bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Naladění Motoru Jawa 50 21 Pionýr
14.1.2018 v 00:11
Zdravím.

Nedávno jsem zkoušel naladit sériový motor(ačkoliv to není úplně ideální) s jiným karburátorem a to přesněji Dellorto PHBG 21 a pořád se mi to nedaří. Nemáte s tím někdo zkušenost?

Děkuji za odpovědi :)

1 reakcí na tento příspěvek Naladění Motoru Jawa 50 21 Pionýr

14.1.2018 v 06:29 | Nahoru | #1
Jak jsi zkoušel ladit motor? Co jsi s ním dělal? Co to dělá? netáhne, dusí se? Pokud jsi zvětšil difuzor o cca 4mm, tak bys měl taky zvětšit výfukový kanál, ať můžou splodiny odcházet. To znamená nejenom zvětšit kanál, ale i výfukové kolínko a nejlépe i celý výfuk. Pokud jsi schopný si udělat výfuk sám, tak jsou na netu programy na výpočet výfuku, pokud si ho sám neuděláš, tak nejlépe koupit Hicone a upravit. Navštiv na FB skupinu FICHTL CUP - závody motocyklů Jawa 50, tam se občas prodávají, nebo se tam poptej.

(reakce na) Naladění Motoru Jawa 50 21 Pionýr

14.1.2018 v 09:28 | Nahoru | #2
Duxik> Snažil jsem se ho naladit na sériový motor. Na volnoběh se strašně vytáčí a po přidání plynu se ihned udusí. Tryska 70, druhý zářez od shora na jehle

Naladění Motoru Jawa 50 21 Pionýr

14.1.2018 v 11:09 | Nahoru | #3
dole chudé, nahoře bohaté. JAk jsi ho ladil?jaké trysky jsi zkoušel? Ono to není o tom tam něco plácnout a seštelovat. Hraje tam dohromady řada věcí. A jak bylo napsáno - lidi ladí, že chtějí koně. Jenže koně musí žrát, ale musí taky srát. Takže jednou věcí bez znalosti souvislostí se spíše uškodí, než pomůže.

Naladění Motoru Jawa 50 21 Pionýr

14.1.2018 v 11:45 | Nahoru | #4
A co takhle filtrbox, dělal jsi s ním něco? Měnil jsi filtr, nebo zkoušel otevřené sání? Jestli to má dost vzduchu. Jak psal maspe, všechno souvisí se vším a né že jenom vyměníš karbec.

Naladění Motoru Jawa 50 21 Pionýr

14.1.2018 v 11:53 | Nahoru | #5
Hele, a koupil jsi Dellorto pro 2T motory, nebo pro 4T motory. Vím, že jsou podobně stejné, ale nějaké rozdíly mají a kluci, co jezdí závody, se s tím hodně trápili a nemohli Karbec pro 4T motory často naladit. A to byli nějací machři.

Naladění Motoru Jawa 50 21 Pionýr

14.1.2018 v 12:08 | Nahoru | #6
No na volnoběh se to samo vytáčí a po přidání plynu to chcípne. Mám 2T verzi. Sání přímý filtr

Naladění Motoru Jawa 50 21 Pionýr

14.1.2018 v 23:00 | Nahoru | #7
Můj laickej názor je , že Jikov má prúměr difuzoru 17 mm a tys dal 21 . Jestli zůstalo sání beze změny , tak v karburátoru je pomalejší proudění a tím pádem i menší podtlak na vycucnutí benzínu . Nejspíš to bude chudý , co barva svíčky ?

Naladění Motoru Jawa 50 21 Pionýr

16.1.2018 v 17:21 | Nahoru | #8
Už to mám :) Spoj příruby s karburátorem byl udělán znovu. Zároveň bylo potřeba seříznout váleček se závitem na víčku šoupátka, který až moc v nejnižší poloze šponoval lanko plynu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 Dnes v 13:59 FJRPEPA
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA
Jawa pionýr 50/05 Jawa 50/21 Pionýr _bublina 13 5.4.2024 v 10:30 Frantas


TOPlist