Téma: Úprava krytu motoru Máte lepší řešení
14.2.2018 v 17:37
Ahoj,
pořídil jsem si kryt motoru
¨
ale když je přišroubovaný na motorce tak mě moc nevyhovuje, že z něj dole koukají matky, bojím se abych při škrtnutí tu matku neurazil, neohnul šroub atd. vypadá to takto https://photos.app.goo.gl/KgZUAjTQjs8CFb0O2
Výměna šroubu není řešením krom toho že se mě nedaří sehnat s půlkulatou hlavou tak ten šroub na kterém je matka funguje jako silentblok.
Napadlo mě ale že bych tam mohl přišroubovat nějaký kus plastu/silonu do kterého bych ty šrouby/matky zapustil.
Jako vhodně řešení mě napadlo tam přišroubovat plastovou plotovku o tloušťce 1 cm pokud vím je to trvanlivý a houževnatý plast.
Podobné řešení koneckonců nabízí i touratech
napadá Vás proč by to nešlo případně nějaké lepší řešení?
Naposledy editováno 14.02.2018 22:32:37
pořídil jsem si kryt motoru
¨
ale když je přišroubovaný na motorce tak mě moc nevyhovuje, že z něj dole koukají matky, bojím se abych při škrtnutí tu matku neurazil, neohnul šroub atd. vypadá to takto https://photos.app.goo.gl/KgZUAjTQjs8CFb0O2
Výměna šroubu není řešením krom toho že se mě nedaří sehnat s půlkulatou hlavou tak ten šroub na kterém je matka funguje jako silentblok.
Napadlo mě ale že bych tam mohl přišroubovat nějaký kus plastu/silonu do kterého bych ty šrouby/matky zapustil.
Jako vhodně řešení mě napadlo tam přišroubovat plastovou plotovku o tloušťce 1 cm pokud vím je to trvanlivý a houževnatý plast.
Podobné řešení koneckonců nabízí i touratech
napadá Vás proč by to nešlo případně nějaké lepší řešení?
Naposledy editováno 14.02.2018 22:32:37
1 reakcí na tento příspěvek Úprava krytu motoru Máte lepší řešení
Držím ti palce, protože je vidět, že o nabízených komerčních doplňcích kriticky přemýšlíš a nebereš je jako posvátnou věc, kde kritika je brána za rouhání.
Samozřejmě, že nekryté šrouby a matice na nějaké to laškování se šotolinkou vydží. Když ale půjde do tuhého a myslíš to s jízdou mimo asfalt vážně, klidně ten šroub o nějaký kámen čtvrttunová motorka urazí a ani si toho nevšimneš.
Nevím, jak je vyřešený styk plechu s motorem. Doporučuji ti mezi plech a motor vložit cca 1 cm silné pruhy nebo podložky nějaké silnější gumy (třeba ze zástěky náklaďáku, gumové dorazy bytových dveří, apod.), aby motor nemusel absorbovat všechnu energii hned natvrdo. Sice to posune plech o ten cenťák níž, ale rozdíl v nárazu při posazení motorky na šutr je opravdu obrovský.
Naposledy editováno 14.02.2018 18:16:43
Samozřejmě, že nekryté šrouby a matice na nějaké to laškování se šotolinkou vydží. Když ale půjde do tuhého a myslíš to s jízdou mimo asfalt vážně, klidně ten šroub o nějaký kámen čtvrttunová motorka urazí a ani si toho nevšimneš.
Nevím, jak je vyřešený styk plechu s motorem. Doporučuji ti mezi plech a motor vložit cca 1 cm silné pruhy nebo podložky nějaké silnější gumy (třeba ze zástěky náklaďáku, gumové dorazy bytových dveří, apod.), aby motor nemusel absorbovat všechnu energii hned natvrdo. Sice to posune plech o ten cenťák níž, ale rozdíl v nárazu při posazení motorky na šutr je opravdu obrovský.
Naposledy editováno 14.02.2018 18:16:43
vilemx> Díky s tou gumovou je to velmi dobrý nápad taky jsou o tom přemýšlel, ale ty zadní šrouby (s matkou) jsou dělané tak jak je na obrázku
a ty jdou přímo do motoru tam to není potřeba(mezi motorem a plechem je díky tomu silentbloku asi 2-3cm
u těch předních šroubů je to jinak ty jsou chycené na kovové příčce která je pak dál přivařená/přišroubovaná k motoru takže při větším nárazu bych se měla ohnout ta příčka, spíš hrozí že ten šroub co drží ten plech u té příčky se vrazí do motoru je asi 5mm od bloku (asi ho zkrátím) jinými slovy ta guma taky není kam dát.
Jako určité tlumení by měli navíc působit ty plastové lyžiny
Naposledy editováno 14.02.2018 22:34:11
a ty jdou přímo do motoru tam to není potřeba(mezi motorem a plechem je díky tomu silentbloku asi 2-3cm
u těch předních šroubů je to jinak ty jsou chycené na kovové příčce která je pak dál přivařená/přišroubovaná k motoru takže při větším nárazu bych se měla ohnout ta příčka, spíš hrozí že ten šroub co drží ten plech u té příčky se vrazí do motoru je asi 5mm od bloku (asi ho zkrátím) jinými slovy ta guma taky není kam dát.
Jako určité tlumení by měli navíc působit ty plastové lyžiny
Naposledy editováno 14.02.2018 22:34:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 34 | 26.3.2024 v 10:06 kokosman |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | barran | 21 | 13.2.2024 v 21:26 ja1 |
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure | Rauly | 21 | 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900 |
Cestovní enduro do 200k [1, 2] BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT1200Z Super Tenere... | Qvitko | 34 | 29.11.2023 v 05:04 vaypor |