Téma: ABS
11.1.2018 v 20:38
Hoj kluci, nemáte někdo zkušenost s demontáži jednotky ABS, při zachování funkce tachometru? A ještě prosím jakou mapu jezdíte při sestavě EVO1? Dík
Náká firma na deaktivaci abs prodává chytrou krabičku za šílený peníze.Já na 990ce natahal nový hadice a nechal abs jednotku napojenou na řídící jednotku,protože jinak svítí kontrolka abs a to za tmy vypaluje oči.Mam v plánu přestřihnout ten kablík k diodě,a tu jednotku vyhodit ůplně,ale ňák se na to nemam čas dostat.Dost lidí na lc8 ruší jenom zadek a předek nechávaj.
k cemu to chces?pri stk bude problem
mapu ti musi nahrat,nejde jenom potocit koleckem pod sedlem,jinak mapa pro akrapovic je ok
Naposledy editováno 11.01.2018 21:40:21
mapu ti musi nahrat,nejde jenom potocit koleckem pod sedlem,jinak mapa pro akrapovic je ok
Naposledy editováno 11.01.2018 21:40:21
foxdive> A na který stk maj brzdu na motorku?
Mám brzdy přímo pumpa-třmen, přední snímač zcela demontován, impuls dává indukce ze zad kola na rychlost přes jednotku ABS, při demontáži čerpadla a jednotky potřebuji překlenovat???
Měl jsem mapu evo1 a přehrál jsem na akrapovič, chtěl jsem po vás srovnání, á mapa se mi zdá horší, na vrchu určitě! pod sedlem určuješ pouze travel.
Měl jsem mapu evo1 a přehrál jsem na akrapovič, chtěl jsem po vás srovnání, á mapa se mi zdá horší, na vrchu určitě! pod sedlem určuješ pouze travel.
foxdive>
Nechci sebou tahat celou jednotku, zvlášť když mám stejně vše odpojené! Krom el.
Nechci sebou tahat celou jednotku, zvlášť když mám stejně vše odpojené! Krom el.
Jo na to sem zapoměl,musí se překlemovat kabel z čidla do jednotky abs(teda prej by to mělo jít)Kdybys dal snímač z ne abs verze tak bys musel měnit i budík.Bohužel si abs verze bere údaj o rychlosti z abs kroužku.Jeden z důvodů proč sem koupil 690ku 2012 bez abs.Na 990ce tu pumpu potřebuju vyhodit abych moch dát podsedlovou nádrž.Co se týká mapy tak akrap dává svojí,ale prej vymažou origo a jedeš akorát na akrap(nemam zkušenost,jen dosleh)
Naposledy editováno 11.01.2018 22:53:54
Naposledy editováno 11.01.2018 22:53:54
Mapa do 990 se dá nahrát doma pomocí TuneECU. Přímo ze stránek TuneECU se dájí stáhnout mapy pro různý motorky, stačí hledat. V ŘJ může bejt nahraná jen jedna mapa. Buď origo, nebo akrap. Dohromady to nejde. Origo mapa se dá taky myslím stáhnout z TuneECU, stejně tak jako akrap mapa.
Naposledy editováno 12.01.2018 11:43:44
Naposledy editováno 12.01.2018 11:43:44
Podle mě je ABS na enduro motorce jen pro vztek. Stejně to všichni vypínáme, pořád dokola. Na silničního křižníka budiž, ale na motorku se kterou člověk skáče do terénu za každou druhou zatáčkou je to k prdu. Taky ABS v motorce mám, ale podstatně radši bych měl pod sedlem přídavnou nádrž místo tý prokletý pixly.
Naposledy editováno 12.01.2018 13:27:48
Naposledy editováno 12.01.2018 13:27:48
Maleus píše: foxdive>
Nechci sebou tahat celou jednotku, zvlášť když mám stejně vše odpojené! Krom el.
jasne to chapu,proto kdyz jsem kupoval 690enduro sel jsem po rocniku 12-13 ktere abs nema a hlavne sem nechtel na enduru ani el.plyn ani dvousvicku,nicmene sem ho mel kratce,pak vetsi cenduro a ted sedlam smc uz s blbym abs taky :D
Maleus píše: Mám brzdy přímo pumpa-třmen, přední snímač zcela demontován, impuls dává indukce ze zad kola na rychlost přes jednotku ABS, při demontáži čerpadla a jednotky potřebuji překlenovat???
Měl jsem mapu evo1 a přehrál jsem na akrapovič, chtěl jsem po vás srovnání, á mapa se mi zdá horší, na vrchu určitě! pod sedlem určuješ pouze travel.
mapa evo1 je mapa akrapovic,pod sedlem urcujes jenom reakce na plyn,krom myslim jednicky ta ho snizi,ale zepry po prehrati ostre mapy to uz nefunguje,je tam jenom jedna a hotovo,ale toto nemam overene
foxdive>
Měl jsem tam mapu Evo, která neměla tolik výkonu na spodu, ale od 4tis ot návykové až do červeného! S montáži Akrapa jsem si nechal dát jeho mapu a motor jde lepší dole,ale od 6tis úplně zvadne! Zná- li někdo sestavu mapy Evo s její soustavou dle Powerparts tak napište pocit, výsledek. Dík
Jinak přepínačem map stále určuji všechny 4 pozice výkonu, pouze verze sport musí být použité bez DK hluku.
Zítra mi mají z KTM zaslat el schéma, tak se ukáže zda to bude modrý nebo zelený!!
Měl jsem tam mapu Evo, která neměla tolik výkonu na spodu, ale od 4tis ot návykové až do červeného! S montáži Akrapa jsem si nechal dát jeho mapu a motor jde lepší dole,ale od 6tis úplně zvadne! Zná- li někdo sestavu mapy Evo s její soustavou dle Powerparts tak napište pocit, výsledek. Dík
Jinak přepínačem map stále určuji všechny 4 pozice výkonu, pouze verze sport musí být použité bez DK hluku.
Zítra mi mají z KTM zaslat el schéma, tak se ukáže zda to bude modrý nebo zelený!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... | enduro_da | 17 | 27.2.2024 v 07:26 Sally06 |
Sedadlo KTM 690R enduro -náhlada za... KTM Duke 690 R, KTM 690 Enduro R, KTM 690 SMC R | Majkee | 2 | 22.9.2023 v 18:10 MedWed |
Pneu Dunlop D908 KTM 690 Enduro R | Fic6 | 2 | 6.8.2023 v 18:54 Deadman |
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R | pospa5 | 18 | 14.6.2023 v 20:11 tucnak66 |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 28 | 11.6.2023 v 18:44 Matess727x |