globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vrže
Bandit mi vydává vrzavý zvuk kolem 3 tisíc otáček. Nejvíc to jde slyšet na trojku, když se snažím udržovat konstatní otáčky, při mírném záběru, např. při jízdě městem kolem 50 kmh.
A bylo tomu tak od té doby co jsem ho koupil, to už je přes rok a nějaké tisíce km.
Jinak motorka jezdí bez problémů, motor hezky táhne i nad 200, řadí perfektně, dlouhodobá jízda po dálnici taky v pohodě. Bylo to i na seřízení ventilů, karburátorů, žádný problém.
Čím by to vrzání mohlo být?

Jo a radši si moc nezesilujte repráky, je to hned na začátku, ale pak to je taky slyšet.

Vrže

12.2.2018 v 03:05 | Nahoru | #1
Nejsem expert, ale vzhledem ke zvuku a tomu, ze se to objevuje pri stejnych otackach, bych tipl, ze to dela sani vzduchu. tzn nic co by si musel resit.

Vrže

12.2.2018 v 06:18 | Nahoru | #2
To video docela zkresluje. Ale mně u Bandita v určitých otáčkách vrže kapota. Může to dělat převodovka, kde by jsi mohl mít lehce načatý kolečko, nebo jenom drobné rýhy na ozubených kolech. Nebo malé řetězové kolečko by to mohlo dělat. A jak už byla zmínka o sání, tak zkus dotáhnout příruby, jak od filtrboxu do karburátoru, tak s karburátoru k hlavě, tam se časem a vibracemi povolí objímky.
A motor z Bandita je poctivá kovářská práce, tak hlučnější bude.....

1 reakcí na tento příspěvek Vrže

12.2.2018 v 11:18 | Nahoru | #3
No zvuk na videu je trochu zkreslený, kamera je na řidítkách a hodně pazvuků se do ní přenáší. V helmě to tak výrazné není, ale ve městě to po čase leze na nervy. Kapoty to nedělají, je to někde od motoru. Taky mě napadlo převodové kolečko, ale jen hádám. Ta trojka se na téhle motorce asi hodně používá, protože s ní jde jezdit skoro furt. Na volnoběh to myslím není, prostě musím mít zařazené a být to v mírném zátahu. Pokud pak myslíš kolečko od řetězovky to asi ne, řetězovku jsem měnil a furt stejné.
Příruby můžu zkontrolovat, díky
Jo motor jinak zní trochu jak šicí stroj, to mi nevadí, jen to vrzání...

Vrže

12.2.2018 v 11:23 | Nahoru | #4
to vrzani ktere zni jak diferak na karose jsou na 90% vymlety ozubeny kolecna v prevodovce....nejcasteji odchazi trojkovy kolecko proto to jde nejvice slyset na 3.rychlostni stupen.....

E: je to pomerne casta zavada velkeho bandita.

Naposledy editováno 12.02.2018 11:38:03

1 reakcí na tento příspěvek Vrže

12.2.2018 v 11:30 | Nahoru | #5
Pedl : ještě zkus kouknout na Bandit fórum, tam myslím že je vlákno ohledně převodovky. V těhle motorech dostává trojka a pětka zabrat, hlavně jestli někdo před tebou jezdil v nízkých otáčkách a nevytáčel to moc. A ještě jedna věc, zkusit jiného výrobce oleje, jestli se to změní nebo ne. Mně tohle dělá pětka v nízkých otáčkách, ale zatím to rozebírat nebudu, ta převodovka je pořád čelní zub. Nebo zkus sundat víko spojky a dotáhnout matku na spojlovým koši. Kamarád to udělal na XJ600 a motorka byla daleko tišší.

(reakce na) Vrže

12.2.2018 v 13:16 | Nahoru | #6

Uni33 píše: Nebo zkus sundat víko spojky a dotáhnout matku na spojlovým koši. Kamarád to udělal na XJ600 a motorka byla daleko tišší.


Toto je na XJ typicky, ale projevuje se to jinym zvukem nez vrzanim. Tohle bych taky videl na problem s koleckama v prevodovce.

Vrže

12.2.2018 v 13:26 | Nahoru | #7
Ale teď jestli to řešit, protože podle mne jsou jenom na zubech rýhy.... Mne se Teda rozdělávat převodovku nechce.

1 reakcí na tento příspěvek Vrže

12.2.2018 v 14:16 | Nahoru | #8
souhlas s hornisgsx - minimálně nějaká vůle v kolech převodů. co olejík? není metalíza?

Vrže

12.2.2018 v 16:28 | Nahoru | #9
skusil bych hustější olej........

(reakce na) Vrže

12.2.2018 v 17:45 | Nahoru | #10
Benda1> o vuli nejde!bohuzel! huceni zpusobuje vydrolena cementace s povrchu kol.

(reakce na) Vrže

12.2.2018 v 18:55 | Nahoru | #11
Pedl> tenhle typ motorů zní jako šicí stroj normálně... trochu daň za to, že si ventily můžeš seřídit sám, bez toho aniž bys musel demontovat vačky a měnit podložky podle vůle...
Podle mě ti to dělá převodovka...kazetová převodovka v tom není, leda motor ven a rozpůlit..a nebo se na to vy.rat a počkat, jestli se to případně nevysype...

Vrže

12.2.2018 v 20:15 | Nahoru | #12
Díky za odpovědi, asi na jaře dám v servisu vyměnit pár koleček

Vrže

12.2.2018 v 20:23 | Nahoru | #13
Pedl : když tak pak dej vědět kolik koleček prošlo výměnou

1 reakcí na tento příspěvek Vrže

12.2.2018 v 21:10 | Nahoru | #14
no ja te trosku schladim....ono to neni zadna levna zalezitost!!!! pocitej s tim ze v dobrem pripade te bude stat jen material okolo 15tis...pokud ti to nevadi ser na to ony ty kola se nerosypou...kdyz tak mrkni na suzukibandit.cz je tam o tom pomerne dost popsano vcetne cen za opravu....

(reakce na) Vrže

13.2.2018 v 00:49 | Nahoru | #15
HornisGSX> a nebo si to udelat sam ...alr to by se tak asi neptal...

Vrže

13.2.2018 v 06:18 | Nahoru | #16
Je to nemoc těch dvanáctek, ale je zajímavý že jako první začne hučet trojka. Jinak oprava je opravdu dost nákladná a jelikož to nijek zvlášť nevadí tak bych to neřešil ( respektive já sem to neřešil ) Jen ten zvuk je trochu nepříjemnej ale de o zvyk

Vrže

13.2.2018 v 17:36 | Nahoru | #17
Je to fakt hrozně skreslený, já řešil na hondici před vánocema, ale to bylo ložisko v předním kole. praskání a skřípání jako když jede tank,
nejdřív sem si myslel že je to převodovka, ale pak když sem jel s kopce se zhasnutym motorem tak sem nato přišel,tvl. to mi spadl kámen ze srdce

Vrže

13.2.2018 v 19:47 | Nahoru | #18
...jak píšou kluci, je to pitting převodovejch kol, prostě se sype cementace...většinou je to na trojkovým soukolí, protože je trojka často používanej kvalt v nízkých otáčkách, čímž dochází k nadměrnýmu zatížení soukolí...oprava je fakt dost nákladná, protože taháš motor a zespodu ho půlíš a kola nejsou zrovna levný...často taky narazíš na to, že je načatá třeba i čtyřka nebo pětka a je blbost to neudělat, když už je to rozpůlený...cena za tuhle opravu je 15-25t Kč, podle toho na co po rozborce narazíš...dělal jsem těch motorů X a není to prostě oprava za pár korun...přiznám se, že jsem už slyšel strašný zvuuky z Banditích převodovek, kdy to hučelo opravdu dlouho a majitelé to dlouho neřešili, ale třeba ulomenej zub díky pittingu jsem ještě neviděl, což ale neznamená, že se to stát nemůže...takže je na každým majiteli, jestli to bude nebo nebude řešit, nicméně je potřeba být připravenej na to, že je to drahá oprava...

Vrže

13.2.2018 v 20:41 | Nahoru | #19
dal bych tam pořádnej laďák a bude po problému

Vrže

13.2.2018 v 20:59 | Nahoru | #20
jezdi dva full gas a pak hned ta 4 a je to ne samozrejme prdel....

1 reakcí na tento příspěvek Vrže

13.2.2018 v 22:05 | Nahoru | #21
Ty ceny zní nádherně

Diegow> Tož bez koncovky by to taky šlo

(reakce na) Vrže

13.2.2018 v 23:22 | Nahoru | #22
Pedl> kdyby sis na to troufal, mel na to naradi a prostor, muzes ten motor udelat sam...spoustu lidi takhke zacinalo, zacina...nicmene aby to neskoncilo tim, ze motor bude na prvocinitele a ty s nim pojedes do servisu, te s tim kazdy servisak leda tak vyhodi...jeta prevodovka v dobrem stavu by sla sehnat pres ebay, ale bude to celkem orisek - vzhledem k tomu, ze je to vec, na kterou ty motory trpi, bude po tom poptavka no...

Vrže

14.2.2018 v 08:34 | Nahoru | #23
Mě na SRADu 750 hučela šestka, kolem 5tis se to vytí ztratilo. Čim nižší otáčky, tim to vylo víc. Když sem tam dal šestku třeba v 80ti a přidal plyn, bylo to jak poplašná siréna při náletu Ale jezdil sem s tim dva roky, než sem tu motorku rozmlátil a pohoda, vše fungovalo v pohodě, prostě sem dával šestku až od 120ti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 4 17.4.2024 v 13:34 ujec76
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 11 14.1.2024 v 18:58 kuzmič
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
GSF 1250 nestartuje Suzuki GSF 1200S Bandit, Suzuki GSF 1250S Bandit pota 20 1.7.2023 v 22:23 pota
Olejová vana B12 - záměna Suzuki GSF 1200 Bandit drtikol 7 20.3.2023 v 08:07 Kovi


TOPlist