globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 kývačka
20.1.2018 v 19:25


ahoj chtěl bych se zeptat jestli jde tato motorka postavit na papíry mam k tomu sice všechno ale není psaná na mě a už je to nemožné.Díky za rady
Popřípadě jakou má cenu.Vše je původní krom krytu na řetěz.
Díky.

Jawa 250 kývačka

24.1.2018 v 22:16 | Nahoru | #31
není třeba radit za každou cenu, nahoře psal že to není možné. A proč byt měl dědic něco mazat.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka

25.1.2018 v 07:15 | Nahoru | #32
Ahoj, já kdyby se mohl vesrat do tématu, tak sháním přepsatelné papíry na 250/353...díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka

25.1.2018 v 09:23 | Nahoru | #33

Vítězslav_Máří píše: 68732> Mně celkem nic. Mezi veterány se pohybuji od roku 1987. Jen některým přispivatelúm to není nějak jasné.Je fakt, že si spousta lidí myslí, že dát moto na veterány je špatně. Taky je pravda, že spousta lidí si myslí, že když složí veterána z dílů z burzy, tak má doma veterána za desetitisíce a chtějí to na veteránská čísla. Proto je dobrá přísnost na testacích, beru to jak to je.



No sam jsem zvedavy. Testaci budu teprve potrebovat a zatim nemam nez vyctene zkusenosti. Ale co me treba vadi, jsou problemy s vymahanim absolutni originality. Pokud chce clovek na veteranu jezdit, musi obcas nejaky sroub vymenit. A aby me prcal nejaky predulezity komisar, ze jsem si dal misto osmicek sroubu s dvanactkovou hlavou bez znaceni osmicky s trinactkovou hlavou s pevnostnim znacenim, to mi prijde, jako ujeta buzerace. Totez plati o technologii barev. Drzim barvu i odstin, co to jde, ale proste nechci jezdit na otriskane a zrzave motorce, tak na ni mam novodoby akryl.

Naposledy editováno 25.01.2018 09:24:47

Jawa 250 kývačka

25.1.2018 v 10:07 | Nahoru | #34
Záleží na komisaři... pokud je někdo de*il, zkusit jiného Zatím jsem nikdy neměl problém. Problém je spíš hlavně tady u těch českých "snů" že to kdysi každý měl, takže ví, co tam bylo/je má být...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka

25.1.2018 v 10:13 | Nahoru | #35
DrDNA01> to máš asi opravdu vyčtené jen fňukání těch co chtěli na značky účelově dostat štětkou renovované geply s chromy v kotlové vypalovačce. Chystám na V třetí kývačku Jawa/čz a nikdy nebyly nějaké problémy. Ke šroubům se značením trousili poznámky jen přismrndávači co se motali kolem, ano měl jsem jich pár protože jsem nestíhal dát bez, složení barvy a dobový vzduch v pneu opravdu nikdo neřešil, chyméry a mýty kolem V mě nevzrušují. Komisař je a bude důležitý, protože se pod ty papíry, že vozidlo splňuje podmínky testace na HV podepisuje a tvoje poznámky jsou o ničem, jestli má být rámeček světla z 559 na 354/1955 musíš doložit sám a ne komisař. Jinak pěkná kuchařka je viz. honestveteranroznov.cz/testace HV.

Máš v profilu pěknou 354, na kterou asi chceš zelené rz. Pěkná práce, taky jsem ji stavěl jako první a dala zabrat. Na první pohled vidím věci co ti můžou vytknout a právem on ten rok 55 je na díly náročný, já dělal 58 s chobotem tak vím, ale možná to u vás projde, nicméně znalci ví, že je něco špatně. Taky jsem skládal 354 v obýváku a 559 v dětském . Hodně zdaru.

Naposledy editováno 25.01.2018 15:42:43

(reakce na) Jawa 250 kývačka

25.1.2018 v 10:16 | Nahoru | #36

Tomidlo píše: Ahoj, já kdyby se mohl vesrat do tématu, tak sháním přepsatelné papíry na 250/353...díky



Ahoj, nejsou a nebudou, kdyby byly nešel bych sám do náročných renovací na V

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka

25.1.2018 v 11:21 | Nahoru | #37
V neděli se pustím do dokončení renovace.

Jawa 250 kývačka

25.1.2018 v 11:36 | Nahoru | #38
Dnes už s notama moc nerostou,...ne za 15000. Dnes vpodstatě už neroste nic moc,...

(reakce na) Jawa 250 kývačka

25.1.2018 v 12:04 | Nahoru | #39
FJRPEPA> pěkné kósek

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 12:47 | Nahoru | #40
Teď je otázka zda na V komisař povolí vape, ale asi ano, protože to na první není vidět. Nicméně pokud hovoříme o V neměla by být elektronika původní....
Je to jen otázka do placu. Vím že všichni jsou vape nakloněni,ale nevím jak na testacich. Pokud to má bbyt veteran par excellence, neměl by mít 12v alternator, ale 6v dynamo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 12:48 | Nahoru | #41
FJRPEPA>
Klobouk dolů před tímto skvostem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 13:53 | Nahoru | #42
mira592> ty si taky neumíš přečíst podmínky testací? Vape ti nemá co povolovat, ale ještě jsem neslyšel, že by se komisaři někomu vrtali šroubovákem pod deklem, nebo hledali pŕesný a předepsaný typ karburátoru, ano i ten se uvádí do protokolu. Správně, i veterány budou mít jednou elektroniku já jí moc zatím neviděl, i stroje s vape budou veterány. Rozumím tomu, že pevnostní značení šroubů na předválce je čuňačinka, ale na tuctovce kývačce a jejich derivátech, no bóže.

Naposledy editováno 26.01.2018 13:54:44

(reakce na) Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 14:43 | Nahoru | #43

mira592 píše: FJRPEPA>
Klobouk dolů před tímto skvostem.



A to jsem ho před dvaceti roky vytáhnul z kontejneru určeného k odvozu starého železného šrotu.

Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 15:01 | Nahoru | #44
jako kluk jsem v kontejnerech viděl taky podobné skvosty

(reakce na) Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 16:04 | Nahoru | #45

68732 píše: mira592> ty si taky neumíš přečíst podmínky testací? Vape ti nemá co povolovat, ale ještě jsem neslyšel, že by se komisaři někomu vrtali šroubovákem pod deklem, nebo hledali pŕesný a předepsaný typ karburátoru, ano i ten se uvádí do protokolu. Správně, i veterány budou mít jednou elektroniku já jí moc zatím neviděl, i stroje s vape budou veterány. Rozumím tomu, že pevnostní značení šroubů na předválce je čuňačinka, ale na tuctovce kývačce a jejich derivátech, no bóže.



No ono to znaceni je to nejmensi. To se da vybrousit a nechat pozinkovat, nebo to vybrousit rovnou na nerezovym sroubu. Ale horsi je to s temi rozmery hlavy. Tehdy prosete byly hlavicky dvanactky a devitky na sroubech, kde dneska mame trinactky a desitky. A pak je teda otazka, jestli vybrusovani pevnostniho znaceni na desitce sroubu s trinactkovou hlavou neni tak trosku stavba Potemkinovy vesnice. Ja si myslim, ze by tam clovek mel mit bud srouby dle puvodni specifikace, nebo nove klidne se znacenim. Pak uz je to jedno.

Edit: FJR Pepa: vypada krasne. Tak at brzy zavrci..

Naposledy editováno 26.01.2018 16:04:57

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 16:14 | Nahoru | #46

68732 píše: DrDNA01> Máš v profilu pěknou 354, na kterou asi chceš zelené rz. Pěkná práce, taky jsem ji stavěl jako první a dala zabrat. Na první pohled vidím věci co ti můžou vytknout a právem on ten rok 55 je na díly náročný, já dělal 58 s chobotem tak vím, ale možná to u vás projde, nicméně znalci ví, že je něco špatně. Taky jsem skládal 354 v obýváku a 559 v dětském . Hodně zdaru.



jj, stale se jeste snazim zachovat puvodni malou bilou RZ. Ale jsou to dve dedicka rizeni z minulosti a vitr na dopravce pred dvema lety. Tak sance moc velike nemam. Jestli po sehnani notarskych papiru o druhem dedictvi zjistim na evidenci, ze uz tam neni vedena, nezbude mi nez zelena znacka.

No on ten rok 1955 byl vlastne docela milosrdny, protoze ten rok z fabriky vyjely motorky dvoupakove, jednopakove, s pulbubny a s velkymi bubny a motorky s dvousroubkovymi chromovanymi tlumici a barevnymi bez sroubku. A info o vybave jednotlivych vyrobnich cisel je spis hadani. Na fotkach tady nemam jeste ani nasazeny retez a kryt a vyfuky (vyfuky teda v replice). Ja vychazim z toho, jak se o ni staral muj tata a deda. V podstate delali jen vykonovou "modernizaci" - doutniky, panelkove hlavy, pretryskovani karbecu a delsi klice na brzdy. Doutniky jsem tam vratil, takze krom panelkovych hlav, delsich klicu na brzdach a par drobnosti (ramecek na sani) by mela byt kompletni.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 16:20 | Nahoru | #47
nedělej z toho vědu, kolik těch dnešních "atypů" na kulatici je? Je jich pár, dají se sehnat a kde to neni vidět to neřeš. Původní šrouby hážu zatím do bedny k pozdější recyklaci. Lak ti dělal brněnské renovátor?

(reakce na) Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 16:23 | Nahoru | #48

68732 píše: nedělej z toho vědu, kolik těch dnešních "atypů" na kulatici je? Je jich pár, dají se sehnat a kde to neni vidět to neřeš. Původní šrouby hážu zatím do bedny k pozdější recyklaci. Lak ti dělal brněnské renovátor?



jj, lak mam od Kennyho. Vypada pekne. Horsi je to s chromem na nadrzi z Adastu v Adamove. Ten stoji za prd. Sice je tam med, ale stejne chrom praska a loupe se.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 16:59 | Nahoru | #49
Lak od Kenny mají skoro všichni akorát s dobový m lakem to je na míle vzdálené a nemá tam akrylat co dělat, leč ho dávají všichni a proto si účtuje takový ranec. Novodobý lak na jawe nepatří, nemá čo dělat. Ale pokud jsou s tím majitelé spokojení . . . .

Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 17:22 | Nahoru | #50
jo ten dobový to je póza, první jawu jsem tam taky šplíchl a víc to řešit nechci, další jsem dal jinam a akryl mě zase tak nevadí. Bandasky mám od Vepřků a taky to byly nervy. Bohužel se kolem renovací motají lidi, které nechci ani blíže specifikovat.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 18:50 | Nahoru | #51
Takhle, na testaci na V by měl komisař kouknout na indukcku a buď uznat V nebo vyhodit. Já mám starý dynamo a proto má moto pro mě cenu, jelikož je na původní bázi. Ano rele je nove, Ale to se dávalo nové i v roce 70 min. století, Náhrada.

(reakce na) Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 18:53 | Nahoru | #52

DrDNA01 píše: jj, stale se jeste snazim zachovat puvodni malou bilou RZ. Ale jsou to dve dedicka rizeni z minulosti a vitr na dopravce pred dvema lety. Tak sance moc velike nemam. Jestli po sehnani notarskych papiru o druhem dedictvi zjistim na evidenci, ze uz tam neni vedena, nezbude mi nez zelena znacka.

No on ten rok 1955 byl vlastne docela milosrdny, protoze ten rok z fabriky vyjely motorky dvoupakove, jednopakove, s pulbubny a s velkymi bubny a motorky s dvousroubkovymi chromovanymi tlumici a barevnymi bez sroubku. A info o vybave jednotlivych vyrobnich cisel je spis hadani. Na fotkach tady nemam jeste ani nasazeny retez a kryt a vyfuky (vyfuky teda v replice). Ja vychazim z toho, jak se o ni staral muj tata a deda. V podstate delali jen vykonovou "modernizaci" - doutniky, panelkove hlavy, pretryskovani karbecu a delsi klice na brzdy. Doutniky jsem tam vratil, takze krom panelkovych hlav, delsich klicu na brzdach a par drobnosti (ramecek na sani) by mela byt kompletni.



o dědictví a vyřízení vím své, zjišťováním na registru jsi měl začít a statut vozidla by ti měli říct. Na modernizaci tvých předků při testaci na HV zapomeň mělo by to vypadat jako v roce kdy byla v r.55 vyrobena a jestli někdo bude tvrdit že měla hlavy z panelky a bláboly o dobovém tuzingu tak ho asi vyperou a nejde jen o kompletnost. Stránky jawarmaniaka asi znáš.

(reakce na) Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 18:57 | Nahoru | #53

mira592 píše: Takhle, na testaci na V by měl komisař kouknout na indukcku a buď uznat V nebo vyhodit. Já mám starý dynamo a proto má moto pro mě cenu, jelikož je na původní bázi. Ano rele je nove, Ale to se dávalo nové i v roce 70 min. století, Náhrada.



a když tam indukčka je zjistí prd, případně AEV někde pod plechy taky nikdo nevidí a vypadá to lépe jak krabičková náhrada

Naposledy editováno 26.01.2018 18:59:16

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 19:08 | Nahoru | #54
Ahoj kluci,

před vánocemi jsem si koupil dárek Jawu 250/353. Chtěl bych ji dostat na silnici a zelené značky je jedina možnost. můžu vás poprosit o pomoc? Vím že musí být originální stav. Patří do něj ráfkya vyfuky v chromu? Hodně jsem viděl natřený stříbřenkou. Vím že záleží na komisaři mám i kontakt na jednoho z Prahy co má rozum a ušetří spoustu starostí okolo ale nepodepíše se pod všechno :D Bylo by možné sem dát pár fotek že by jste na to koukli a poradili jestli by to prošlo popřípadě co poladit?

Díky :)

(reakce na) Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 19:21 | Nahoru | #55

mira592 píše: Teď je otázka zda na V komisař povolí vape, ale asi ano, protože to na první není vidět. Nicméně pokud hovoříme o V neměla by být elektronika původní....
Je to jen otázka do placu. Vím že všichni jsou vape nakloněni,ale nevím jak na testacich. Pokud to má bbyt veteran par excellence, neměl by mít 12v alternator, ale 6v dynamo.



Pokud komisař nepovolí VAPE, tak je to zrovna příklad ukázkového kretenismu v jeho jednání.... Jeho komponenty lze snadno poschovávat a jezdit dneska s bludičkami je hazard a VAPE beru stejně jako moderní pneumatiky jako jednu z nejlepších investic do bezpečnosti stroje, pokud ho chcete alespoň občas použít v běžném provozu.

Taková prachobyčejná plíva jako je kejchačka nebo její mírná evoluce panelka není nic vzácného ani neobvyklého, navíc v renovaci zde oblíbeným způsobem že se to skoro celé poleje akrylátem (po týdnu dohadování o čísle odstínu, který stejně bude vždycky vypadat jinak než původní smalt) a zbytek se namočí do chromu i s věcmi, které nikdy chormované nebyly, což hodnotu werglu dále snižuje někam mezi dochovaný exemplář s mírnou patinou a totální šrot, prostě není jakkoli smysluplné aby náležela taková nesmyslná restrikce v zabraňování instalace lepšího zapalování, které navíc není vidět.... V cizině se běžně toleruje i náhrada fuknčního karburátoru modernějšího provedení za původní neopravitelný a nesehnatelný....

takovéhle kejkle bych chápal kdyby si nějkdo na řemenáče z roku 1910 který měl karbidky, zbyly tři v evropě a někdo by si tam namontoval něco úplně jiného a zároveň to chtěl využívat k muzejním účelům, protože v běžném provozu se to v podstatě využívat nedá....

(reakce na) Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 19:25 | Nahoru | #56

DrDNA01 píše: jj, stale se jeste snazim zachovat puvodni malou bilou RZ. Ale jsou to dve dedicka rizeni z minulosti a vitr na dopravce pred dvema lety.



Pokud je to značka už lisovaná, teda ta mírně větší motorková a papíry jsou živé, tak ti jí nechají, protože se značky ani při přechodu z kraje do kraje automaticky nemění... Likvidují se zpravidla ty úplně malé bez prolisu, na pincka, pokud se o tomto provedení značky ale technik na evidenčce "zapomene" zmínit a ty se nenaprášíš sám, lze si zachovat i tu...

Já o původní značku přišel, protože jsem to převáděl v době kdy se to automaticky měnilo a když to šlo z Klatov do dudákova, tak céčka a nazdar... ale na to to nejezdí...

(reakce na) Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 19:28 | Nahoru | #57

mira592 píše: Lak od Kenny mají skoro všichni akorát s dobový m lakem to je na míle vzdálené a nemá tam akrylat co dělat, leč ho dávají všichni a proto si účtuje takový ranec. Novodobý lak na jawe nepatří, nemá čo dělat. Ale pokud jsou s tím majitelé spokojení . . . .



Aby to vypadalo stejně, to bys to musel polejt vypalovací barvou rovnou na základ aby to dělali oni... proto taky ty původní barvy jsou takové vyblitě polomatné a bez hloubky.... Akrylát i o stejném odstínovém číéésle bude hlubší a zářivejší... Nicméně dohadovat se o tomto už zavání stihomamem a pokud je to porezlé, tak se to stejně poleje... Problém je ten, že většina lidí poleje i dochované kusy jenom proto aby se jim to lesklo jak psí kule.... A to je jednak docela škoda a druhak zbytečná práce...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 19:40 | Nahoru | #58

kubistaaaa píše: Ahoj kluci,

před vánocemi jsem si koupil dárek Jawu 250/353. Chtěl bych ji dostat na silnici a zelené značky je jedina možnost. můžu vás poprosit o pomoc? Vím že musí být originální stav. Patří do něj ráfkya vyfuky v chromu? Hodně jsem viděl natřený stříbřenkou. Vím že záleží na komisaři mám i kontakt na jednoho z Prahy co má rozum a ušetří spoustu starostí okolo ale nepodepíše se pod všechno :D Bylo by možné sem dát pár fotek že by jste na to koukli a poradili jestli by to prošlo popřípadě co poladit?

Díky :)


prosím tě, už to tady bylo 1000x dokola tak hledej nebo si přečti co má o testacích uvedeno honestvetranroznov.cz a pak se informuj někde u vás a tam ti řeknou, na kotlovku místo chromu zapomeň už hodně zpřísnili a budeš mezi ostatníma na cestě za ......jo Praha, za peníze dům a taky může dotyčný přijít o licenci. Nazdar.

fotky si dej do profilu

Naposledy editováno 26.01.2018 19:46:26

(reakce na) Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 19:55 | Nahoru | #59
68732> nechápu proč by měl přijít o licenci. Víš prd co jsem tím myslel :) ostatně dík za odpověd příště budu radši mlčet. Nazdar :D

Naposledy editováno 26.01.2018 19:56:34

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka

26.1.2018 v 20:02 | Nahoru | #60
protože otestuje nějakého gepla v rozporu s kodexem fiva a někdo neúspěšný ho práskne, ale někde jsou i rozumní v rámci dodržování požadavků, tak raději mlč a hledej tady nebo na jawamanii a nahoď foto.

Naposledy editováno 26.01.2018 20:03:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3868, 3869] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116050 Dnes v 15:26 Béďa17
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist