bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Verva100
14.1.2018 v 22:44
Zdravím všechny příznivce jedné stopy,
jsem tady na webu motorkari.cz novým členem(první příspěvek) a také víceméně motorkářský začátečník (15 let pauza)a tak se předem omlouvám za případné nijance v založení tematu atd. Rád bych se zeptal zkušenějších a prosím o věcnou radu. Pořídil jsem si před 14 dny novou Kawu Versys 650 a rád bych do ní tankoval vysokooktanový benzín Verva100, jelikož s PHM od Benziny mám dlouhodobě dobré zkušenosti co se týká Vervy Diesel a Vervy 100 do mých firmeních vozidel, ale s Vervou100 v mašině nemám zkušenost žádnou.
Mohu s klidným svědomím tankovat do Versyse Vervu100, když má kompersní poměr 10.8 : 1 (DOHC) ???. V manuálu k mašině je uvedeno, že se má používat min. 91 oktanový benzín a vyšší, ale už není uvedeno kolik oktanů je max. přípustné. Nechci tankovat paliva s těma jejich "EURO BIO" přísadama co davaji do klasických 95tek a zasírat tak motor. Trochu vyšší cena Vervy100, mě až tolik netrápí, mám u nich v ramci firemních výhod nějakou množstevní slevu za odběry a jiné bonusy.

Naposledy editováno 14.01.2018 22:55:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100

15.1.2018 v 15:27 | Nahoru | #1
petrprochazka> V tehle souvislosti by mne zajimalo kdy naposled se delal nejaky poradny rozbor paliv, ktery by vysvetlil, proc karburator je za 14 dni zasrany normalni 95 a kdyz tam jde V-Power, tak se nic takoveho nestane.

Nezajima mne nejaky zvyseny vykon a podobne ptakoviny, ale realita toho co do toho cpou. MTBE jasne, levnejsi atd. a je treba methanol. ETBE drazsi na vyrobu, je potreba vice ethanolu coz jsou nasledne komplikace zpusobene benzim a ethanolem, citlive na objem vody atd.

To nas ale nejak neposouva blize k tomu, kdyz do oboji se cpou BIO primesi, tak proc jedno palivo to zaprasi a druhe ne. Ne, nejsem chemik, takze to nevim A jednu pripadnou evidentni vec jako pancovani paliva, nekvalitni vyroba ted nechme stranou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100

15.1.2018 v 15:37 | Nahoru | #2
puffybodie> to že vyrobci drží výrobu na spodní hranici kvalitativní normy se obecně ví. Je možné že u lepších produktu se tak neděje. Biosložka je v každým benzinu co v EU koupiš, protože jim to nařizuje zákon. U bioethanolu je malér,pokud je ho hodně a máš motor 2T. Nerozpouští olej. Narážím na to stejné u traktůrku. Když chvilku nejezdím, tak je to ucpaný. Zřejmě se neřeší tolik čistota, protože střikačkám to je fuk a těch je většina
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 Ameral 41 24.3.2024 v 18:10 Radek_S
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 8 14.3.2024 v 10:57 PD5
Nolan n100-5 Kawasaki Versys 650 jandam 26 12.3.2024 v 23:14 Duchodcee
Dodatečné ceny u dealera Kawasaki Versys 650 MartyFox 14 10.3.2024 v 20:21 Ubrus1


TOPlist