globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Triumph Classics
Rád bych, aby zde vzniklo stálé vlákno pro majitele a příznivce klasických motocyklů značky Triumph, pro sdílení informací, zkušeností a názorů.
Zváni jsou všichni majitelé Bonnevillů, Street Twinů, Street Cupů, Scramblerů, Thruxtonů, Thunderbirdů, Bobberů a Speedmasterů, ale i ti, kterým se uvedené stroje líbí, uvažují o nich, či jen vyznávají tento styl.

(reakce na) Triumph Classics

14.2.2018 v 19:04 | Nahoru | #31
Bonnerider> máš to všechno v poště.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics

14.2.2018 v 20:55 | Nahoru | #32
Pes69> Ahahahahahahaha.... hehehehe. Ne. Milí jsou jen při prodeji :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics

14.2.2018 v 21:07 | Nahoru | #33
TangoLima> Máš s nimi nějakou konkrétní špatnou zkušenost?

(reakce na) Triumph Classics

14.2.2018 v 22:09 | Nahoru | #34
Bonnerider> Ano 2x - přístup k zákazníkům na servis tragický, ceny nadprůměrné za podprůměrnou práci (aka měniči dílů). Např. jimi dodaný SW ECU absolutně neměl v mé motorce co dělat. Vyřešeno v jiném autorizovaném Triumph zastoupení v jiné zemi. Nehaním, ale nejsem první ani poslední, kdo byl nespokojený. Nicméně každej, kdo má řidičák je i svéprávný, takže...

(reakce na) Triumph Classics

19.2.2018 v 10:41 | Nahoru | #35

Wenca24 píše: Me se libi scrambler...s mit na neho,uz by byl doma nevi nekdo jake rocniky meli jeste karbec? Splichacku nechcu...



Do r. 2007alespon co se modelu pro EU tyce, od r. 2008 motocykly pro EU trh uz museli splnovat nove emisni limity, tj. vse muselo do strikacek.

Triumph Classics

19.2.2018 v 12:03 | Nahoru | #36
Recenze na Street Cupa: http://www.motorkar...v-keckach-37525.html
A Bobberů a Scramblerů byly loni plní časopisy, ale na malý Bonneville neudělá u nás recenzi nikdo.

Někde jsem zaslechl, že Triumph ho ani moc nepropaguje, aby nepřetahoval pozornost od dražších velkých strojů.

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics

19.2.2018 v 20:38 | Nahoru | #37
Ty recenze jsou všechny celkem na pikaču, když moto pohaníš tak příště žádnou na recenzi nedostaneš.
Deset lidí deset názorů každému sedne něco jiného půjč si předváděčku a možná budeš mít jasno.
A co tohle ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics

19.2.2018 v 21:40 | Nahoru | #38
kratkej01> Vypadá hezky, ale Itálie bych se asi trochu bál ...

2 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics

19.2.2018 v 22:28 | Nahoru | #39
Já si myslím, že kdo vybírá motorku tohoto typu, tak když se orientuje jen na technické parametry, bude vybírat asi do smrti, nebo než mu dojdou peníze. Motorka musí podle mě sednout pocitem, a tím, k čemu ji člověk potřebuje. Někdo bude šťastnej na skútru, někomu nestačí HD, A u některých výrobců mi přijde, že móda jménem Scrambler už dávno předstihla někde praktickou použitelnost. U Triumphu ten pocit zatím nemám.

(reakce na) Triumph Classics

19.2.2018 v 22:52 | Nahoru | #40

Bonnerider píše: kratkej01> Vypadá hezky, ale Itálie bych se asi trochu bál ...


Tak kup Germána v Praze máš větší výběr servisů.

(reakce na) Triumph Classics

20.2.2018 v 05:04 | Nahoru | #41

splasenytrubky píše: Já si myslím, že kdo vybírá motorku tohoto typu, tak když se orientuje jen na technické parametry, bude vybírat asi do smrti, nebo než mu dojdou peníze. Motorka musí podle mě sednout pocitem, a tím, k čemu ji člověk potřebuje. Někdo bude šťastnej na skútru, někomu nestačí HD, A u některých výrobců mi přijde, že móda jménem Scrambler už dávno předstihla někde praktickou použitelnost. U Triumphu ten pocit zatím nemám.


2 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics

20.2.2018 v 11:05 | Nahoru | #42
Přemýšlím, jestli je toto vlákno skutečně o výměně zkušeností s klasickými Triumph motorkami, nebo spíš o tom "až našetřím, asi koupím nějaký nový Triumph".

Abych jen nemlátil prázdnou slámu, já jezdím Triumph Legend a zkušenosti mám dobré. Motorka je nezáludná, krásně jede, nikde mě ještě nenechala. Poté co jsem ochutnal třívál, asi bych dvojválec nechtěl.

Co se týče servisu, mám to sice daleko ale jezdím k panu Ševčíkovi do Olomouce. Člověk se pěkně projede než dá motorku do servisu. Cesta ze servisu pak zase může odhalit neduhy, které tam servisáci ponechali nebo zanesli. Žádnou čertovinu mi zatím neprovedli, jsou profíci, takže to je možná jen falešná doměnka. Nic na tom nemění, že i domů je to krásný výlet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics

20.2.2018 v 13:25 | Nahoru | #43
zenhas> Jenom to není "až našetřím", ale "až láska na první pohled projde zkouškou".

(reakce na) Triumph Classics

20.2.2018 v 16:12 | Nahoru | #44

Bonnerider píše: zenhas> Jenom to není "až našetřím", ale "až láska na první pohled projde zkouškou".



Což stále moc o zkušenostech a názorech a radách moc není.

Triumph Classics

20.2.2018 v 18:33 | Nahoru | #45
Tak doma máme 2xTriumph, starý a nový Scrambler. Starý vzducháč je môj, nový vodník je manželkin. Starý je surový a hrubý. Nový príjemný a jemný . Starý som si upravil podľa seba. Nový čaká úprava. Oba sú super aj na dlhé tripy (každý rok IT).

(reakce na) Triumph Classics

20.2.2018 v 19:31 | Nahoru | #46

zenhas píše: Přemýšlím, jestli je toto vlákno skutečně o výměně zkušeností s klasickými Triumph motorkami, nebo spíš o tom "až našetřím, asi koupím nějaký nový Triumph".

Abych jen nemlátil prázdnou slámu, já jezdím Triumph Legend a zkušenosti mám dobré. Motorka je nezáludná, krásně jede, nikde mě ještě nenechala. Poté co jsem ochutnal třívál, asi bych dvojválec nechtěl.

Co se týče servisu, mám to sice daleko ale jezdím k panu Ševčíkovi do Olomouce. Člověk se pěkně projede než dá motorku do servisu. Cesta ze servisu pak zase může odhalit neduhy, které tam servisáci ponechali nebo zanesli. Žádnou čertovinu mi zatím neprovedli, jsou profíci, takže to je možná jen falešná doměnka. Nic na tom nemění, že i domů je to krásný výlet.



Máš celkem pravdu taky jsem jezdil spoustu let 3válec hodnej nezáludnej, spolu s ním jsem jezdil jednoválce taky to nebylo špatný, potom
jsem koupil dvouvál na pořádným podvozku no a nezůstalo při jednom a 3hrnek dělá radost jinému.

(reakce na) Triumph Classics

20.2.2018 v 21:06 | Nahoru | #47

splasenytrubky píše: Já si myslím, že kdo vybírá motorku tohoto typu, tak když se orientuje jen na technické parametry, bude vybírat asi do smrti, nebo než mu dojdou peníze. Motorka musí podle mě sednout pocitem, a tím, k čemu ji člověk potřebuje. Někdo bude šťastnej na skútru, někomu nestačí HD, A u některých výrobců mi přijde, že móda jménem Scrambler už dávno předstihla někde praktickou použitelnost. U Triumphu ten pocit zatím nemám.



Nevybíral jsem sice motorku tohoto typu, a ještě ke všemu vybíral z jiných značek, a nakonec "ze dne na den" koupil Triumpha ( Tiger 900i,r1999), prostě mi sedl pocitem a jsem moc spokojenej. Kdyby sem zavítal nějaký Tigrák, koukni prosím na http://www.motorkar...p;pgr=1#goto9577673. díky

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics

20.2.2018 v 22:34 | Nahoru | #48
Probůh, kolik má to nové devítikilo (T100, Street Twin, Street Cup, Scrambler) ventilů na válec? Nikde to nemůžu najít.
Vím jen, že původní vzducháče byly DOHC, tohle je SOHC. Ale počet ventilů neuvádějí ...

(reakce na) Triumph Classics

20.2.2018 v 23:39 | Nahoru | #49
Bonnerider>
Asi to není tak důležité, daleko zajímavější je 270°.

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics

21.2.2018 v 01:01 | Nahoru | #50
Tak zpět, už jsem to našel:

The 8 valve single overhead camshaft parallel-twin with 270° firing interval provides smooth, linear power, delivery directly from the slick new five-speed gearbox.

Zdroj: http://www.triumphm...2018/bonneville-t100

Docela by mě zajímalo, jak je to řešené ...

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics

21.2.2018 v 08:46 | Nahoru | #51
kratkej01> Nechtěl jsem říct, že je dvojvál špatný nebo horší než třívál. Jezdil jsem na obou. Tvůj příspěvek krásně demonstruje jak je každý jezdec jiný a proč by lidi neměli vybírat motorku podle parametrů, Spíš podle toho, jaký z ní má pocit.

Mě právě líbí, že T Legend je takový tank. Nikdy nevyhraje MotoGP, ale jede to furt a neprotestuje. S dvojválcem by to byla úplně jiná motorka.

(reakce na) Triumph Classics

21.2.2018 v 18:11 | Nahoru | #52
zenhas>
Si nevybírám moto jaké bych chtěl ale z jakého dostanu na zem
Když jsem poprvé sednul na Legenda tak jsem měl pocit že sedím obkročmo na lokomotivě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics

21.2.2018 v 18:14 | Nahoru | #53

Bonnerider píše: Tak zpět, už jsem to našel:

The 8 valve single overhead camshaft parallel-twin with 270° firing interval provides smooth, linear power, delivery directly from the slick new five-speed gearbox.

Zdroj: http://www.triumphm...2018/bonneville-t100

Docela by mě zajímalo, jak je to řešené ...



Zajimavej by byl graf výkonu a krouťáku.

(reakce na) Triumph Classics

21.2.2018 v 18:26 | Nahoru | #54

kratkej01 píše: Zajimavej by byl graf výkonu a krouťáku.

myslíš tohle? Street Twin má snad stejný motor.
a tady srovnání se starým vzducháčem.

Naposledy editováno 21.02.2018 18:31:00

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics

21.2.2018 v 22:57 | Nahoru | #55

Ten průběh červenýho krouťáku nic moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics

21.2.2018 v 23:05 | Nahoru | #56
kratkej01> Podle nominálních hodnot maximálního výkonu a krouťáku jsou to oba starší typy.
Současné devítikilo má max. výkon 55 PS (40.5kW) při 5900 rpm a max. krouťák 80 Nm při 3230 rpm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics

22.2.2018 v 14:47 | Nahoru | #57

Bonnerider píše: Současné devítikilo má max. výkon 55 PS (40.5kW) při 5900 rpm a max. krouťák 80 Nm při 3230 rpm.


A na tom grafu snad vidíš něco jinýho?

(reakce na) Triumph Classics

22.2.2018 v 15:19 | Nahoru | #58
JohnnyS08> No třeba 49.2 kW Ale Triumph se dušuje, že díly vyššímu krouťáku motor přechodem na vodní chlazení neutrpěl ...

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics

22.2.2018 v 15:29 | Nahoru | #59
Ta červená křivka patří starýmu vzducháči, ale ta zelená je pro novýho vodníka. Triumph se může dušovat jek chce, ty dvě křivky mluví jasnou řečí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics

22.2.2018 v 21:47 | Nahoru | #60

JohnnyS08 píše: Ta červená křivka patří starýmu vzducháči, ale ta zelená je pro novýho vodníka. Triumph se může dušovat jek chce, ty dvě křivky mluví jasnou řečí...

asi jo, ale mě ten novej vodník baví, a žádnej graf jsem k tomu tak nějak nikdy nepotřeboval.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Obracene razeni Thruxton 1200R [1, 2] Triumph Thruxton R Animals21 51 18.4.2024 v 19:08 Maxipes_Fík
Ukazatel rychlosti gipro Triumph Thunderbird Storm, Triumph Thunderbird Commander Rachus 0 6.1.2024 v 19:44 Rachus
Manual Triumph Bonneville SE Susu550 1 5.1.2024 v 15:33 vk0002
Chladicí kapalina H4DX Hybrid OAT -... Triumph Bonneville T120 hello 12 19.9.2023 v 16:10 Krautkopf
Bzučí při brzdění přední brzdou [1, 2, 3] Triumph Bonneville 900, Triumph Bonneville T100, Tri... vyletnik 66 11.6.2023 v 16:49 jindr


TOPlist