Téma: Snížení volnoběhu Hornet 2008
31.1.2018 v 21:59
Zdravím, mám problém u Hondy Hornet 600 rv. 2008. Mám na této motorce příliš vysoký volnoběh, cca 1600 otáček. Nevíte někdo zda to jde seřídit nějakým ventilem a nebo co s tím mám dělat? Děkuji
2 reakcí na tento příspěvek Snížení volnoběhu Hornet 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení volnoběhu Hornet 2008
1100Virago> Řekl bych, že manuál je na starého Horneta, v návodu je napsáno 2005, což je karburátor, já mám horneta 2008, což je nový typ, stříkačka, takže předpokládám, že tvůj odkaz mi nepomůže :-/
ferry600: Pardon, blbě jsem se podíval na ročník Takže pro tebe bude spíše servisní manuál, kde se to řeší od kapitoly 5-90 (stránka 200 PDF souboru). Upřímnou soustrast, protože ujetý volnoběh znamená problém v sání nebo elektrice (pokud nemáš nesprávně seřízené vůle plynových lanek).
Ale taky může jen blbě ukazovat otáčkoměr. Chce to kalibrovaný externí měřák.
Ale taky může jen blbě ukazovat otáčkoměr. Chce to kalibrovaný externí měřák.
1 reakcí na tento příspěvek Snížení volnoběhu Hornet 2008
Takže z toho vyvozuji, že žádné kolečko na poštelování volnoběhu tam není :-/ to jsem celkem v prdeli a asi tam bude nějaký závažnější problém jak píšeš. Manuál v češtině by asi nebyl co nějak nedisponuji znalostí cizího jazyka
Zrovna teď jsem na moto nainstaloval nový laděný výfuk, předpokládám, že tohle můj problém nevyřeší
Zrovna teď jsem na moto nainstaloval nový laděný výfuk, předpokládám, že tohle můj problém nevyřeší
ferry600: Ne, český servisní manuál k mání není.
Taky jsem si všiml, že seřizování tam není. Otáčky hlídá elektronika a jestli jsem to při letmém proběhnutí správně pochopil, řídí to klapkou ovládanou servomotorkem. Je tam postup rozebrání, kontroly a čištění i měření.
Ovlivnit to může vada některého z četných čidel - řídící jednotka pak dostává nesprávná data a podle nich nesprávně nastavuje výstupy. To je ale zralé na diagnostiku.
A nezpůsobil to zvýšení volnoběhu právě ten laďák? Jestli bude otevřenější než originál, způsobuje to menší odpor spalini, směs pak proudí rychleji a způsobuje to nežádoucí ochuzení. Což by vysvětlovalo ten nárůst otáček.
Taky jsem si všiml, že seřizování tam není. Otáčky hlídá elektronika a jestli jsem to při letmém proběhnutí správně pochopil, řídí to klapkou ovládanou servomotorkem. Je tam postup rozebrání, kontroly a čištění i měření.
Ovlivnit to může vada některého z četných čidel - řídící jednotka pak dostává nesprávná data a podle nich nesprávně nastavuje výstupy. To je ale zralé na diagnostiku.
A nezpůsobil to zvýšení volnoběhu právě ten laďák? Jestli bude otevřenější než originál, způsobuje to menší odpor spalini, směs pak proudí rychleji a způsobuje to nežádoucí ochuzení. Což by vysvětlovalo ten nárůst otáček.
Nn, motorku jsem pokupil na podzim s origo výfukem, najel jsem na ní cca 500 km, po celou dobu byl volnoběh vyšší, ale nebyl čas to řešit. Laďák jsem koupil teprve teď a namontoval jsem ho, ještě jsem to s tím laďákem ani nestartoval, tak nevím co to udělá. Každopádně laďák je s hologací, tak uvidíme, ale problém to zcela určitě nevyřeší :-/ někde s tím budu muset zajet asi na servis, uvidíme co se dozvím :-/
2 reakcí na tento příspěvek Snížení volnoběhu Hornet 2008
Tak jsem namontoval laďák, projel to a řekl bych že je to lepší, po zahřátí otáčky klesly pod 1500, řekl bych tak 1300, takže to dál řešit asi nebudu, uvidíme přes sezónu, díky za rady
ferry600: Jo, 1300 plusmínus 100 je předepsaných, takže bych řekl, že to funguje jak má. Ty zvýšené otáčky za studena budou "sytič" - většinou to slouží k rychlejšímu zahřátí motoru na provozní teplotu. U aut je to běžné - ono je to i kvůli tomu, aby auto začalo v zimě rychleji topit
Jasně, tak sytič znám za studena jsou otáčky se sytičem okolo 2000 otáček, jinak spíš jak jsem to tak projel, tak budu muset pořešit spojku, sem tam to jde přes zuby i když jí mám zmáčknutou na doraz, ale to už je jiná pohádka, tak děkuji za rady a ať už je tu nová moto sezóna Minulý rok jsem byl na 5 dnů v Rakousku na staré devítce hornetu, letos mě to čeká s novější šestkou, tak jsem zvědav jak obstojí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení volnoběhu Hornet 2008
1100Virago píše: Manuál strana 125
Prosím tě,co má společného řetězová sada s volnoběhem?
Já mám na rozetě o tři zuby víc a nepomohlo to ,volnoběh pořád stejnej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda hornet 2007 laděný výfuk Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | OndraWR10 | 1 | 10.3.2024 v 07:36 RTSbike |
cantrální stojan Honda CB 600S Hornet | milenka | 12 | 16.8.2023 v 08:48 gugo |
Hornet 2001 Rychloměr Honda CB 600S Hornet | DanečekPáreček | 0 | 5.6.2023 v 22:08 DanečekPáreček |
Teče voda z motoru Honda CB 600S Hornet | Kertézs | 4 | 12.11.2022 v 14:38 Kertézs |
Tlumič řízení honda hornet 600 2011 Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | Vosalis | 13 | 2.2.2022 v 10:54 mariano |