potřebuju poradit. Když delší dobu nejedu, tak mi Ádík při jízdě nechce v neztrálu snížit otáčky na standartní otáčky volnoběhu. Má tendence pořát držet tak +/-2500 otáček. Pro jízdu je to debilní,protože když podřadím, tak prostě nebrzdí motorem. Ale ujedu cca 10-15 km a pak jako mávnutím kouzelného proutku je vše v OKeji.
Je tohleto normální,nebo je to klepání na dveře nějaké závady,co se vbrzku může projevit?
Díky za info
1 reakcí na tento příspěvek Na KTM 990 Adventure - 2010 visí dlouho vyšší otáčky v neutr...
(reakce na) Na KTM 990 Adventure - 2010 visí dlouho vyšší otáčky v neutr...
TPS je senzor otočení plynu, je to potenciometr a je schován v airboxu a je napojen na klapky za které taháš heftem
Mrkni třeba na partsdepot.cz na rozpad diplů a najdeš to tam.
Kalibracia sa robi pri studenom motore. Nechas moto stat ( najlepsie 24hod) , plesknes ju na centralny stojan, nastartujes a 15min (najlepsie zapnut stopky) sa nicoho nechytas. Nepridavas ani nic podobne. Po 15min moto vypnes a moto je zkalibrovana.
Drzim palce, snad pomoze aj takato banalita jak aj mne.
Dnes jsem jel na vyjížďku a zlobilo to. Když jsem vyjel,tak to bylo v pohodě,ale po chvíli,při pomalejší jízdě v obci,při jízdě spíše pod plynem,mi motorka cukne a už zade točí v otáčkách. Když vymáčknu spojku,tak otáčky klidně stoupnou až na 5tis a pomalu začnou klesat,když není zařazeno,ale tak na 3tis. Jedu tak 5 km a pak jakoby mávnutím kouzelného proutku je to v pohodě. Pak jedu v poho a po chvíli zase. Je to debilní a myslím,ze to musí být nějaká píč.vina.
Odhahuju,že by to mohly být ty klapky,nebo pen potenciometr? Vypadá to,že ptostě zůstává něco viset...?
A jak jsem tak koukal,tak se mi na jednom ventilu něco nezdálo. Koukám,koukám a vono tam někomu něco spadlo a byl jsem si jistý,že mi ne. Připomínám,že to bylo ve značkovém servisu.
Trochu snahy a bylo to venku. Nějaké gumové něco. Kdybyste někdo tušil,co to je,tak dejte vědět,protože by mě zajímalo,kde to bude chybět.
Každopádně součástka-věc je pěkně oskákaná a je v ní vydřen dřík ventilu. Pravděpodobně ve vyšších otáčkách se nestačil uskřípnout v sedle,tak jako v nižších otáčkách.
Ještě jsem to neprojel,ale pravděpodobně to bude ono.
Jak zjistím. dám vědět.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... | ThePauli | 11 | 20.2.2023 v 10:31 Metric |
Rovnání a centrování ráfku KTM 990 Adventure / S | marcin23 | 1 | 15.2.2023 v 17:57 rg250 |
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Vysoký přední blatník KTM 990 Adventure / S | Fuckyn | 6 | 28.9.2022 v 15:05 Ariete |
Seřízení ventilovich vůlí KTM 990 Adventure / S | Krkovice | 11 | 11.6.2022 v 20:06 Krkovice |