bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +
11.3.2018 v 00:18
Zdravím zasvěcené, připravuji projekt auta s trubkovým rámem a s laminátovou karoserií na nějaký to závodění na okruhu a sprinty.
Rád bych nějaké rady co vybrat za motor aby splňoval přibližně tyto požadavky.
1)vysoký měrný(litrový) výkon
2)odolnost motoru, tím myslím bezporuchový provoz v mezích možností ,nebo aby snášel třeba zvýšení výkonu (použití NOs atd)
3)rozumná možnost sehnání náhradních dílů
4)levný při nákupu ,tak že zřejmě z nějakého staršího modelu .
Díky za vaše poznatky a náměty ,případně i nabídky F
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

11.3.2018 v 00:47 | Nahoru | #1
Busa ..sice 1300 ccm, ale asi nejlepsi co muze byt...

1 reakcí na tento příspěvek Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

11.3.2018 v 01:33 | Nahoru | #2
jenže těch motorů na prodej za rozumnou cenu moc nebude

Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

11.3.2018 v 07:36 | Nahoru | #3
Busa, BlackBird, ZZR1400, ZX12R, GSX1100R, problém je tyto motory až na BlackBirda sehnat, jezdí to všichni v buginách, v dragsterech a buhvíčem ještě...

Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

11.3.2018 v 07:39 | Nahoru | #4
Nemusel by byt spatnej ten Jawackej (nad)litr...

2 reakcí na tento příspěvek Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

11.3.2018 v 07:42 | Nahoru | #5

Myslíš něco takového? jezdil jsem s tím a neskutečný nářez 2xCBR1000RR teda základ motoru, jinak je to ariel atom, akorát se to nedá téměř řídit, moc výkonu a málo váhy :D

(reakce na) Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

11.3.2018 v 08:52 | Nahoru | #7
RSAIR> pár takových, různých "šráků" jsem stavěl, staré, poctivé motory na vrakáčích už nejsou a ty moderní jsou, z výše popsaných důvodů, celkem drahé... ale jedna zásadní rada, kup bourané, celé moto!!! Ober si vše co budeš potřebovat a zbytek rozprodávej ...k dnešnímu motoru potřebuješ k nastartování mrak "cingrlátek" kolem palivového systému, elektroniky, airbox a mnohdy i origo budíky aj. a pokud budeš vše shánět a dokupovat k holému motoru tak finančně vykrvácíš...

1 reakcí na tento příspěvek Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

11.3.2018 v 10:19 | Nahoru | #8
Hele a co stará Yamaha FJ1200? Když jsem prodával tu svoji, týpek mi vykládal že tenhle motor upravují do dragsterů.. Ten by šel sehnat snad levně..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

11.3.2018 v 11:06 | Nahoru | #9

Carcharot píše: Hele a co stará Yamaha FJ1200? Když jsem prodával tu svoji, týpek mi vykládal že tenhle motor upravují do dragsterů.. Ten by šel sehnat snad levně..


To s těma dragsterama je (byla) pravda, motor FJ1200 a GSX1100 mají nejmohutnější kliku, robustní převodovku a největší rozteč válců = umožňují největší převrtání ... ale v "autě" bude problém, ten vzducháč uchladit...

(reakce na) Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

11.3.2018 v 11:34 | Nahoru | #10

pavel83 píše:
Myslíš něco takového? jezdil jsem s tím a neskutečný nářez 2xCBR1000RR teda základ motoru, jinak je to ariel atom, akorát se to nedá téměř řídit, moc výkonu a málo váhy :D


Ne příliš okázalé chci udělat slušnej podvozek se siluetou Malucha (Fiat 126p)jen s větším rozchodem(vytažené blatníky) a laminátovou kastlí kvůli váze a těžišti.Na sprint je kategorie 2l motor a přepočet na turbo je 1,7 tak že 1,2 s turbem je akorát .

Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

11.3.2018 v 17:26 | Nahoru | #11
Cihla od BMW - je to 1200 a set pro přestavbu na foukání už je k tomu vymyšlen. A sehnat K 1200 RS za rozumné není až tak velký problém. Měli jsme ten motor jen přemapovaný a s minimem úprav ve sportovním člunu..................origo písty, klika, ventily..........snížená hlava, propustnější filtr, výfuck, zvýšen tlak paliva a jiný Eprom a hlavně krásné zástavbové rozměry............motor leží, takže super těžiště. Myslím, že to odbržděné bylo kolem 160ps a odjezdilo to několik sezon bez závad. Umřel na přehřátí poté, co odešla pumpa a fouklo těsnění - prasklo to u ventilových sedel.

Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

11.3.2018 v 22:18 | Nahoru | #12
Napadá mě Kawasaki ZRX 1200, ale s tím BMW to nezní špatně....
Pro inspiraci koukni sem, na 13-ti stránkách možná něco najdeš :
https://allegro.pl/l...nga-hcp-aut-1-3-1003

(reakce na) Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

11.3.2018 v 22:35 | Nahoru | #13

PETARDAK píše: To s těma dragsterama je (byla) pravda, motor FJ1200 a GSX1100 mají nejmohutnější kliku, robustní převodovku a největší rozteč válců = umožňují největší převrtání ... ale v "autě" bude problém, ten vzducháč uchladit...



Tak ciste vzduchsce to nejsou, jsou chlazene hlavne olejem pres olejovy chladic...vytahnout trubky na predek auta, dat vetsinchladic zase tsk velky problem nebude...

1 reakcí na tento příspěvek Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

11.3.2018 v 22:36 | Nahoru | #14
U toho BMW mám obavy z velikosti s převodovkou
Jak ja na tom Yamaha YZF-R1 s odolností??
Nebo kterejm motorům se spíš vyhnout ?

1 reakcí na tento příspěvek Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

12.3.2018 v 05:21 | Nahoru | #15
Jednou jsem někde četl že jeden z nejodolnějších motorú byl CBR 900 a nějaká německá firma s ním dělala takový buginy,ale ten nemá 100kw

Naposledy editováno 12.03.2018 05:22:07

(reakce na) Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

12.3.2018 v 07:16 | Nahoru | #16
RSAIR> Na člunu sice převodovka byla, ale jen pro optimální otáčky šroubu vpřed a zpětnou plavbu..................systém pro který to chceš použít - klidně bych to zastavěl i se suchou spojkou a s převodovkou. kardanový vývod bych jen přes hardyspojku napasoval na diferenciál. Motor pod zadkem uprostřed vozu, převodovka před zadní nápravou a to vše v cca 30 cm výšce. A celý agregát středově vyvážen.............hoď si to na papír i s rozložením hmotnosti a uvidíš. Když vše nacpeš na zadek, neuřídíš to. Maluch ti poleze po zádech a budeš cpát zátěž nad přední nápravu - jako baterii, nádrž a pod.
Kdybych měl ambice si hrát jako ty, moc bych si nevymýšlel a snažil se použít maximálně již vyrobených komponentů.
BMW - luxusní zástavba a skvělá tuhost bloku motor převodovka, suchá spojka - možnost výměny za keramiku, nebo silnější přítlačák, svody pod vůz - minimum problémů, vstřiky a sání nahoře - super přístup. Největší úprava bude natáhnout hadice chlazení do předku a vybourat do předního čela otvor pro vzduch.

Jediný problém tohoto nejjednoduššího řešení je absence zpátečky. Ale i to by šlo pořešit použitím převodovky z K - LT a couvat na starter. Ono plně naložené LT a vykuchaný pouze vytrubkovaný Maluch na tom budou váhově podobně. Ani bych ten motor nefoukal...........i bez úprav má o cca 100 ps víc, než měl Maluch v serii - a to už na hezkou zábavičku stačit bude.

1 reakcí na tento příspěvek Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

12.3.2018 v 07:23 | Nahoru | #17
Ještě bych tady měl motokáru se čtyřválcem 600ccm od Suzuki. To také umí vykouzlit úsměv na tváři. Ale jak se asi chová překoňonovaná a prodloužená kára si po tvých zkušenostech představit asi dokážeš

(reakce na) Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

12.3.2018 v 08:36 | Nahoru | #18

VlaHa píše: Jednou jsem někde četl že jeden z nejodolnějších motorú byl CBR 900 a nějaká německá firma s ním dělala takový buginy,ale ten nemá 100kw


No tak má jen 96kw

(reakce na) Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

12.3.2018 v 09:56 | Nahoru | #19

Brůča. píše: To také umí vykouzlit úsměv na tváři.



jj dřív jsem závodil s motokárma (6 kvaltů asi 47k ) jen jsou z toho dost otlučená žebra ,tak že bych už radši něco s měkčí sedačkou

Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

Skvělá odpověď, děkuji! 12.3.2018 v 19:21 | Nahoru | #20

Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

12.3.2018 v 23:22 | Nahoru | #21
první V-max s v-bostem?
nebo MT 01 to jede vod spoda jako lokomotiva

(reakce na) Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

13.3.2018 v 06:53 | Nahoru | #22

2stroke píše: Busa ..sice 1300 ccm, ale asi nejlepsi co muze byt...



... po pár letech strávených v prostředí autokrosu s tím musím více než souhlasit. A co vydržel vlastně seriovej motor je neskutečný.

Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

13.3.2018 v 08:12 | Nahoru | #23
Pokud by chtěl luxusní převodovku k motoru K 1200 od BMW, tak Hewland FTR 200 - je to sequenční šestikvalt se zpátečkou. Bylo to použito spolu s motorem ( cca 140 kobyl) ve formuli BMW FB 2 pro mladé začínající jezdce.
https://www.google.c...mgrc=QN-MsHiOqf4cHM:

Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

14.3.2018 v 15:05 | Nahoru | #24
GSXR 1100 olej vzduch je to nesmrtelny motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

14.3.2018 v 15:13 | Nahoru | #25

pavel83 píše:
Myslíš něco takového? jezdil jsem s tím a neskutečný nářez 2xCBR1000RR teda základ motoru, jinak je to ariel atom, akorát se to nedá téměř řídit, moc výkonu a málo váhy :D


A ja mel za to,ze tam je K20 z civika

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

14.3.2018 v 15:36 | Nahoru | #26

Kubák píše: A ja mel za to,ze tam je K20 z civika



je asi milion verzi - nejcasteji s k20 hondou... rekl bych ze pise o te V8 limited verzi.... (asi 20ks) a rekl bych ze ten V8 motor je postavenej na zakladu z hayabusy (tzn 2 motory)

Naposledy editováno 14.03.2018 15:38:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

14.3.2018 v 15:56 | Nahoru | #27
assassin> Jj,motory z busy a bylo jich 25ks,ale to neni ten na fotce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

14.3.2018 v 15:58 | Nahoru | #28

Kubák píše: assassin> Jj,motory z busy a bylo jich 25ks,ale to neni ten na fotce



rekl bych ze na foto je naka std verze, ale ono je to v konecnem dusledku fuk... asi se pisateli malicko pomixovaly informace....

(reakce na) Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

14.3.2018 v 16:18 | Nahoru | #29
assassin> Uz mlcim

2 reakcí na tento příspěvek Jaký motor 900-1200 ccm 100kW +

14.3.2018 v 16:21 | Nahoru | #30
Co ten novej trojhrnek od Škodovky? :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist