Od začátku co jí měřím, při nabíjení má 12,70 - 12,80 - zřejmě pulsuje nabíječka při udržování. Ve chvíli, kdy ji odpojím, baterie za chvilku klesne na cca 12,3V.
Všude čtu, že baterie, která má 12,1 - 12,5V se musí nabít, protože se jedná o cca 50% nabitou baterii.
Přijde mi to jako nesmysl, protože 12,6 - 13V, neměla ani jako nová (to by mělo být 100% dle tabulek).
Na těch 12,3V už startuje 10 let a vypadá, že umřít nechce. Takže v těch hodnotách není úplně logika.
Stejné hodnoty mám i u 4 roky staré baterie z vozu, takže mi těch 12,6 - 13V vůbec nesedí, podle tabulek by ty baterie měly být dávno mrtvé.
- Jinak teď koukám, že se prodává za 900Kč monitor baterie, který posílá data do MT - no zapřemýšlím, zda se mi chce vyhodit peníze.
A dotaz zásadní, používáte někdo Lithiovou baterii? na místo klasické - zajímalo by mě jaké máze zkušenosti. Díky.
Při zátěži by nemělo napětí klesnout pod 8V...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 7 | 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas |
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 | Valpen | 9 | 30.1.2024 v 18:44 rtin |
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 | Valpen | 7 | 29.12.2023 v 20:06 StB |
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 | Sidonius78 | 22 | 15.9.2023 v 10:36 jameseric |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |