Téma: Napadá někoho lehčí chopper
10.3.2018 v 16:19
Zdravím všechny, kdo to čtou.
Mám relativně jednoduchý dotaz. Kolegialne jsem si díky kamarádovi udělal velké Áčko s tím že budeme v létě cestovat. On má nahace, GRS750 tuším, na které jsem si zkoušel jezdit. Nicméně tenhle posed ani styl mě nijak neláká, líbí se mi choppery, maximálně nějaký kompromis ke cafe racerujako je např Yamaha xv950.
A teď k problému. Mám Suzuki Intruder M800, který vyhovuje ve všem, až na váhu. Já mám 190cm ale jen 65 kilo, a M800 má něco kolem 260 kilo. Při manipulaci a někdy i jízdě se s ním dost peru. Proč jsem zmiňoval to GSR, to ma 200 kilo a mám pocit že tam by manipulace byla o dost snazší, takže crowdsourcuji modely které napadají další lidi, co by stylově byly choppery ale právě kolem 200 kilo. Dočetl jsem se o HD Street 500/750, ale moc jsem.jich nenašel. Cenovka ideál do dvou set, dvou set padesáti max.
Někdo nějaké nápady prosím? (Trapně i ta xv950 vazi 250kg, jinak bych měl asi vyreseno)
Mám relativně jednoduchý dotaz. Kolegialne jsem si díky kamarádovi udělal velké Áčko s tím že budeme v létě cestovat. On má nahace, GRS750 tuším, na které jsem si zkoušel jezdit. Nicméně tenhle posed ani styl mě nijak neláká, líbí se mi choppery, maximálně nějaký kompromis ke cafe racerujako je např Yamaha xv950.
A teď k problému. Mám Suzuki Intruder M800, který vyhovuje ve všem, až na váhu. Já mám 190cm ale jen 65 kilo, a M800 má něco kolem 260 kilo. Při manipulaci a někdy i jízdě se s ním dost peru. Proč jsem zmiňoval to GSR, to ma 200 kilo a mám pocit že tam by manipulace byla o dost snazší, takže crowdsourcuji modely které napadají další lidi, co by stylově byly choppery ale právě kolem 200 kilo. Dočetl jsem se o HD Street 500/750, ale moc jsem.jich nenašel. Cenovka ideál do dvou set, dvou set padesáti max.
Někdo nějaké nápady prosím? (Trapně i ta xv950 vazi 250kg, jinak bych měl asi vyreseno)
1 reakcí na tento příspěvek Napadá někoho lehčí chopper
Podívej se na VT 600 shadow. Váha 210 kg. Jinak ty cruisery jsou okolo těch 250 kg.
chopr je kus železa a nenapadá mě žádnej,co by byl extra lehkej.. Třeba stará Yamaha virago patřila k těm lehčím...ale podle podle tvojeho rozpočtu je na tebe už stará-levná a taky tím že je lehčí,je i menší a to zas je blbé pro tvou výšku..zbývá jediné,musíš víc jíst a pak klidně ukočíruješ i Triumph rocket (350-400kg) Ale chopr má težíště nízko,tam ta váha není problém,to se chce jen vyjezdit a naučit se manévrovat v pomalé rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek Napadá někoho lehčí chopper
nová kawina, píšou pohotovost hmotnost 230 kg
tady
tady
S tvými 190/65 těžko radit, spíš pro zajímavost, splňuje jen váhu ( zato suprově) http://www.motorkar...i-ls-650-savage.html
Je to starší kus, takže podstatně levnější, jednobuch nebude na cestování ideální, ale zas je to docela indidualistická motorka
Je to starší kus, takže podstatně levnější, jednobuch nebude na cestování ideální, ale zas je to docela indidualistická motorka
Člověče, trochu bych zamakal na fyzičce, třeba alespoň dřepy, aby ti zesílili nohy. A pak nebudeš muset řešit váhu motorky. Ono je to stejně víc v grifu a v hlavě, nakolik si věříš a umíš, než v hrubé síle. A při jízdě o váhu mašiny i tvou jde u cruiserů už opravdu minimálně, není důvod se s ní "prát" - tam už je to jen o zvládnutí mašiny a z toho vyplývající zdravé sebedůvěře. Já bych toho Introše ještě neodepisoval. Trochu zesílit a jezdit a jezdit!
Jen trocha matematiky - já 182/95 (stále docent , ale bejvávalo 88) a mašina 350, s nějakým baťůžkem 410 a není problém. Na tvých 65 kg mi tedy vychází 240-280 kg mašina.
Jen trocha matematiky - já 182/95 (stále docent , ale bejvávalo 88) a mašina 350, s nějakým baťůžkem 410 a není problém. Na tvých 65 kg mi tedy vychází 240-280 kg mašina.
Přesně jak píše charlie. Znám dost panenek, co jezdí mašiny 250 kg+ a problém nemají. Jak to nedávno zhodnotila jedna (158 cm , 52 kg - H-D Road King): “chce to mít trochu v hlavě, trochu šikovnosti a pak se tyto (čti hmotnost) mínusy otočí v tvůj prospěch”.
dostav se na roční stáž - a babička tě vykrmí raz dva. fyzička - jak píšou výše - a nabtat trochu hmotnosti. cruisery jezdím skoro pořád a řekl bych, že zrovna m800 patří mezi ty lehčí. takže pokud chceš zůstat u takového stylu,tak musíš zesílit. j.
A co toto ? Váha 210kg, originál,který u nás moc neuvidíš , motor s chopera,kardan . https://www.mobile....rbike/250733391.html
http://clanky.katalo...-sachs-roadster-800/
http://clanky.katalo...-sachs-roadster-800/
2 reakcí na tento příspěvek Napadá někoho lehčí chopper
Všem moc díky za názory a samozřejmě fyzicku se snažím jak můžu, nemocnej sice nejsem ale žeru jako slon, do toho posiluju a přes 70 to nejde..ale kvuli tomu jsem sem nepsal ze jo :D
Taky věřím že 100% zvládnutí stroje mi toho hodně dokáže eliminovat, ale teď v týdnu jsem zaparkoval před restaurací z mírného kopce, a nemít tam kolegu tak tu motorku v životě nevycouvam zpátky na silnici.
Motorku nutně neodepisuju, ale mít něco lehčeji ovladatelnyho, věřím že si to užívám o něco víc. Z vašich rad se mi desne zalíbil Kawasaki Vulcan D, takže kouknu kde by se na něm dalo projet a zkusím to..
Díky moc všem za zájem
Taky věřím že 100% zvládnutí stroje mi toho hodně dokáže eliminovat, ale teď v týdnu jsem zaparkoval před restaurací z mírného kopce, a nemít tam kolegu tak tu motorku v životě nevycouvam zpátky na silnici.
Motorku nutně neodepisuju, ale mít něco lehčeji ovladatelnyho, věřím že si to užívám o něco víc. Z vašich rad se mi desne zalíbil Kawasaki Vulcan D, takže kouknu kde by se na něm dalo projet a zkusím to..
Díky moc všem za zájem
Xclnt> “zaparkoval jsem motorku z mírného kopce a nemít tam kolegu, tak nevycouvám”. O tom přesně mluvila ta holčina - mít trochu v hlavě. Ale nemysli si, že jsi jedinej. Všichni,kdo na těch lokomotivách jezdí, tohle řeší a proto už při parkování přemejšlí. Ale až budeš vybírat tak pamatuj, že na tom budeš jezdit TY, tobě se musí líbit, ty se na mašině musíš cítit dobře. Přeji Ti při výběru šťastnou ruku a hodně pohodových km v sedle.
Xclnt píše: ...teď v týdnu jsem zaparkoval před restaurací z mírného kopce, a nemít tam kolegu tak tu motorku v životě nevycouvam zpátky na silnici...
Jak už psali přede mnou, tyhle věci se nauč hlídat už při parkování. Jak ses pokoušel couvat? Vsedě a odrážel ses nohama, nebo jsi byl vedle motorky a tahal jsi ji za řídítka? Nebo jednou rukou řídítko a druhou někde pod sedlem? Ta poslední možnost často vyřeší to, co se předchozími dvěmi nepodaří. Ale chce to trénink a mít v ruce ten správný grif. Vlastní zkušenost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr pneu na Suzuki Intruder M 800 Suzuki M 800 Intruder | OndrovoMotoStory | 13 | 27.2.2024 v 17:08 1Gabo |
rozvodový řetězy Suzuki M 800 Intruder | tahgun | 15 | 23.11.2022 v 11:39 Medved |
Co se to stalo s cruisery Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki LC 1500 Intruder, Su... | peta.mar | 24 | 15.7.2022 v 05:02 Yura |
Motor suzuki M 800 Suzuki M 800 Intruder | Alg3na | 2 | 13.6.2022 v 15:42 fatesmaker |
Cukání a zhasnutí motoru Suzuki M 800 Intruder | Qqww | 2 | 2.5.2022 v 07:23 Qqww |