globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: motorka do 125 cm3
Dobrý deň,nevedel by mi niekto poradiť motorku 125 cm3 do 11kw? Chcel by som niečo čo sa hodí na cestovanie.
cena do 1100e(30000kč).Ďakujem

motorka do 125 cm3

Skvělá odpověď, děkuji! 31.1.2018 v 19:30 | Nahoru | #1
honda varadero xl 125

2 reakcí na tento příspěvek motorka do 125 cm3

1.2.2018 v 17:11 | Nahoru | #2
A nevedeli by ste mi poradiť ,že či motorky z Nemecka sú obmedzené do 80 km/h

(reakce na) motorka do 125 cm3

1.2.2018 v 17:38 | Nahoru | #3

jawapio píše: A nevedeli by ste mi poradiť ,že či motorky z Nemecka sú obmedzené do 80 km/h


a proč chceš dvácu z německa, když je jich plná inzerce v ČR i SR?
jak píše kolega, varadero nebo cbr za tyhle peníze vpoho seženeš.

(reakce na) motorka do 125 cm3

1.2.2018 v 18:08 | Nahoru | #4

jawapio píše: A nevedeli by ste mi poradiť ,že či motorky z Nemecka sú obmedzené do 80 km/h


Z Německa jsou většinou omezené na 80 km/h. Pokud chceš na motorce cestovat tak bych vybíral z této trojice: Hondy Varadero, Hondy CBF případně Yamahy YBR. Těch máš v inzerci dost na výběr a dají se sehnat do těch 1100E jak u nás tak i u vás

1 reakcí na tento příspěvek motorka do 125 cm3

1.2.2018 v 18:40 | Nahoru | #5
CBF, YBR na cestování? Výkon kolem 8 kW, ono ani těch 11 kw Varadera nebo CBR není nic moc, lehké CBR by už mohlo trochu jet. V téhle kubatuře je výkonově použitelný jen dvoutakt, ale ten nikdo nechce.

(reakce na) motorka do 125 cm3

1.2.2018 v 19:48 | Nahoru | #6

mito7 píše: CBF, YBR na cestování? Výkon kolem 8 kW, ono ani těch 11 kw Varadera nebo CBR není nic moc, lehké CBR by už mohlo trochu jet. V téhle kubatuře je výkonově použitelný jen dvoutakt, ale ten nikdo nechce.


A ty se divíš, že dvoutakt nikdo nechce - žere to a věčně se to sere. Navíc pokud nemáš vědomosti o motorech je koupě dvoutaktu sebevraždou. Z ekonomických důvodů dvoutakt rozhodně na cestování není. Já na tebou vysmívané YBR dojedu z Ostravy k tobě do Postoloprt na jednu nádrž a ještě mi zbyde benzín na část zpáteční cesty, to ty na Mitu nedokážeš.
Zakladatel tohoto vlákna chce na 125 cestovat, to je jezdit delší trasy ( ne jezdit kolem komína ) a na to se fakt dvoutakt nehodí

1 reakcí na tento příspěvek motorka do 125 cm3

2.2.2018 v 07:47 | Nahoru | #7
Na MItu ujede dcera na jednu nádrž přes 300 km a myslím, že při této vzdálenosti nějakou tu pumpu mine . Dříve jsme na ničem jiném než na dvoutaktech nejezdili a nikomu to nepřišlo, že by se to na tom nedalo jezdit. A to 350-tka žrala i víc než 6L a to ve srovnání s Mitem moc nejela. Shodou okolností jsem se na YBR měl možnost projet (má ji známý-funglovku), ale když se svezl na Mitu okamžitě to chtěl vyměnit . Při srovnání jízdou vedle sebe jsem jel na MItu ve dvou a on na YBR sám. Při jízdě do mírného stoupání asi 90-tkou jel on na 5. plný plyn a měl přes 7000 ot. Já na MItu měl na 6. cca 6000 otáček a při plném plynu jsem se mu i ve dvou vzdaloval. Takže závěr byl takový, že on když chce trochu jet tak to musí točit a stejně to nejede zdaleka tolik, jako Mito když se točí daleko méně. A to špička výkonu je u Mita ve 12500 otáčkách, takže je tam pořádná rezerva pro případné zrychlení. Ale chápu, že se to někomu může zdát dobré, pokud to nemá s čím srovnat. Jinak jízdně jsou tyto motorky naprosto neporovnatelné. Mito drží v zatáčkách jako přilepené, kdežto na YBR-ku je to jako na hadovi . O brzdách platí snad ještě větší rozdíl. Pravdou je že u YBR-ka nebudeš brzdit třeba ze 180-tky . Ahoj.

motorka do 125 cm3

2.2.2018 v 12:13 | Nahoru | #8
Ďakujem pekne za všetky rady

(reakce na) motorka do 125 cm3

2.2.2018 v 14:09 | Nahoru | #9

mito7 píše: Na MItu ujede dcera na jednu nádrž přes 300 km a myslím, že při této vzdálenosti nějakou tu pumpu mine . Dříve jsme na ničem jiném než na dvoutaktech nejezdili a nikomu to nepřišlo, že by se to na tom nedalo jezdit. A to 350-tka žrala i víc než 6L a to ve srovnání s Mitem moc nejela. Shodou okolností jsem se na YBR měl možnost projet (má ji známý-funglovku), ale když se svezl na Mitu okamžitě to chtěl vyměnit . Při srovnání jízdou vedle sebe jsem jel na MItu ve dvou a on na YBR sám. Při jízdě do mírného stoupání asi 90-tkou jel on na 5. plný plyn a měl přes 7000 ot. Já na MItu měl na 6. cca 6000 otáček a při plném plynu jsem se mu i ve dvou vzdaloval. Takže závěr byl takový, že on když chce trochu jet tak to musí točit a stejně to nejede zdaleka tolik, jako Mito když se točí daleko méně. A to špička výkonu je u Mita ve 12500 otáčkách, takže je tam pořádná rezerva pro případné zrychlení. Ale chápu, že se to někomu může zdát dobré, pokud to nemá s čím srovnat. Jinak jízdně jsou tyto motorky naprosto neporovnatelné. Mito drží v zatáčkách jako přilepené, kdežto na YBR-ku je to jako na hadovi . O brzdách platí snad ještě větší rozdíl. Pravdou je že u YBR-ka nebudeš brzdit třeba ze 180-tky . Ahoj.



V úvodu napíšu jen, že jsem od tebe ani jinou odpověď nečekal.

K věci. Už vidím, jak na Mitu cestuješ s bagáží po Evropě a nejlépe ve dvou. Chce cestovní motorku a ty se tu oháníš sportem a ještě k tomu plně otevřeným, což je v zahraničí docela velkém průser. Tvoje přirovnání ke starým Jawám je rovněž mimo mísu. Na tech se cestovalo? Možná tak na koupačku na Mácháč přes půl republiky a časový harmonogram byl taky někde jinde. Mícháš tu jablka s hruškama a to nemluvím o tom, že je tu řeč o Italské mrdce, kterou, jak jsi správně psal, nikdo nechce.

K zakladateli: S Varaderem chybu neuděláš. Pohodlný posez,
možnost naložení nákladu a to i ve dvou lidech, výkon asi nejlepší ze 125ccm. (Oficiálně, kdyby někoho napadlo zase kecat o Italským krámu) Kroutící moment výbornej a spotřeba kolem 3litrů je zanedbatelná. Spolehlivost výborná. Jediný mínus je vyšší těžiště a tudíž horší manipulace na místě, ale to už porovnáván třeba s YBR. Dá se na to zvyknout. YBR má výhodu lehčí manipulace a jede taky slušně. Oproti Varaderu je to nahatý, takže v případě pádu, menší škody. Osobně bych šel do Varana. Hodně štěstí při výběru.

Naposledy editováno 02.02.2018 14:10:54

motorka do 125 cm3

2.2.2018 v 15:38 | Nahoru | #10
chiro2- ďakujem za radu

motorka do 125 cm3

2.2.2018 v 20:21 | Nahoru | #11
Nevěděl jsem, že chce na 125ccm v 16-ti letech cestovat do "světa". Jinak po republice, ale i do Německa dojede dcera i na Mitu. Samozřejmě ne na 14 dní pod stan. Ale moc si neumím představit jet na nějaký delší výlet na YBR-ku. Jel jsem na něm asi 10 km a už mě to nebavilo (Furt plnej a přitom brzda provozu). Kdežto na Mitu (pokud mi jej dcera půjčí ) si udělám výlet přes 200 km a po návratu si říkám, že jsem se moc neprojel a jel bych znova. Ale pokud to tak chce, tak mu v tom samozřejmě bránit nebudu. Píšu jen mou zkušenost.

motorka do 125 cm3

3.2.2018 v 17:49 | Nahoru | #12
mito7: Je jedno jestli bude cestovat jen po republice nebo pojede i do zahraničí, na cestování je lepší moderní čtyřtakt. A ty jedou plus mínus všechny stejně. Dvoutakt je v dnešní době už jen pro fandy jako jsi ty. Stále ale nechápu, jak můžeš srovnávat sportovní dvoutaktní otevřenou motorku s tvými letitými úpravami s obyčejným sériovým čtyřtaktem, neboli nějakých 20 vs 8 kW to ti příjde normální? jestli jo tak se běž léčit

jawapio: nemáš zač a přeji ti dobrý výběr. Mimochodem dívám se, že jsi z Bán.Štavnice. Kdysi jsem tam byl v nějakém hornickém muzeu, ubytování jsem měl ve Štavnické Bani v penzionu hned u nějakého jezera. Bylo tam u vás moc hezky, určitě tam k vám opět někdy zavítám

motorka do 125 cm3

3.2.2018 v 19:11 | Nahoru | #13
Srovnávám je, protože se dají pořídit za podobnou cenu.
Pro zajímavost: Aby i mladí motorkáři věděli o výhodách dvoutaktu.

Výtažek z teorie motoru.

Výhody dvoudobého motoru oproti čtyřdobému

Vyšší měrný výkon, který vyplývá z dvojnásobného počtu pracovních zdvihů.
Jednoduchá konstrukce. Absence ventilového rozvodového mechanismu, menší počet součástí a menší setrvačnost pohyblivých částí.
Rovnoměrnější průběh točivého momentu. V důsledku dvojnásobného počtu pracovních zdvihů má motor rovnoměrnější chod. Dvoudobý jednoválec se plynulostí vyrovná čtyřdobému dvouválci.
Vetší „pružnost“ motoru. Motor disponuje vyšším točivým momentem při nižších otáčkách.

2 reakcí na tento příspěvek motorka do 125 cm3

3.2.2018 v 19:47 | Nahoru | #14
Techle Tvých sraček jsme tu četli stránek několik!! Dvoutaktní je výhodou, pokud ti to financuje tatínek, jako je tomu v případe Tvé dcery. Až se ta Italská mrdka rozesere, většině mladých motorkářů zbydou oči pro pláč. A to nemluvím o tom, že na tom nemá co dělat. Kde bude tvoje Mito, když bude uškrcený na 11kw?

Naposledy editováno 03.02.2018 19:49:07

motorka do 125 cm3

4.2.2018 v 10:26 | Nahoru | #15
Ta "Italská mrdka" jak píšeš ty, má mimo jiné hliníkový rám, hliníkovou kyvku-odlitek, centrální tlumič s přepákováním, USD vidlici 40 mm Marzocchi, hydraulický tlumič řízení, kotoučové brzdy 320 a 230mm, vpředu čtyřpístek Brembo, ráfky 3 a 4" s pneu 110/70-17 a 150/60-17 vzadu, Vodou chlazený motor s 6-ti rychlostní převodovkou, kapotáž a přitom všem váží 129 kg. Dneska už nikdo nevyrobí tohle provedení ve třídě 125ccm.

Jinak, co znamená "Techle"?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka do 125 cm3

4.2.2018 v 10:28 | Nahoru | #16

chiro2 píše: Techle Tvých sraček jsme tu četli stránek několik!! Dvoutaktní je výhodou, pokud ti to financuje tatínek, jako je tomu v případe Tvé dcery. Až se ta Italská mrdka rozesere, většině mladých motorkářů zbydou oči pro pláč. A to nemluvím o tom, že na tom nemá co dělat. Kde bude tvoje Mito, když bude uškrcený na 11kw?


Myslím to první slovo v tomhle příspěvku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka do 125 cm3

4.2.2018 v 12:27 | Nahoru | #17
.

Naposledy editováno 05.02.2018 11:52:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka do 125 cm3

4.2.2018 v 15:31 | Nahoru | #18

mito7 píše: Myslím to první slovo v tomhle příspěvku?


Pouhý překlep, co nahodile telefon.

(reakce na) motorka do 125 cm3

4.2.2018 v 15:32 | Nahoru | #19

axs píše: chiro2> To že sem píše svoje know-how, tomu říkáš sračky?Co sem píšeš ty?


A že jich po silnici jezdí, viď

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka do 125 cm3

5.2.2018 v 07:06 | Nahoru | #20

chiro2 píše: Pouhý překlep, co nahodile telefon.


Co tím myslíš? "Nahodile telefon"?

Naposledy editováno 05.02.2018 07:07:22

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka do 125 cm3

5.2.2018 v 09:34 | Nahoru | #21
Pardon,já zapomněl že když se dva perou, třetí se má jen smát.

Naposledy editováno 05.02.2018 11:54:21

(reakce na) motorka do 125 cm3

5.2.2018 v 11:01 | Nahoru | #22

axs píše: mito7> Že by měl nakonec chiro2 pravdu?


A pravdu v čem?

(reakce na) motorka do 125 cm3

5.2.2018 v 13:37 | Nahoru | #23

mito7 píše: Co tím myslíš? "Nahodile telefon"?



Ok, dám si pozor, co mi telefon automaticky nahazuje za slova a jednoduše Ti odpovím. I když s idiotem, který nechápe psaný text, natož, když jen dělá, že nechápe, vetšinou nediskutuji.

Dost by mě zajímalo vyjádření Tvé dcery po projížďce třeba na ZXR 250. Ono je jednoduché něco chválit, když jsem nepoznal nic jiného! Nikdo ti tu Tvou modlu nebere, ale cpát to tady na fóru každýmu, kdo se zeptá na osminkovej bajk navíc cestovní, to už je trošku trapný. Navíc, Ty máš tuhle motorku zmapovanou do šroubku, toť tobě čest. Ale pro studenta, který chce jezdit a nic o tom neví, je to ohledně servisu a dílů dost problém. Ostatně, dcerunka se v tom asi taky nevrtá sama a za svý, že.

Naposledy editováno 05.02.2018 13:39:24

motorka do 125 cm3

5.2.2018 v 15:51 | Nahoru | #24
Aha, nenapadlo mě, že to sem někdo mrská z mobilu, holt jsem asi stará struktura (mobil mám jen na telefonování-tlačítkovej) . Projížďka na ZXR 250 by dceru asi ani nenapadla (ŘP A1 do 125 ccm - na pohled a při kontrole každý /i policajt/ pozná, že je to 250-tka), ale hlavně by si netroufla s těžší motorkou. A ano pokud si chci pořídit opici, musím mít na banány.
Ale spousta mladých má na pití, drogy, cigára, ale "nemají peníze". Problém je, že se tak chová i spousta jejich rodičů, tak to berou jako normální.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka do 125 cm3

5.2.2018 v 15:55 | Nahoru | #25
axs> Když už něco napíšeš k věci, tak to potom nemaž a neupravuj.

motorka do 125 cm3

5.2.2018 v 16:37 | Nahoru | #26
Hele neprijde mi, ze by mito byl nejak protivny nebo vlezly. Rekne svuj nazor, ale hlavne ma bohuzel pravdu.

Kde se stala ta kurevska chyba, ze dneska jsou k sehnani leda cinske mrdky co maji pri treba 150 kilech sotva 6,5kW nebo "znacky" se sotva doskrabou na 9kW a vice leda tak za 150.000 a proc si to zakaznici nechaji libit?

Argumentujes mladim, neochotou se v necem hrabat, ale v Indii si mladoch koupi 125ccm treba za 40tis. Novou a vyplatu ma jak tady jen naklady o dost nizsi a hrabt se v tom vetsinou stejne hrabe.

Pri vsem tom pokroku a slevnovani by kazda malorazka na trhu mela mit minimalne 10kW a cenu do 50tis.,nejaky drzak treba 80tis.

V zemi kde vznikla Jawa, CZ a podobne na tebe v pojistovne, kdyz chcws povinne ruceni na moto koukaji jak na martana atd.

1 reakcí na tento příspěvek motorka do 125 cm3

5.2.2018 v 17:39 | Nahoru | #27
Zrovna jsem si vzpomněl, že můj táta si koupil někdy v roce 1976 v akci v Kralupech ČZ 175/477 vývozní typ, který byl vybaven i blikači za 5100 Kčs. Tehdy stále Škoda 100 asi 55 000 Kčs. Dnes jsou nejlevnější auta, která mají podstatně lepší "výbavu" i pod 200 000 Kč, ale ani v akci jsem neviděl žádnou 125ccm, která by byla nová pod 20 000 Kč, což by byla ta desetina, jako tehdy.

(reakce na) motorka do 125 cm3

5.2.2018 v 17:50 | Nahoru | #28
mito7> No protoze motorka se musela stat podle nekterych trotlu luxus na kterem se da radne ryzovat. A jak rikam, v zemi Jawy a CZ uz ta debilizace dosla tak daleko, ze mi typek v pojistovne na moto s 74kW rekne ze to je primo vrazedna zbran, vzdyt to ma vice nez auto atd.

(reakce na) motorka do 125 cm3

7.2.2018 v 08:15 | Nahoru | #29
mito7>Dík za radu,přesto si s tím co sem napíšu budu dělat co chci.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hyosung xrx nestartuje Hyosung XRX 125, Hyosung XRX 125 SM, Hyosung RX 125 SM Vdi 0 21.7.2023 v 18:46 Vdi
Seřízení ventilů hyosung xrx Hyosung XRX 125 Vdi 2 15.7.2023 v 15:10 eMnatřetí
Uvařené hyosung Hyosung XRX 125 Vdi 2 8.7.2023 v 14:06 ja1
Hyosung xrx 125 odblokování Hyosung XRX 125, Hyosung XRX 125 SM Vdi 8 27.6.2023 v 16:15 eMnatřetí
Enduro nebo sjezdovky Hyosung XRX 125 Kohlstein 30 23.10.2021 v 14:13 Beranidlo


TOPlist