lukyhk


TOPlist