bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opotřebení pístu a válce
Čau, mám takový dotaz ohledně opotřebení mého nikasilu a pístu ... tak nějak čistím a " tuním" moje NSR a z pohledu výfuku mě zajímá co mi řeknete na opotřebení ( najeto cca 5000 max)








Předchozí
1 2
Následující

Opotřebení pístu a válce

22.1.2018 v 20:37 | Nahoru | #1
"Tvl, to je po smrti, to hoď rovnou ze skályů - tohle si chtěl slyšet

Opotřebení pístu a válce

22.1.2018 v 21:21 | Nahoru | #2
Upřímně zrovna tohle ne ale když už to mám rozebrané tak ať vím v jakém stavu to je, mělo by to být "nové "

Opotřebení pístu a válce

22.1.2018 v 21:51 | Nahoru | #3
No tedy nové to opravdu není. Spíš mázlé .

Opotřebení pístu a válce

22.1.2018 v 22:50 | Nahoru | #4
Dokázal by mi někdo říct jestli je to ještě v pořádku jen mírně opotřebené třeba nebo pomalu ne výměnu ?

Opotřebení pístu a válce

23.1.2018 v 07:08 | Nahoru | #5
to by ti dokázal říct někdo, kdo si veme válec do ruky, popř by to poměřil. Nejjednodušší a bez rozebírání podle mě bude, když změřiš kompresní tlaky a porovnáš s příručkou...

Opotřebení pístu a válce

23.1.2018 v 08:59 | Nahoru | #6
díky pokusím se sehnat

Opotřebení pístu a válce

27.1.2018 v 13:10 | Nahoru | #7
kompresi mám 6,8 cca stejně jako je v manuálu

Opotřebení pístu a válce

27.1.2018 v 13:57 | Nahoru | #8
6,8 čeho?

Opotřebení pístu a válce

27.1.2018 v 21:21 | Nahoru | #9
6,8 atmosfér

Opotřebení pístu a válce

28.1.2018 v 17:34 | Nahoru | #10
To mně nepřijde jako dobrý. Já mívám též nižší tlaky, než ostatní, ale pod 9 to není. Někdo dokáže naměřit až 11 - to se mi zdá divné. Musím říct, že originál nový válec má o dost vyšší kompresní tlak, než nejlepší (Holansko) obnovený. Ten povrch honování je v originálu mnohem jemnější. Na to, že už se to 9 let nevyrábí, jsem nevěřil, že seženu nový originální válec a nakonec už jsem sehnal 3 ks.

Opotřebení pístu a válce

28.1.2018 v 19:44 | Nahoru | #11
Podle zdrojů na motorkářích a v manuálu je to dobrý

Opotřebení pístu a válce

29.1.2018 v 07:17 | Nahoru | #12
Tady jsem to řešil. http://www.motorkari.cz/tema/?t=190995
Že by ta NSR měla mít tlaky o tolik nižší je divný.

Opotřebení pístu a válce

29.1.2018 v 08:08 | Nahoru | #13
Tak co tak koukám Mito je něco jiného já mohu na nsr mí zase maličko jiné

Opotřebení pístu a válce

29.1.2018 v 08:35 | Nahoru | #14
tady podle motorkářů








Opotřebení pístu a válce

29.1.2018 v 11:30 | Nahoru | #15
ale zase podle jiné stránky to má být 8,6 takže co by jste mi doporučili ? nové postní kroužky ?

Opotřebení pístu a válce

29.1.2018 v 11:46 | Nahoru | #16
U dvoutaktů můžeš počítat buď geometrický kompresní poměr od dolní úvratě (to je těch 13:1), nebo efektivní kompresní poměr od uzavření všech kanálů, což bývá kolem 7:1 (a je jedno jestli je to třiapůla nebo závoďák).
Radil bych ti sundat válec a zkontrolovat píst, pak sem hoď fotky.

Opotřebení pístu a válce

29.1.2018 v 12:15 | Nahoru | #17
dobře kouknu na to a uvidím, kdyžtak to sem hodím

Opotřebení pístu a válce

29.1.2018 v 12:21 | Nahoru | #18
ale tak měřák nemám originální mám něco co jsem sehnal od známých ... a těch 7+ tam bylo něco jsem ubral kdyby skočila raficka ale jestli je to 7 jak říkáte nemusím rozebírat a mám to určitě dobré

Opotřebení pístu a válce

29.1.2018 v 12:22 | Nahoru | #19
nicméně sundat to můžu a poslat foto

Opotřebení pístu a válce

29.1.2018 v 12:55 | Nahoru | #20
Kompresní poměr je něco jiného než kompresní tlak.

1 reakcí na tento příspěvek Opotřebení pístu a válce

29.1.2018 v 16:05 | Nahoru | #21
tak co tedy, mám sundat válec i s hlavou v celku a poslat to sem nebo ne ?

Opotřebení pístu a válce

29.1.2018 v 18:02 | Nahoru | #22
tak pánové, půjčil jsem si jiný měřák který by měl být minimálně přesněji než ten můj domácí a ten mi ukazuje 15,5 atm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opotřebení pístu a válce

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2018 v 18:28 | Nahoru | #23
Ajty_3> Zatím jsme viděli jen kousek pístu a nějaké stopy na válci. Když to sundáš, máš jistotu. Když to necháš, nemusí se nic stát, ale může. Tady máš odkazy i s obrázkama:
http://www.motorkari.cz/tema/?t=202405
http://www.motorkari.cz/tema/?t=201632
http://www.motorkari.../?t=135263&pgr=1
http://www.motorkari.cz/tema/?t=194594

Naposledy editováno 29.01.2018 19:17:18

Opotřebení pístu a válce

29.1.2018 v 18:28 | Nahoru | #24
nějak se mi to ale nezdá to číslo, radši to prověřim

Opotřebení pístu a válce

29.1.2018 v 20:20 | Nahoru | #25
tak válec je dole a tady je výsledek (PS. má to být po GO údajně a já jsem zajížděl od 300 km a teď mám tak 4000 )












Opotřebení pístu a válce

29.1.2018 v 20:21 | Nahoru | #26




























(reakce na) Opotřebení pístu a válce

29.1.2018 v 21:23 | Nahoru | #27
Beranidlo> Je to tu

Opotřebení pístu a válce

30.1.2018 v 15:54 | Nahoru | #28
















Opotřebení pístu a válce

30.1.2018 v 17:37 | Nahoru | #29
Když už jsi se dostal takhle daleko, koupil bych nový pístní sadu s kroužkama a určitě těsnění pod hlavu. Je vidět, že píst drhnul ve válci o přepážku mezi výfukovými kanály. Pokud nechceš měnit, zkus kroužky, jestli nejsou zkřivené a chodí v drážkách. Ale pozor, pokud chceš ocelové kroužky zkontrolovat a znovu použít, pečlivě si poznač polohu, jak a kde byly, protože už se přizpůsobily válci. Když dáš kroužky samotné do válce, změříš vůli v zámku.
Válec má vidět honování, takže může být OK. Zaměř se na tu výfukovou přepážku, jestli není deformovaná dovnitř válce. Zámek spodního kroužku (na levé straně) drhnul, ve válci je vidět stopa a na jejím konci něco jako nahrnutý materiál. U zámků si zkontroluj, jestli nemají ostřiny na hranách, zlehka je můžeš ohladit jemným brouskem. Než válec a píst složíš, doporučím ti vydrhnout je kartáčkem v horké jarové vodě a mazat až při skládání, ať se ti na namazané plochy nenachytá moc nečistot.
Na pístní čep si udělej vytlačovák ať neohneš ojnici nebo neotlačíš ojniční ložisko. A ať ti nenapadají jehly z pístního ložiska do klikovky.

Opotřebení pístu a válce

30.1.2018 v 19:22 | Nahoru | #30
dobře a nikasil právě prověřuji u výrobce takže ten už neřeším teď spíš ten zámek který podle tebe dřel nějak přesně nechápu kde a jak .. mohl by jsi mi to lépe popsat nebo nejlépe nakreslit do obrázku a ty kroužky by se neměli vůbec hnout mají ten zámek kroužku ne ? alespoň já když je zmáčknu tak se zapříčiní a nehnou
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CDI 589B Honda NSR 125 čeplin 0 10.3.2024 v 16:18 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Nsr hodně řve Honda NSR 125R, Honda NSR 125 JukeCZ 12 5.3.2023 v 15:17 Vítězslav_Máří
Válec nejde sundat Honda NSR 125R, Honda NSR 125 JukeCZ 14 3.3.2023 v 23:14 Julip2


TOPlist